Waarschijnlijk uit Groningenquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Hij is ondertussen al drie kwartier te laat?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:45 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. hoop dat die vent er snel is. Het water is in de muur getrokken en akelig dicht bij het glasvezelkastjeDat was het enige wat ik niet weg kon halen
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef Starm het volgende:
[..]
Hij is ondertussen al drie kwartier te laat?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:38 schreef AF_ het volgende:
Grappig feitje over gtaIddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, dit komt overeen met een persoon op GTA die telkens in het water rijdquote:![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Idd
[..]
Haha, dit komt overeen met een persoon op GTA die telkens in het water rijd
En het enige wat die gast nu kan doen is een kraantje dichtdraaienquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:53 schreef Maraca het volgende:
Jawel dames en heren.. we gaan richting een uur
Knap, aangezien hij daar niet bij kanquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
En het enige wat die gast nu kan doen is een kraantje dichtdraaien![]()
Oja, kelder.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Knap, aangezien hij daar niet bij kan
Die komt aan. Nou mevrouw, dit is niet goed. We moeten u evacueren want blootstelling aan deze stoffen voor deze lange tijd is ziekteverwekkendquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
En het enige wat die gast nu kan doen is een kraantje dichtdraaien![]()
Vraag me ook af wat hij kan en gaat doen hoorquote:
Ik verwacht eigenlijk: ik werk tot 0:30 .. toedelsquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:56 schreef AF_ het volgende:
[..]
Die komt aan. Nou mevrouw, dit is niet goed. We moeten u evacueren want blootstelling aan deze stoffen voor deze lange tijd is ziekteverwekkend
Mmm bij dit soort beroepen valt dat wel mee hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk: ik werk tot 0:30 .. toedels
Was net in het nieuws dan Rotterdammers (en mensen uit Dordrecht vast ook) een jaar minder lang leven vergelijken met andere Nederlanders dus dat kan er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:56 schreef AF_ het volgende:
[..]
Die komt aan. Nou mevrouw, dit is niet goed. We moeten u evacueren want blootstelling aan deze stoffen voor deze lange tijd is ziekteverwekkend
Ja, ze zijn niet zo nauw met tijdenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef AF_ het volgende:
[..]
Mmm bij dit soort beroepen valt dat wel mee hoor
Dit is idd wel erg achterlijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ze zijn niet zo nauw met tijden
Hij had er ook al om 16 uur kunnen zijn. En zelf dat was laat geweestquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hij had er ook al om 16 uur kunnen zijn. En zelf dat was laat geweest
Toen ik rond 5 uur belde zeiden ze dat ze het enorm druk haddenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:59 schreef Starm het volgende:
Vraag me ook echt af hoe je rond dit tijdstip te laat kan komen
Ja met 1 monteur misschienquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toen ik rond 5 uur belde zeiden ze dat ze het enorm druk hadden
Is zo'n centrale. Die kijken gewoon welk bedrijf mensen beschikbaar hebben en plannen die dan inquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:03 schreef Studiotje het volgende:
Arme loodgieter, rond dit tijdstip nog naar Maraca
Mag hopen van welquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mar komt echt nu nog een lootgieder
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:05 schreef Studiotje het volgende:
Bedoelen ze niet morgenochtend om 12u?
Nee die komt niet meer opdagen. Wat denk jij nuquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mar komt echt nu nog een lootgieder
De sletquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:06 schreef Studiotje het volgende:
Die loodgieter loopt nu iemand anders te loodgieteren
Sinds de afspraak al sinds 10 uur vanmorgen staatquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sinds wanneer komen die mensen zo laat nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |