Was net in het nieuws dan Rotterdammers (en mensen uit Dordrecht vast ook) een jaar minder lang leven vergelijken met andere Nederlanders dus dat kan er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:56 schreef AF_ het volgende:
[..]
Die komt aan. Nou mevrouw, dit is niet goed. We moeten u evacueren want blootstelling aan deze stoffen voor deze lange tijd is ziekteverwekkend
Ja, ze zijn niet zo nauw met tijdenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef AF_ het volgende:
[..]
Mmm bij dit soort beroepen valt dat wel mee hoor
Dit is idd wel erg achterlijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ze zijn niet zo nauw met tijden
Hij had er ook al om 16 uur kunnen zijn. En zelf dat was laat geweestquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hij had er ook al om 16 uur kunnen zijn. En zelf dat was laat geweest
Toen ik rond 5 uur belde zeiden ze dat ze het enorm druk haddenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:59 schreef Starm het volgende:
Vraag me ook echt af hoe je rond dit tijdstip te laat kan komen
Ja met 1 monteur misschienquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toen ik rond 5 uur belde zeiden ze dat ze het enorm druk hadden
Is zo'n centrale. Die kijken gewoon welk bedrijf mensen beschikbaar hebben en plannen die dan inquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:03 schreef Studiotje het volgende:
Arme loodgieter, rond dit tijdstip nog naar Maraca
Mag hopen van welquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mar komt echt nu nog een lootgieder
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:05 schreef Studiotje het volgende:
Bedoelen ze niet morgenochtend om 12u?
Nee die komt niet meer opdagen. Wat denk jij nuquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mar komt echt nu nog een lootgieder
De sletquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:06 schreef Studiotje het volgende:
Die loodgieter loopt nu iemand anders te loodgieteren
Sinds de afspraak al sinds 10 uur vanmorgen staatquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sinds wanneer komen die mensen zo laat nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |