Waarschijnlijk uit Groningenquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Hij is ondertussen al drie kwartier te laat?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:45 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. hoop dat die vent er snel is. Het water is in de muur getrokken en akelig dicht bij het glasvezelkastjeDat was het enige wat ik niet weg kon halen
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef Starm het volgende:
[..]
Hij is ondertussen al drie kwartier te laat?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:38 schreef AF_ het volgende:
Grappig feitje over gtaIddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, dit komt overeen met een persoon op GTA die telkens in het water rijdquote:![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Idd
[..]
Haha, dit komt overeen met een persoon op GTA die telkens in het water rijd
En het enige wat die gast nu kan doen is een kraantje dichtdraaienquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:53 schreef Maraca het volgende:
Jawel dames en heren.. we gaan richting een uur
Knap, aangezien hij daar niet bij kanquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
En het enige wat die gast nu kan doen is een kraantje dichtdraaien![]()
Oja, kelder.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Knap, aangezien hij daar niet bij kan
Die komt aan. Nou mevrouw, dit is niet goed. We moeten u evacueren want blootstelling aan deze stoffen voor deze lange tijd is ziekteverwekkendquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
En het enige wat die gast nu kan doen is een kraantje dichtdraaien![]()
Vraag me ook af wat hij kan en gaat doen hoorquote:
Ik verwacht eigenlijk: ik werk tot 0:30 .. toedelsquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:56 schreef AF_ het volgende:
[..]
Die komt aan. Nou mevrouw, dit is niet goed. We moeten u evacueren want blootstelling aan deze stoffen voor deze lange tijd is ziekteverwekkend
Mmm bij dit soort beroepen valt dat wel mee hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk: ik werk tot 0:30 .. toedels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |