Denken dat in Limburg glasvezel ligtquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n glasvezel binnenkomst blokje, daar staat stroom op vanuit de glasverbinding, niet meet een stekker
Limburg die geen glasvezel heeftquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:46 schreef AF_ het volgende:
[..]
Denken dat in Limburg glasvezel ligt
Het ligt er nog niet heel lang hierquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Limburg die geen glasvezel heeft
Serieus?
quote:
quote:
0800 8844 of wat het was? Wel een melding, maar geen nood?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef Maraca het volgende:
Kutzooi, moet volgens het apparaat dan 112 bellen maar dat vind ik ook weer zo overdreven
Ik vind het wel goed zo. Heb niet het max internetpakket en ook zo haal ik mn max.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Alle straten opengooien en er kabeltjes inleggen
Hier hebben ze dat zo'n 4 jaar geleden gedaan, gewoon halve stad opengooien en glasvezel in leggen. Daarna de andere helftonder het mom omdat het kan
Zet egwoon die groep uit in de meter kastquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef Maraca het volgende:
Kutzooi, moet volgens het apparaat dan 112 bellen maar dat vind ik ook weer zo overdreven
Ik heb het ook niet. Het zit wel binnen, maar is niet actief. Ziggo hoogste pakket is sneller met downloaden dan glasquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed zo. Heb niet het max internetpakket en ook zo haal ik mn max.
Dat kon toch niet?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zet egwoon die groep uit in de meter kast
Oh ja! Tof.. had nu de lokale brandweer proberen te bereikenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
0800 8844 of wat het was? Wel een melding, maar geen nood?
Heb dat 90mb pakket, en dat haal ik ook. Dus ik heb nog niet meer nodig gehad eerlijk gezegd :quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet. Het zit wel binnen, maar is niet actief. Ziggo hoogste pakket is sneller met downloaden dan glas
Wij hebben alles op groepen. Toen bijv. boven verbouwd werd wel de ene groep uit en de rest iet.quote:
Zover ontwikkelt zijn ze nog niet daarbovenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wij hebben alles op groepen. Toen bijv. boven verbouwd werd wel de ene groep uit en de rest iet.
Netjesquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heb dat 90mb pakket, en dat haal ik ook. Dus ik heb nog niet meer nodig gehad eerlijk gezegd :
Tja, later bevrijd he.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:53 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zover ontwikkelt zijn ze nog niet daarboven
Heb speedtests gedaan die dat altijd halen, en als ik een fatsoenlijke torrent heb haal ik de 8MB, dus dat is vrij close.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Netjesik heb de 180 pakket, haal dat niet altijd. Wel wanneer er een mailtje uitgaat van Ziggo dat ze iets gaan testen.
altijd leuk in een testgebied van ziggo wonen
Zo die mogen ze wel eens vernieuwenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:54 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg 't maar. Voor mij is het niet duidelijk hoor
1960 hequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zo die mogen ze wel eens vernieuwen
Weet je. Fuck dit.. ik zet alle groepen uit en voer de kosten van de koelkast wel op bij de verzekering.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mijn goddat is gewoon prehistorisch
Dus we nemen afscheid van je?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Weet je. Fuck dit.. ik zet alle groepen uit en voer de kosten van de koelkast wel op bij de verzekering.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:00 schreef Maraca het volgende:
K. Door middel van trial and error de juiste groep gevonden. Kan nu alleen niet meer op fokwelterusten!
Nee ik ga nu slapenquote:
Er staat 60 achterop. In belgenland. Mag je met een vrachtauto maar max 60 km per uur op de binnen wegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |