abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer vrijdag 28 november 2014 @ 13:00:57 #251
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_147084693
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 12:56 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Dit. Zolang de Turken niet voor overlast zorgen mogen ze van mij de hele dag Turkse televisie kijken, over Turkije praten en zich Turk voelen.
Zolang ze dan maar niet gaan huilen als ik ze een onaangepaste vlerk noem. En niet gaan huilen als ze zich niet thuis voelen. En niet gaan huilen als ze mij niet begrijpen als ik Nederlands met ze praat.
pi_147084827
Nou, dan zal het vloeken in de moskee zijn, maar ik ben tweede generatie Turk en herken wél heel erg veel in de OP.

Ik ben hier geboren en heb mijn opleiding, baan en gezondheid aan de Nederlandse staat te danken. Ik heb nietsmet Turkije, behalve dat het een land is waar we vroeger altijd op vakantie gingen en waar m'n familie (die ik dus alleen ken van tweejaarlijkse bezoeken) woont. Ik snap dan ook oprecht niet waarom Turkije en het Turk zijn een deel van mijn identiteit zou moeten vormen, maar dat wordt als bijzonder raar gezien in de Turkse gemeenschap. Je hoort inderdaad een schotel thuis te hebben waarop elke avond het turkse nieuws aanstaat, hoor op de hoogte te zijn van turkse pop-artiesten, gaat in de zomer naar de Turkse moskee op kamp, waar inderdáád soms ronduit kindonvriendelijke situaties zijn. Vervolgens heb je je daardoor compleet afgezonderd van Nederlanders, praat je met een beetje pech met een flink accent, ondanks het feit dat je gewoon hier geboren bent, en vindt het dan raar dat je minder snel in aanmerking komt voor banen en dat Nederlanders je wat raar vinden.

Ik snap niet wat Turkije heeft gedaan om mijn loyaliteit te vereisen, afgezien van het feit dat mijn ouders er vandaan komen.
pi_147084938
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap niet wat Turkije heeft gedaan om mijn loyaliteit te vereisen, afgezien van het feit dat mijn ouders er vandaan komen.
Lange termijn strategie om Europa over te nemen heb ik me eens door een Turk laten vertellen. De bedoeling is veel kinderen krijgen en het liefst ook met Nederlandse vrouwen.

Geen idee of het waar is maar hij meende het wel geloof ik :o
pi_147085011
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zolang ze dan maar niet gaan huilen als ik ze een onaangepaste vlerk noem. En niet gaan huilen als ze zich niet thuis voelen. En niet gaan huilen als ze mij niet begrijpen als ik Nederlands met ze praat.
Wanneer ben je dan precies aangepast? Als je met een kaas op je hoofd de polonaise doet op Koninginnedag?

En waarom ben je dan een vlerk?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Official ESF Kreviewer vrijdag 28 november 2014 @ 13:15:38 #255
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_147085035
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
Wanneer ben je dan precies aangepast?
De vraag stellen is hem beantwoorden.

Overigens, als je afstand neemt van dit soort mongolen, ben je al een heel eind:

quote:
"Buitenlanders kunnen de problemen van het Midden-Oosten niet oplossen, want westerse staten houden niet van ons", meent de Turkse president Erdogan. "Ze hebben meer belangstelling voor geld."

"Alleen wijzelf kunnen onze problemen oplossen", aldus de islamitische politicus gisteren tijdens een lezing in Istanboel voor de Organisatie van Economische Islamitische Samenwerking (COMCEC). "Ik spreek openlijk: buitenlanders zijn dol op olie, goud, diamanten en de goedkope arbeidskrachten van de islamitische wereld. Ze houden van de conflicten in het Midden-Oosten, maar niet van ons."

"Ze zien eruit als vrienden, maar willen ons dood hebben, ze genieten ervan om onze kinderen te zien sterven. Hoe lang zullen we dat nog accepteren?" De Osmaanse leider riep daarom op tot eenheid en solidariteit tussen moslims, schrijft dagblad Hürriyet. De politicus wees tijdens zijn speech ook op het lijden van de Palestijnen en de bloedbaden in Syrië en Irak.

‘Ego complex’ & 'de geschiedenis van de beschaving'

Mensen die hem bekritiseerden over zijn stelling dat moslims – en niet Columbus – Amerika ontdekten, lijden volgens hem aan een ‘ego complex’. De president herhaalde zijn bewering en stelde dat die "op wetenschappelijk onderzoek is gebaseerd".

Kritiek zou erop gericht zijn "te verhinderen dat islamieten zaken in twijfel trekken". Erdogan: "Het verontrust westerlingen dat wij ze aan bepaalde feiten herinnerd hebben: aan de geschiedenis van de beschaving, wetenschap, politiek en oorlog."
  vrijdag 28 november 2014 @ 13:15:45 #256
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_147085039
Jammer dat het topic zo gelopen is. We moeten het maar eens hebben over de overeenkomsten tussen allochtonen en autochtonen. Turken en Nederlanders.
pi_147085059
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:15 schreef Kreator het volgende:

[..]

De vraag stellen is hem beantwoorden.
Niet echt.

Waar moet een Turk allemaal allemaal aan voldoen van jou?
  vrijdag 28 november 2014 @ 13:19:16 #258
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_147085138
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet echt.

Koningsdag vieren
Carnaval vieren
Alcohol drinken
Andijviestamp eten
Pindakaas op brood
Vloeiend NL spreken
Goed opgeleid zijn
Geen hoofddoek dragen
etc...

Oh wacht, dat doet mijn vriendin van Turkse afkomst allemaal, toch blijft zij 'die buitenlander' :W

Vreemd genoeg ik dus niet, hoewel ik er net zo uitzie :') Maar opgevoed door Nederlanders want geadopteerd en kennelijk valt mijn 'buitenlanderschap'dan ineens weg,hoewel mijn vriendin zich precies zo gedraagt als ik

[ Bericht 15% gewijzigd door Flow3r op 28-11-2014 13:31:02 ]
  Official ESF Kreviewer vrijdag 28 november 2014 @ 13:19:23 #259
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_147085145
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet echt.

ben je blind ofzo? Helemaal nergens aan. Hij moet alleen niet huilen als hij zich niet aanpast.
  vrijdag 28 november 2014 @ 13:19:55 #260
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_147085161
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

ben je blind ofzo? Helemaal nergens aan. Hij moet alleen niet huilen als hij zich niet aanpast.
Wát is dan dat 'aangepast zijn :?
pi_147085182
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

En wat houdt 'niet aanpassen' precies in?
  vrijdag 28 november 2014 @ 13:21:24 #262
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_147085204
Home is where the heart is.
  vrijdag 28 november 2014 @ 13:23:31 #263
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147085262
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:10 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Lange termijn strategie om Europa over te nemen heb ik me eens door een Turk laten vertellen. De bedoeling is veel kinderen krijgen en het liefst ook met Nederlandse vrouwen.

Geen idee of het waar is maar hij meende het wel geloof ik :o
Dat is algemeen bekend dat er een nieuw Ottomaans Rijk moet komen, dat steken Turken zelf ook niet onder stoelen of banken.
Say what?
pi_147085370
Jammer dat we ons zo "superieur" voelen als Europeanen. Er was eens een tijd waar het anders was.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Liever_Turks_dan_paaps
  vrijdag 28 november 2014 @ 13:31:07 #265
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147085482
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:27 schreef Atak het volgende:
Jammer dat we ons zo "superieur" voelen als Europeanen. Er was eens een tijd waar het anders was.
Kan je nagaan hoe groot de katholiekenhaat toen der tijd was, bijna niet te bevatten.
Say what?
  vrijdag 28 november 2014 @ 13:36:13 #266
104871 remlof
Europees federalist
pi_147085669
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:31 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoe groot de katholiekenhaat toen der tijd was, bijna niet te bevatten.
Terwijl de toenmalige Sultan van het Ottomaanse rijk ook geen lieverdje was: Murat III.
pi_147086228
Auteur weet niet wat het begrip apartheid inhoudt.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
  vrijdag 28 november 2014 @ 13:58:59 #268
433122 hetishierstil
Ik ga geen discussies aan
pi_147086427
Die Turken (en Marokkanen) moeten hun grote bek een keer houden. Na 60 jaar is er totaal geen sprake van integratie. Pas je snotverredomme een keer aan. Het moet niet van 1 kant komen.

Neem eens een voorbeeld aan de Indische mensen, die na WO II naar Nederland kwamen!
  vrijdag 28 november 2014 @ 14:16:29 #269
66825 Reya
Fier Wallon
pi_147087037
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:27 schreef Atak het volgende:
Dit is uiteraard nog steeds geldig.
  vrijdag 28 november 2014 @ 14:46:14 #270
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_147087839
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:58 schreef hetishierstil het volgende:
grote bek een keer houden. Na 60 jaar is er totaal geen sprake van integratie. Pas je snotverredomme een keer aan. Het moet niet van 1 kant komen. Neem eens een voorbeeld aan de Indische mensen, die na WO II naar Nederland kwamen!
Spreek voor jezelf. Totaal geen sprake van integratie. Ik ben net 20 jaar uit de kut van mijn moeder gekropen. Wat verwacht je? Dat ik CEO ben van een multinational als afstammeling van fabrieksarbeiders? Helaas, misschien over 2 generaties, maar ik zal het in ieder geval wel beter doen dan mijn ouders, hoewel je als twintiger nog steeds bezig bent om je weg te vinden. Ik spreek Nederlands, zit zowat 10 uur per dag tussen de Nederlanders op school, werk een paar dagen per week onder Nederlanders, en daarnaast heb ik wat culturele gebruiken en hoor je mij af en toe een vreemde taal spreken in het OV. Wat jij bedoelt is waarschijnlijk assimilatie.
  vrijdag 28 november 2014 @ 14:59:07 #271
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_147088147
O ja, ik heb zelfs sinds kort het hardlopen omarmt en zelfs antipronatie hardloopschoenen en dito kleding aangeschaft na voorbeeld van wat NL'ers doen. Puur om conditie en strakke lichaam op te bouwen. Het bevalt prima. Wat moet men nog meer doen. Integratie, fuck dat woord, aan inflatie onderhevig na al dat gekanker.
pi_147088362
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:46 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Totaal geen sprake van integratie. Ik ben net 20 jaar uit de kut van mijn moeder gekropen. Wat verwacht je? Dat ik CEO ben van een multinational als afstammeling van fabrieksarbeiders? Helaas, misschien over 2 generaties, maar ik zal het in ieder geval wel beter doen dan mijn ouders, hoewel je als twintiger nog steeds bezig bent om je weg te vinden. Ik spreek Nederlands, zit zowat 10 uur per dag tussen de Nederlanders op school, werk een paar dagen per week onder Nederlanders, en daarnaast heb ik wat culturele gebruiken en hoor je mij af en toe een vreemde taal spreken in het OV. Wat jij bedoelt is waarschijnlijk assimilatie.
Waarom ga je in op zo'n droeftoeter. ;(
ROBODEMONS..................|:(
pi_147089717
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:23 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Dat is algemeen bekend dat er een nieuw Ottomaans Rijk moet komen, dat steken Turken zelf ook niet onder stoelen of banken.
Ach, ze hebben gewoon veel tokkies buitengezet toen. Konden ze in NL ook maar eens zoiets verzinnen.

Tegenwoordig zie ik alleen homo's en potten van Turkije naar het Westen komen dus daar zal het niet aan liggen ~O>
  vrijdag 28 november 2014 @ 16:17:45 #274
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_147090476
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:46 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik beleef nu hetzelfde als wat vele Turken, let wel niet alle, voelden in een ander land.

Ik woon in Canada en ik HAAT het met heel mijn hart.
Het liefst pak ik mijn koffers en smeer 'm direkt MAAR zodra ik in Nederland kom is de kans op een baan zeer klein en is de kan groot dat ik in de bijstand terecht kom.
Dus worstel ik verbitterd door ondertussen mijn situatie vervloekend.
Ik heb 3 kinderen die geen letter Nederlands spreken maar WEL Nederlander zijn want ze zijn in Nederland geboren.
Die horen dit dus ook en gaan twijfelen aan hun nieuwe vaderland alhoewel ik probeer zoveel mogelijk mijn gevoelens niet te laten blijken voor hun.
Ik kijk zelf via Internet rechtstreeks Nederlands voetbal want de lokale sport hier, ijshockey, komt mij al m'n neus uit!
Dus die invloed, TV vanuit Nederland hebben wij hier niet, maar voor de rest......ik word stapel dol hier. ( en nogmaals, dat is mijn verhaal)
Dus ik kan mij heel goed verplaatsen in de Turkse generaties die in Nederland aankomen en na een aantal jaren zien en voelen dat ze eigenlijk hier niet horen en liever terug wilen maar gewoonweg NIET KUNNEN omdat ze dan werkloos op straat komen te staan en in armoede vervallen. En dan begint het feest. Vebittering, alleen maar Turkse TV, vriendjes en vriendinnetjes en de NL omgeving langzamerhand gaan haten. Dat slaat over op de kinderen die dit gaan nadoen.
En dat werkt radicalen prima in de hand.

Dus Nederlanders die snel hun oordeel hebben klaar staan: vele immigranten komen om geld te verdienen maar hun hart bloed dagelijks omdat ze hun land hebben moeten verlaten.
pi_147091447
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:58 schreef hetishierstil het volgende:
Die Turken (en Marokkanen) moeten hun grote bek een keer houden. Na 60 jaar is er totaal geen sprake van integratie. Pas je snotverredomme een keer aan. Het moet niet van 1 kant komen.

Neem eens een voorbeeld aan de Indische mensen, die na WO II naar Nederland kwamen!
NWS / Dreigende situatie in Molukse wijk jaja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')