AAAAAH Skoap! Ja ik zie het ook! Omg!quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:09 schreef Skoap het volgende:
uhm.... ik ging even testen wat ik sport op dinsdag altijd heel fanatiek grit (high intensity training) en daarna nog 1 uur bodypump. Ben bang dat ik grit niet overleef in zwangere toestand![]()
En uhm, donderdag is mijn NOD en het is geen ochtend urine. Maar zien jullie wat ik zie
De eerste maand dat ik nul klachten/symptomen had hahahahaha
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:09 schreef Skoap het volgende:
uhm.... ik ging even testen wat ik sport op dinsdag altijd heel fanatiek grit (high intensity training) en daarna nog 1 uur bodypump. Ben bang dat ik grit niet overleef in zwangere toestand![]()
En uhm, donderdag is mijn NOD en het is geen ochtend urine. Maar zien jullie wat ik zie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat we al gericht proberen raak te schieten nee (vooral niet bij ons gemeenschappelijke werk, aangezien er nogal veel wordt gekletst, vooral over onsquote:
Nou zie!! Dat had je eerder moeten zeggenquote:Op maandag 1 december 2014 22:32 schreef Skoap het volgende:
[..]
Yup! Maar het moet nu wel eens raak zijn de komende maanden anders blijft het 1 kindje.
Joah!quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:09 schreef Skoap het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nog een beetje heen en weer bewegen met mijn hoofd voor mijn beeldscherm.. maar ik zie hem toch echt! En dat al voor je NOD en zonder ochtend piesquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:09 schreef Skoap het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hoef daar trouwens niet zwanger voor te zijn om dat niet te overlevenquote:ik ging even testen wat ik sport op dinsdag altijd heel fanatiek grit (high intensity training) en daarna nog 1 uur bodypump.
Woeii!quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:09 schreef Skoap het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou ook altijd de dag aan waarop het doorbreekt. Maar ik heb vaak ook niet echt afscheiding van te voren, dus geen dilemma's hierquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:54 schreef pinquit het volgende:
Vast al eerder gevraagd, maar wat is de eerste dag van jullie cyclus? Mijn menstruatie begint altijd met bruinige afscheiding, een beetje. En de volgende dag breekt het door. Niet dat die ene dag nou zoveel uitmaakt, maar gewoon even voor de vergelijking: Ik houdt nu de dag dat t bloeden doorbreekt (dus helder bloed) aan als eerste dag. Jullie?
Bij mij knalt het altijd mijn onderbroek uit, vanuit het niets. Dus dan begin ik maar met tellenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:54 schreef pinquit het volgende:
Vast al eerder gevraagd, maar wat is de eerste dag van jullie cyclus? Mijn menstruatie begint altijd met bruinige afscheiding, een beetje. En de volgende dag breekt het door. Niet dat die ene dag nou zoveel uitmaakt, maar gewoon even voor de vergelijking: Ik houdt nu de dag dat t bloeden doorbreekt (dus helder bloed) aan als eerste dag. Jullie?
Dat is eigenlijk wat ik al dacht en voorzichtig probeerde te vertellenquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:17 schreef MaJo het volgende:
Dag niet meegelezen en van alles gemist
Skoapgefeliciteerd!
volgens mij post je pas net hier openlijk mee toch? En gisteren nog de twijfels en nu zwanger gewoon
![]()
Lushes wat heftig zeg, vooral dat je nu een week moet wachtenwe gaan natuurlijk uit van een plakker, misschien zelfs twee
![]()
Cygne wat ontzettend spannend!! Ik ga zo hard voor je duimenWanneer ga je testen?
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik een vroege miskraam heb gehad, het past precies in het plaatje: 11 november gevreeën, paar dagen later eisprong, een week later bloeding en weer een week later hele erge krampen bij het boodschappen doen (bedacht ik me vandaag). Volgende dag "kikkervisje" en later veel bloed en ik verlies nu nog steeds stolsels en bloed.
Mijn NOD kan dus ook weer opgeschoven worden, naar 1 januari. Tenminste als je de dag van de miskraam ook als dag 1 van je cyclus kunt tellen? Geen idee hoe dat werkt eigenlijk
18 oktober 2 geworden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:03 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat van die tante is wel heeel erg!![]()
Skoap, hoe oud is jullie eerste dan? Die van ons nu 20 mnd geweest.
Lushes
Ik ook!quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:54 schreef pinquit het volgende:
ik stak nog even mijn kop in het zandquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:57 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wat ik al dacht en voorzichtig probeerde te vertellen![]()
Wat rot voor je!![]()
Nee, die telt niet als dag 1. Daarom kan je even je NOD op je buik schrijven![]()
Je moet eerst de boel leeg hebben in je baarmoeder. De meeste vloeien een week of 2-3, maar wat langer vloeien kan ook. Soms zit er een dag niet vloeien tussen. Het kan allemaal. Geen enkel lijf hetzelfde.
Als je baarmoeder leeg is en je hormonen (ontzwangeren) weer in balans komen gaat de boel pas herstarten. Sucks, maar het is niet anders. Dus even rustig adem halen en laten bezinken wat er is gebeurd. Er zit niets anders op dan pas op de plaats, goed je rust te pakken en lief zijn voor jezelf.
Mocht je abnormaal lang vloeien dan kan je een doorverwijzing vragen naar je gyno om te checken of je baarmoeder wel schoon is.
ah okquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:10 schreef Skoap het volgende:
@majo: heb wel een tijd actief meegepost. Maar na maand achter maand enkel omo wit, ben ik actief blijven meelezen, maar niet meer posten.
Hebben jullie ook de namen al bedacht? Wij waren er deze zomer voor we begonnen al uitquote:Op woensdag 3 december 2014 07:04 schreef gestreeptestoel het volgende:
Aah Stippelrientje, spannend!
Ik lig nog even strond erkouden in mijn warme bed. Voor het eerst in tijden slaapt zoon iets langer! Heerlijk!
Man kwam vd week opeens aan met een optie voor een meisjes naam. Wat ik daar van vond.
Wat gaat dat vreselijk hard!quote:Op woensdag 3 december 2014 00:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Decemberstreepjes maken waanzinnig leuke kinderen!
mijn 2 streepjes plas is al bijna n jaar geleden![]()
quote:
Ja! En eigenlijk wilde ik niet testen, iets met valse hoop en zulks... maar gisterennacht weer ineens dat ik moest rennen naar het toilet om te pot knuffelen.. toen dacht ik laat ik maar testen in de ochtend!quote:Op woensdag 3 december 2014 09:11 schreef Limone het volgende:
Wow!! Dat is een beste! Was vandaag je NOD? Gefeliciteerd!!
Ik denk dat het aan het licht ligtquote:Op woensdag 3 december 2014 09:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Is dat trouwens die klackstar(?) test? Dat is dan een flinke streep al!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Nou.. Ik ben het er nog niet helemaal mee eens hoor.. Maar we waren t destijds ook niet eens. Maar het werd toen een jongen en over die naam waren we het wel eens.quote:Op woensdag 3 december 2014 08:49 schreef Daui het volgende:
[..]
Hebben jullie ook de namen al bedacht? Wij waren er deze zomer voor we begonnen al uit
haha ik was vorige week ook echt heel erg verkouden en niet lekker...quote:Op woensdag 3 december 2014 09:15 schreef Stippelrientje het volgende:
hihi en ik maar denken.. die griep/verkouden duurt lang!
Gezellig sproetjes!quote:Op woensdag 3 december 2014 10:23 schreef sproetjes het volgende:
yay voor skoap en stippelrientje!
ik wil weer voorzichtig gaan meeposten, begin weer iets actiever te worden en wat meer te werken dus wil dit ook weer oppakken
Gisteren had ik een mini beetje bloed wat ik verwacht had want NOD bij 27 dagen cyclus, ookal is het nog steeds amper iets maargoed
We zijn dus nu officieel een half jaar bezig.. mijn nieuwe NOD wordt dus 28 december
Ik kan het nog aanpassen maar verwacht dat dit topic zo sluit en dan kan het beter in het volgende worden opgenomenquote:Op woensdag 3 december 2014 10:23 schreef sproetjes het volgende:
yay voor skoap en stippelrientje!
ik wil weer voorzichtig gaan meeposten, begin weer iets actiever te worden en wat meer te werken dus wil dit ook weer oppakken
Gisteren had ik een mini beetje bloed wat ik verwacht had want NOD bij 27 dagen cyclus, ookal is het nog steeds amper iets maargoed
We zijn dus nu officieel een half jaar bezig.. mijn nieuwe NOD wordt dus 28 december
haha hoeft nietquote:Op woensdag 3 december 2014 10:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan het nog aanpassen maar verwacht dat dit topic zo sluit en dan kan het beter in het volgende worden opgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |