quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:09 schreef Skoap het volgende:
uhm.... ik ging even testen wat ik sport op dinsdag altijd heel fanatiek grit (high intensity training) en daarna nog 1 uur bodypump. Ben bang dat ik grit niet overleef in zwangere toestand![]()
En uhm, donderdag is mijn NOD en het is geen ochtend urine. Maar zien jullie wat ik zie
De eerste maand dat ik nul klachten/symptomen had hahahahaha
[ afbeelding ]
ik hoef daar trouwens niet zwanger voor te zijn om dat niet te overlevenquote:ik ging even testen wat ik sport op dinsdag altijd heel fanatiek grit (high intensity training) en daarna nog 1 uur bodypump.
Woeii!quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:09 schreef Skoap het volgende:
uhm.... ik ging even testen wat ik sport op dinsdag altijd heel fanatiek grit (high intensity training) en daarna nog 1 uur bodypump. Ben bang dat ik grit niet overleef in zwangere toestand![]()
En uhm, donderdag is mijn NOD en het is geen ochtend urine. Maar zien jullie wat ik zie
De eerste maand dat ik nul klachten/symptomen had hahahahaha
[ afbeelding ]
Ik hou ook altijd de dag aan waarop het doorbreekt. Maar ik heb vaak ook niet echt afscheiding van te voren, dus geen dilemma's hierquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:54 schreef pinquit het volgende:
Vast al eerder gevraagd, maar wat is de eerste dag van jullie cyclus? Mijn menstruatie begint altijd met bruinige afscheiding, een beetje. En de volgende dag breekt het door. Niet dat die ene dag nou zoveel uitmaakt, maar gewoon even voor de vergelijking: Ik houdt nu de dag dat t bloeden doorbreekt (dus helder bloed) aan als eerste dag. Jullie?
Bij mij knalt het altijd mijn onderbroek uit, vanuit het niets. Dus dan begin ik maar met tellenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:54 schreef pinquit het volgende:
Vast al eerder gevraagd, maar wat is de eerste dag van jullie cyclus? Mijn menstruatie begint altijd met bruinige afscheiding, een beetje. En de volgende dag breekt het door. Niet dat die ene dag nou zoveel uitmaakt, maar gewoon even voor de vergelijking: Ik houdt nu de dag dat t bloeden doorbreekt (dus helder bloed) aan als eerste dag. Jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |