quote:Op zondag 30 november 2014 20:31 schreef Stippelrientje het volgende:
Zo.. ik heb een voucher geregeld voor een rugmassage
iedereen weer beter in huize stipel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi ja!! Alleen ben ik nog wat verkouden en hoest wat, maar het valt reuze mee.quote:Op zondag 30 november 2014 20:36 schreef Daui het volgende:
[..]
iedereen weer beter in huize stippel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 20:41 schreef Cygne het volgende:
Wat heerlijk stippelrientje!
In t kader van rare symptomen die niet relevant zijn en niks betekenen.Apart! Dat voelen ze dus aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik vragen waarom je hoopt dat het toeval is? Ik heb de reden misschien wel gemist, heb een tijdje niet meegelezen.
quote:Op zondag 30 november 2014 20:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn Duutser hetzelfde, Stippelrientje. Die werkt elke avond tot 22.00 uur, inclusief het weekend. Veel gezelligheid dus niet, hier thuis. Tot kerst nog even doorbijten...
Wanneer zien jullie elkaar nog?quote:Op zondag 30 november 2014 20:40 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
hihi ja!! Alleen ben ik nog wat verkouden en hoest wat, maar het valt reuze mee.
Ik ben wel erg moe en duik ik vanavond ook weer bijtijds in bed.
Vandaag had ik moeite met uit bed komen, mja zondagochtend zit ik volgeboekt![]()
Mijn meneer moest nog steeds vroeg tot laat werken. Die kan ik al bijna opvegen bij de voordeur.![]()
Morgen hopelijk de laatste dag. Daarna gaat hij denk ik in winterslaap
Bedankt voor het vragen![]()
![]()
Hoe is het daar?
quote:Op zondag 30 november 2014 20:50 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Apart! Dat voelen ze dus aan.
Mag ik vragen waarom je hoopt dat het toeval is? Ik heb de reden misschien wel gemist, heb een tijdje niet meegelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds. Hij werkt 's avonds vanuit huis..quote:
Ja, waardeloos!quote:Op zondag 30 november 2014 20:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn Duutser hetzelfde, Stippelrientje. Die werkt elke avond tot 22.00 uur, inclusief het weekend. Veel gezelligheid dus niet, hier thuis. Tot kerst nog even doorbijten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar tot aan de kerst dat is nog een behoorlijke poos! Succes!Alleen even bij het avondeten en als ik hem naar bed brengquote:![]()
Pittig, maar het is even niet anders. We missen elkaar wel hoor!Schudden voor gebruik
In t kader van rare symptomen die niet relevant zijn en niks betekenen.Hoop doet leven.. en tussen de miskramen door zou het zomaar kunnen dat er een wondertje blijft plakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
edit: als ik het nog eens lees wat ik schreef... tussen de miskramen door.... dat ziet er rot uit![]()
Maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel
Schudden voor gebruik
quote:Op zondag 30 november 2014 20:55 schreef Cygne het volgende:
[..]O, cygne wat naar! Kunnen ze medisch gezien iets, waardoor de kans op een plakker groter wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Embryoselectie of eiceldonatie. Maar de kans is groter natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 21:17 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
O, cygne wat naar! Kunnen ze medisch gezien iets, waardoor de kans op een plakker groter wordt?
In t kader van rare symptomen die niet relevant zijn en niks betekenen.Oooooh zou hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom hoop je dat het niet zo is? Het kan wel een gezonde baby worden toch? Maar snap ook dat het allemaal lastig voor je is
Wat bedoel je met volgeboekt zitten?quote:Op zondag 30 november 2014 20:40 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
hihi ja!! Alleen ben ik nog wat verkouden en hoest wat, maar het valt reuze mee.
Ik ben wel erg moe en duik ik vanavond ook weer bijtijds in bed.
Vandaag had ik moeite met uit bed komen, mja zondagochtend zit ik volgeboekt![]()
Mijn meneer moest nog steeds vroeg tot laat werken. Die kan ik al bijna opvegen bij de voordeur.![]()
Morgen hopelijk de laatste dag. Daarna gaat hij denk ik in winterslaap
Bedankt voor het vragen![]()
![]()
Hoe is het daar?
Heftig hoor Stippel en Jagar van die mannen die zoveel werken. Ik werk samen met mijn vriend dus we zien elkaar best veelAl werk ik maar 3 dagen op het moment en hij 4 dus we werken maar 2 dagen samen in principe. En ik zit nu 1 dag in de week op een andere locatie dus feitelijk werken we maar 1 dag samen nu
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
God erenquote:Op zondag 30 november 2014 21:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oooooh zou hetWaarom hoop je dat het niet zo is? Het kan wel een gezonde baby worden toch? Maar snap ook dat het allemaal lastig voor je is
[..]
Wat bedoel je met volgeboekt zitten?
Heftig hoor Stippel en Jagar van die mannen die zoveel werken. Ik werk samen met mijn vriend dus we zien elkaar best veelAl werk ik maar 3 dagen op het moment en hij 4 dus we werken maar 2 dagen samen in principe. En ik zit nu 1 dag in de week op een andere locatie dus feitelijk werken we maar 1 dag samen nu
Ah noemen ze dat zo tegenwoordigquote:
Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook zwaar is! Hoe lang moet hij nog?quote:Op zondag 30 november 2014 21:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier is het al maanden zo. Hij is bezig z'n proefschrift aan het afronden. Ik vind het ook niet meer leuk, zo langzamerhand is de last op mijn schouders wel erg zwaar....
Maar goed, wat moet dat moet...
Beide goed.quote:
Klinkt heel vervelend! Heb je er ook erge pijn bij? Ik heb zelf ook endometriose (maar ik heb maar 1 cyste, tussen baarmoeder en darm in, atypische vorm) en tijdens menstruaties ga ik dood van de pijn. Is erger dan bevallen, serieus. Ik heb echter geen hele heftige menstruaties. Dit klinkt echter wel als iets waarbij je even langs een arts moet ja, al weet ik niet of je meteen aan endometriose hoeft te denken hoor.quote:Op maandag 1 december 2014 00:46 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Beide goed.
Maar ik heb zojuist de allerergste menstruatie week ooit achter de rug.
Wil jullie de verhalen verder besparen maar ik werd helemaal ziek van mezelf wat ik op het toilet aantrof en was gewoon bang om weer te gaan. Elke 2uur doorgelekt! Ook met hele rare grote dingen erin.
Een "miskraam" kan toch niet als je geen 2 strepen plast? En precies tijdens de geklokte menstruatieweek...
Niemand behalve mijn vriend wist dat ik bijna een jaar ben gestopt met de pil, ik keek er allemaal heel nuchter tegenaan maar heb nu zoiets van.. opbokken allemaal :/
Heb open kaart gespeeld naar mijn oudere zus die weet nu alles, zij en haar man zijn bezig voor een 2e ivf kindje.
mijn beide zussen zijn geopereerd aan ernstige endomitriose en ze adviseerde mij om contact op te nemen met hun arts (vooral na afgelopen week )
ik heb mijn vriend kapot gescholden met zijn "ach schatje maar ik ben er altijd voor je" torn ik jankend op de plee zat omdat het bloed niet stopte .. (ja hij hoeft niet met zijn benen wijd te gaan liggen voor een vreemde arts :/ )
Stond vd week bij de makro met een "6pack" ob's uit de aanbieding zonder streepjescode.. zet mienmuts dat ding midden op de balie rechtop en gaat met dr vismuil luid en duidelijk een mannelijke collega bellen voor de prijs.
"Jaaa een voordeelpack TAMPONS jaaa DIE EXTRA ABSORBERENDE MULTIPACKKKK" ik zakte door de grond
Op mijn werk voelde ik me beroerd maar wilde geen uitleg geven...
Ik moet dit en dat, ik weet niet wat ik heb maar eigenlijk wil ik even niks.
Het lijkt net..hoe harder ik mijn best doe om te lachen, hoe meet ik de drang voel om een hele avond te gaan zitte janken... ik weet alleen niet waaromblegh
tot het klaar is. Hopelijk is een eerste versie voor kerst klaar. Dan hebben we iig 2 weken vakantie met z'n tweeen (ok, en al onze familie, we moeten 3 families langs in 2 weken tijd, met zo'n 800 km tussen zijn kant en mijn kant, en 1000 km van ons huis vandaan....)quote:Op zondag 30 november 2014 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook zwaar is! Hoe lang moet hij nog?
mijn man en ik ook! Gelukkig ben ik zijn baasquote:Op maandag 1 december 2014 10:26 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Wij werken overigens ook samen
Welke is dat?! Ik kan dat ook in mijn app, maar vind ik teveel gedoe. Misschien eens een idee voor een weekendprojectje als ik straks klaar ben met mijn studie; een goed appje maken met requirements die we zelf hebben samengesteldquote:Op maandag 1 december 2014 10:36 schreef pinquit het volgende:
Ja ik heb een appZo kan ik t ook vergelijken, keihandig!
Echt! Dat zou ik echt heerlijk vinden. Hij iets minderquote:Op maandag 1 december 2014 10:38 schreef Skoap het volgende:
[..]
mijn man en ik ook! Gelukkig ben ik zijn baas
Dit klinkt precies als mijn menstruatie toen ik net ongesteld werdquote:Op maandag 1 december 2014 00:46 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Beide goed.
Maar ik heb zojuist de allerergste menstruatie week ooit achter de rug.
Wil jullie de verhalen verder besparen maar ik werd helemaal ziek van mezelf wat ik op het toilet aantrof en was gewoon bang om weer te gaan. Elke 2uur doorgelekt! Ook met hele rare grote dingen erin.
Een "miskraam" kan toch niet als je geen 2 strepen plast? En precies tijdens de geklokte menstruatieweek...
Niemand behalve mijn vriend wist dat ik bijna een jaar ben gestopt met de pil, ik keek er allemaal heel nuchter tegenaan maar heb nu zoiets van.. opbokken allemaal :/
Heb open kaart gespeeld naar mijn oudere zus die weet nu alles, zij en haar man zijn bezig voor een 2e ivf kindje.
mijn beide zussen zijn geopereerd aan ernstige endomitriose en ze adviseerde mij om contact op te nemen met hun arts (vooral na afgelopen week )
ik heb mijn vriend kapot gescholden met zijn "ach schatje maar ik ben er altijd voor je" torn ik jankend op de plee zat omdat het bloed niet stopte .. (ja hij hoeft niet met zijn benen wijd te gaan liggen voor een vreemde arts :/ )
Stond vd week bij de makro met een "6pack" ob's uit de aanbieding zonder streepjescode.. zet mienmuts dat ding midden op de balie rechtop en gaat met dr vismuil luid en duidelijk een mannelijke collega bellen voor de prijs.
"Jaaa een voordeelpack TAMPONS jaaa DIE EXTRA ABSORBERENDE MULTIPACKKKK" ik zakte door de grond
Op mijn werk voelde ik me beroerd maar wilde geen uitleg geven...
Ik moet dit en dat, ik weet niet wat ik heb maar eigenlijk wil ik even niks.
Het lijkt net..hoe harder ik mijn best doe om te lachen, hoe meet ik de drang voel om een hele avond te gaan zitte janken... ik weet alleen niet waaromblegh
Wel fijn dat er een (voorlopig) einde in zicht is! Alleen wel weer lastig dat die tijd weer vol zit met allemaal gereisquote:Op maandag 1 december 2014 08:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tot het klaar is. Hopelijk is een eerste versie voor kerst klaar. Dan hebben we iig 2 weken vakantie met z'n tweeen (ok, en al onze familie, we moeten 3 families langs in 2 weken tijd, met zo'n 800 km tussen zijn kant en mijn kant, en 1000 km van ons huis vandaan....)
@ deadly: kan me voorstellen dat het balen is. Ik zou je trouwens niet schamen om tampons, het is gewoon iets wat wij nou eenmaal nodig hebben, net als scheerschuim en after-shave voor de mannen.....
Waar ik wel eens benieuwd naar ben is hoe snel je last hebt van allerlei klachten als je zwanger bent, dus zwangeren vertel het ons! Dat zou mij al heel veel rust geven want ik zoek ook overal wat achterquote:Op maandag 1 december 2014 09:45 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal geen klachten gedurende m'n cyclus. Of tenminste, niet dat ik me ervan bewust ben.
Mijn NOD is volgende week maandag of dinsdag. Als het er woensdag nog niet is maar testen, denk ik. Verder denk ik de ene dag dat ik zwanger ben, en de andere van niet. Vanmorgen rook ik de rivier waar ik m'n fiets altijd parkeer bij het werk in een keer heel erg sterk. Het stonk echt naar vis....
Me tooquote:Op maandag 1 december 2014 10:38 schreef Skoap het volgende:
[..]
mijn man en ik ook! Gelukkig ben ik zijn baas
Ik hoop het echt voor je! Maar wat ik al eerder zei is het lastig om in te schatten, voel je deze dingen echt zo snel als je zwanger bent of is het wishful thinking?quote:Op maandag 1 december 2014 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn symptonen nu zijn ontzettend moe (net een dutje gedaan op kantoor), misselijk als ik honger heb, veel boeren. Maar goed, ik kan ook gewoon ziek worden.
Wat is het moeilijk om niet op elk pijntje enzo te letten.....
Begrijp me niet verkeerd trouwens, het is geen aanval op jou he. Ik vind het alleen zo herkenbaar dat ik jou quote en me dus afvraag wat je daadwerkelijk voelt als je zwanger bent. Maar blijkbaar verschilt dit dus per persoonquote:Op maandag 1 december 2014 18:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik weet ook wel dat het meeste psychisch is hoor. Ik probeer mezelf ervoor te behoeden, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Met tijd zal dat ook wel overgaan, dit is natuurlijk m'n eerste poging. En ik hou nogal van dingen weten en controle hebben, dus ergens is dit wel goed voor me, om gewoon echt geen controle te hebben...
Nee joh, maak je niet druk. Ik voel me niet zo snel aangevallen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd trouwens, het is geen aanval op jou he. Ik vind het alleen zo herkenbaar dat ik jou quote en me dus afvraag wat je daadwerkelijk voelt als je zwanger bent. Maar blijkbaar verschilt dit dus per persoon
Bij de tweede cyclus was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was (en de meiden hier ook trouwens), het is zo gek hoe je lichaam je zo voor de gek kan houden!
Nou ik ben nu al heel wat maandjes bezig. En iedere maand zo'n week na eisprong begin ik weer steekjes of andere dingen te voelenquote:Op maandag 1 december 2014 18:46 schreef Jag�rtrut het volgende:
Ik weet ook wel dat het meeste psychisch is hoor. Ik probeer mezelf ervoor te behoeden, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Met tijd zal dat ook wel overgaan, dit is natuurlijk m'n eerste poging.
Nou precies dat dusquote:Op maandag 1 december 2014 20:18 schreef Jag�rtrut het volgende:
ik ben me er ook erg van bewust, dat ik het mezelf ook goed kan aanpraten. En toch doe ik het, stom he! Als dit elke maand zo blijft, dan wordt het een vermoeiende business..
Jullie zijn bezig voor een tweede? Tof!quote:Op maandag 1 december 2014 20:20 schreef Skoap het volgende:
[..]
Nou precies dat dus
Maar ik hoop echt voor je dat het in 1x raak is, dat zou wel geniaal zijn
Gelukkig maarquote:Op maandag 1 december 2014 20:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee joh, maak je niet druk. Ik voel me niet zo snel aangevallen.
ik ben me er ook erg van bewust, dat ik het mezelf ook goed kan aanpraten. En toch doe ik het, stom he! Als dit elke maand zo blijft, dan wordt het een vermoeiende business..
Waarom zou je dat aan iemand gaan vragen?quote:Op maandag 1 december 2014 21:28 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat anders kan ik inderdaad lastig omschrijven. Een beetje grieperig van binnen ofzo, maar dan anders![]()
Bij mij op t werk zei opeens een vrouw: Kan je even meelopen? Ik wil je wat vragen... Dus ik dacht al.. Ojeee... Vroeg ze dus of ik zwanger was. Dat kon ze aan me zien! Aan mijn gezicht!
Ik was geloof ik pas 9 of 10 weken zwanger.
Dat zegt mijn moeder ook altijd, dat je het gewoon voelt. Ik ben dus zo benieuwd naar dat gevoelquote:Op maandag 1 december 2014 21:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
Bij zoon "wist" ik het gewoon echt zeker Majo!
Het begon bij zere borsten. En op de gegeven moment voelde ik me gewoon echt "anders". De testen bleven negatief, maar toch wist ik het. En ja hoor... Ik had het juist
Helemaal mee eensquote:Op maandag 1 december 2014 21:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Waarom zou je dat aan iemand gaan vragen?Dat vertel je toch zelf wel als he het er aan toe hebt? (Wel apart trouwens, deels lucky guess?)
Ja ik voelde me ook echt wel voor het blok gezet! Het was wel een leuk mens verder en ze heeft ook haar mond netjes gehouden (zover ik dat weet)quote:Op maandag 1 december 2014 21:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Waarom zou je dat aan iemand gaan vragen?Dat vertel je toch zelf wel als he het er aan toe hebt? (Wel apart trouwens, deels lucky guess?)
Ik word er gewoon kwaad van als ik eraan denkquote:Op maandag 1 december 2014 21:50 schreef JantinaGr het volgende:
Ben ook héél benieuwd hoe het moet voelen. Hopelijk komen we er allemaal snel achter...
MaJo, dat verhaal van die tante.Zou het echt helemaal niet kunnen waarderen!
Nouja! Ik zou dat ook echt niet waarderen!quote:Op maandag 1 december 2014 21:41 schreef MaJo het volgende:
*knip*
Helemaal mee eensEen vriendin van me heeft een tante die dat ook aan mensen af kan zien. Die zei dus waar de hele familie bij was "jij bent zwanger!". Die vriendin wilde het nog aan niemand vertellen dus daar zit je dan met je mond vol tanden
![]()
Ik had dat dus helemaal niet ....quote:Op maandag 1 december 2014 21:41 schreef MaJo het volgende:
Dat zegt mijn moeder ook altijd, dat je het gewoon voelt. Ik ben dus zo benieuwd naar dat gevoel Soms denk ik dat ik dingen voel dus dat dat het moment dan is, maar dan weer is het niet zo
Yup! Maar het moet nu wel eens raak zijn de komende maanden anders blijft het 1 kindje.quote:Op maandag 1 december 2014 20:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jullie zijn bezig voor een tweede? Tof!
Wat leuk Skoap! Waarom een deadline?quote:Op maandag 1 december 2014 22:32 schreef Skoap het volgende:
[..]
Yup! Maar het moet nu wel eens raak zijn de komende maanden anders blijft het 1 kindje.
Ik vind het zo schattig als mijn vriend inderdaad denkt te weten wanneer mijn eisprong is. Maar hij let goed op, want hij zit vaak dicht in de buurt! Oefenen is trouwens altijd een goed planquote:Op dinsdag 2 december 2014 02:44 schreef Sara82 het volgende:
Zo, klinkt als een serieuze menstruatie-chaos, deadly... hoop dat het eenmalig is, want dit slaat natuurlijk nergens op....
En serieus, die tante, wtf!![]()
Nou, ik ga maar weer verder met het wachten op mijn ei. Afgelopen weekend al wel snoeihard geoefend in Parijs. Lief dacht dat het al wel raak kon zijn, "want je zei toch dat je altijd een maand moet wachten tot je eisprong? Nou, dat is nu bijna een maand geleden!" *glunder-trots-goed onthouden he?* Helaas pindakaas schat, je vergeet de twee weken na de eisprong, dan pas word je ongesteld, en dan pas gaat die maand in bij mij.... maar goed, lekker boeiend, dat zal de pret niet drukken of course!
![]()
Was een keileuk weekend!
Lushes, ik duim voor je en ik denk aan je! Niet stressen, dat is niet goed voor je lichaam. Misschien is het niks, je komt er zo direct achter.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:29 schreef Lushes het volgende:
Gaat hier niet zo goed. Vannacht wakker geworden van de pijn.
Had sowieso al vanaf begin zwangerschap echt flink buikpijn. Dit was echter ondragelijk.
Zometeen spoedecho, want de VK vertrouwde het niet.
Ben geen seconde gestressed geweest, maar nu wel dus. :/
Duim voor me!
Mijn man is nogal wat ouder dan ik en ik word zelf in 2015 ook "al" weer 35.quote:
*duimt*quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:29 schreef Lushes het volgende:
Duim voor me!
Moet eerlijk bekennen dat ik het een paar weken geleden zelf ook per ongeluk heb gedaan (wel in een iets andere context hoor).quote:Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik word er gewoon kwaad van als ik eraan denk![]()
Waar haal je het lef vandaan om iemand zo voor het blok te zetten? Neem haar dan inderdaad even apart. Dit komt mij voor als dat je heel graag de eerste wil zijn die het verkondigd!
Ik hoop het beste!quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:29 schreef Lushes het volgende:
Gaat hier niet zo goed. Vannacht wakker geworden van de pijn.
Had sowieso al vanaf begin zwangerschap echt flink buikpijn. Dit was echter ondragelijk.
Zometeen spoedecho, want de VK vertrouwde het niet.
Duim voor me!
Wat vreselijk spannend! En 2 dingen zien bewegen?! Maandag pas, dat duurt nog een poosje.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:41 schreef Lushes het volgende:
Nou, ze kunnen er niet wijs van worden.
Er was een mooie vruchtzak van 6.5 mm ( ben 5 wk en een dag ) , maar dooier ho maar.
Tot ze na een kwartier frummelen met die staaf ineens 2 dingen ziet bewegen, maar niet duidelijk is wat het in godsnaam is en waarom het dan weer naast de vruchtzak en dan weer erin lijkt te zitten.
Mijn eileiders en stokken waren overigens in uitstekende conditie, dus dat was niet het probleem.
Maandag moet ik naar het WKZ, want blijkbaar is de apparatuur in het ziekenhuis gevoeliger en is er hopelijk wel iets zinnigs te zien.
Kortom; lekker een week in onzekerheid. Bleeeeeeeeeeeeeeh.
De pijn kon ze ook niet verklaren. Ze gaf aan dat echt alles kan in een zwangerschap en dat ook vrij weinig dingen abnormaal zijn.
Ze wilde dus niets 'vinden' omdat er geen aanwijsbare reden voor was.
Ja, die grootte komt precies overeen met de vermoedelijke duur. Er was dus niets raars te zien, behalve dat er niets te zien wasquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:56 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Wat vreemd Lushes! Wordt dus toch afwachten.. Heel apart ook dat ze twee dingen zag, en soms in de vruchtzak en soms eruit.. Maar het formaat van de vruchtzak is goed voor deze termijn?
voor het wachten en de onzekerheid
quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:45 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Wat vreselijk spannend! En 2 dingen zien bewegen?! Maandag pas, dat duurt nog een poosje.![]()
hopelijk krijg je dan wel meer duidelijkheid!
Naar wat ik om mij heen hoor is dat er in de eerste weken bij sommige ook echt hevige buikpijn/kramp/uitrek steken kunnen zijn. En die dragen nog steeds hun kindje bij zich of er is een gezonde baby uit gekomen. Misschien dat het je wat gerust kan stellen.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:38 schreef Cygne het volgende:
Lushes, bij mij was er met bijna 6 weken ook alleen n vruchtzak van die grootte te zien en dat was volkomen normaal volgens de gyn. Ik was daar ook vanwege extreme buikpijn, bleek verstopping.
Ik vond mezelf vanochtend in een innige omhelzing met de wc pot, Grote hond springt nog steeds niet. Zelfs niet als ik zn favoriete snoepjes heb en teckel is nog steeds aan t bewaken. En fel ook.
God laat het zo zijn!quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:38 schreef Cygne het volgende:
Lushes, bij mij was er met bijna 6 weken ook alleen n vruchtzak van die grootte te zien en dat was volkomen normaal volgens de gyn. Ik was daar ook vanwege extreme buikpijn, bleek verstopping.
Ik vond mezelf vanochtend in een innige omhelzing met de wc pot, Grote hond springt nog steeds niet. Zelfs niet als ik zn favoriete snoepjes heb en teckel is nog steeds aan t bewaken. En fel ook.
Geen idee, heb ze niet in huis.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
oh cygne meisje wat een achtbaan! wanneer ga je testen?
Dat snap ikquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:59 schreef Cygne het volgende:
[..]
Geen idee, heb ze niet in huis.
Maar ik ga al hyperventileren bij t idee.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat snap ik
ik weet gewoon even nietzo goed wat te zeggen, want hoewel het ook goed kan gaan snap ik je angst ook!
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:38 schreef Cygne het volgende:
Spannend Cygne. Het zou toch wat zijn na al die ellende als het raak is en een mooie gezond kindjequote:Op dinsdag 2 december 2014 12:59 schreef Cygne het volgende:
[..]
Geen idee, heb ze niet in huis.
Maar ik ga al hyperventileren bij t idee.
Ik hoorde vorige week een gesprek op straat. Twee mensen die elkaar al zo'n jaar of tien niet hadden gezien kwamen elkaar tegen: zij: 'heeee hooi! Wow, dat is lang geleden! Hoe is het met jou?' hij: 'Ja, goed! en met jou?' zij: 'Ja ook goed, heb je kinderen?' hij: 'Nee, maar we zijn wel bezig!' zij, gegeneerd: 'Hee, wat leuk!'quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:45 schreef Daui het volgende:
Iemand op werk vroeg net of ik al kinderen had. En hoe oud ik was. En toen en je hebt nog geen kinderen. Kan moeilijk zeggen dat we daar hard mee bezig zijn
Ze kon er niks van maken en had dit nog niet eerder gezien.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:57 schreef Daui het volgende:
Lushes dikke knuffel voor de komende week! Maar betekent twee bewegende dingetjes niet een twee eiige tweeling?
Ik krijg altijd het commentaar dat ik 'veel te jong ben om al aan kinderen te willen beginnen'. Dat maak ik graag zelf uitquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:45 schreef Daui het volgende:
Iemand op werk vroeg net of ik al kinderen had. En hoe oud ik was. En toen en je hebt nog geen kinderen. Kan moeilijk zeggen dat we daar hard mee bezig zijn
Vertel je het ook op werk?quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:26 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Ik krijg altijd het commentaar dat ik 'veel te jong ben om al aan kinderen te willen beginnen'. Dat maak ik graag zelf uit.
Zo Cygne! Ik duim wel voor je, het zou toch een mooi cadeautje zijn zo vlak voor de feestdagen, een kleine frummel.. Ik snap je angst wel, zeker na het nieuws laatst. Maar ik vertrouw ook op jouw intuitie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |