abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147160192
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:31 schreef Stippelrientje het volgende:
Zo.. ik heb een voucher geregeld voor een rugmassage O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iedereen weer beter in huize stipel?
pi_147160380
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 20:36 schreef Daui het volgende:

[..]

iedereen weer beter in huize stippel?
hihi ja!! Alleen ben ik nog wat verkouden en hoest wat, maar het valt reuze mee.
Ik ben wel erg moe en duik ik vanavond ook weer bijtijds in bed.

Vandaag had ik moeite met uit bed komen, mja zondagochtend zit ik volgeboekt *;
Mijn meneer moest nog steeds vroeg tot laat werken. Die kan ik al bijna opvegen bij de voordeur. }:|
Morgen hopelijk de laatste dag. Daarna gaat hij denk ik in winterslaap :D

Bedankt voor het vragen O+ :*

Hoe is het daar?
Schudden voor gebruik
pi_147160419
Wat heerlijk stippelrientje!

In t kader van rare symptomen die niet relevant zijn en niks betekenen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147160427
Mijn Duutser hetzelfde, Stippelrientje. Die werkt elke avond tot 22.00 uur, inclusief het weekend. Veel gezelligheid dus niet, hier thuis. Tot kerst nog even doorbijten...
pi_147160810
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 20:41 schreef Cygne het volgende:

SPOILER
Apart! Dat voelen ze dus aan.
Mag ik vragen waarom je hoopt dat het toeval is? Ik heb de reden misschien wel gemist, heb een tijdje niet meegelezen.
pi_147160937
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn Duutser hetzelfde, Stippelrientje. Die werkt elke avond tot 22.00 uur, inclusief het weekend. Veel gezelligheid dus niet, hier thuis. Tot kerst nog even doorbijten...
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:40 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

hihi ja!! Alleen ben ik nog wat verkouden en hoest wat, maar het valt reuze mee.

Mijn meneer moest nog steeds vroeg tot laat werken. Die kan ik al bijna opvegen bij de voordeur. }:|

Hoe is het daar?
Wanneer zien jullie elkaar nog?
pi_147161059
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:50 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Apart! Dat voelen ze dus aan.
Mag ik vragen waarom je hoopt dat het toeval is? Ik heb de reden misschien wel gemist, heb een tijdje niet meegelezen.
SPOILER
pi_147161386
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:53 schreef Daui het volgende:

[..]

[..]

's avonds. Hij werkt 's avonds vanuit huis..

Nu is hij gestopt met werken, dus nog een anderhalf uur samen op zondagavond... O+

Cygne, dat snap ik. Er was toch ook een kans dat het goed zou kunnen komen?
pi_147161443
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, waardeloos!
SPOILER
Maar tot aan de kerst dat is nog een behoorlijke poos! Succes! :*

quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:53 schreef Daui het volgende:

[..]

[..]

Alleen even bij het avondeten en als ik hem naar bed breng :D
Pittig, maar het is even niet anders. We missen elkaar wel hoor!
Schudden voor gebruik
pi_147161502
quote:

SPOILER
Hoop doet leven.. en tussen de miskramen door zou het zomaar kunnen dat er een wondertje blijft plakken O+ :*

edit: als ik het nog eens lees wat ik schreef... tussen de miskramen door.... dat ziet er rot uit }:|
Maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel :*
Schudden voor gebruik
pi_147161635
@jagär die is er wel idd, maar hoe groot weet ik nog niet.

Stippelrientje ik begrijp je. :*
pi_147162161
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 20:55 schreef Cygne het volgende:

[..]

SPOILER
O, cygne wat naar! Kunnen ze medisch gezien iets, waardoor de kans op een plakker groter wordt?
pi_147162261
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 21:17 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

O, cygne wat naar! Kunnen ze medisch gezien iets, waardoor de kans op een plakker groter wordt?
Embryoselectie of eiceldonatie. Maar de kans is groter natuurlijk.
  Moderator zondag 30 november 2014 @ 21:20:21 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147162295
quote:

SPOILER
Oooooh zou het :o Waarom hoop je dat het niet zo is? Het kan wel een gezonde baby worden toch? Maar snap ook dat het allemaal lastig voor je is :*

quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:40 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Hoe is het daar?
Wat bedoel je met volgeboekt zitten? :D

Heftig hoor Stippel en Jagar van die mannen die zoveel werken. Ik werk samen met mijn vriend dus we zien elkaar best veel :D Al werk ik maar 3 dagen op het moment en hij 4 dus we werken maar 2 dagen samen in principe. En ik zit nu 1 dag in de week op een andere locatie dus feitelijk werken we maar 1 dag samen nu :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147162406
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 21:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oooooh zou het :o Waarom hoop je dat het niet zo is? Het kan wel een gezonde baby worden toch? Maar snap ook dat het allemaal lastig voor je is :*

[..]

Wat bedoel je met volgeboekt zitten? :D

Heftig hoor Stippel en Jagar van die mannen die zoveel werken. Ik werk samen met mijn vriend dus we zien elkaar best veel :D Al werk ik maar 3 dagen op het moment en hij 4 dus we werken maar 2 dagen samen in principe. En ik zit nu 1 dag in de week op een andere locatie dus feitelijk werken we maar 1 dag samen nu :)
God eren :D
Schudden voor gebruik
  Moderator zondag 30 november 2014 @ 21:26:29 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147162642
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 21:22 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

God eren :D
Ah noemen ze dat zo tegenwoordig ;)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147162654
Hier is het al maanden zo. Hij is bezig z'n proefschrift aan het afronden. Ik vind het ook niet meer leuk, zo langzamerhand is de last op mijn schouders wel erg zwaar....

Maar goed, wat moet dat moet...
  Moderator zondag 30 november 2014 @ 21:50:40 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147163874
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 21:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier is het al maanden zo. Hij is bezig z'n proefschrift aan het afronden. Ik vind het ook niet meer leuk, zo langzamerhand is de last op mijn schouders wel erg zwaar....

Maar goed, wat moet dat moet...
Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook zwaar is! Hoe lang moet hij nog?
pi_147171942
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2014 12:23 schreef Daui het volgende:

[..]

Werk of relationele sferen?

Beide goed.
Maar ik heb zojuist de allerergste menstruatie week ooit achter de rug.
Wil jullie de verhalen verder besparen maar ik werd helemaal ziek van mezelf wat ik op het toilet aantrof en was gewoon bang om weer te gaan. Elke 2uur doorgelekt! Ook met hele rare grote dingen erin.
Een "miskraam" kan toch niet als je geen 2 strepen plast? En precies tijdens de geklokte menstruatieweek...
Niemand behalve mijn vriend wist dat ik bijna een jaar ben gestopt met de pil, ik keek er allemaal heel nuchter tegenaan maar heb nu zoiets van.. opbokken allemaal :/
Heb open kaart gespeeld naar mijn oudere zus die weet nu alles, zij en haar man zijn bezig voor een 2e ivf kindje.
mijn beide zussen zijn geopereerd aan ernstige endomitriose en ze adviseerde mij om contact op te nemen met hun arts (vooral na afgelopen week )
ik heb mijn vriend kapot gescholden met zijn "ach schatje maar ik ben er altijd voor je" torn ik jankend op de plee zat omdat het bloed niet stopte .. (ja hij hoeft niet met zijn benen wijd te gaan liggen voor een vreemde arts :/ )
Stond vd week bij de makro met een "6pack" ob's uit de aanbieding zonder streepjescode.. zet mienmuts dat ding midden op de balie rechtop en gaat met dr vismuil luid en duidelijk een mannelijke collega bellen voor de prijs.
"Jaaa een voordeelpack TAMPONS jaaa DIE EXTRA ABSORBERENDE MULTIPACKKKK" ik zakte door de grond :(
Op mijn werk voelde ik me beroerd maar wilde geen uitleg geven...
Ik moet dit en dat, ik weet niet wat ik heb maar eigenlijk wil ik even niks.
Het lijkt net..hoe harder ik mijn best doe om te lachen, hoe meet ik de drang voel om een hele avond te gaan zitte janken... ik weet alleen niet waarom :) blegh
  maandag 1 december 2014 @ 08:31:51 #120
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147175162
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 00:46 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Beide goed.
Wil jullie de verhalen verder besparen maar ik werd helemaal ziek van mezelf wat ik op het toilet aantrof en was gewoon bang om weer te gaan. Elke 2uur doorgelekt! Ook met hele rare grote dingen erin.
Een "miskraam" kan toch niet als je geen 2 strepen plast? En precies tijdens de geklokte menstruatieweek...
Niemand behalve mijn vriend wist dat ik bijna een jaar ben gestopt met de pil, ik keek er allemaal heel nuchter tegenaan maar heb nu zoiets van.. opbokken allemaal :/
Heb open kaart gespeeld naar mijn oudere zus die weet nu alles, zij en haar man zijn bezig voor een 2e ivf kindje.
mijn beide zussen zijn geopereerd aan ernstige endomitriose en ze adviseerde mij om contact op te nemen met hun arts (vooral na afgelopen week )
ik heb mijn vriend kapot gescholden met zijn "ach schatje maar ik ben er altijd voor je" torn ik jankend op de plee zat omdat het bloed niet stopte .. (ja hij hoeft niet met zijn benen wijd te gaan liggen voor een vreemde arts :/ )
Stond vd week bij de makro met een "6pack" ob's uit de aanbieding zonder streepjescode.. zet mienmuts dat ding midden op de balie rechtop en gaat met dr vismuil luid en duidelijk een mannelijke collega bellen voor de prijs.
"Jaaa een voordeelpack TAMPONS jaaa DIE EXTRA ABSORBERENDE MULTIPACKKKK" ik zakte door de grond :(
Het lijkt net..hoe harder ik mijn best doe om te lachen, hoe meet ik de drang voel om een hele avond te gaan zitte janken... ik weet alleen niet waarom :) blegh
Klinkt heel vervelend! Heb je er ook erge pijn bij? Ik heb zelf ook endometriose (maar ik heb maar 1 cyste, tussen baarmoeder en darm in, atypische vorm) en tijdens menstruaties ga ik dood van de pijn. Is erger dan bevallen, serieus. Ik heb echter geen hele heftige menstruaties. Dit klinkt echter wel als iets waarbij je even langs een arts moet ja, al weet ik niet of je meteen aan endometriose hoeft te denken hoor.
  maandag 1 december 2014 @ 08:34:11 #121
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_147175179
Oh Deadly, hormonen zijn ook gewoon heel nare dingen! En als je behoefte hebt om heel hard te janken, zou ik dat gewoon doen! Lucht enorm op, zeker als je niet eens weet waarom je huilt ;)
Heb je eerder klachten gehad die kunnen duiden op endomitriose?

Het is alweer december! En deze week heel wat NOD's, toch? Wachten jullie tot (na) jullie NOD met testen? Ik heb altijd een enorme testdrang, ondanks dat er nog geen touw vast is te knopen aan mijn cyclus, dus ik weet niet eens of het er überhaupt al aan zit te komen. En aangezien ik niks voel, ga ik er maar vanuit dat als ik test, 'ie weer omowit is. En dan nog willen testen hč? Dat menselijk lichaam....
  maandag 1 december 2014 @ 08:35:23 #122
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_147175196
Oh, en wat Soesa zegt: endomitriose of niet, hier zou ik zeker mee naar de dokter gaan, Deadly!
pi_147175219
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 21:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook zwaar is! Hoe lang moet hij nog?
tot het klaar is. Hopelijk is een eerste versie voor kerst klaar. Dan hebben we iig 2 weken vakantie met z'n tweeen (ok, en al onze familie, we moeten 3 families langs in 2 weken tijd, met zo'n 800 km tussen zijn kant en mijn kant, en 1000 km van ons huis vandaan....)

@ deadly: kan me voorstellen dat het balen is. Ik zou je trouwens niet schamen om tampons, het is gewoon iets wat wij nou eenmaal nodig hebben, net als scheerschuim en after-shave voor de mannen.....
  maandag 1 december 2014 @ 09:03:46 #124
56471 pinquit
oh my lama!
pi_147175453
Sjemig deadly, wat een gedoe :o en lijkt me echt naar, zon menstruatie :o holy shiz, kan me voorstellen dat je je niet fit voelde. Kan je hb eigenlijk omlaag gaan, of is alles in je BM 'extra'? Nooit over nagedacht eigenlijk

Hier is t weer hormonsterlijke tijd. Ik voel me zo flab ;( moe moe en chagrijnig ten top. En dan ook nog super erge nekpijn terwijl eerste werkweek :') (en werk met microscoop) bohhh. Kon beter allemaal :')
/zeurmode
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 1 december 2014 @ 09:05:08 #125
56471 pinquit
oh my lama!
pi_147175467
Nog 10 dagen tot NOD! *O* spennuund.
Volgens mn klachten deze cyclus ben ik niet zwanger :p alles is tot op de dag precies tzelfde.
pi_147176060
ik heb eigenlijk helemaal geen klachten gedurende m'n cyclus. Of tenminste, niet dat ik me ervan bewust ben.

Mijn NOD is volgende week maandag of dinsdag. Als het er woensdag nog niet is maar testen, denk ik. Verder denk ik de ene dag dat ik zwanger ben, en de andere van niet. Vanmorgen rook ik de rivier waar ik m'n fiets altijd parkeer bij het werk in een keer heel erg sterk. Het stonk echt naar vis....
pi_147176709
Goedemorgen poppetjes,

Over mannen die veel werken; ik ken het helemaal. Maar afgelopen weekend was hij onwijs lief voor me en heeft hij het helemaal goed gemaakt *;. Wij werken overigens ook samen, maar ik doe het part-time in de avonden en weekenden, en werk in verschillende vestigingen, waardoor ik hem vaak misloop. Overdag werk ik ergens anders, dus ik hoop dat ik snel een vast contract krijg waardoor ik kan stoppen met part-time werken en mijn man gewoon in de weekenden thuis heb O+.

Pinquit, nog 10 dagen! Interessante symptomen, als ik jou was zou ik ze opschrijven! Stel dat je zwanger bent, is het onwijs leuk om terug te lezen! :D

Jagar, wat interessant dat je man/vriend zijn proefschrift schrijft! Mag ik weten waar het over gaat (PM/DM)?

Deadly :*. Wat een vervelende ervaring zeg! Kan me voorstellen dat het niet helemaal lekker viel }:|. Als ik je kende zou ik je een dikke knuffel geven! Mutsen achter de kassa ook :P. Dat je je zo rot voelt door die verschrikkelijke menstruatie en je afreageert op je man is begrijpelijk. Relativeren is ook moeilijk als je je zo rot voelt. Als je niet meer ongesteld bent maar even extra lief tegen hem zijn *;. Heb je dit overigens vaker gehad? Misschien wel een belletje naar de huisarts waard.. Sowieso ook even om te kijken of je ijzer nog wel goed is. En nog een :* voor het emotionele gevoel.

Stroopwafelmeisje, ik test altijd pas als ik een paar dagen overtijd ben :). Iets met jinxen..

Stippel, wat leuk dat jullie op zondag naar de kerk gaan!

Cygne, ik hoop voor je dat je snel je afspraak in het Radboud kan maken, zodat je meer duidelijkheid krijgt. Heb je al een afspraak staan? En ben je nog aan het verder kijken voor een nieuwe baan?

Ik heb volgend weekend massages, wijn en sushi staan. Ik ga mezelf in de watten leggen :D :D
  maandag 1 december 2014 @ 10:36:04 #128
56471 pinquit
oh my lama!
pi_147176889
Ja ik heb een app :P Zo kan ik t ook vergelijken, keihandig!
pi_147176944
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:26 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Wij werken overigens ook samen
mijn man en ik ook! Gelukkig ben ik zijn baas ~O>
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147176998
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:36 schreef pinquit het volgende:
Ja ik heb een app :P Zo kan ik t ook vergelijken, keihandig!
Welke is dat?! Ik kan dat ook in mijn app, maar vind ik teveel gedoe. Misschien eens een idee voor een weekendprojectje als ik straks klaar ben met mijn studie; een goed appje maken met requirements die we zelf hebben samengesteld :D.

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:38 schreef Skoap het volgende:

[..]

Echt! Dat zou ik echt heerlijk vinden. Hij iets minder :9.
  maandag 1 december 2014 @ 10:48:34 #131
56471 pinquit
oh my lama!
pi_147177171
Ik heb LoveCycles. Ik vind m wel fijn, maar heb nooit een andere geprobeerd.
Je kan op t hartje klikken als je seks hebt gehad, je gewicht en temp invullen (gewicht en temp doe ik niet :P )
je kan je gevoel aanklikken (niet genoeg keus eigenlijk) en je klachten aanklikken.
Verder kan je nog bijschrijven wat je in de lijstjes mist.
En wel handig statistiekenvenstertje waarin staat hoeveel cycli hij heeft bijgehouden en wat je gemiddelde cycluslengte is, en de kortste en langste e.d.
pi_147177537
Ik heb ook LoveCycles! Ik ben gewoon te lui om het bij te houden. Ben verder wel heel blij met deze app trouwens :)
pi_147182979
Mijn symptonen nu zijn ontzettend moe (net een dutje gedaan op kantoor), misselijk als ik honger heb, veel boeren. Maar goed, ik kan ook gewoon ziek worden.

Wat is het moeilijk om niet op elk pijntje enzo te letten.....
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 17:23:03 #134
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147189680
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 00:46 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Beide goed.
Dit klinkt precies als mijn menstruatie toen ik net ongesteld werd :o Ik lekte 's nachts ook altijd door ondanks tweedubbele dikke maandverband en lag een week huilend op de bank van de pijn. Echt supernaar dus ik weet hoe het is :* Hopelijk was dit eenmalig en heb je er verder geen last meer van! En anders inderdaad naar de huisarts :Y

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 08:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

tot het klaar is. Hopelijk is een eerste versie voor kerst klaar. Dan hebben we iig 2 weken vakantie met z'n tweeen (ok, en al onze familie, we moeten 3 families langs in 2 weken tijd, met zo'n 800 km tussen zijn kant en mijn kant, en 1000 km van ons huis vandaan....)

@ deadly: kan me voorstellen dat het balen is. Ik zou je trouwens niet schamen om tampons, het is gewoon iets wat wij nou eenmaal nodig hebben, net als scheerschuim en after-shave voor de mannen.....
Wel fijn dat er een (voorlopig) einde in zicht is! Alleen wel weer lastig dat die tijd weer vol zit met allemaal gereis -O-

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 09:45 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal geen klachten gedurende m'n cyclus. Of tenminste, niet dat ik me ervan bewust ben.

Mijn NOD is volgende week maandag of dinsdag. Als het er woensdag nog niet is maar testen, denk ik. Verder denk ik de ene dag dat ik zwanger ben, en de andere van niet. Vanmorgen rook ik de rivier waar ik m'n fiets altijd parkeer bij het werk in een keer heel erg sterk. Het stonk echt naar vis....
Waar ik wel eens benieuwd naar ben is hoe snel je last hebt van allerlei klachten als je zwanger bent, dus zwangeren vertel het ons! Dat zou mij al heel veel rust geven want ik zoek ook overal wat achter :Y Momenteel geen zwangerschapsgerelateerde klachten maar gewoon HEEL erg moe. Heb natuurlijk ook ME dus dat is niet heel vreemd maar vandaag pas om half 5 opgestaan, dat is alweer een tijd geleden -O-

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:38 schreef Skoap het volgende:

[..]

Me too :D
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn symptonen nu zijn ontzettend moe (net een dutje gedaan op kantoor), misselijk als ik honger heb, veel boeren. Maar goed, ik kan ook gewoon ziek worden.

Wat is het moeilijk om niet op elk pijntje enzo te letten.....
Ik hoop het echt voor je! Maar wat ik al eerder zei is het lastig om in te schatten, voel je deze dingen echt zo snel als je zwanger bent of is het wishful thinking?
  maandag 1 december 2014 @ 17:45:41 #135
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147190717
Ik zit nog steeds te wachten op zwangerschapskwaaltjes. :') het enige wat ik voel zijn de boobs, en dat had ik ongeveer 2-3 dagen voor m'n NOD. Na de eisprong had ik gevoelige tepels, maar met zwangerschap voel ik het in m'n borstklieren, zeg maar. Oh ja en heel vroeg wakker worden. Ook vlak voor NOD begonnen. Maar al met al voelde ik weinig verschil met vorige cyclus, en wat ik wel voelde begon echt pas kort voor NOD. Maar het was het over tijd zijn wat de grootste hint was. :+
Volgens mij zijn er ook maar heel weinig mensen die meteen misselijk of moe zijn, dat begint meestal pas vanaf 6 á 7 weken.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_147191172
Kwaaltjes voor je NOD kan, maar hoeft helemaal niet. Er zit zoveel verschil tussen dat je er niks van kunt zeggen helaas. 'normale' hormonen kunnen ook al best gekke dingen doen. Achteraf was ik al voor mijn NOD extra moe, maar ik dacht eerst dat het aan een druk weekend lag. En op een of andere manier voelde ik me zwanger. Verder was het eerst nog rustig, beetje sneller gammel.
Inmiddels voel me een groot deel van de dag wel een beetje beroerd. Of omdat ik honger heb, of omdat ik vol ben :') Mijn borsten zijn echt gegroeid en gevoelig, ik ben moe, en veel lucht.. in m'n darmen en ook boeren inderdaad.. Maar goed, ondanks dat blijft het spannend..
pi_147191750
KapiteinCupcake, ik zoek gewoon verder inderdaad. Komt wel goed. Qua geld redden we t prima op 1 salaris maar ik wil wel graag werken.
pi_147192686
Ik weet ook wel dat het meeste psychisch is hoor. Ik probeer mezelf ervoor te behoeden, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Met tijd zal dat ook wel overgaan, dit is natuurlijk m'n eerste poging. En ik hou nogal van dingen weten en controle hebben, dus ergens is dit wel goed voor me, om gewoon echt geen controle te hebben...
pi_147192760
Kwaaltjes. Ik denk dag dag zo verschillend is bij iedereen. En denk ook echt dag je ze jezelf aan kunt praten. Zo lastig..

Hier ook een vriend die heel veel werkt en enorm moe is de laatste tijd. Nog even tot eind december bikkelen en dan wordt het weer rustiger voor hem (en ook voor mij).. Bij ons is nov-dec echt overleven. Weinig tijd echt voor elkaar. Dus probeer echt wat momentjes te blokken in de agenda die alleen voor ons 2tjes zijn.

Verder gebeurd er hier weinig spannend. Zit te wachten op mijn menstruatie. Want dan kunnen we door. De ovulatietesten van Gevalletje zijn binnen, dus volgende rondje kijken of we mijn eisprong kunnen vinden!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_147195980
Het verschilt niet alleen per persoon wanneer je welke symptomen je hebt, maar ook weer per zwangerschap. Schijnt. :7 Bij mijn zwangerschap van M. had ik een paar dagen voor mijn NOD manische poetsdrang. Ik voelde me al een paar dagen 'niet zo lekker' , maar toen ik 's avonds bij het bakken van het gehakt me afvroeg of dat gehakt nog wel goed was omdat het zo raar rook, toen leek het mij wel een goed moment om te testen. ;)
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 20:02:10 #141
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147196514
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik weet ook wel dat het meeste psychisch is hoor. Ik probeer mezelf ervoor te behoeden, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Met tijd zal dat ook wel overgaan, dit is natuurlijk m'n eerste poging. En ik hou nogal van dingen weten en controle hebben, dus ergens is dit wel goed voor me, om gewoon echt geen controle te hebben...
Begrijp me niet verkeerd trouwens, het is geen aanval op jou he. Ik vind het alleen zo herkenbaar dat ik jou quote en me dus afvraag wat je daadwerkelijk voelt als je zwanger bent. Maar blijkbaar verschilt dit dus per persoon :+

Bij de tweede cyclus was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was (en de meiden hier ook trouwens), het is zo gek hoe je lichaam je zo voor de gek kan houden!
pi_147197362
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:02 schreef MaJo het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd trouwens, het is geen aanval op jou he. Ik vind het alleen zo herkenbaar dat ik jou quote en me dus afvraag wat je daadwerkelijk voelt als je zwanger bent. Maar blijkbaar verschilt dit dus per persoon :+

Bij de tweede cyclus was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was (en de meiden hier ook trouwens), het is zo gek hoe je lichaam je zo voor de gek kan houden!
Nee joh, maak je niet druk. Ik voel me niet zo snel aangevallen.

ik ben me er ook erg van bewust, dat ik het mezelf ook goed kan aanpraten. En toch doe ik het, stom he! Als dit elke maand zo blijft, dan wordt het een vermoeiende business..
pi_147197419
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:46 schreef Jag�rtrut het volgende:
Ik weet ook wel dat het meeste psychisch is hoor. Ik probeer mezelf ervoor te behoeden, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Met tijd zal dat ook wel overgaan, dit is natuurlijk m'n eerste poging.
Nou ik ben nu al heel wat maandjes bezig. En iedere maand zo'n week na eisprong begin ik weer steekjes of andere dingen te voelen :')
pi_147197449
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:18 schreef Jag�rtrut het volgende:
ik ben me er ook erg van bewust, dat ik het mezelf ook goed kan aanpraten. En toch doe ik het, stom he! Als dit elke maand zo blijft, dan wordt het een vermoeiende business..
Nou precies dat dus :+
Maar ik hoop echt voor je dat het in 1x raak is, dat zou wel geniaal zijn :D
  maandag 1 december 2014 @ 20:38:46 #145
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147198317
Ik wist het bij nummer 2 een week voor nod ongeveer.
En bij nummer 3 ook. Ik merk het aan zo veel dingen.
Mijn moeder heeft het ook ala minute door bij mij :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_147198524
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:20 schreef Skoap het volgende:

[..]

Nou precies dat dus :+
Maar ik hoop echt voor je dat het in 1x raak is, dat zou wel geniaal zijn :D
Jullie zijn bezig voor een tweede? Tof!

Waar merkte je het dan aan, Moppert? En gek van je moeder zeg!
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 20:43:45 #147
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147198556
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee joh, maak je niet druk. Ik voel me niet zo snel aangevallen.

Gelukkig maar :)

En ik blijf het ook nog doen hoor (4e poging nu), je wordt gewoon veel bewuster van je lichaam. Als je dan ook nog eens gestopt bent met AC dan voel je al andere dingen en word je al helemaal gek _O-
pi_147199392
Deadly dikke knuffel! Ongesteldheid is STOM!!!! En rare prut ook! Misschien houdt je baarmoeder een grote najaarsschoonmaak? Maar de huisarts kan je beter geruststellen.

Ik ga voor de ovulatie testen deze maand. Hier ook druk druk druk. Dus om onze krachten te sparen ovulatie testen.
pi_147199645
Pff deadly, dat klinkt heftig!

Veel werkende en lerende mannen zeg. Hier ook 1. Gelukkig alleen niet voor zo'n lange periode. Hij zit nu avonden aan de keukentafel te leren.

Volgens de app is vandaag mijn eisprong. Ik voel niks.. Heb alleen vreetbuien vandaag!
pi_147200038
Bij zoon "wist" ik het gewoon echt zeker Majo!

Het begon bij zere borsten. En op de gegeven moment voelde ik me gewoon echt "anders". De testen bleven negatief, maar toch wist ik het. En ja hoor... Ik had het juist
pi_147200516
Ik ben echt zo nieuwsgierig hoe dat "anders" dan precies voelt! :D Ik vraag het wel eens aan vriendinnen die kindjes hebben, en sommige beschrijven dat inderdaad zoals jij het zegt gestreeptestoel. Maar wat "anders" dan precies is, kunnen ze niet omschrijven.

Ik heb me nog nooit anders gevoeld, maar ik ben me wel veel bewuster van mijn lichaam sinds ik het probeer ja. Blijkbaar heb ik inderdaad gevoelige borsten vlak voor mijn menstruatie en tijdens mijn menstruatie. Ook ben ik vrij snel misselijk als ik koffie drink vlak ervoor. Super vreemd, maar het was me dus nooit eerder opgevallen.

Mijn moeder is trouwens ook een type die dat ziet bij mensen. Ik ben zo benieuwd of ze het bij mij zou zien, en zeker vķķr ik zou testen (aangezien ik daarna waarschijnlijk zo gelukkig uit mijn ogen kijk dat je geen helderziende ervoor hoeft te zijn om te zien dat ik zwanger ben :+).
pi_147200714
Laten jullie allemaal 2 streepjes groeien?
pi_147200856
Dat anders kan ik inderdaad lastig omschrijven. Een beetje grieperig van binnen ofzo, maar dan anders 8-)

Bij mij op t werk zei opeens een vrouw: Kan je even meelopen? Ik wil je wat vragen... Dus ik dacht al.. Ojeee... Vroeg ze dus of ik zwanger was. Dat kon ze aan me zien! Aan mijn gezicht!
Ik was geloof ik pas 9 of 10 weken zwanger.
pi_147200948
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 21:28 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat anders kan ik inderdaad lastig omschrijven. Een beetje grieperig van binnen ofzo, maar dan anders 8-)

Bij mij op t werk zei opeens een vrouw: Kan je even meelopen? Ik wil je wat vragen... Dus ik dacht al.. Ojeee... Vroeg ze dus of ik zwanger was. Dat kon ze aan me zien! Aan mijn gezicht!
Ik was geloof ik pas 9 of 10 weken zwanger.
Waarom zou je dat aan iemand gaan vragen? :? Dat vertel je toch zelf wel als he het er aan toe hebt? (Wel apart trouwens, deels lucky guess?)
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 21:41:13 #155
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147201534
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 21:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
Bij zoon "wist" ik het gewoon echt zeker Majo!

Het begon bij zere borsten. En op de gegeven moment voelde ik me gewoon echt "anders". De testen bleven negatief, maar toch wist ik het. En ja hoor... Ik had het juist
Dat zegt mijn moeder ook altijd, dat je het gewoon voelt. Ik ben dus zo benieuwd naar dat gevoel :D Soms denk ik dat ik dingen voel dus dat dat het moment dan is, maar dan weer is het niet zo :')

quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 21:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Waarom zou je dat aan iemand gaan vragen? :? Dat vertel je toch zelf wel als he het er aan toe hebt? (Wel apart trouwens, deels lucky guess?)
Helemaal mee eens :Y Een vriendin van me heeft een tante die dat ook aan mensen af kan zien. Die zei dus waar de hele familie bij was "jij bent zwanger!". Die vriendin wilde het nog aan niemand vertellen dus daar zit je dan met je mond vol tanden :{w :N
pi_147201923
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 21:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ja ik voelde me ook echt wel voor het blok gezet! Het was wel een leuk mens verder en ze heeft ook haar mond netjes gehouden (zover ik dat weet)
pi_147202047
Ben ook héél benieuwd hoe het moet voelen. Hopelijk komen we er allemaal snel achter...

MaJo, dat verhaal van die tante. :( Zou het echt helemaal niet kunnen waarderen!
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 21:52:48 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147202164
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:50 schreef JantinaGr het volgende:
Ben ook héél benieuwd hoe het moet voelen. Hopelijk komen we er allemaal snel achter...

MaJo, dat verhaal van die tante. :( Zou het echt helemaal niet kunnen waarderen!
Ik word er gewoon kwaad van als ik eraan denk :( :') Waar haal je het lef vandaan om iemand zo voor het blok te zetten? Neem haar dan inderdaad even apart. Dit komt mij voor als dat je heel graag de eerste wil zijn die het verkondigd!
pi_147203048
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:41 schreef MaJo het volgende:

*knip*

Helemaal mee eens :Y Een vriendin van me heeft een tante die dat ook aan mensen af kan zien. Die zei dus waar de hele familie bij was "jij bent zwanger!". Die vriendin wilde het nog aan niemand vertellen dus daar zit je dan met je mond vol tanden :{w :N
Nouja! Ik zou dat ook echt niet waarderen! :o
pi_147203879
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:41 schreef MaJo het volgende:
Dat zegt mijn moeder ook altijd, dat je het gewoon voelt. Ik ben dus zo benieuwd naar dat gevoel Soms denk ik dat ik dingen voel dus dat dat het moment dan is, maar dan weer is het niet zo
Ik had dat dus helemaal niet ....
Ik merkte echt 0,0 verschil, pas 2 weken na NOD begon ik echt dingen te merken.
pi_147204024
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:43 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Jullie zijn bezig voor een tweede? Tof!

Yup! Maar het moet nu wel eens raak zijn de komende maanden anders blijft het 1 kindje.
pi_147208701
Zo, klinkt als een serieuze menstruatie-chaos, deadly... hoop dat het eenmalig is, want dit slaat natuurlijk nergens op....

En serieus, die tante, wtf! o|O

Nou, ik ga maar weer verder met het wachten op mijn ei. Afgelopen weekend al wel snoeihard geoefend in Parijs :9 . Lief dacht dat het al wel raak kon zijn, "want je zei toch dat je altijd een maand moet wachten tot je eisprong? Nou, dat is nu bijna een maand geleden!" *glunder-trots-goed onthouden he?* Helaas pindakaas schat, je vergeet de twee weken na de eisprong, dan pas word je ongesteld, en dan pas gaat die maand in bij mij.... maar goed, lekker boeiend, dat zal de pret niet drukken of course! :D :9 Was een keileuk weekend!

[ Bericht 4% gewijzigd door Sara82 op 02-12-2014 02:54:44 ]
  dinsdag 2 december 2014 @ 07:24:41 #163
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147209608
Wat zijn jullie mannen er al heerlijk mee bezig.
Die van mij is nog volop in de ontkenningsfase. .
Gister vroeg hij waarom ik bij de kruidvat testen had gehaald.. dat was toch een beetje voorbarig?
Komt wel goed als er eenmaal een baby is.. :+

En skoap. . Waarom een deadline?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_147210721
Gaat hier niet zo goed. Vannacht wakker geworden van de pijn.
Had sowieso al vanaf begin zwangerschap echt flink buikpijn. Dit was echter ondragelijk.
Zometeen spoedecho, want de VK vertrouwde het niet.

Ben geen seconde gestressed geweest, maar nu wel dus. :/
Duim voor me!
pi_147210726
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:32 schreef Skoap het volgende:

[..]

Yup! Maar het moet nu wel eens raak zijn de komende maanden anders blijft het 1 kindje.
Wat leuk Skoap! Waarom een deadline? :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 02:44 schreef Sara82 het volgende:
Zo, klinkt als een serieuze menstruatie-chaos, deadly... hoop dat het eenmalig is, want dit slaat natuurlijk nergens op....

En serieus, die tante, wtf! o|O

Nou, ik ga maar weer verder met het wachten op mijn ei. Afgelopen weekend al wel snoeihard geoefend in Parijs :9 . Lief dacht dat het al wel raak kon zijn, "want je zei toch dat je altijd een maand moet wachten tot je eisprong? Nou, dat is nu bijna een maand geleden!" *glunder-trots-goed onthouden he?* Helaas pindakaas schat, je vergeet de twee weken na de eisprong, dan pas word je ongesteld, en dan pas gaat die maand in bij mij.... maar goed, lekker boeiend, dat zal de pret niet drukken of course! :D :9 Was een keileuk weekend!
Ik vind het zo schattig als mijn vriend inderdaad denkt te weten wanneer mijn eisprong is. Maar hij let goed op, want hij zit vaak dicht in de buurt! Oefenen is trouwens altijd een goed plan :9
pi_147210750
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:29 schreef Lushes het volgende:
Had sowieso al vanaf begin zwangerschap echt flink buikpijn. Dit was echter ondragelijk.

Duim voor me!
Lushes, ik duim voor je en ik denk aan je! Niet stressen, dat is niet goed voor je lichaam. Misschien is het niks, je komt er zo direct achter. :* Succes
pi_147210820
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 december 2014 07:24 schreef Barreltje het volgende:
En skoap. . Waarom een deadline?
Mijn man is nogal wat ouder dan ik en ik word zelf in 2015 ook "al" weer 35.
en het leeftijdsverschil tussen Luc en Luc2.0 ;) wordt ook steeds meer...
Verder wil ik op een gegeven moment ook gewoon weten waar ik aan toe ben. Nu stel ik toch steeds dingen uit "want stel dat ik dan zwanger ben..." We zijn nu al 10 maand bezig denk ik en iedere maand toch ook weer die verwachting en teleurstelling. Ik ben er wel een beetje klaar mee. We zijn dol gelukkig met Luc en ik kan er ook vrede mee hebben als het bij 1 blijft. (En mijn man heeft nog 2 dochters uit zijn vorige relatie)
pi_147210823
quote:
Duim voor me!
*duimt* :*
  dinsdag 2 december 2014 @ 09:54:50 #169
56471 pinquit
oh my lama!
pi_147211196
Bah Lushes, ik duim voor je :*
pi_147211432
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik word er gewoon kwaad van als ik eraan denk :( :') Waar haal je het lef vandaan om iemand zo voor het blok te zetten? Neem haar dan inderdaad even apart. Dit komt mij voor als dat je heel graag de eerste wil zijn die het verkondigd!
Moet eerlijk bekennen dat ik het een paar weken geleden zelf ook per ongeluk heb gedaan (wel in een iets andere context hoor).
Zij vertelde mij een week later dat ze het die week eerder ook pas twee dagen wist en dat ze vooral geschokt was dat ik het wist. Ze was gelukkig totaal niet boos of geirriteerd, maar blij dat ze er met iemand over kon praten. Ik daarintegen baalde natuurlijk enorm toen ik een week later hoorde dat ik gelijk had, stom stom stom! Ik zeg niets meer :#
pi_147213358
quote:

Duim voor me!
Ik hoop het beste!
succes :*
Schudden voor gebruik
pi_147213509
Nou, ze kunnen er niet wijs van worden.
Er was een mooie vruchtzak van 6.5 mm ( ben 5 wk en een dag ) , maar dooier ho maar.
Tot ze na een kwartier frummelen met die staaf ineens 2 dingen ziet bewegen, maar niet duidelijk is wat het in godsnaam is en waarom het dan weer naast de vruchtzak en dan weer erin lijkt te zitten.
Mijn eileiders en stokken waren overigens in uitstekende conditie, dus dat was niet het probleem.

Maandag moet ik naar het WKZ, want blijkbaar is de apparatuur in het ziekenhuis gevoeliger en is er hopelijk wel iets zinnigs te zien.

Kortom; lekker een week in onzekerheid. Bleeeeeeeeeeeeeeh.
De pijn kon ze ook niet verklaren. Ze gaf aan dat echt alles kan in een zwangerschap en dat ook vrij weinig dingen abnormaal zijn.
Ze wilde dus niets 'vinden' omdat er geen aanwijsbare reden voor was.
pi_147213605
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 11:41 schreef Lushes het volgende:
Nou, ze kunnen er niet wijs van worden.
Er was een mooie vruchtzak van 6.5 mm ( ben 5 wk en een dag ) , maar dooier ho maar.
Tot ze na een kwartier frummelen met die staaf ineens 2 dingen ziet bewegen, maar niet duidelijk is wat het in godsnaam is en waarom het dan weer naast de vruchtzak en dan weer erin lijkt te zitten.
Mijn eileiders en stokken waren overigens in uitstekende conditie, dus dat was niet het probleem.

Maandag moet ik naar het WKZ, want blijkbaar is de apparatuur in het ziekenhuis gevoeliger en is er hopelijk wel iets zinnigs te zien.

Kortom; lekker een week in onzekerheid. Bleeeeeeeeeeeeeeh.
De pijn kon ze ook niet verklaren. Ze gaf aan dat echt alles kan in een zwangerschap en dat ook vrij weinig dingen abnormaal zijn.
Ze wilde dus niets 'vinden' omdat er geen aanwijsbare reden voor was.
Wat vreselijk spannend! En 2 dingen zien bewegen?! Maandag pas, dat duurt nog een poosje. }:|
hopelijk krijg je dan wel meer duidelijkheid!

Naar wat ik om mij heen hoor is dat er in de eerste weken bij sommige ook echt hevige buikpijn/kramp/uitrek steken kunnen zijn. En die dragen nog steeds hun kindje bij zich of er is een gezonde baby uit gekomen. Misschien dat het je wat gerust kan stellen.
Schudden voor gebruik
pi_147213635
spannend, lushes. Hoewel heel erg moeilijk zou ik proberen maar van het beste uit te gaan. Het is natuurlijk ook erg vroeg voor een echo!
pi_147213790
Wat vreemd Lushes! Wordt dus toch afwachten.. Heel apart ook dat ze twee dingen zag, en soms in de vruchtzak en soms eruit.. Maar het formaat van de vruchtzak is goed voor deze termijn?

:* voor het wachten en de onzekerheid
  dinsdag 2 december 2014 @ 12:07:06 #176
56471 pinquit
oh my lama!
pi_147214033
Wow wat raar Lushes. En wat gruwelijk dat je nu een week moet wachten :{ bleeh, sterkte
pi_147214505
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 11:56 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Wat vreemd Lushes! Wordt dus toch afwachten.. Heel apart ook dat ze twee dingen zag, en soms in de vruchtzak en soms eruit.. Maar het formaat van de vruchtzak is goed voor deze termijn?

:* voor het wachten en de onzekerheid
Ja, die grootte komt precies overeen met de vermoedelijke duur. Er was dus niets raars te zien, behalve dat er niets te zien was :') althans niet op de manier waarop het had gemoeten.
Maar goed, weekje nagelbijten dus.
pi_147214519
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 11:45 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Wat vreselijk spannend! En 2 dingen zien bewegen?! Maandag pas, dat duurt nog een poosje. }:|
hopelijk krijg je dan wel meer duidelijkheid!

Naar wat ik om mij heen hoor is dat er in de eerste weken bij sommige ook echt hevige buikpijn/kramp/uitrek steken kunnen zijn. En die dragen nog steeds hun kindje bij zich of er is een gezonde baby uit gekomen. Misschien dat het je wat gerust kan stellen.
:*

Ik hoop het maar.
pi_147214754
Lushes, bij mij was er met bijna 6 weken ook alleen n vruchtzak van die grootte te zien en dat was volkomen normaal volgens de gyn. Ik was daar ook vanwege extreme buikpijn, bleek verstopping.

Ik vond mezelf vanochtend in een innige omhelzing met de wc pot, Grote hond springt nog steeds niet. Zelfs niet als ik zn favoriete snoepjes heb en teckel is nog steeds aan t bewaken. En fel ook. :')
  dinsdag 2 december 2014 @ 12:39:29 #180
56471 pinquit
oh my lama!
pi_147214773
oh my gosh cygne :o wanneer is je NOD?
pi_147214988
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:38 schreef Cygne het volgende:
Lushes, bij mij was er met bijna 6 weken ook alleen n vruchtzak van die grootte te zien en dat was volkomen normaal volgens de gyn. Ik was daar ook vanwege extreme buikpijn, bleek verstopping.

Ik vond mezelf vanochtend in een innige omhelzing met de wc pot, Grote hond springt nog steeds niet. Zelfs niet als ik zn favoriete snoepjes heb en teckel is nog steeds aan t bewaken. En fel ook. :')
quote:

God laat het zo zijn! *O*

en ik heb besloten alles te nemen zoals het komt. Bedankt voor alle geruststellende antwoorden :)
pi_147215062
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:39 schreef pinquit het volgende:
oh my gosh cygne :o wanneer is je NOD?
Morgen.
pi_147215191
oh cygne meisje wat een achtbaan! wanneer ga je testen?
S. 2014
J. 2016
pi_147215271
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
oh cygne meisje wat een achtbaan! wanneer ga je testen?
Geen idee, heb ze niet in huis.

Maar ik ga al hyperventileren bij t idee. :@
pi_147215349
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:59 schreef Cygne het volgende:

[..]

Dat snap ik :*

ik weet gewoon even nietzo goed wat te zeggen, want hoewel het ook goed kan gaan snap ik je angst ook!
S. 2014
J. 2016
pi_147215572
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 13:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dat snap ik :*

ik weet gewoon even nietzo goed wat te zeggen, want hoewel het ook goed kan gaan snap ik je angst ook!
pi_147215630
quote:

Dat klinkt goed!

ik blijf ondanks je rollercoaster positief!! :*
Schudden voor gebruik
pi_147216361
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:59 schreef Cygne het volgende:

[..]

Spannend Cygne. Het zou toch wat zijn na al die ellende als het raak is en een mooie gezond kindje
pi_147216705
Iemand op werk vroeg net of ik al kinderen had. En hoe oud ik was. En toen en je hebt nog geen kinderen. Kan moeilijk zeggen dat we daar hard mee bezig zijn
pi_147216876
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 13:45 schreef Daui het volgende:
Iemand op werk vroeg net of ik al kinderen had. En hoe oud ik was. En toen en je hebt nog geen kinderen. Kan moeilijk zeggen dat we daar hard mee bezig zijn
Ik hoorde vorige week een gesprek op straat. Twee mensen die elkaar al zo'n jaar of tien niet hadden gezien kwamen elkaar tegen: zij: 'heeee hooi! Wow, dat is lang geleden! Hoe is het met jou?' hij: 'Ja, goed! en met jou?' zij: 'Ja ook goed, heb je kinderen?' hij: 'Nee, maar we zijn wel bezig!' zij, gegeneerd: 'Hee, wat leuk!' :') :D
pi_147216902
Cygne :* Zul je net zien.
pi_147217025
Lushes dikke knuffel voor de komende week! Maar betekent twee bewegende dingetjes niet een twee eiige tweeling?
pi_147218858
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 13:57 schreef Daui het volgende:
Lushes dikke knuffel voor de komende week! Maar betekent twee bewegende dingetjes niet een twee eiige tweeling?
Ze kon er niks van maken en had dit nog niet eerder gezien.

Misschien toch die kameel :o
pi_147218935
Ach, wat balen Lushes, dan weet je nog niks! Kon ze wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uitsluiten?
pi_147219308
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 13:45 schreef Daui het volgende:
Ik krijg altijd het commentaar dat ik 'veel te jong ben om al aan kinderen te willen beginnen'. Dat maak ik graag zelf uit :).

Zo Cygne! Ik duim wel voor je, het zou toch een mooi cadeautje zijn zo vlak voor de feestdagen, een kleine frummel.. Ik snap je angst wel, zeker na het nieuws laatst. Maar ik vertrouw ook op jouw intuitie!
pi_147219710
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:26 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Ik krijg altijd het commentaar dat ik 'veel te jong ben om al aan kinderen te willen beginnen'. Dat maak ik graag zelf uit :).

Zo Cygne! Ik duim wel voor je, het zou toch een mooi cadeautje zijn zo vlak voor de feestdagen, een kleine frummel.. Ik snap je angst wel, zeker na het nieuws laatst. Maar ik vertrouw ook op jouw intuitie!
Vertel je het ook op werk?
  dinsdag 2 december 2014 @ 15:41:05 #197
409579 LuDann
All the way
pi_147219737
Wat naar Lushes... ik leef met je mee en duim voor een goede afloop.

En Cygne, ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik hoop heel erg dat het je deze keer wel gegund is. Ik heb zelf een autosomaal dominant overerfelijke afwijking maar deze kan alleen zorgen voor vroeggeboorte, niet zozeer voor een miskraam. Sterkte meid.
  dinsdag 2 december 2014 @ 15:42:12 #198
409579 LuDann
All the way
pi_147219764
Ik voel me een dikke zeekoe trouwens, al ben ik pas 5 weken zwanger. Mijn vriend is bang voor een tweeling. :+
pi_147220506
Cygne :*
pi_147220643
uhm.... ik ging even testen wat ik sport op dinsdag altijd heel fanatiek grit (high intensity training) en daarna nog 1 uur bodypump. Ben bang dat ik grit niet overleef in zwangere toestand ;)

En uhm, donderdag is mijn NOD en het is geen ochtend urine. Maar zien jullie wat ik zie :D
De eerste maand dat ik nul klachten/symptomen had hahahahaha

[ Bericht 1% gewijzigd door Skoap op 02-12-2014 16:17:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')