quote:Op zondag 30 november 2014 20:31 schreef Stippelrientje het volgende:
Zo.. ik heb een voucher geregeld voor een rugmassage
iedereen weer beter in huize stipel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi ja!! Alleen ben ik nog wat verkouden en hoest wat, maar het valt reuze mee.quote:Op zondag 30 november 2014 20:36 schreef Daui het volgende:
[..]
iedereen weer beter in huize stippel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 20:41 schreef Cygne het volgende:
Wat heerlijk stippelrientje!
In t kader van rare symptomen die niet relevant zijn en niks betekenen.Apart! Dat voelen ze dus aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik vragen waarom je hoopt dat het toeval is? Ik heb de reden misschien wel gemist, heb een tijdje niet meegelezen.
quote:Op zondag 30 november 2014 20:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn Duutser hetzelfde, Stippelrientje. Die werkt elke avond tot 22.00 uur, inclusief het weekend. Veel gezelligheid dus niet, hier thuis. Tot kerst nog even doorbijten...
Wanneer zien jullie elkaar nog?quote:Op zondag 30 november 2014 20:40 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
hihi ja!! Alleen ben ik nog wat verkouden en hoest wat, maar het valt reuze mee.
Ik ben wel erg moe en duik ik vanavond ook weer bijtijds in bed.
Vandaag had ik moeite met uit bed komen, mja zondagochtend zit ik volgeboekt![]()
Mijn meneer moest nog steeds vroeg tot laat werken. Die kan ik al bijna opvegen bij de voordeur.![]()
Morgen hopelijk de laatste dag. Daarna gaat hij denk ik in winterslaap
Bedankt voor het vragen![]()
![]()
Hoe is het daar?
quote:Op zondag 30 november 2014 20:50 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Apart! Dat voelen ze dus aan.
Mag ik vragen waarom je hoopt dat het toeval is? Ik heb de reden misschien wel gemist, heb een tijdje niet meegelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds. Hij werkt 's avonds vanuit huis..quote:
Ja, waardeloos!quote:Op zondag 30 november 2014 20:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn Duutser hetzelfde, Stippelrientje. Die werkt elke avond tot 22.00 uur, inclusief het weekend. Veel gezelligheid dus niet, hier thuis. Tot kerst nog even doorbijten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar tot aan de kerst dat is nog een behoorlijke poos! Succes!Alleen even bij het avondeten en als ik hem naar bed brengquote:![]()
Pittig, maar het is even niet anders. We missen elkaar wel hoor!Schudden voor gebruik
In t kader van rare symptomen die niet relevant zijn en niks betekenen.Hoop doet leven.. en tussen de miskramen door zou het zomaar kunnen dat er een wondertje blijft plakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
edit: als ik het nog eens lees wat ik schreef... tussen de miskramen door.... dat ziet er rot uit![]()
Maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel
Schudden voor gebruik
quote:Op zondag 30 november 2014 20:55 schreef Cygne het volgende:
[..]O, cygne wat naar! Kunnen ze medisch gezien iets, waardoor de kans op een plakker groter wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Embryoselectie of eiceldonatie. Maar de kans is groter natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 21:17 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
O, cygne wat naar! Kunnen ze medisch gezien iets, waardoor de kans op een plakker groter wordt?
In t kader van rare symptomen die niet relevant zijn en niks betekenen.Oooooh zou hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom hoop je dat het niet zo is? Het kan wel een gezonde baby worden toch? Maar snap ook dat het allemaal lastig voor je is
Wat bedoel je met volgeboekt zitten?quote:Op zondag 30 november 2014 20:40 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
hihi ja!! Alleen ben ik nog wat verkouden en hoest wat, maar het valt reuze mee.
Ik ben wel erg moe en duik ik vanavond ook weer bijtijds in bed.
Vandaag had ik moeite met uit bed komen, mja zondagochtend zit ik volgeboekt![]()
Mijn meneer moest nog steeds vroeg tot laat werken. Die kan ik al bijna opvegen bij de voordeur.![]()
Morgen hopelijk de laatste dag. Daarna gaat hij denk ik in winterslaap
Bedankt voor het vragen![]()
![]()
Hoe is het daar?
Heftig hoor Stippel en Jagar van die mannen die zoveel werken. Ik werk samen met mijn vriend dus we zien elkaar best veelAl werk ik maar 3 dagen op het moment en hij 4 dus we werken maar 2 dagen samen in principe. En ik zit nu 1 dag in de week op een andere locatie dus feitelijk werken we maar 1 dag samen nu
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
God erenquote:Op zondag 30 november 2014 21:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oooooh zou hetWaarom hoop je dat het niet zo is? Het kan wel een gezonde baby worden toch? Maar snap ook dat het allemaal lastig voor je is
[..]
Wat bedoel je met volgeboekt zitten?
Heftig hoor Stippel en Jagar van die mannen die zoveel werken. Ik werk samen met mijn vriend dus we zien elkaar best veelAl werk ik maar 3 dagen op het moment en hij 4 dus we werken maar 2 dagen samen in principe. En ik zit nu 1 dag in de week op een andere locatie dus feitelijk werken we maar 1 dag samen nu
Ah noemen ze dat zo tegenwoordigquote:
Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook zwaar is! Hoe lang moet hij nog?quote:Op zondag 30 november 2014 21:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier is het al maanden zo. Hij is bezig z'n proefschrift aan het afronden. Ik vind het ook niet meer leuk, zo langzamerhand is de last op mijn schouders wel erg zwaar....
Maar goed, wat moet dat moet...
Beide goed.quote:
Klinkt heel vervelend! Heb je er ook erge pijn bij? Ik heb zelf ook endometriose (maar ik heb maar 1 cyste, tussen baarmoeder en darm in, atypische vorm) en tijdens menstruaties ga ik dood van de pijn. Is erger dan bevallen, serieus. Ik heb echter geen hele heftige menstruaties. Dit klinkt echter wel als iets waarbij je even langs een arts moet ja, al weet ik niet of je meteen aan endometriose hoeft te denken hoor.quote:Op maandag 1 december 2014 00:46 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Beide goed.
Maar ik heb zojuist de allerergste menstruatie week ooit achter de rug.
Wil jullie de verhalen verder besparen maar ik werd helemaal ziek van mezelf wat ik op het toilet aantrof en was gewoon bang om weer te gaan. Elke 2uur doorgelekt! Ook met hele rare grote dingen erin.
Een "miskraam" kan toch niet als je geen 2 strepen plast? En precies tijdens de geklokte menstruatieweek...
Niemand behalve mijn vriend wist dat ik bijna een jaar ben gestopt met de pil, ik keek er allemaal heel nuchter tegenaan maar heb nu zoiets van.. opbokken allemaal :/
Heb open kaart gespeeld naar mijn oudere zus die weet nu alles, zij en haar man zijn bezig voor een 2e ivf kindje.
mijn beide zussen zijn geopereerd aan ernstige endomitriose en ze adviseerde mij om contact op te nemen met hun arts (vooral na afgelopen week )
ik heb mijn vriend kapot gescholden met zijn "ach schatje maar ik ben er altijd voor je" torn ik jankend op de plee zat omdat het bloed niet stopte .. (ja hij hoeft niet met zijn benen wijd te gaan liggen voor een vreemde arts :/ )
Stond vd week bij de makro met een "6pack" ob's uit de aanbieding zonder streepjescode.. zet mienmuts dat ding midden op de balie rechtop en gaat met dr vismuil luid en duidelijk een mannelijke collega bellen voor de prijs.
"Jaaa een voordeelpack TAMPONS jaaa DIE EXTRA ABSORBERENDE MULTIPACKKKK" ik zakte door de grond
Op mijn werk voelde ik me beroerd maar wilde geen uitleg geven...
Ik moet dit en dat, ik weet niet wat ik heb maar eigenlijk wil ik even niks.
Het lijkt net..hoe harder ik mijn best doe om te lachen, hoe meet ik de drang voel om een hele avond te gaan zitte janken... ik weet alleen niet waaromblegh
tot het klaar is. Hopelijk is een eerste versie voor kerst klaar. Dan hebben we iig 2 weken vakantie met z'n tweeen (ok, en al onze familie, we moeten 3 families langs in 2 weken tijd, met zo'n 800 km tussen zijn kant en mijn kant, en 1000 km van ons huis vandaan....)quote:Op zondag 30 november 2014 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook zwaar is! Hoe lang moet hij nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |