Waarom zou je dat aan iemand gaan vragen?quote:Op maandag 1 december 2014 21:28 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat anders kan ik inderdaad lastig omschrijven. Een beetje grieperig van binnen ofzo, maar dan anders![]()
Bij mij op t werk zei opeens een vrouw: Kan je even meelopen? Ik wil je wat vragen... Dus ik dacht al.. Ojeee... Vroeg ze dus of ik zwanger was. Dat kon ze aan me zien! Aan mijn gezicht!
Ik was geloof ik pas 9 of 10 weken zwanger.
Dat zegt mijn moeder ook altijd, dat je het gewoon voelt. Ik ben dus zo benieuwd naar dat gevoelquote:Op maandag 1 december 2014 21:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
Bij zoon "wist" ik het gewoon echt zeker Majo!
Het begon bij zere borsten. En op de gegeven moment voelde ik me gewoon echt "anders". De testen bleven negatief, maar toch wist ik het. En ja hoor... Ik had het juist
Helemaal mee eensquote:Op maandag 1 december 2014 21:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Waarom zou je dat aan iemand gaan vragen?Dat vertel je toch zelf wel als he het er aan toe hebt? (Wel apart trouwens, deels lucky guess?)
Ja ik voelde me ook echt wel voor het blok gezet! Het was wel een leuk mens verder en ze heeft ook haar mond netjes gehouden (zover ik dat weet)quote:Op maandag 1 december 2014 21:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Waarom zou je dat aan iemand gaan vragen?Dat vertel je toch zelf wel als he het er aan toe hebt? (Wel apart trouwens, deels lucky guess?)
Ik word er gewoon kwaad van als ik eraan denkquote:Op maandag 1 december 2014 21:50 schreef JantinaGr het volgende:
Ben ook héél benieuwd hoe het moet voelen. Hopelijk komen we er allemaal snel achter...
MaJo, dat verhaal van die tante.Zou het echt helemaal niet kunnen waarderen!
Nouja! Ik zou dat ook echt niet waarderen!quote:Op maandag 1 december 2014 21:41 schreef MaJo het volgende:
*knip*
Helemaal mee eensEen vriendin van me heeft een tante die dat ook aan mensen af kan zien. Die zei dus waar de hele familie bij was "jij bent zwanger!". Die vriendin wilde het nog aan niemand vertellen dus daar zit je dan met je mond vol tanden
![]()
Ik had dat dus helemaal niet ....quote:Op maandag 1 december 2014 21:41 schreef MaJo het volgende:
Dat zegt mijn moeder ook altijd, dat je het gewoon voelt. Ik ben dus zo benieuwd naar dat gevoel Soms denk ik dat ik dingen voel dus dat dat het moment dan is, maar dan weer is het niet zo
Yup! Maar het moet nu wel eens raak zijn de komende maanden anders blijft het 1 kindje.quote:Op maandag 1 december 2014 20:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jullie zijn bezig voor een tweede? Tof!
Wat leuk Skoap! Waarom een deadline?quote:Op maandag 1 december 2014 22:32 schreef Skoap het volgende:
[..]
Yup! Maar het moet nu wel eens raak zijn de komende maanden anders blijft het 1 kindje.
Ik vind het zo schattig als mijn vriend inderdaad denkt te weten wanneer mijn eisprong is. Maar hij let goed op, want hij zit vaak dicht in de buurt! Oefenen is trouwens altijd een goed planquote:Op dinsdag 2 december 2014 02:44 schreef Sara82 het volgende:
Zo, klinkt als een serieuze menstruatie-chaos, deadly... hoop dat het eenmalig is, want dit slaat natuurlijk nergens op....
En serieus, die tante, wtf!![]()
Nou, ik ga maar weer verder met het wachten op mijn ei. Afgelopen weekend al wel snoeihard geoefend in Parijs. Lief dacht dat het al wel raak kon zijn, "want je zei toch dat je altijd een maand moet wachten tot je eisprong? Nou, dat is nu bijna een maand geleden!" *glunder-trots-goed onthouden he?* Helaas pindakaas schat, je vergeet de twee weken na de eisprong, dan pas word je ongesteld, en dan pas gaat die maand in bij mij.... maar goed, lekker boeiend, dat zal de pret niet drukken of course!
![]()
Was een keileuk weekend!
Lushes, ik duim voor je en ik denk aan je! Niet stressen, dat is niet goed voor je lichaam. Misschien is het niks, je komt er zo direct achter.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:29 schreef Lushes het volgende:
Gaat hier niet zo goed. Vannacht wakker geworden van de pijn.
Had sowieso al vanaf begin zwangerschap echt flink buikpijn. Dit was echter ondragelijk.
Zometeen spoedecho, want de VK vertrouwde het niet.
Ben geen seconde gestressed geweest, maar nu wel dus. :/
Duim voor me!
Mijn man is nogal wat ouder dan ik en ik word zelf in 2015 ook "al" weer 35.quote:
*duimt*quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:29 schreef Lushes het volgende:
Duim voor me!
Moet eerlijk bekennen dat ik het een paar weken geleden zelf ook per ongeluk heb gedaan (wel in een iets andere context hoor).quote:Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik word er gewoon kwaad van als ik eraan denk![]()
Waar haal je het lef vandaan om iemand zo voor het blok te zetten? Neem haar dan inderdaad even apart. Dit komt mij voor als dat je heel graag de eerste wil zijn die het verkondigd!
Ik hoop het beste!quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:29 schreef Lushes het volgende:
Gaat hier niet zo goed. Vannacht wakker geworden van de pijn.
Had sowieso al vanaf begin zwangerschap echt flink buikpijn. Dit was echter ondragelijk.
Zometeen spoedecho, want de VK vertrouwde het niet.
Duim voor me!
Wat vreselijk spannend! En 2 dingen zien bewegen?! Maandag pas, dat duurt nog een poosje.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:41 schreef Lushes het volgende:
Nou, ze kunnen er niet wijs van worden.
Er was een mooie vruchtzak van 6.5 mm ( ben 5 wk en een dag ) , maar dooier ho maar.
Tot ze na een kwartier frummelen met die staaf ineens 2 dingen ziet bewegen, maar niet duidelijk is wat het in godsnaam is en waarom het dan weer naast de vruchtzak en dan weer erin lijkt te zitten.
Mijn eileiders en stokken waren overigens in uitstekende conditie, dus dat was niet het probleem.
Maandag moet ik naar het WKZ, want blijkbaar is de apparatuur in het ziekenhuis gevoeliger en is er hopelijk wel iets zinnigs te zien.
Kortom; lekker een week in onzekerheid. Bleeeeeeeeeeeeeeh.
De pijn kon ze ook niet verklaren. Ze gaf aan dat echt alles kan in een zwangerschap en dat ook vrij weinig dingen abnormaal zijn.
Ze wilde dus niets 'vinden' omdat er geen aanwijsbare reden voor was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |