abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147200516
Ik ben echt zo nieuwsgierig hoe dat "anders" dan precies voelt! :D Ik vraag het wel eens aan vriendinnen die kindjes hebben, en sommige beschrijven dat inderdaad zoals jij het zegt gestreeptestoel. Maar wat "anders" dan precies is, kunnen ze niet omschrijven.

Ik heb me nog nooit anders gevoeld, maar ik ben me wel veel bewuster van mijn lichaam sinds ik het probeer ja. Blijkbaar heb ik inderdaad gevoelige borsten vlak voor mijn menstruatie en tijdens mijn menstruatie. Ook ben ik vrij snel misselijk als ik koffie drink vlak ervoor. Super vreemd, maar het was me dus nooit eerder opgevallen.

Mijn moeder is trouwens ook een type die dat ziet bij mensen. Ik ben zo benieuwd of ze het bij mij zou zien, en zeker vķķr ik zou testen (aangezien ik daarna waarschijnlijk zo gelukkig uit mijn ogen kijk dat je geen helderziende ervoor hoeft te zijn om te zien dat ik zwanger ben :+).
pi_147200714
Laten jullie allemaal 2 streepjes groeien?
pi_147200856
Dat anders kan ik inderdaad lastig omschrijven. Een beetje grieperig van binnen ofzo, maar dan anders 8-)

Bij mij op t werk zei opeens een vrouw: Kan je even meelopen? Ik wil je wat vragen... Dus ik dacht al.. Ojeee... Vroeg ze dus of ik zwanger was. Dat kon ze aan me zien! Aan mijn gezicht!
Ik was geloof ik pas 9 of 10 weken zwanger.
pi_147200948
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 21:28 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat anders kan ik inderdaad lastig omschrijven. Een beetje grieperig van binnen ofzo, maar dan anders 8-)

Bij mij op t werk zei opeens een vrouw: Kan je even meelopen? Ik wil je wat vragen... Dus ik dacht al.. Ojeee... Vroeg ze dus of ik zwanger was. Dat kon ze aan me zien! Aan mijn gezicht!
Ik was geloof ik pas 9 of 10 weken zwanger.
Waarom zou je dat aan iemand gaan vragen? :? Dat vertel je toch zelf wel als he het er aan toe hebt? (Wel apart trouwens, deels lucky guess?)
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 21:41:13 #155
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147201534
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 21:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
Bij zoon "wist" ik het gewoon echt zeker Majo!

Het begon bij zere borsten. En op de gegeven moment voelde ik me gewoon echt "anders". De testen bleven negatief, maar toch wist ik het. En ja hoor... Ik had het juist
Dat zegt mijn moeder ook altijd, dat je het gewoon voelt. Ik ben dus zo benieuwd naar dat gevoel :D Soms denk ik dat ik dingen voel dus dat dat het moment dan is, maar dan weer is het niet zo :')

quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 21:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Waarom zou je dat aan iemand gaan vragen? :? Dat vertel je toch zelf wel als he het er aan toe hebt? (Wel apart trouwens, deels lucky guess?)
Helemaal mee eens :Y Een vriendin van me heeft een tante die dat ook aan mensen af kan zien. Die zei dus waar de hele familie bij was "jij bent zwanger!". Die vriendin wilde het nog aan niemand vertellen dus daar zit je dan met je mond vol tanden :{w :N
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147201923
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 21:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ja ik voelde me ook echt wel voor het blok gezet! Het was wel een leuk mens verder en ze heeft ook haar mond netjes gehouden (zover ik dat weet)
pi_147202047
Ben ook héél benieuwd hoe het moet voelen. Hopelijk komen we er allemaal snel achter...

MaJo, dat verhaal van die tante. :( Zou het echt helemaal niet kunnen waarderen!
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 21:52:48 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147202164
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:50 schreef JantinaGr het volgende:
Ben ook héél benieuwd hoe het moet voelen. Hopelijk komen we er allemaal snel achter...

MaJo, dat verhaal van die tante. :( Zou het echt helemaal niet kunnen waarderen!
Ik word er gewoon kwaad van als ik eraan denk :( :') Waar haal je het lef vandaan om iemand zo voor het blok te zetten? Neem haar dan inderdaad even apart. Dit komt mij voor als dat je heel graag de eerste wil zijn die het verkondigd!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147203048
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:41 schreef MaJo het volgende:

*knip*

Helemaal mee eens :Y Een vriendin van me heeft een tante die dat ook aan mensen af kan zien. Die zei dus waar de hele familie bij was "jij bent zwanger!". Die vriendin wilde het nog aan niemand vertellen dus daar zit je dan met je mond vol tanden :{w :N
Nouja! Ik zou dat ook echt niet waarderen! :o
pi_147203879
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:41 schreef MaJo het volgende:
Dat zegt mijn moeder ook altijd, dat je het gewoon voelt. Ik ben dus zo benieuwd naar dat gevoel Soms denk ik dat ik dingen voel dus dat dat het moment dan is, maar dan weer is het niet zo
Ik had dat dus helemaal niet ....
Ik merkte echt 0,0 verschil, pas 2 weken na NOD begon ik echt dingen te merken.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147204024
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:43 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Jullie zijn bezig voor een tweede? Tof!

Yup! Maar het moet nu wel eens raak zijn de komende maanden anders blijft het 1 kindje.
pi_147208701
Zo, klinkt als een serieuze menstruatie-chaos, deadly... hoop dat het eenmalig is, want dit slaat natuurlijk nergens op....

En serieus, die tante, wtf! o|O

Nou, ik ga maar weer verder met het wachten op mijn ei. Afgelopen weekend al wel snoeihard geoefend in Parijs :9 . Lief dacht dat het al wel raak kon zijn, "want je zei toch dat je altijd een maand moet wachten tot je eisprong? Nou, dat is nu bijna een maand geleden!" *glunder-trots-goed onthouden he?* Helaas pindakaas schat, je vergeet de twee weken na de eisprong, dan pas word je ongesteld, en dan pas gaat die maand in bij mij.... maar goed, lekker boeiend, dat zal de pret niet drukken of course! :D :9 Was een keileuk weekend!

[ Bericht 4% gewijzigd door Sara82 op 02-12-2014 02:54:44 ]
  dinsdag 2 december 2014 @ 07:24:41 #163
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147209608
Wat zijn jullie mannen er al heerlijk mee bezig.
Die van mij is nog volop in de ontkenningsfase. .
Gister vroeg hij waarom ik bij de kruidvat testen had gehaald.. dat was toch een beetje voorbarig?
Komt wel goed als er eenmaal een baby is.. :+

En skoap. . Waarom een deadline?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_147210721
Gaat hier niet zo goed. Vannacht wakker geworden van de pijn.
Had sowieso al vanaf begin zwangerschap echt flink buikpijn. Dit was echter ondragelijk.
Zometeen spoedecho, want de VK vertrouwde het niet.

Ben geen seconde gestressed geweest, maar nu wel dus. :/
Duim voor me!
pi_147210726
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:32 schreef Skoap het volgende:

[..]

Yup! Maar het moet nu wel eens raak zijn de komende maanden anders blijft het 1 kindje.
Wat leuk Skoap! Waarom een deadline? :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 02:44 schreef Sara82 het volgende:
Zo, klinkt als een serieuze menstruatie-chaos, deadly... hoop dat het eenmalig is, want dit slaat natuurlijk nergens op....

En serieus, die tante, wtf! o|O

Nou, ik ga maar weer verder met het wachten op mijn ei. Afgelopen weekend al wel snoeihard geoefend in Parijs :9 . Lief dacht dat het al wel raak kon zijn, "want je zei toch dat je altijd een maand moet wachten tot je eisprong? Nou, dat is nu bijna een maand geleden!" *glunder-trots-goed onthouden he?* Helaas pindakaas schat, je vergeet de twee weken na de eisprong, dan pas word je ongesteld, en dan pas gaat die maand in bij mij.... maar goed, lekker boeiend, dat zal de pret niet drukken of course! :D :9 Was een keileuk weekend!
Ik vind het zo schattig als mijn vriend inderdaad denkt te weten wanneer mijn eisprong is. Maar hij let goed op, want hij zit vaak dicht in de buurt! Oefenen is trouwens altijd een goed plan :9
pi_147210750
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:29 schreef Lushes het volgende:
Had sowieso al vanaf begin zwangerschap echt flink buikpijn. Dit was echter ondragelijk.

Duim voor me!
Lushes, ik duim voor je en ik denk aan je! Niet stressen, dat is niet goed voor je lichaam. Misschien is het niks, je komt er zo direct achter. :* Succes
pi_147210820
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 december 2014 07:24 schreef Barreltje het volgende:
En skoap. . Waarom een deadline?
Mijn man is nogal wat ouder dan ik en ik word zelf in 2015 ook "al" weer 35.
en het leeftijdsverschil tussen Luc en Luc2.0 ;) wordt ook steeds meer...
Verder wil ik op een gegeven moment ook gewoon weten waar ik aan toe ben. Nu stel ik toch steeds dingen uit "want stel dat ik dan zwanger ben..." We zijn nu al 10 maand bezig denk ik en iedere maand toch ook weer die verwachting en teleurstelling. Ik ben er wel een beetje klaar mee. We zijn dol gelukkig met Luc en ik kan er ook vrede mee hebben als het bij 1 blijft. (En mijn man heeft nog 2 dochters uit zijn vorige relatie)
pi_147210823
quote:
Duim voor me!
*duimt* :*
  dinsdag 2 december 2014 @ 09:54:50 #169
56471 pinquit
oh my lama!
pi_147211196
Bah Lushes, ik duim voor je :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_147211432
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik word er gewoon kwaad van als ik eraan denk :( :') Waar haal je het lef vandaan om iemand zo voor het blok te zetten? Neem haar dan inderdaad even apart. Dit komt mij voor als dat je heel graag de eerste wil zijn die het verkondigd!
Moet eerlijk bekennen dat ik het een paar weken geleden zelf ook per ongeluk heb gedaan (wel in een iets andere context hoor).
Zij vertelde mij een week later dat ze het die week eerder ook pas twee dagen wist en dat ze vooral geschokt was dat ik het wist. Ze was gelukkig totaal niet boos of geirriteerd, maar blij dat ze er met iemand over kon praten. Ik daarintegen baalde natuurlijk enorm toen ik een week later hoorde dat ik gelijk had, stom stom stom! Ik zeg niets meer :#
pi_147213358
quote:

Duim voor me!
Ik hoop het beste!
succes :*
Schudden voor gebruik
pi_147213509
Nou, ze kunnen er niet wijs van worden.
Er was een mooie vruchtzak van 6.5 mm ( ben 5 wk en een dag ) , maar dooier ho maar.
Tot ze na een kwartier frummelen met die staaf ineens 2 dingen ziet bewegen, maar niet duidelijk is wat het in godsnaam is en waarom het dan weer naast de vruchtzak en dan weer erin lijkt te zitten.
Mijn eileiders en stokken waren overigens in uitstekende conditie, dus dat was niet het probleem.

Maandag moet ik naar het WKZ, want blijkbaar is de apparatuur in het ziekenhuis gevoeliger en is er hopelijk wel iets zinnigs te zien.

Kortom; lekker een week in onzekerheid. Bleeeeeeeeeeeeeeh.
De pijn kon ze ook niet verklaren. Ze gaf aan dat echt alles kan in een zwangerschap en dat ook vrij weinig dingen abnormaal zijn.
Ze wilde dus niets 'vinden' omdat er geen aanwijsbare reden voor was.
pi_147213605
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 11:41 schreef Lushes het volgende:
Nou, ze kunnen er niet wijs van worden.
Er was een mooie vruchtzak van 6.5 mm ( ben 5 wk en een dag ) , maar dooier ho maar.
Tot ze na een kwartier frummelen met die staaf ineens 2 dingen ziet bewegen, maar niet duidelijk is wat het in godsnaam is en waarom het dan weer naast de vruchtzak en dan weer erin lijkt te zitten.
Mijn eileiders en stokken waren overigens in uitstekende conditie, dus dat was niet het probleem.

Maandag moet ik naar het WKZ, want blijkbaar is de apparatuur in het ziekenhuis gevoeliger en is er hopelijk wel iets zinnigs te zien.

Kortom; lekker een week in onzekerheid. Bleeeeeeeeeeeeeeh.
De pijn kon ze ook niet verklaren. Ze gaf aan dat echt alles kan in een zwangerschap en dat ook vrij weinig dingen abnormaal zijn.
Ze wilde dus niets 'vinden' omdat er geen aanwijsbare reden voor was.
Wat vreselijk spannend! En 2 dingen zien bewegen?! Maandag pas, dat duurt nog een poosje. }:|
hopelijk krijg je dan wel meer duidelijkheid!

Naar wat ik om mij heen hoor is dat er in de eerste weken bij sommige ook echt hevige buikpijn/kramp/uitrek steken kunnen zijn. En die dragen nog steeds hun kindje bij zich of er is een gezonde baby uit gekomen. Misschien dat het je wat gerust kan stellen.
Schudden voor gebruik
pi_147213635
spannend, lushes. Hoewel heel erg moeilijk zou ik proberen maar van het beste uit te gaan. Het is natuurlijk ook erg vroeg voor een echo!
pi_147213790
Wat vreemd Lushes! Wordt dus toch afwachten.. Heel apart ook dat ze twee dingen zag, en soms in de vruchtzak en soms eruit.. Maar het formaat van de vruchtzak is goed voor deze termijn?

:* voor het wachten en de onzekerheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')