abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147176060
ik heb eigenlijk helemaal geen klachten gedurende m'n cyclus. Of tenminste, niet dat ik me ervan bewust ben.

Mijn NOD is volgende week maandag of dinsdag. Als het er woensdag nog niet is maar testen, denk ik. Verder denk ik de ene dag dat ik zwanger ben, en de andere van niet. Vanmorgen rook ik de rivier waar ik m'n fiets altijd parkeer bij het werk in een keer heel erg sterk. Het stonk echt naar vis....
pi_147176709
Goedemorgen poppetjes,

Over mannen die veel werken; ik ken het helemaal. Maar afgelopen weekend was hij onwijs lief voor me en heeft hij het helemaal goed gemaakt *;. Wij werken overigens ook samen, maar ik doe het part-time in de avonden en weekenden, en werk in verschillende vestigingen, waardoor ik hem vaak misloop. Overdag werk ik ergens anders, dus ik hoop dat ik snel een vast contract krijg waardoor ik kan stoppen met part-time werken en mijn man gewoon in de weekenden thuis heb O+.

Pinquit, nog 10 dagen! Interessante symptomen, als ik jou was zou ik ze opschrijven! Stel dat je zwanger bent, is het onwijs leuk om terug te lezen! :D

Jagar, wat interessant dat je man/vriend zijn proefschrift schrijft! Mag ik weten waar het over gaat (PM/DM)?

Deadly :*. Wat een vervelende ervaring zeg! Kan me voorstellen dat het niet helemaal lekker viel }:|. Als ik je kende zou ik je een dikke knuffel geven! Mutsen achter de kassa ook :P. Dat je je zo rot voelt door die verschrikkelijke menstruatie en je afreageert op je man is begrijpelijk. Relativeren is ook moeilijk als je je zo rot voelt. Als je niet meer ongesteld bent maar even extra lief tegen hem zijn *;. Heb je dit overigens vaker gehad? Misschien wel een belletje naar de huisarts waard.. Sowieso ook even om te kijken of je ijzer nog wel goed is. En nog een :* voor het emotionele gevoel.

Stroopwafelmeisje, ik test altijd pas als ik een paar dagen overtijd ben :). Iets met jinxen..

Stippel, wat leuk dat jullie op zondag naar de kerk gaan!

Cygne, ik hoop voor je dat je snel je afspraak in het Radboud kan maken, zodat je meer duidelijkheid krijgt. Heb je al een afspraak staan? En ben je nog aan het verder kijken voor een nieuwe baan?

Ik heb volgend weekend massages, wijn en sushi staan. Ik ga mezelf in de watten leggen :D :D
  maandag 1 december 2014 @ 10:36:04 #128
56471 pinquit
oh my lama!
pi_147176889
Ja ik heb een app :P Zo kan ik t ook vergelijken, keihandig!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_147176944
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:26 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Wij werken overigens ook samen
mijn man en ik ook! Gelukkig ben ik zijn baas ~O>
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147176998
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:36 schreef pinquit het volgende:
Ja ik heb een app :P Zo kan ik t ook vergelijken, keihandig!
Welke is dat?! Ik kan dat ook in mijn app, maar vind ik teveel gedoe. Misschien eens een idee voor een weekendprojectje als ik straks klaar ben met mijn studie; een goed appje maken met requirements die we zelf hebben samengesteld :D.

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:38 schreef Skoap het volgende:

[..]

Echt! Dat zou ik echt heerlijk vinden. Hij iets minder :9.
  maandag 1 december 2014 @ 10:48:34 #131
56471 pinquit
oh my lama!
pi_147177171
Ik heb LoveCycles. Ik vind m wel fijn, maar heb nooit een andere geprobeerd.
Je kan op t hartje klikken als je seks hebt gehad, je gewicht en temp invullen (gewicht en temp doe ik niet :P )
je kan je gevoel aanklikken (niet genoeg keus eigenlijk) en je klachten aanklikken.
Verder kan je nog bijschrijven wat je in de lijstjes mist.
En wel handig statistiekenvenstertje waarin staat hoeveel cycli hij heeft bijgehouden en wat je gemiddelde cycluslengte is, en de kortste en langste e.d.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_147177537
Ik heb ook LoveCycles! Ik ben gewoon te lui om het bij te houden. Ben verder wel heel blij met deze app trouwens :)
pi_147182979
Mijn symptonen nu zijn ontzettend moe (net een dutje gedaan op kantoor), misselijk als ik honger heb, veel boeren. Maar goed, ik kan ook gewoon ziek worden.

Wat is het moeilijk om niet op elk pijntje enzo te letten.....
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 17:23:03 #134
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147189680
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 00:46 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Beide goed.
Maar ik heb zojuist de allerergste menstruatie week ooit achter de rug.
Wil jullie de verhalen verder besparen maar ik werd helemaal ziek van mezelf wat ik op het toilet aantrof en was gewoon bang om weer te gaan. Elke 2uur doorgelekt! Ook met hele rare grote dingen erin.
Een "miskraam" kan toch niet als je geen 2 strepen plast? En precies tijdens de geklokte menstruatieweek...
Niemand behalve mijn vriend wist dat ik bijna een jaar ben gestopt met de pil, ik keek er allemaal heel nuchter tegenaan maar heb nu zoiets van.. opbokken allemaal :/
Heb open kaart gespeeld naar mijn oudere zus die weet nu alles, zij en haar man zijn bezig voor een 2e ivf kindje.
mijn beide zussen zijn geopereerd aan ernstige endomitriose en ze adviseerde mij om contact op te nemen met hun arts (vooral na afgelopen week )
ik heb mijn vriend kapot gescholden met zijn "ach schatje maar ik ben er altijd voor je" torn ik jankend op de plee zat omdat het bloed niet stopte .. (ja hij hoeft niet met zijn benen wijd te gaan liggen voor een vreemde arts :/ )
Stond vd week bij de makro met een "6pack" ob's uit de aanbieding zonder streepjescode.. zet mienmuts dat ding midden op de balie rechtop en gaat met dr vismuil luid en duidelijk een mannelijke collega bellen voor de prijs.
"Jaaa een voordeelpack TAMPONS jaaa DIE EXTRA ABSORBERENDE MULTIPACKKKK" ik zakte door de grond :(
Op mijn werk voelde ik me beroerd maar wilde geen uitleg geven...
Ik moet dit en dat, ik weet niet wat ik heb maar eigenlijk wil ik even niks.
Het lijkt net..hoe harder ik mijn best doe om te lachen, hoe meet ik de drang voel om een hele avond te gaan zitte janken... ik weet alleen niet waarom :) blegh
Dit klinkt precies als mijn menstruatie toen ik net ongesteld werd :o Ik lekte 's nachts ook altijd door ondanks tweedubbele dikke maandverband en lag een week huilend op de bank van de pijn. Echt supernaar dus ik weet hoe het is :* Hopelijk was dit eenmalig en heb je er verder geen last meer van! En anders inderdaad naar de huisarts :Y

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 08:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

tot het klaar is. Hopelijk is een eerste versie voor kerst klaar. Dan hebben we iig 2 weken vakantie met z'n tweeen (ok, en al onze familie, we moeten 3 families langs in 2 weken tijd, met zo'n 800 km tussen zijn kant en mijn kant, en 1000 km van ons huis vandaan....)

@ deadly: kan me voorstellen dat het balen is. Ik zou je trouwens niet schamen om tampons, het is gewoon iets wat wij nou eenmaal nodig hebben, net als scheerschuim en after-shave voor de mannen.....
Wel fijn dat er een (voorlopig) einde in zicht is! Alleen wel weer lastig dat die tijd weer vol zit met allemaal gereis -O-

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 09:45 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal geen klachten gedurende m'n cyclus. Of tenminste, niet dat ik me ervan bewust ben.

Mijn NOD is volgende week maandag of dinsdag. Als het er woensdag nog niet is maar testen, denk ik. Verder denk ik de ene dag dat ik zwanger ben, en de andere van niet. Vanmorgen rook ik de rivier waar ik m'n fiets altijd parkeer bij het werk in een keer heel erg sterk. Het stonk echt naar vis....
Waar ik wel eens benieuwd naar ben is hoe snel je last hebt van allerlei klachten als je zwanger bent, dus zwangeren vertel het ons! Dat zou mij al heel veel rust geven want ik zoek ook overal wat achter :Y Momenteel geen zwangerschapsgerelateerde klachten maar gewoon HEEL erg moe. Heb natuurlijk ook ME dus dat is niet heel vreemd maar vandaag pas om half 5 opgestaan, dat is alweer een tijd geleden -O-

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:38 schreef Skoap het volgende:

[..]

Me too :D
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn symptonen nu zijn ontzettend moe (net een dutje gedaan op kantoor), misselijk als ik honger heb, veel boeren. Maar goed, ik kan ook gewoon ziek worden.

Wat is het moeilijk om niet op elk pijntje enzo te letten.....
Ik hoop het echt voor je! Maar wat ik al eerder zei is het lastig om in te schatten, voel je deze dingen echt zo snel als je zwanger bent of is het wishful thinking?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 1 december 2014 @ 17:45:41 #135
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147190717
Ik zit nog steeds te wachten op zwangerschapskwaaltjes. :') het enige wat ik voel zijn de boobs, en dat had ik ongeveer 2-3 dagen voor m'n NOD. Na de eisprong had ik gevoelige tepels, maar met zwangerschap voel ik het in m'n borstklieren, zeg maar. Oh ja en heel vroeg wakker worden. Ook vlak voor NOD begonnen. Maar al met al voelde ik weinig verschil met vorige cyclus, en wat ik wel voelde begon echt pas kort voor NOD. Maar het was het over tijd zijn wat de grootste hint was. :+
Volgens mij zijn er ook maar heel weinig mensen die meteen misselijk of moe zijn, dat begint meestal pas vanaf 6 á 7 weken.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_147191172
Kwaaltjes voor je NOD kan, maar hoeft helemaal niet. Er zit zoveel verschil tussen dat je er niks van kunt zeggen helaas. 'normale' hormonen kunnen ook al best gekke dingen doen. Achteraf was ik al voor mijn NOD extra moe, maar ik dacht eerst dat het aan een druk weekend lag. En op een of andere manier voelde ik me zwanger. Verder was het eerst nog rustig, beetje sneller gammel.
Inmiddels voel me een groot deel van de dag wel een beetje beroerd. Of omdat ik honger heb, of omdat ik vol ben :') Mijn borsten zijn echt gegroeid en gevoelig, ik ben moe, en veel lucht.. in m'n darmen en ook boeren inderdaad.. Maar goed, ondanks dat blijft het spannend..
pi_147191750
KapiteinCupcake, ik zoek gewoon verder inderdaad. Komt wel goed. Qua geld redden we t prima op 1 salaris maar ik wil wel graag werken.
pi_147192686
Ik weet ook wel dat het meeste psychisch is hoor. Ik probeer mezelf ervoor te behoeden, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Met tijd zal dat ook wel overgaan, dit is natuurlijk m'n eerste poging. En ik hou nogal van dingen weten en controle hebben, dus ergens is dit wel goed voor me, om gewoon echt geen controle te hebben...
pi_147192760
Kwaaltjes. Ik denk dag dag zo verschillend is bij iedereen. En denk ook echt dag je ze jezelf aan kunt praten. Zo lastig..

Hier ook een vriend die heel veel werkt en enorm moe is de laatste tijd. Nog even tot eind december bikkelen en dan wordt het weer rustiger voor hem (en ook voor mij).. Bij ons is nov-dec echt overleven. Weinig tijd echt voor elkaar. Dus probeer echt wat momentjes te blokken in de agenda die alleen voor ons 2tjes zijn.

Verder gebeurd er hier weinig spannend. Zit te wachten op mijn menstruatie. Want dan kunnen we door. De ovulatietesten van Gevalletje zijn binnen, dus volgende rondje kijken of we mijn eisprong kunnen vinden!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_147195980
Het verschilt niet alleen per persoon wanneer je welke symptomen je hebt, maar ook weer per zwangerschap. Schijnt. :7 Bij mijn zwangerschap van M. had ik een paar dagen voor mijn NOD manische poetsdrang. Ik voelde me al een paar dagen 'niet zo lekker' , maar toen ik 's avonds bij het bakken van het gehakt me afvroeg of dat gehakt nog wel goed was omdat het zo raar rook, toen leek het mij wel een goed moment om te testen. ;)
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 20:02:10 #141
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147196514
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik weet ook wel dat het meeste psychisch is hoor. Ik probeer mezelf ervoor te behoeden, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Met tijd zal dat ook wel overgaan, dit is natuurlijk m'n eerste poging. En ik hou nogal van dingen weten en controle hebben, dus ergens is dit wel goed voor me, om gewoon echt geen controle te hebben...
Begrijp me niet verkeerd trouwens, het is geen aanval op jou he. Ik vind het alleen zo herkenbaar dat ik jou quote en me dus afvraag wat je daadwerkelijk voelt als je zwanger bent. Maar blijkbaar verschilt dit dus per persoon :+

Bij de tweede cyclus was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was (en de meiden hier ook trouwens), het is zo gek hoe je lichaam je zo voor de gek kan houden!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147197362
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:02 schreef MaJo het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd trouwens, het is geen aanval op jou he. Ik vind het alleen zo herkenbaar dat ik jou quote en me dus afvraag wat je daadwerkelijk voelt als je zwanger bent. Maar blijkbaar verschilt dit dus per persoon :+

Bij de tweede cyclus was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was (en de meiden hier ook trouwens), het is zo gek hoe je lichaam je zo voor de gek kan houden!
Nee joh, maak je niet druk. Ik voel me niet zo snel aangevallen.

ik ben me er ook erg van bewust, dat ik het mezelf ook goed kan aanpraten. En toch doe ik het, stom he! Als dit elke maand zo blijft, dan wordt het een vermoeiende business..
pi_147197419
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:46 schreef Jag�rtrut het volgende:
Ik weet ook wel dat het meeste psychisch is hoor. Ik probeer mezelf ervoor te behoeden, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Met tijd zal dat ook wel overgaan, dit is natuurlijk m'n eerste poging.
Nou ik ben nu al heel wat maandjes bezig. En iedere maand zo'n week na eisprong begin ik weer steekjes of andere dingen te voelen :')
pi_147197449
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:18 schreef Jag�rtrut het volgende:
ik ben me er ook erg van bewust, dat ik het mezelf ook goed kan aanpraten. En toch doe ik het, stom he! Als dit elke maand zo blijft, dan wordt het een vermoeiende business..
Nou precies dat dus :+
Maar ik hoop echt voor je dat het in 1x raak is, dat zou wel geniaal zijn :D
  maandag 1 december 2014 @ 20:38:46 #145
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147198317
Ik wist het bij nummer 2 een week voor nod ongeveer.
En bij nummer 3 ook. Ik merk het aan zo veel dingen.
Mijn moeder heeft het ook ala minute door bij mij :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_147198524
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:20 schreef Skoap het volgende:

[..]

Nou precies dat dus :+
Maar ik hoop echt voor je dat het in 1x raak is, dat zou wel geniaal zijn :D
Jullie zijn bezig voor een tweede? Tof!

Waar merkte je het dan aan, Moppert? En gek van je moeder zeg!
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 20:43:45 #147
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147198556
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee joh, maak je niet druk. Ik voel me niet zo snel aangevallen.

Gelukkig maar :)

En ik blijf het ook nog doen hoor (4e poging nu), je wordt gewoon veel bewuster van je lichaam. Als je dan ook nog eens gestopt bent met AC dan voel je al andere dingen en word je al helemaal gek _O-
pi_147199392
Deadly dikke knuffel! Ongesteldheid is STOM!!!! En rare prut ook! Misschien houdt je baarmoeder een grote najaarsschoonmaak? Maar de huisarts kan je beter geruststellen.

Ik ga voor de ovulatie testen deze maand. Hier ook druk druk druk. Dus om onze krachten te sparen ovulatie testen.
pi_147199645
Pff deadly, dat klinkt heftig!

Veel werkende en lerende mannen zeg. Hier ook 1. Gelukkig alleen niet voor zo'n lange periode. Hij zit nu avonden aan de keukentafel te leren.

Volgens de app is vandaag mijn eisprong. Ik voel niks.. Heb alleen vreetbuien vandaag!
pi_147200038
Bij zoon "wist" ik het gewoon echt zeker Majo!

Het begon bij zere borsten. En op de gegeven moment voelde ik me gewoon echt "anders". De testen bleven negatief, maar toch wist ik het. En ja hoor... Ik had het juist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')