wat een gleuf manquote:
met onderbroek jatoggquote:
die heeft zeker een dikke chode ofnie?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Die zien er ronduit pijnlijk uit.
En efexer: neen.
ik grinnikte achter laptop.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:54 schreef Snakey het volgende:
http://elitedaily.com/hum(...)love-anal-sex-video/
Had je honger?quote:Op zaterdag 29 november 2014 06:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Daar zullen ze,wel ff op geoefend hebben lol
Kan iemand mij eens uitleggen waarom mensen nog autocorrect en autocomplete aan hebben staan op hun "smart"phone? Naast foutieve aanvullingen en vervangingen zijn mensen ook niet meer in staat om hele woorden te "schrijven"; krijg je van die zinnen die bijna alleen maar uit lettergrepen bestaan.quote:
Wel een baas die er onder staat.quote:Op zaterdag 29 november 2014 06:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als het mis gaat heeft ie twee warme en vochtige handenquote:Op zaterdag 29 november 2014 06:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Helaas woon ik er niet naast en heb ik geen (ruimte voor een) homegym.quote:
Wat is een moslimgordijntje.quote:
Ik heb het ook gewoon aan staan, echter controleer ik wel wat mijn telefoon schrijft voordat ik verstuur. Heb zelf een gruwelijke teringhekel aan taal-, spel- en stijlfoutenquote:Op zaterdag 29 november 2014 09:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Kan iemand mij eens uitleggen waarom mensen nog autocorrect en autocomplete aan hebben staan op hun "smart"phone? Naast foutieve aanvullingen en vervangingen zijn mensen ook niet meer in staat om hele woorden te "schrijven"; krijg je van die zinnen die bijna alleen maar uit lettergrepen bestaan.
hahahquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:24 schreef seto het volgende:
cor
met zijn gemor
leeft in een typisch decor
vrouw, kinderen, een labrador
en een lul als een boa constrictor
Idd, omdat je zo vroeg was op zaterdag. 6:14 is echt een straf voor mij als ik er zo vroeg uit moetquote:Op zaterdag 29 november 2014 09:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hoezo dat? :-). Het was 6:14. Uitslapen is dat voormij
Neem een blackberry, die zijn autolearning, herkennen veelgemaakte tikfouten en passen zich daar op aan. En 3 talig woordenboek tegelijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 09:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Kan iemand mij eens uitleggen waarom mensen nog autocorrect en autocomplete aan hebben staan op hun "smart"phone? Naast foutieve aanvullingen en vervangingen zijn mensen ook niet meer in staat om hele woorden te "schrijven"; krijg je van die zinnen die bijna alleen maar uit lettergrepen bestaan.
Zoek op post van snake,y in het gymtopicreeks zit mobiel dus zelf zoeken is kut.quote:
IOS en Android ook hoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Neem een blackberry, die zijn autolearning, herkennen veelgemaakte tikfouten en passen zich daar op aan. En 3 talig woordenboek tegelijk.
Bredebroeder pakt zijn sma op dezelfde dag dat Dima treinmeisje pakt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:54 schreef seto het volgende:
jongens
gaat bredebroeder vanavond die sma pakken?
Sherlockfunctie is al maanden defect...quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Zoek op post van snake,y in het gymtopicreeks zit mobiel dus zelf zoeken is kut.
Die zijn heul matig in vergelijking met BB OS10 toetsenbord/woordherkenning.quote:
Bij sneek in de gym hadden ze voor turken en marokanen een douchgordijn gemonteerd omdat die niet durfde te douchen, athans niet zonder sjees aan.quote:
Complete G7 gebruikt blackberry, op Obama na. die heeft een speciaal voor hem ontworpen telefoon.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:45 schreef Jahr00n het volgende:
Lol bestaat dat nog? Een blackberry?
Whehehehehehe.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bij sneek in de gym hadden ze voor turken en marokanen een douchgordijn gemonteerd omdat die niet durfde te douchen, athans niet zonder sjees aan.
Dat gordijn moest na 2 dagen weer weg omdat alle gays er achter gingen zitten fozen
quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:37 schreef Montelly het volgende:
Vraagje aan de heren hier...
Wat is de beste manier om een grote balzak te scheren?
Vraag aan de heren hier: wie heeft er wel eens een brazilian overwogen? Ik zie in de waxbar heel af en toe mannen zitten, en de meesten zullen er voor rug/borst zijn, maar ze bieden ook mannen brazilians aan. Op zo'n flexibele balzak moet dat toch hel zijn?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:37 schreef Montelly het volgende:
hmmm...hmm. Denk dat het om de poepert gaat danquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vraag aan de heren hier: wie heeft er wel eens een brazilian overwogen? Ik zie in de waxbar heel af en toe mannen zitten, en de meesten zullen er voor rug/borst zijn, maar ze bieden ook mannen brazilians aan. Op zo'n flexibele balzak moet dat toch hel zijn?
Nope, van de site:quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
hmmm...hmm. Denk dat het om de poepert gaat dan![]()
Zal wel babyzacht worden. Dat wel.quote:Het waxen van de volledige schaamstreek, voor mannen
ios en android hebben swiftkey, die is moeilijk te overtreffenquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Die zijn heul matig in vergelijking met BB OS10 toetsenbord/woordherkenning.
bij vrouwen is dat altijd iig welquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope, van de site:
[..]
Zal wel babyzacht worden. Dat wel.
Gewoon iemand die te vaak in z'n broek gefapt heeft en daardoor blijft die rechtsop staanquote:
Geen idee heb alleen ervaring met medium balzakquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:37 schreef Montelly het volgende:
Straight razor natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:37 schreef Montelly het volgende:
Pffftttttttquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope, van de site:
[..]
doen ze allemaal, daar hoef ik die antieke bb niet voor te gebruikenquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Neem een blackberry, die zijn autolearning, herkennen veelgemaakte tikfouten en passen zich daar op aan. En 3 talig woordenboek tegelijk.
Beetje érg veel makeup.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:26 schreef Weissman het volgende:
Zou wel face-rapen/10
no crip
no clumsy-clown
Hey Sapstengel
Is dat een drag queen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:26 schreef Weissman het volgende:
Zou wel face-rapen/10
no crip
no clumsy-clown
Hey Sapstengel
Ik had dit niet helemaal meegekregen. Overigens welquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bij sneek in de gym hadden ze voor turken en marokanen een douchgordijn gemonteerd omdat die niet durfde te douchen, athans niet zonder sjees aan.
Dat gordijn moest na 2 dagen weer weg omdat alle gays er achter gingen zitten fozen
Lol
Hoe kun je die nou gemist hebben Cor![]()
![]()
Aflevering 10 was echt fucked up boring ja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:26 schreef Weissman het volgende:
Zou wel face-rapen/10
no crip
no clumsy-clown
Hey Sapstengel
wordt dit door een man of vrouw uitgevoerdquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope, van de site:
[..]
Ach jongen, beetje elkaars pik aanschouwen, beetje eraan trekken. Hoort er gewoon bij ja togg.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:51 schreef Dimachaerus het volgende:
je gaat toch niet met naakte mannen douchen man man man
Stuk minder opvallend in ieder geval. En daar gaat het sowieso om het totaalplaatje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen haar en de chicks die je normaal plaatst dan? Allebei veel make up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet veel over makeup, dus misschien draagt zij wel net zoveel. Maar het ziet er in ieder geval minder opvallend uit.
ik hou gewoon me boxer aan bij douche met me teamquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:51 schreef Dimachaerus het volgende:
je gaat toch niet met naakte mannen douchen man man man
quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Stuk minder opvallend in ieder geval. En daar gaat het sowieso om het totaalplaatje.
Deze dame heeft super opvallende lipstick op, en oogschaduw. Gaat er al snel ordinair uitzien, vind ik.
Vind ik zoiets mooier:Ze draagt helft minder make up dan de meiden die ik je normaal zie plaatsen. Dat ze opvallende lippen/oogschaduw heeft zegt vrij weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet veel over makeup, dus misschien draagt zij wel net zoveel. Maar het ziet er minder opvallend uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |