wat een gleuf manquote:
met onderbroek jatoggquote:
die heeft zeker een dikke chode ofnie?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Die zien er ronduit pijnlijk uit.
En efexer: neen.
ik grinnikte achter laptop.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:54 schreef Snakey het volgende:
http://elitedaily.com/hum(...)love-anal-sex-video/
Had je honger?quote:Op zaterdag 29 november 2014 06:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Daar zullen ze,wel ff op geoefend hebben lol
Kan iemand mij eens uitleggen waarom mensen nog autocorrect en autocomplete aan hebben staan op hun "smart"phone? Naast foutieve aanvullingen en vervangingen zijn mensen ook niet meer in staat om hele woorden te "schrijven"; krijg je van die zinnen die bijna alleen maar uit lettergrepen bestaan.quote:
Wel een baas die er onder staat.quote:Op zaterdag 29 november 2014 06:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als het mis gaat heeft ie twee warme en vochtige handenquote:Op zaterdag 29 november 2014 06:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Helaas woon ik er niet naast en heb ik geen (ruimte voor een) homegym.quote:
Wat is een moslimgordijntje.quote:
Ik heb het ook gewoon aan staan, echter controleer ik wel wat mijn telefoon schrijft voordat ik verstuur. Heb zelf een gruwelijke teringhekel aan taal-, spel- en stijlfoutenquote:Op zaterdag 29 november 2014 09:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Kan iemand mij eens uitleggen waarom mensen nog autocorrect en autocomplete aan hebben staan op hun "smart"phone? Naast foutieve aanvullingen en vervangingen zijn mensen ook niet meer in staat om hele woorden te "schrijven"; krijg je van die zinnen die bijna alleen maar uit lettergrepen bestaan.
hahahquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:24 schreef seto het volgende:
cor
met zijn gemor
leeft in een typisch decor
vrouw, kinderen, een labrador
en een lul als een boa constrictor
Idd, omdat je zo vroeg was op zaterdag. 6:14 is echt een straf voor mij als ik er zo vroeg uit moetquote:Op zaterdag 29 november 2014 09:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hoezo dat? :-). Het was 6:14. Uitslapen is dat voormij
Neem een blackberry, die zijn autolearning, herkennen veelgemaakte tikfouten en passen zich daar op aan. En 3 talig woordenboek tegelijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 09:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Kan iemand mij eens uitleggen waarom mensen nog autocorrect en autocomplete aan hebben staan op hun "smart"phone? Naast foutieve aanvullingen en vervangingen zijn mensen ook niet meer in staat om hele woorden te "schrijven"; krijg je van die zinnen die bijna alleen maar uit lettergrepen bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |