Straight razor natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:37 schreef Montelly het volgende:
Vraagje aan de heren hier...
Wat is de beste manier om een grote balzak te scheren?
Pffftttttttquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope, van de site:
[..]
Zal wel babyzacht worden. Dat wel.
doen ze allemaal, daar hoef ik die antieke bb niet voor te gebruikenquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Neem een blackberry, die zijn autolearning, herkennen veelgemaakte tikfouten en passen zich daar op aan. En 3 talig woordenboek tegelijk.
Beetje érg veel makeup.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:26 schreef Weissman het volgende:
Zou wel face-rapen/10
no crip
no clumsy-clown
Hey Sapstengel
Is dat een drag queen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:26 schreef Weissman het volgende:
Zou wel face-rapen/10
no crip
no clumsy-clown
Hey Sapstengel
Ik had dit niet helemaal meegekregen. Overigens welquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bij sneek in de gym hadden ze voor turken en marokanen een douchgordijn gemonteerd omdat die niet durfde te douchen, athans niet zonder sjees aan.
Dat gordijn moest na 2 dagen weer weg omdat alle gays er achter gingen zitten fozen
Lol
Hoe kun je die nou gemist hebben Cor![]()
![]()
Aflevering 10 was echt fucked up boring ja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:26 schreef Weissman het volgende:
Zou wel face-rapen/10
no crip
no clumsy-clown
Hey Sapstengel
wordt dit door een man of vrouw uitgevoerdquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope, van de site:
[..]
Zal wel babyzacht worden. Dat wel.
Ach jongen, beetje elkaars pik aanschouwen, beetje eraan trekken. Hoort er gewoon bij ja togg.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:51 schreef Dimachaerus het volgende:
je gaat toch niet met naakte mannen douchen man man man
Stuk minder opvallend in ieder geval. En daar gaat het sowieso om het totaalplaatje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen haar en de chicks die je normaal plaatst dan? Allebei veel make up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet veel over makeup, dus misschien draagt zij wel net zoveel. Maar het ziet er in ieder geval minder opvallend uit.
ik hou gewoon me boxer aan bij douche met me teamquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:51 schreef Dimachaerus het volgende:
je gaat toch niet met naakte mannen douchen man man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |