ik kop hem vast inquote:Op woensdag 3 december 2014 10:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Aardig sneeuwgebiedje van Duitsland richting Limburg en Brabant aan het trekken
quote:Op woensdag 3 december 2014 10:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik kop hem vast in
ALTIJD WEER LIMBURG
Ja, dat is deprimerend. Ideale winter voor mij is eerst sneeuwval en daarna mooie zonnige koude winterdagen met een mooi besneeuwd landschap.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kou en frisse wind is helemaal niet erg, maar dat grauwe... dagenlang...
Snap ik, word een mens niet vrolijk vanquote:Op woensdag 3 december 2014 11:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, dat is deprimerend. Ideale winter voor mij is eerst sneeuwval en daarna mooie zonnige koude winterdagen met een mooi besneeuwd landschap.
Vorig jaar zat ik rond deze tijd in Finland, lag geen sneeuw, regende heel de dag, slechts 4 uur daglicht. Was blij toen ik weer thuis was.
Hmmm 4 uur per dag licht, dat sux.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, dat is deprimerend. Ideale winter voor mij is eerst sneeuwval en daarna mooie zonnige koude winterdagen met een mooi besneeuwd landschap.
Vorig jaar zat ik rond deze tijd in Finland, lag geen sneeuw, regende heel de dag, slechts 4 uur daglicht. Was blij toen ik weer thuis was.
Nee, niet maximaal. Ik zat een paar uur boven Helsinki en dan is het "licht" van 10:30 - 14:30 ongeveer rond deze periode (ik zat er echt de week voor kerst, wat gewoon de donkerste periode is van het jaar). Helsinki heeft een uurtje meer, maar het blijft gewoon schemerig de hele dag omdat de zon nauwelijks boven de horizon uitkomt. Maar voor wintersport zou ik niet in december/januari gaan maar meer richting eind februari/maart, dat scheelt toch aardig qua daglicht.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:25 schreef hangtime het volgende:
[..]
Hmmm 4 uur per dag licht, dat sux.
Ik wou begin volgend jaar naar Noorwegen gaan wintersporten... majah dat betekent dus max 4 uur per dag?
Ja he, het voelt hier HEEL koud. Ben nu nog bij school, dochter ophalen, maar daarna kom ik niet meer buitenquote:Op woensdag 3 december 2014 13:52 schreef Koelkastje het volgende:
Twente heeft gevoelstemperatuur van -7,9, en dat is te merken!
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:23 schreef INViCTuS het volgende:
Over minder dan 3 maand begint de lente
ik had het al ergens gelezen jaquote:Op woensdag 3 december 2014 14:25 schreef Mani89 het volgende:
Zijn er al weer waarzeggers gesignaleerd die de koudste winter ALLER TIJDEN OOIT voorspellen? Dan kan de Telegraaf dat ook weer mooi overnemen.
Lente 2013 was geen lente man, dat was meer een soort voortzetting van de winter tot diep in mei...quote:
hij bedoelt gewoon herhaling winter 78/79 die tot diep in maart duurdequote:Op woensdag 3 december 2014 14:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lente 2013 was geen lente man, dat was meer een soort voortzetting van de winter tot diep in mei...vreselijk was dat.
Zeg dan gewoon gelijk dat je hoopt dat het het hele jaar koud blijft, of dat er een ijstijd aanbreekt ofzo
Was sarcastisch bedoeltquote:Op woensdag 3 december 2014 14:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lente 2013 was geen lente man, dat was meer een soort voortzetting van de winter tot diep in mei...vreselijk was dat.
Zeg dan gewoon gelijk dat je hoopt dat het het hele jaar koud blijft, of dat er een ijstijd aanbreekt ofzo
Ok. Hier kan ik wat meequote:Op woensdag 3 december 2014 15:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Was sarcastisch bedoelt![]()
De winter mag van mij steenkoud zijn, maar halverwege maart mag de lente losbreken wat mij betreft. Lente warm en de zomer bloedheet.
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 3 december 2014 15:13 schreef Ajaxfan het volgende:
Die opwarming volgende week lijkt wel iets af te zwakken weer.
Die stormdepressie neemt ook nog flink wat kou mee. Die straalstroom zakt wat naar het zuiden waardoor Nederland aan de koude kant ervan terecht komt.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:13 schreef Ajaxfan het volgende:
Die opwarming volgende week lijkt wel iets af te zwakken weer.
Sneeuwstormen.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Die stormdepressie neemt ook nog flink wat kou mee. Die straalstroom zakt wat naar het zuiden waardoor Nederland aan de koude kant ervan terecht komt.
Ze kunnen met moeite een dag verder voorspellen dus nu al definitief het weer van volgende week zeker is bijna onmogelijk lijkt mij?quote:Op woensdag 3 december 2014 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
Kweenie hoor maar alle modellen gaan voor volgende week de hele week temps van een graad of 7 overdag en rond de 3 snachts. Dus waar zien jullie de kou dan?
Ja maar goed, dat kan ik dan net zo goed zeggen over jouw 'voorspelling' dat het toch koud zal blijvenquote:Op woensdag 3 december 2014 15:49 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ze kunnen met moeite een dag verder voorspellen dus nu al definitief het weer van volgende week zeker is bijna onmogelijk lijkt mij?
Dit inderdaad. De temperaturen van vandaag vielen ook veel lager uit dan verwacht.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:49 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ze kunnen met moeite een dag verder voorspellen dus nu al definitief het weer van volgende week zeker is bijna onmogelijk lijkt mij?
Doe ik om te pesten.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja maar goed, dat kan ik dan net zo goed zeggen over jouw 'voorspelling' dat het toch koud zal blijven
De pluim is zeker wel kouder alweer, dus ik moet het nog zien.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
Kweenie hoor maar alle modellen gaan voor volgende week de hele week temps van een graad of 7 overdag en rond de 3 snachts. Dus waar zien jullie de kou dan?
Nee. Dan voelt het nog kouder ben ik bangquote:Op woensdag 3 december 2014 16:21 schreef Ajaxfan het volgende:
Kan interessant gaan worden als het inderdaad fris word en er zoveel vocht in de lucht hangt.
Voorhet eerst sinds eeuwigheid weer witte vingers, ik vond het echt naar koud op de fietsquote:Op woensdag 3 december 2014 16:16 schreef MaLo het volgende:
Ik heb het de hele vorige winter niet zo koud gehad als vandaag
Wat dat betreft staan we al boven 2014, met zijn 0,0quote:Op woensdag 3 december 2014 17:30 schreef pfaf het volgende:
De eerste Hellmannen lijken me ruim binnen.
Die wind er ook bij, venijnig.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg dat!
Even wennen weer na twee jaar geen of nauwelijks vorst.
Die depressie ontstaat boven het noordelijkste deel van Canada en neemt zeer koude lucht mee richting Europa. Schotland etc kan rekenen op sneeuw en hier misschien ook buien met (natte) sneeuw.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
Extreme seizoenenquote:Op woensdag 3 december 2014 15:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Was sarcastisch bedoelt![]()
De winter mag van mij steenkoud zijn, maar halverwege maart mag de lente losbreken wat mij betreft. Lente warm en de zomer bloedheet.
2014 was toch wel meer dan 0,0?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:39 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wat dat betreft staan we al boven 2014, met zijn 0,0
Ik heb bakjes water staan op alle radiatoren, en alsnog vind ik overal verdroogde spinnen . En ook een huilend gezichtje bij de luchtvochtigheids meter .(als ie ver beneden ideaal aangeeft)quote:Op woensdag 3 december 2014 20:14 schreef Rabieluh het volgende:
De luchtvochtigheid is op het moment in huis ook weer Lo%.
Dom huis wat dat betreft.
Doet je baas expres zodat jullie harder gaan werkenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:38 schreef byah het volgende:
doe mij de zomer maar, het is hier op kantoor al de hele week onder de 20 graden
Wow, dat is wel snel ja... wat rijd je dan? Ik ben heel blij dat ik een parkeergarage onder mijn flat hebquote:Op donderdag 4 december 2014 11:03 schreef MaLo het volgende:
Mijn accu had het vanmorgen al begeven![]()
Dat wordt nog wat
Een oude Atosquote:Op donderdag 4 december 2014 11:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wow, dat is wel snel ja... wat rijd je dan? Ik ben heel blij dat ik een parkeergarage onder mijn flat heb
Ruilen met een werkplek waar de kachel helemaal niets meer doet?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:38 schreef byah het volgende:
doe mij de zomer maar, het is hier op kantoor al de hele week onder de 20 graden
Werken in een loods is ook niet niks natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:38 schreef byah het volgende:
Echte mannen werken in de havenquote:Op donderdag 4 december 2014 12:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Werken in een loods is ook niet niks natuurlijk.
Alsof het vriest dat het kraakt, komop zegquote:Op donderdag 4 december 2014 13:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Mijn gaskabel zat vastgevroren. Ben er nu alweer helemaal klaar met dit nutteloze kutseizoen.
Wat een bagger kwaliteit van die kabel dan. Dat gaat nog wat worden bij <-10.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Mijn gaskabel zat vastgevroren. Ben er nu alweer helemaal klaar met dit nutteloze kutseizoen.
De versnelling van mijn fiets zat ook vastgevrorenquote:Op donderdag 4 december 2014 13:39 schreef Straatcommando. het volgende:
bij mij stroomt t van t raam afquote:Op woensdag 3 december 2014 20:14 schreef Rabieluh het volgende:
De luchtvochtigheid is op het moment in huis ook weer Lo%.
Dom huis wat dat betreft.
U is niet buiten geweest gisteren? Een windchill van -9 is gewoon koud, de kabel was overduidelijk al niet meer goed maar dit zijn can die ongemakken die je alleen in de winter hebt.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alsof het vriest dat het kraakt, komop zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |