Ok. Hier kan ik wat meequote:Op woensdag 3 december 2014 15:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Was sarcastisch bedoelt![]()
De winter mag van mij steenkoud zijn, maar halverwege maart mag de lente losbreken wat mij betreft. Lente warm en de zomer bloedheet.
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 3 december 2014 15:13 schreef Ajaxfan het volgende:
Die opwarming volgende week lijkt wel iets af te zwakken weer.
Die stormdepressie neemt ook nog flink wat kou mee. Die straalstroom zakt wat naar het zuiden waardoor Nederland aan de koude kant ervan terecht komt.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:13 schreef Ajaxfan het volgende:
Die opwarming volgende week lijkt wel iets af te zwakken weer.
Sneeuwstormen.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Die stormdepressie neemt ook nog flink wat kou mee. Die straalstroom zakt wat naar het zuiden waardoor Nederland aan de koude kant ervan terecht komt.
Ze kunnen met moeite een dag verder voorspellen dus nu al definitief het weer van volgende week zeker is bijna onmogelijk lijkt mij?quote:Op woensdag 3 december 2014 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
Kweenie hoor maar alle modellen gaan voor volgende week de hele week temps van een graad of 7 overdag en rond de 3 snachts. Dus waar zien jullie de kou dan?
Ja maar goed, dat kan ik dan net zo goed zeggen over jouw 'voorspelling' dat het toch koud zal blijvenquote:Op woensdag 3 december 2014 15:49 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ze kunnen met moeite een dag verder voorspellen dus nu al definitief het weer van volgende week zeker is bijna onmogelijk lijkt mij?
Dit inderdaad. De temperaturen van vandaag vielen ook veel lager uit dan verwacht.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:49 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ze kunnen met moeite een dag verder voorspellen dus nu al definitief het weer van volgende week zeker is bijna onmogelijk lijkt mij?
Doe ik om te pesten.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja maar goed, dat kan ik dan net zo goed zeggen over jouw 'voorspelling' dat het toch koud zal blijven
De pluim is zeker wel kouder alweer, dus ik moet het nog zien.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
Kweenie hoor maar alle modellen gaan voor volgende week de hele week temps van een graad of 7 overdag en rond de 3 snachts. Dus waar zien jullie de kou dan?
Nee. Dan voelt het nog kouder ben ik bangquote:Op woensdag 3 december 2014 16:21 schreef Ajaxfan het volgende:
Kan interessant gaan worden als het inderdaad fris word en er zoveel vocht in de lucht hangt.
Voorhet eerst sinds eeuwigheid weer witte vingers, ik vond het echt naar koud op de fietsquote:Op woensdag 3 december 2014 16:16 schreef MaLo het volgende:
Ik heb het de hele vorige winter niet zo koud gehad als vandaag
Wat dat betreft staan we al boven 2014, met zijn 0,0quote:Op woensdag 3 december 2014 17:30 schreef pfaf het volgende:
De eerste Hellmannen lijken me ruim binnen.
Die wind er ook bij, venijnig.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg dat!
Even wennen weer na twee jaar geen of nauwelijks vorst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |