http://www.earthcam.com/brazil/riodejaneiro/?cam=rio_copacabanaquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben dit kille grauwe weer compleet zat
Ik kots even met je meequote:Op dinsdag 2 december 2014 19:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben dit kille grauwe weer compleet zat
Vanuit welke richting.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:47 schreef aloa het volgende:
Volgende week storm als dit uitkomt. EC komt met 950 mb bij Schotland. Zeer lage druk.
[ afbeelding ]
Als ik het goed zie volgende week dus even doorbijten en daarna weer echt winters?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:27 schreef INViCTuS het volgende:
Hier een interessant stukje over de jetstream en de gevolgen voor het weer de komende tijd. Geschreven door johann:
http://www.alpenweerman.nl/2014/12/jetstream-beschouwingen/
Fix'dquote:Op woensdag 3 december 2014 09:48 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Als ik het goed zie volgende week dus even genieten zo ver mogelijk en daarna weer echt winters?
Oostenwindquote:Op woensdag 3 december 2014 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En het is wederom compleet grauw en grijs buiten......
Kou en frisse wind is helemaal niet erg, maar dat grauwe... dagenlang...quote:Op woensdag 3 december 2014 10:05 schreef alors het volgende:
[..]
Oostenwindaltijd heerlijke 'frisse' fijnstoflucht én zon!
aldus vele winterliefhebbers hier.___________________________________!
Met als extraatje een gevoelstemperatuur van -3 ( in het Westen) tot bijna -10 (in het Oosten).quote:Op woensdag 3 december 2014 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En het is wederom compleet grauw en grijs buiten......
ik kop hem vast inquote:Op woensdag 3 december 2014 10:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Aardig sneeuwgebiedje van Duitsland richting Limburg en Brabant aan het trekken
quote:Op woensdag 3 december 2014 10:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik kop hem vast in
ALTIJD WEER LIMBURG
Ja, dat is deprimerend. Ideale winter voor mij is eerst sneeuwval en daarna mooie zonnige koude winterdagen met een mooi besneeuwd landschap.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kou en frisse wind is helemaal niet erg, maar dat grauwe... dagenlang...
Snap ik, word een mens niet vrolijk vanquote:Op woensdag 3 december 2014 11:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, dat is deprimerend. Ideale winter voor mij is eerst sneeuwval en daarna mooie zonnige koude winterdagen met een mooi besneeuwd landschap.
Vorig jaar zat ik rond deze tijd in Finland, lag geen sneeuw, regende heel de dag, slechts 4 uur daglicht. Was blij toen ik weer thuis was.
Hmmm 4 uur per dag licht, dat sux.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, dat is deprimerend. Ideale winter voor mij is eerst sneeuwval en daarna mooie zonnige koude winterdagen met een mooi besneeuwd landschap.
Vorig jaar zat ik rond deze tijd in Finland, lag geen sneeuw, regende heel de dag, slechts 4 uur daglicht. Was blij toen ik weer thuis was.
Nee, niet maximaal. Ik zat een paar uur boven Helsinki en dan is het "licht" van 10:30 - 14:30 ongeveer rond deze periode (ik zat er echt de week voor kerst, wat gewoon de donkerste periode is van het jaar). Helsinki heeft een uurtje meer, maar het blijft gewoon schemerig de hele dag omdat de zon nauwelijks boven de horizon uitkomt. Maar voor wintersport zou ik niet in december/januari gaan maar meer richting eind februari/maart, dat scheelt toch aardig qua daglicht.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:25 schreef hangtime het volgende:
[..]
Hmmm 4 uur per dag licht, dat sux.
Ik wou begin volgend jaar naar Noorwegen gaan wintersporten... majah dat betekent dus max 4 uur per dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |