Die depressie ontstaat boven het noordelijkste deel van Canada en neemt zeer koude lucht mee richting Europa. Schotland etc kan rekenen op sneeuw en hier misschien ook buien met (natte) sneeuw.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
Kweenie hoor maar alle modellen gaan voor volgende week de hele week temps van een graad of 7 overdag en rond de 3 snachts. Dus waar zien jullie de kou dan?
Extreme seizoenenquote:Op woensdag 3 december 2014 15:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Was sarcastisch bedoelt![]()
De winter mag van mij steenkoud zijn, maar halverwege maart mag de lente losbreken wat mij betreft. Lente warm en de zomer bloedheet.
2014 was toch wel meer dan 0,0?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:39 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wat dat betreft staan we al boven 2014, met zijn 0,0
Ik heb bakjes water staan op alle radiatoren, en alsnog vind ik overal verdroogde spinnen . En ook een huilend gezichtje bij de luchtvochtigheids meter .(als ie ver beneden ideaal aangeeft)quote:Op woensdag 3 december 2014 20:14 schreef Rabieluh het volgende:
De luchtvochtigheid is op het moment in huis ook weer Lo%.
Dom huis wat dat betreft.
Doet je baas expres zodat jullie harder gaan werkenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:38 schreef byah het volgende:
doe mij de zomer maar, het is hier op kantoor al de hele week onder de 20 graden
Wow, dat is wel snel ja... wat rijd je dan? Ik ben heel blij dat ik een parkeergarage onder mijn flat hebquote:Op donderdag 4 december 2014 11:03 schreef MaLo het volgende:
Mijn accu had het vanmorgen al begeven![]()
Dat wordt nog wat
Een oude Atosquote:Op donderdag 4 december 2014 11:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wow, dat is wel snel ja... wat rijd je dan? Ik ben heel blij dat ik een parkeergarage onder mijn flat heb
Ruilen met een werkplek waar de kachel helemaal niets meer doet?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:38 schreef byah het volgende:
doe mij de zomer maar, het is hier op kantoor al de hele week onder de 20 graden
Werken in een loods is ook niet niks natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:38 schreef byah het volgende:
Echte mannen werken in de havenquote:Op donderdag 4 december 2014 12:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Werken in een loods is ook niet niks natuurlijk.
Alsof het vriest dat het kraakt, komop zegquote:Op donderdag 4 december 2014 13:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Mijn gaskabel zat vastgevroren. Ben er nu alweer helemaal klaar met dit nutteloze kutseizoen.
Wat een bagger kwaliteit van die kabel dan. Dat gaat nog wat worden bij <-10.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Mijn gaskabel zat vastgevroren. Ben er nu alweer helemaal klaar met dit nutteloze kutseizoen.
De versnelling van mijn fiets zat ook vastgevrorenquote:Op donderdag 4 december 2014 13:39 schreef Straatcommando. het volgende:
bij mij stroomt t van t raam afquote:Op woensdag 3 december 2014 20:14 schreef Rabieluh het volgende:
De luchtvochtigheid is op het moment in huis ook weer Lo%.
Dom huis wat dat betreft.
U is niet buiten geweest gisteren? Een windchill van -9 is gewoon koud, de kabel was overduidelijk al niet meer goed maar dit zijn can die ongemakken die je alleen in de winter hebt.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alsof het vriest dat het kraakt, komop zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |