SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie december:
ZO 30-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 1-12 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Top! betekend homo in het Turks volgens NaomiBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Die middelste is geen dubbel D.quote:
Pat is stiekem een zanger zegt ie, man is van alle markten thuis
Volg je hart, want dat klopt....![]()
in chris zijn visie welquote:Op donderdag 27 november 2014 15:57 schreef Jian het volgende:
Auto nu al gelsoopt? Lekker duurzaam dan![]()
![]()
Nou ja, Isa sjokt er wat naast en Gio laat de zooi op de grond rollenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:58 schreef danilel het volgende:
isa en gio brengen de melk voor peer
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Patrick wil ook zingen, volgens Patricia heeft hij best een goede stem
Patrick wil een liefdes liedje voor Col gaan schrijven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
isa loop er nu naast en houd de vaten vast, anders vallen ze uit de kruiwagenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja, Isa sjokt er wat naast en Gio laat de zooi op de grond rollen![]()
En controleren en passant ook nog even het zwembad. Dat schijnt goed te gaan en ze denken dat ze zondag kunnen zwemmen.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:58 schreef danilel het volgende:
isa en gio brengen de melk voor peer![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:59 schreef danilel het volgende:
[..]
isa loop er nu naast en houd de vaten vast, anders vallen ze uit de kruiwagen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
ik meende dat isa zei er vanavond in te gaanquote:Op donderdag 27 november 2014 15:59 schreef ndid het volgende:
[..]
En controleren en passant ook nog even het zwembad. Dat schijnt goed te gaan en ze denken dat ze zondag kunnen zwemmen.![]()
Vanes is boos, nu in de laatste maand gaan ze de pot spekken en dat gaat ten koste van het eten.
Ik heb hier nu 3x een crisis meegemaakt en wil dat niet meer.![]()
pffffffff amateur, ik zit hier vanuit stilstand op 32 streams tegelijk te kijken met de 360's geprojecteerd in UHD via 10 beamers rondom en de rest op een 5 tal uhd 75" schermen...quote:Op donderdag 27 november 2014 15:47 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik zit hier full hd op 8 streams tegelijk te kijken
... en ik word zometeen de mediamarkt hiervoor uitgedonderd![]()
![]()
Vanessa is gepikeerd dat ze geen boodschappen kan kopen zoals zij wil
Nicole, die we niets ander zien dan zitten en nietsdoen vindt ook dat er normaal te eten moet zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De enige die nooit iets tekort gekomen is is VanFlesquote:Op donderdag 27 november 2014 16:01 schreef ndid het volgende:
Vanes is boos, nu in de laatste maand gaan ze de pot spekken en dat gaat ten koste van het eten.
Ik heb hier nu 3x een crisis meegemaakt en wil dat niet meer.![]()
![]()
hedde gij gekske op uwe voorheufd stoan?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:01 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
pffffffff amateur, ik zit hier vanuit stilstand op 32 streams tegelijk te kijken met de 360's geprojecteerd in UHD via 10 beamers rondom en de rest op een 5 tal uhd 75" schermen...
... en ik word zometeen de mediamarkt hiervoor uitgedonderd![]()
Vanessa vind het raar dat ze vet goed eten van Willem en Drees en goed vlees van de slager en de rest wat ze kopen is bagger.
Nicoline wil geen plofkip eten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van alle stupide aankopen binnen Utopia, is de aanschaf van deze auto wel het stomst. Wat een geldverspillende nonsens.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Vanessa is er nog maar 5 weken en wil in die 5 weken normaal eten en niet de pot spekken voor de winnaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat rare wijf weet niet eens wat vers voedsel isquote:Op donderdag 27 november 2014 16:03 schreef Dotteke het volgende:
Vanessa vind het raar dat ze vet goed eten van Willem en Drees en goed vlees van de slager en de rest wat ze kopen is bagger.
Nicoline wil geen plofkip eten.I will do what i must !!![]()
Ach, nu kunnen ze de rotonde tenminste gebruiken.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:04 schreef Copycat het volgende:
Van alle stupide aankopen binnen Utopia, is de aanschaf van deze auto wel het stomst. Wat een geldverspillende nonsens.![]()
Maar zo Utopia voor Gio!quote:Op donderdag 27 november 2014 16:04 schreef Copycat het volgende:
Van alle stupide aankopen binnen Utopia, is de aanschaf van deze auto wel het stomst. Wat een geldverspillende nonsens....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Volgend Nicole, de vrouw die niets anders doet dan zitten vind dat er gezelligheid moet zijn de laatste maand van dit jaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die pot heeft zij met de andere rokers in dit jaar, al aardig leeg gerookt, maar daar hoor je ze niet over.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Vanessa is er nog maar 5 weken en wil in die 5 weken normaal eten en niet de pot spekken voor de winnaar.![]()
Hier op de pc's ook. Op de smartphone doet hij het wel, vreemd!!!quote:Op donderdag 27 november 2014 16:05 schreef xFleur het volgende:
De utopia site ligt er nog steeds uit... over langzaam gesproken...![]()
Ik denk dat daar ook een beetje van de paniek nu vandaan komt, want vanaf 1 december zou het weer 20 euro (ofzo) zakgeld worden, en daar kan je niet van eten en roken.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:06 schreef gereed het volgende:
[..]
Die pot heeft zij met de andere rokers in dit jaar, al aardig leeg gerookt, maar daar hoor je ze niet over.![]()
Bezig met onderhoud
We zijn momenteel niet bereikbaar en zullen zo snel mogelijk weer terug zijn. Excuses voor het ongemak.
UTOPIA FACEBOOKNo mercy for animal abusers![]()
Nicole wil ook bewuster eten en gaat vanaf maandag in het groepje van NicolimeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanessa heeft geen zin meer in gezeik, dit is van mij groepje dit is van jou groepje,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet niet wat ze verstaan onder "zo snel mogelijk" het duurt toch alweer even.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef Rhosyn het volgende:
Bezig met onderhoud
We zijn momenteel niet bereikbaar en zullen zo snel mogelijk weer terug zijn. Excuses voor het ongemak.
UTOPIA FACEBOOK![]()
heeft denk ik een andere redenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:08 schreef Dotteke het volgende:
Nicole wil ook bewuster eten en gaat vanaf maandag in het groepje van Nicolime
TEAM TAFEL![]()
Joh..quote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef Rhosyn het volgende:
Bezig met onderhoud
UTOPIA FACEBOOK...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hier ook maar weer even dan voordat het hele toic hier ook weer volgeplempt is![]()
----> UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #2Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja.quote:
LET OP! Wegens urgent technisch onderhoud is www.sbs6.nl/utopia tijdelijk niet bereikbaar. Onze welgemeende excuses voor het ongemak en uiteraard houden we je op de hoogte.No mercy for animal abusers![]()
Precies, en tel die pakjes per dag eens op 5 á 6 rokers? ieder een pakje per dag en dat een jaar langquote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef ndid het volgende:
[..]
Ik denk dat daar ook een beetje van de paniek nu vandaan komt, want vanaf 1 december zou het weer 20 euro (ofzo) zakgeld worden, en daar kan je niet van eten en roken.![]()
![]()
Lees nou verdorie eens een klein stukje terug voor je gaat klagen.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef Rhosyn het volgende:
Bezig met onderhoud
UTOPIA FACEBOOK![]()
Nico komt klaar, ze heeft het weer over etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:09 schreef pullup het volgende:
Hier ook maar weer even dan voordat het hele toic hier ook weer volgeplempt is![]()
----> UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #2
No mercy for animal abusers![]()
Dat dat vadsig knulletje lekker buiten de poort Ayrton Senna gaat spelen.quote:Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
op de smartphone doet bij mij alleen stream 1 hetquote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier op de pc's ook. Op de smartphone doet hij het wel, vreemd!!!![]()
Mijn joh was meer zo bedoeld: Alsof we dat niet allang wisten! lees eens terug voor je post :quote:Op donderdag 27 november 2014 16:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.
LET OP! Wegens urgent technisch onderhoud is www.sbs6.nl/utopia tijdelijk niet bereikbaar. Onze welgemeende excuses voor het ongemak en uiteraard houden we je op de hoogte....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Goh, dat had hier nog niet 10000000 keer gestaan. Fijn dat je ons op de hoogte houdt.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.
LET OP! Wegens urgent technisch onderhoud is www.sbs6.nl/utopia tijdelijk niet bereikbaar. Onze welgemeende excuses voor het ongemak en uiteraard houden we je op de hoogte.![]()
Je meent het...quote:Op donderdag 27 november 2014 16:09 schreef miertje36 het volgende:
[..]
op de smartphone doet bij mij alleen stream 1 het![]()
Vanessa et dr gun zin inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nicolien praat weer eens gepassioneerd over eten![]()
... die schijt volgens mij olijven met vergeten groenten....![]()
Daar is ze zelf mee begonnenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:08 schreef Dotteke het volgende:
Vanessa heeft geen zin meer in gezeik, dit is van mij groepje dit is van jou groepje,No mercy for animal abusers![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:10 schreef UtoStreamer het volgende:
nicolien praat weer eens gepassioneerd over eten![]()
... die schijt volgens mij olijven met vergeten groenten....![]()
Twinning = boring![]()
Hier alle 4quote:Op donderdag 27 november 2014 16:09 schreef miertje36 het volgende:
[..]
op de smartphone doet bij mij alleen stream 1 het![]()
Is dit sarcastisch bedoeld of echt zo?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:11 schreef truushangmat het volgende:
Die Chabli shirts gaan ook als een speer..
vroeg me hetzelfde af ...quote:Op donderdag 27 november 2014 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch bedoeld of echt zo?![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch bedoeld of echt zo?![]()
![]()
Serieuze vraag hoor?quote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ze heeft der een beetje de pik op in omdat ze moet bezuinigen, ze is lekker aan het mopperen en die dame die altijd op der reet zit, die Nicole moppert lekker mee.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Col beslist dat er in 2015 een inkoper komt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De rest besteld Vanessa zakje hier, zakje daar, margerine hier, bamischijven daar, heeft nooit anders gedaan, want ze kan niet koken.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:03 schreef Dotteke het volgende:
Nicoline wil geen plofkip eten.![]()
Mark komt hem zun keuken binnenlopen en er wordt meteen gezegd dat ze vinden dat er niet op eten bezuinigd gaat worden.
Mark zegt nogal sjacherijnig: ja moet je doen joh.![]()
Zijn ze gelijk van het geregel en gesjoemel van Vanas af.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:13 schreef Dotteke het volgende:
Col beslist dat er in 2015 een inkoper komt.![]()
Ik denk dat gezopen ook zeker in het lijstje past.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:06 schreef gereed het volgende:
[..]
Die pot heeft zij met de andere rokers in dit jaar, al aardig leeg gerookt, maar daar hoor je ze niet over.
Net als dat springkussen, vliegtuigje etc.
Die heeft meer onnodig geld over de balk gesmeten dan wie dan ook. Met haar zogenaamde fooienptje.![]()
patries haar man mag geen tattoages meer laten zetten, hij heb een hartinfarct gehad en door de medicijnen kan die doodbloeien bij een tattoo![]()
Ze plegen fucking onderhoud... Hoe moeilijk is dat om te begrijpen...quote:Op donderdag 27 november 2014 16:15 schreef cobain1994 het volgende:
http://www.utopya.com.tr/maintenance.php Ligt ook al plat? Complot tegen JdM?![]()
Ze kennen daar ook al Kees de buurman
Dat dusquote:Op donderdag 27 november 2014 16:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat gezopen ook zeker in het lijstje past.
Net als dat springkussen, vliegtuigje etc.
Die heeft meer onnodig geld over de balk gesmeten dan wie dan ook. Met haar zogenaamde fooienptje.![]()
![]()
![]()
![]()
Okquote:Op donderdag 27 november 2014 16:16 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Lopen natuurlijk voor geen meter..Eerder dit jaar liep het namelijk wel aardig, dat was iig wat ze zelf beweerden
ja beauty keesquote:Op donderdag 27 november 2014 16:16 schreef pullup het volgende:
Ze kennen daar ook al Kees de buurman![]()
![]()
Geruchten verspreiden...quote:Op donderdag 27 november 2014 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze plegen fucking onderhoud... Hoe moeilijk is dat om te begrijpen...![]()
![]()
Dit doet het ook nog gewoon, maar heb je geen geluid bij.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:15 schreef cobain1994 het volgende:
http://www.utopya.com.tr/maintenance.php Ligt ook al plat? Complot tegen JdM?![]()
![]()
doen ze neukend dat onderhoud?????quote:Op donderdag 27 november 2014 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze plegen fucking onderhoud... Hoe moeilijk is dat om te begrijpen...![]()
![]()
Kinderliedjes?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:57 schreef ammartje het volgende:
[..]
Die middelste is geen dubbel D.
Pat is stiekem een zanger zegt ie, man is van alle markten thuis“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk dat hij straks gaat roepen dat hij heeft meegeholpen om een aantal Sinterklaas liedjes te herschrijven.quote:![]()
Ik denk dat ze het zelf wel weetquote:Op donderdag 27 november 2014 16:18 schreef gereed het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ouderkijk eens naar die huid
ik zeg alleen hier wat Patries nu zegt , is dat zo vreemd ? voor wie wat volgen wil dusquote:
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
En de streams doen het gewoon. Hoe moeilijk is dat te zien?????quote:Op donderdag 27 november 2014 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze plegen fucking onderhoud... Hoe moeilijk is dat om te begrijpen...
Nogmaals....![]()
![]()
Je kan op de webshop zien wat er nog beschikbaar is. Van de 100 shirts zijn er nog geen 20 verkocht. Trouwens lopen de tickets voor de musical ook niet als een trein.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
OkEerder dit jaar liep het namelijk wel aardig, dat was iig wat ze zelf beweerden
![]()
Vanes verteld over haar leefkeuken in haar koophuis. Daar had ze ook een tv inhangen want ze zat zo vaak in de keuken. Ze had daar een dakterras en dat vond ze niet fijn, liever een tuin.![]()
Ze heeft er twee, een van 31 en 32 of 30 en 31 weet het niet meer zeker ha ha haquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat bedoelde ik dus ook. Op de pc's hier doen de streams het niet wel op de smartphone, dat is toch raar.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En de streams doen het gewoon. Hoe moeilijk is dat te zien?????
Nogmaals....
[ afbeelding ]
Ze doen het of ze doen het helemaal niet.![]()
----> UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #2quote:Op donderdag 27 november 2014 16:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook. Op de pc's hier doen de streams het niet wel op de smartphone, dat is toch raar.
Ze doen het of ze doen het helemaal niet.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik kom net thuis, op de pc doet het niks. Is dat al lang zo?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook. Op de pc's hier doen de streams het niet wel op de smartphone, dat is toch raar.
Ze doen het of ze doen het helemaal niet.![]()
meer dan 100 kaartjes voor musical-avond verkocht geloof ik en amper kosten aan, alleen stoelen en evt licht/geluid.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:20 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Je kan op de webshop zien wat er nog beschikbaar is. Van de 100 shirts zijn er nog geen 20 verkocht. Trouwens lopen de tickets voor de musical ook niet als een trein.![]()
----> UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #2quote:Op donderdag 27 november 2014 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom net thuis, op de pc doet het niks. Is dat al lang zo?
Iemand een Cap van die jas?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Disana, moeten Pullup en ik nu echt gaan schelden?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom net thuis, op de pc doet het niks. Is dat al lang zo?![]()
![]()
okequote:Op donderdag 27 november 2014 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft er twee, een van 31 en 32 of 30 en 31 weet het niet meer zeker ha ha ha
Ben je gek, een goed huwelijk verbreek je niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Disana, moeten Pullup en ik nu echt gaan schelden?
Maar wat bedoel je?![]()
Dat nieuwe meisje is wel lief
De eerste klachten zijn van ong. 2 uur geleden?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom net thuis, op de pc doet het niks. Is dat al lang zo?
Hier ong 1 uur geen beeld meer op de pc.![]()
Wat maak je er druk om zo lang de mods niks zeggenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:22 schreef pullup het volgende:
[..]
----> UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #2
![]()
Dat we redelijk tot zwaar gestoord worden van die vraag, die al minstens 74 keer is gesteld vandaag.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je gek, een goed huwelijk verbreek je niet.
Maar wat bedoel je?![]()
![]()
---> UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #2quote:Op donderdag 27 november 2014 16:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De eerste klachten zijn van ong. 2 uur geleden?
Hier ong 1 uur geen beeld meer op de pc.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dankjewel. Dan zou het einde dus in zicht moeten zijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De eerste klachten zijn van ong. 2 uur geleden?
Hier ong 1 uur geen beeld meer op de pc.![]()
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:25 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat maak je er druk om zo lang de mods niks zeggen![]()
Ik was er vandaag niet. Neem me vooral niet kwalijk hoor, ik zeik altijd zo hè.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat we redelijk to zwaar gestoord worden van die vraag, die al minstens 74 keer is gesteld vandaag.![]()
Wilco zegt tegen Isa dat hij wel een vriend mist, maar hij begrijpt het wel dat Gio zich verraaien voelt.![]()
Wel raar dat de Isa-schuimpjes tientallen euro's overhadden om Yes-R zijn nummer lager in de top 10 te laten, maar dat ze geen 15 Euro betalen om Isa te steunen bij misschien haar laatste LidL.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:22 schreef Urb het volgende:
[..]
meer dan 100 kaartjes voor musical-avond verkocht geloof ik en amper kosten aan, alleen stoelen en evt licht/geluid.
En dat het uitverkocht zou zijn. Dat zou juist impact maken op haar voor Naomi en Patricia.![]()
Ik heb haar echt nog geen foute opmerking horen maken en ze ziet er leuk uitquote:Op donderdag 27 november 2014 16:25 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Jij bent ook snel in te palmen zeg..
Tom?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:26 schreef cobain1994 het volgende:
Tom gaat een vuurwerkje afsteken..![]()
Ze zijn gewoon blut na al dat downloadenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel raar dat de Isa-schuimpjes tientallen euro's overhadden om Yes-R zijn nummer lager in de top 10 te laten, maar dat ze geen 15 Euro betalen om Isa te steunen bij misschien haar laatste LidL.
En dat het uitverkocht zou zijn. Dat zou juist impact maken op haar voor Naomi en Patricia.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Isa omhelst Wilco en zegt als ik er uit ga zal ik Gio zeggen maak het goed met Wilco
Ik hoop het!quote:Op donderdag 27 november 2014 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Dan zou het einde dus in zicht moeten zijn.![]()
Wilco vraagt aan Isa wie van de nieuwen haar voorkeur heeft, Isa zegt: Patries, Wilco: echt ooooh niet van m'n levensdagen niet. Hij heeft er vannacht een nachtmerrie van gehad.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Simpel een antwoord is zeker teveel gevraagd.![]()
Wilco zegt nu dat Isa er uit gaat , waar is de Sprechhound nu met ze niemand gaat er uit
Isa gaf van de week ook al aan veel berichten te krijgen dat men niet komt door acties van anderen, we kunnen wel raden wie natuurlijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel raar dat de Isa-schuimpjes tientallen euro's overhadden om Yes-R zijn nummer lager in de top 10 te laten, maar dat ze geen 15 Euro betalen om Isa te steunen bij misschien haar laatste LidL.
En dat het uitverkocht zou zijn. Dat zou juist impact maken op haar voor Naomi en Patricia.
Ze vind dat ook geen echte fans en die mensen hebben haar er idd juist mee.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er schijnen pilletjes te zijn waardoor je wat minder sago in het leven staat. Misschien moet je die eens gaan proberen ?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ssssssssstquote:Op donderdag 27 november 2014 16:29 schreef PTLe het volgende:
Wilco zegt nu dat Isa er uit gaat , waar is de Sprechhound nu met ze niemand gaat er uit
Maak slapende honden niet wakker
SOONY![]()
tis een compLOTquote:Op donderdag 27 november 2014 16:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat het uitverkocht zou zijn. Dat zou juist impact maken op haar voor Naomi en Patricia.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Ja Sprechund,as je het nu fout hebt geloven we je nooit meerquote:Op donderdag 27 november 2014 16:29 schreef PTLe het volgende:
Wilco zegt nu dat Isa er uit gaat , waar is de Sprechhound nu met ze niemand gaat er uit![]()
![]()
Wilco wilt natuurlijk ook liever die gup erbij, die is lekker makkelijkquote:Op donderdag 27 november 2014 16:28 schreef ndid het volgende:
Wilco vraagt aan Isa wie van de nieuwen haar voorkeur heeft, Isa zegt: Patries, Wilco: echt ooooh niet van m'n levensdagen niet. Hij heeft er vannacht een nachtmerrie van gehad.![]()
![]()
Wilco kan zoveel zeggenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:29 schreef PTLe het volgende:
Ik wil ook dat Patries blijft![]()
Zo zeg dat wel hahaquote:Op donderdag 27 november 2014 16:30 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Er schijnen pilletjes te zijn waardoor je wat minder sago in het leven staat. Misschien moet je die eens gaan proberen ?![]()
![]()
Ja hahaha of eens goed laten kietelenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:30 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Er schijnen pilletjes te zijn waardoor je wat minder sago in het leven staat. Misschien moet je die eens gaan proberen ?![]()
![]()
![]()
Of je gaat zelf klagen in de SC of ander topic. Je doet zelf net zo hard mee met off-topic comments.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Disana, moeten Pullup en ik nu echt gaan schelden?
Te volgen op:
http://utopia.duckdns.org/thumbs.htm![]()
Isa heeft al genoeg gehoord ook van Patriesquote:Op donderdag 27 november 2014 16:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ssssssssst
Maak slapende honden niet wakker
nee gadverdamme, dat vel puilt over mijn toetsenbord heen.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:31 schreef Fauvve het volgende:
[..]
Wilco kan zoveel zeggen
Ik wil ook dat Patries blijftI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Wat heeft Patricia gezegd tegen Isa dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Isa heeft al genoeg gehoord ook van Patries
Ik zag niets in de SV daarover.![]()
Ik vind het juist enig om een zetmeelproduct te zijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:30 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
![]()
Ja ik ook maar of dat gaat gebeuren ?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:31 schreef Fauvve het volgende:
[..]
Wilco kan zoveel zeggen
Ik wil ook dat Patries blijftJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Te volgen op:
http://utopia.duckdns.org/thumbs.htmlekkersimpel
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
ow ik las even zetpil-product. leek me al sterk.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het juist enig om een zetmeelproduct te zijn.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Zetpillen helpen niet tegen slecht humeurquote:Op donderdag 27 november 2014 16:33 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ow ik las even zetpil-product. leek me al sterk.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:28 schreef ndid het volgende:
Wilco vraagt aan Isa wie van de nieuwen haar voorkeur heeft, Isa zegt: Patries, Wilco: echt ooooh niet van m'n levensdagen niet. Hij heeft er vannacht een nachtmerrie van gehad.
No mercy for animal abusers![]()
ligt er aan of je van anaal houdt..............quote:Op donderdag 27 november 2014 16:34 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zetpillen helpen niet tegen slecht humeur![]()
Geen idee dit zegt ze net ?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wat heeft Patricia gezegd tegen Isa dan?
Ik zag niets in de SV daarover.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Dank voor de link.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of je gaat zelf klagen in de SC of ander topic. Je doet zelf net zo hard mee met off-topic comments.
[ afbeelding ]
Te volgen op:
Ik zag wel dat de beheerder kaarten weggeven dus ze doen wel hun bestquote:Op donderdag 27 november 2014 16:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat het uitverkocht zou zijn. Dat zou juist impact maken op haar voor Naomi en Patricia.
Utopia Freak @ Dailymotion ;)![]()
nee? en als je zelf Hele Grote Stroeve Met Weerhaakjes mag inbrengen?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:34 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zetpillen helpen niet tegen slecht humeur
fleur je daar van op?I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Da's waar, dan kan zoiets je erg blij maken misschienquote:Op donderdag 27 november 2014 16:35 schreef danilel het volgende:
[..]
ligt er aan of je van anaal houdt..............![]()
![]()
Ik niet, jij...?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:35 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nee? en als je zelf Hele Grote Stroeve Met Weerhaakjes mag inbrengen?
fleur je daar van op?![]()
![]()
nee dat klopt. had ze net zo goed in me reet kunnen douwenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:34 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zetpillen helpen niet tegen slecht humeurI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Tja, dan heeft Isa toch gelijk, dat ze domme fans heeft.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon blut na al dat downloaden
Ik heb "Ik ben je prooi" wel gekocht en "Wanneer verlaat je mij" heb ik zelf op YT gezet.
En Isa is mijn favoriet. Het is dat ik aan het sparen ben voor iets veel belangrijkers, anders zou ik er zaterdag ook wel heen willen.
Ook al was het om eens die loods en bewoners te zien.
Zal me aan mijn bibs oxideren dat je dan gecapt wordt en in de COS wordt gezet![]()
![]()
Maar ik heb een belangrijker doel in mijn leven.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of je gaat zelf klagen in de SC of ander topic. Je doet zelf net zo hard mee met off-topic comments.
[ afbeelding ]
Te volgen op:
![]()
Pfff, lees net twee minuten. Ben je weer ongesteld?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Isa kijkt wel vaak de camera in, weer een gesprekje wat moet van de FEBO ?Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Buikgriep.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pfff, lees net twee minuten. Ben je weer ongesteld?![]()
![]()
Niemand weet dat jij het bent, als je weer thuis bent gewoon meecossen: "wie was die ene rare op de streams??"quote:Op donderdag 27 november 2014 16:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, dan heeft Isa toch gelijk, dat ze domme fans heeft.
Ik heb "Ik ben je prooi" wel gekocht en "Wanneer verlaat je mij" heb ik zelf op YT gezet.
En Isa is mijn favoriet. Het is dat ik aan het sparen ben voor iets veel belangrijkers, anders zou ik er zaterdag ook wel heen willen.
Zal me aan mijn bibs oxideren dat je dan gecapt wordt en in de COS wordt gezet![]()
![]()
Maar ik heb een belangrijker doel in mijn leven.![]()
![]()
ja ik ook. de kliko moet aan de straat. anders was ik zeker gegaan. écht.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb een belangrijker doel in mijn leven.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
quote:![]()
Isa zit met Wilco op bed, ze wil niet weg ze heeft nog vier dingen op stapel staan en Lot niets.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
o kom op cossersquote:Op donderdag 27 november 2014 16:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb een belangrijker doel in mijn leven.iedereen 1 euro en we kunnen genieten zaterdag van Ls in tha looooods
![]()
Buikgriep,las ik net....quote:Op donderdag 27 november 2014 16:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pfff, lees net twee minuten. Ben je weer ongesteld?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Incl. pauzeren en terugspoelenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook hier, je kan em fullscreenen. Wel leuk gesprek tussen Isa en Wilco.![]()
Wat is dat voor site dan eigenlijk?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te volgen op:
http://utopia.duckdns.org/thumbs.htmBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Hoe flik je datquote:Op donderdag 27 november 2014 16:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook hier, je kan em fullscreenen. Wel leuk gesprek tussen Isa en Wilco.![]()
![]()
Dan beter alles eruit gooien, maar dat kun je beter op de wc doen dan op een forumquote:Op donderdag 27 november 2014 16:38 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Dan helpt een zetpil ook niet, die kletter je er net zo hard weer uit.![]()
![]()
Eentje met bewegende beeldenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is dat voor site dan eigenlijk?![]()
Lol, ja das waar. Maar op een forum geeft het aanzienlijk minder overlast qua zooi en stank.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:39 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dan beter alles eruit gooien, maar dat kun je beter op de wc doen dan op een forum
Maar OT maar weer![]()
![]()
ZWETSER!!!! JE BENT EEN ZWETSER!!!!!quote:Op donderdag 27 november 2014 16:37 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja ik ook. de kliko moet aan de straat. anders was ik zeker gegaan. écht.
Op zaterdag staat er geen kliko aan de straat, alleen als dat zo uitkomt bij feestdagen....![]()
![]()
Ja want ,hij wil niet live.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Maar Lot gaat maandag weg dus feestdagquote:Op donderdag 27 november 2014 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ZWETSER!!!! JE BENT EEN ZWETSER!!!!!
Op zaterdag staat er geen kliko aan de straat, alleen als dat zo uitkomt bij feestdagen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ZWETSER!!!! JE BENT EEN ZWETSER!!!!!
Op zaterdag staat er geen kliko aan de straat, alleen als dat zo uitkomt bij feestdagen....
ván de straat. ze komen op vrijdag.
dus helaas ben ik verhinderd.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Geen idee. Heeft onze tovenaar HiDiHo bij iedere RLS altijd al gemaakt.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is dat voor site dan eigenlijk?
En als daar geen beeld is, dan is er werkelijk een storing.![]()
Het is trouwens Swetsert....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat Sprechund gelijk heeft en dat er niemand uitgaat, zou ook van weinig respect getuigen deze laatste maand.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:31 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ja Sprechund,as je het nu fout hebt geloven we je nooit meer
En ik denk, dat deze twee nieuwen erin blijven, omdat toch enkelen naar huis gaan voor de Kerst of 31 dec![]()
en nog denk ik dat ze wel blijftquote:Op donderdag 27 november 2014 16:41 schreef Urb het volgende:
Isa lijkt het echt opgegeven te hebben door het getreiter.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:42 schreef gereed het volgende:
[..]
Ik denk dat Sprechund gelijk heeft en dat er niemand uitgaat, zou ook van weinig respect getuigen deze laatste maand.
En ik denk, dat deze twee nieuwen erin blijven, omdat toch enkelen naar huis gaan voor de Kerst of 31 dec![]()
![]()
en ik denkquote:Op donderdag 27 november 2014 16:42 schreef gereed het volgende:
[..]
Ik denk dat Sprechund gelijk heeft en dat er niemand uitgaat, zou ook van weinig respect getuigen deze laatste maand.
En ik denk, dat deze twee nieuwen erin blijven, omdat toch enkelen naar huis gaan voor de Kerst of 31 dec
dat we het gewoon moeten afwachtenI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Dat zou best logisch zijn, maar ja het blijft Utopia, altijd net niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:42 schreef gereed het volgende:
[..]
Ze kan niet zo goed schaken, staat schaakmat dus pak haar koning maarquote:Op donderdag 27 november 2014 16:41 schreef Urb het volgende:
Isa lijkt het echt opgegeven te hebben door het getreiter.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Isa "Er kwamen 2 nieuwen binnen en binnen 10 minuten was het spel gespeeld. Ik geef me over, het is klaar"![]()
Hoppa daar gaat Isa weer janken,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die vieze asbakken, hebben haar aardig kapot gemaaktquote:Op donderdag 27 november 2014 16:41 schreef Urb het volgende:
Isa lijkt het echt opgegeven te hebben door het getreiter.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:42 schreef gereed het volgende:
[..]
Die vieze asbakken, hebben haar aardig kapot gemaakt![]()
![]()
Je herkent me lekker toch niet!!!!! Nananananaaaaa Want dan heb ik nog een snor. (Movember) en die is er maandag af.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
o kom op cossersiedereen 1 euro en we kunnen genieten zaterdag van Ls in tha looooods
![]()
![]()
strafcornerquote:Op donderdag 27 november 2014 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kan niet zo goed schaken, staat schaakmat dus pak haar koning maarI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Ja Lot heeft de strijd gewonnen die ze er zelf van gemaakt heeft.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:41 schreef Urb het volgende:
Isa lijkt het echt opgegeven te hebben door het getreiter.
Heel raar dat er mensen zijn die dit niet een gemene zet van haar vinden.![]()
Wilco doet er nog een schepje bovenop.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:42 schreef gereed het volgende:
[..]
Die vieze asbakken, hebben haar aardig kapot gemaakt![]()
Daar is Naomi al lang mee bezigquote:Op donderdag 27 november 2014 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kan niet zo goed schaken, staat schaakmat dus pak haar koning maar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik geef haar groot gelijk. Tegen deze valse terreur is niemand opgewassen.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:42 schreef Urb het volgende:
Isa "Er kwamen 2 nieuwen binnen en binnen 10 minuten was het spel gespeeld. Ik geef me over, het is klaar"![]()
soms........als je er te dicht bovenop zit.....dan zie je het nietquote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja Lot heeft de strijd gewonnen die ze er zelf van gemaakt heeft.
Heel raar dat er mensen zijn die dit niet een gemene zet van haar vinden.![]()
Ik kan me ook voorstellen dat je het spel niet mee blijft spelen als je zelf helemaal geen spel wil spelen.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:42 schreef Urb het volgende:
Ik zie dit liever, dan dat valse gekruip van Lot en Lau, vieze onderkruipersquote:Op donderdag 27 november 2014 16:44 schreef miertje36 het volgende:
wat is isa toch een jankerd probeert ze zo zieltjes te winnen ofzo bah![]()
![]()
![]()
Dan had je niet aan een spel moeten meedoen, want het is en blijft een spelquote:Op donderdag 27 november 2014 16:44 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik kan me ook voorstellen dat je het spel niet mee blijft spelen als je zelf helemaal geen spel wil spelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
onzin dat zielige gejank van haar is juist haar spel. zo probeert ze zielig te zijn en dat ze daarom mag blijvenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:44 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik kan me ook voorstellen dat je het spel niet mee blijft spelen als je zelf helemaal geen spel wil spelen.![]()
Jezus Isa kom op meid de wereld vergaat niet als je naar huis moet
Op deze manier, is ze dat niet voorgehoudenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had je niet aan een spel moeten meedoen, want het is en blijft een spel![]()
![]()
![]()
Nee het was een samenleving opbouwen.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had je niet aan een spel moeten meedoen, want het is en blijft een spel![]()
Nog een dag of vier dit gejank dus![]()
Kan ze er morgen niet uit?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja precies zo denk ik ook ze doet nu erg domquote:Op donderdag 27 november 2014 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had je niet aan een spel moeten meedoen, want het is en blijft een spel
Dit is een Filmpje,geen stream.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Onzin, er speelt er maar ééntje een spel en dat is dat vieze dikke varken.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:45 schreef miertje36 het volgende:
[..]
onzin dat zielige gejank van haar is juist haar spel. zo probeert ze zielig te zijn en dat ze daarom mag blijven
Ze kan trots zijn op zichzelf.![]()
Met een spel element er in,quote:Op donderdag 27 november 2014 16:46 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee het was een samenleving opbouwen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Quequote:Op donderdag 27 november 2014 16:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dit is een Filmpje,geen stream.
Incl. spel waar elke maand iemand naar huis zou worden gestemd.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:46 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee het was een samenleving opbouwen.![]()
Hoop het voor haar van wel. Dat dat grafwijf van een lot mag oprotten.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:42 schreef danilel het volgende:
[..]
en nog denk ik dat ze wel blijft![]()
Toch kan ik me wel voorstellen dat het een eng idee is na bijna een jaar in die toko. Isa is geloof ik ook de enige van de eersten die nooit buiten geweest is? Gio, Vanes en Lot meermaals ziekenhuis of waar ze ook geweest zouden zijnquote:Op donderdag 27 november 2014 16:45 schreef PTLe het volgende:
Jezus Isa kom op meid de wereld vergaat niet als je naar huis moet![]()
en diegene die trots op haar gedrag zijn mogen ook trots zijn op zichzelf..........quote:Op donderdag 27 november 2014 16:46 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Onzin, er speelt er maar ééntje een spel en dat is dat vieze dikke varken.
Ik heb er 1 nuquote:Op donderdag 27 november 2014 16:47 schreef lovely_sunset het volgende:
goffedomme wat is er met mijn streams gebeurd?![]()
![]()
Dat dusquote:Op donderdag 27 november 2014 16:47 schreef danilel het volgende:
[..]
en diegene die trots op haar gedrag zijn mogen ook trots zijn op zichzelf..........![]()
![]()
![]()
Zou best eens kunnen ik zie Patries voor de 2 de x dat zakje naaienquote:Op donderdag 27 november 2014 16:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dit is een Filmpje,geen stream.
Een spel mag best gestreden worden door de kanshebbers. Lot weet dat ze geen kans maakt en zal alles eraan doen om Isa dit te ontnemen..quote:Op donderdag 27 november 2014 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees even een pagina terug.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:47 schreef lovely_sunset het volgende:
goffedomme wat is er met mijn streams gebeurd?![]()
En ik dacht juist dat hij voor haar daarheen was gegaan ? Geeft weer aan wat voor een mafkees het is.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef Chanel5 het volgende:
Wilco zit Isa nog verder verdriet aan te lullen.
Dieper de put in jij, is zijn streven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
onzin isa doet net zo hard of misschien nog wel harder het spel spelen alleen veel geniepigerquote:Op donderdag 27 november 2014 16:46 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Onzin, er speelt er maar ééntje een spel en dat is dat vieze dikke varken.
Sorry.quote:
OKquote:
dus ditquote:Op donderdag 27 november 2014 16:48 schreef miertje36 het volgende:
[..]
onzin isa doet net zo hard of misschien nog wel harder het spel spelen alleen veel geniepiger
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Gelukkig kunnen veel anderen wel zien hoe het werkelijk zitquote:Op donderdag 27 november 2014 16:48 schreef miertje36 het volgende:
[..]
onzin isa doet net zo hard of misschien nog wel harder het spel spelen alleen veel geniepiger![]()
![]()
Maar ze moet wel haarzelf een beetje sparen.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:42 schreef gereed het volgende:
[..]
Die vieze asbakken, hebben haar aardig kapot gemaakt
Ok, na alles wat ze heeft bereikt en een ander niet.
Zou je haar de vraag kunnen stellen: "Wat is belangrijker?:
- Stoppen met roken
- consequent met de koeien
- nummer 1 met Wolter
- nummer 1 met je eigen liedje
- organiseren van de markten
- organiseren van de evenementen
Of zal je dat alles inruilen om het tot het eind te mogen blijven zitten? "
(Ok, domme vraag, want bovenstaande HEEFT ze gewoon bereikt en kan ze niet inleveren)
Dan hoop ik liever dat Gio eruit moet, dat ze dan tegen dat varken kan zeggen.....
"MIJN BINGOKAART IS VOL!!!!!!!" Nanananananaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:49 schreef sjampoeh het volgende:
beeld is groter nu.. ff f5-en![]()
maar nog steeds 1 stream..
Scroll bij de site naar beneden,heb je er 1.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:47 schreef lovely_sunset het volgende:
goffedomme wat is er met mijn streams gebeurd?
Yepquote:Op donderdag 27 november 2014 16:49 schreef sjampoeh het volgende:
beeld is groter nu.. ff f5-en![]()
maar nog steeds 1 stream..![]()
![]()
Mijn hemel...quote:Op donderdag 27 november 2014 16:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen veel anderen wel zien hoe het werkelijk zit
Vind je het gek dat ik chago ben.![]()
Vanes slabekt tegen Wilco "WIL JE MET JE VIEZE JAS UIT MN KEUKUH?! OPPASSEN JIJ ANNERS KUN JE UIT MUN GROEPJE"
Wat een volk, wat een volk....![]()
![]()
wij allemaal.quote:
heel de cos meteen aan de prozacI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Ik hoop het met je meequote:Op donderdag 27 november 2014 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ze moet wel haarzelf een beetje sparen.
Ok, na alles wat ze heeft bereikt en een ander niet.
Zou je haar de vraag kunnen stellen: "Wat is belangrijker?:
- Stoppen met roken
- consequent met de koeien
- nummer 1 met Wolter
- nummer 1 met je eigen liedje
- organiseren van de markten
- organiseren van de evenementen
Of zal je dat alles inruilen om het tot het eind te mogen blijven zitten? "
(Ok, domme vraag, want bovenstaande HEEFT ze gewoon bereikt en kan ze niet inleveren)
Dan hoop ik liever dat Gio eruit moet, dat ze dan tegen dat varken kan zeggen.....
"MIJN BINGOKAART IS VOL!!!!!!!" Nanananananaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
aan de manier hoe nomi haar camera vasthoudt en ermee omgaat kun je zien dat ze echt een huis/tuin/keuken amateur fotograafje is.......![]()
Suuuupeeeerrrr leuuuuuukkkkquote:Op donderdag 27 november 2014 16:51 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
wij allemaal.
heel de cos meteen aan de prozac![]()
![]()
![]()
![]()
wie houd je onder vuur en dwingt je hier te lezen?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn hemel...
waar zie jij nomiquote:Op donderdag 27 november 2014 16:51 schreef danilel het volgende:
aan de manier hoe nomi haar camera vasthoudt en ermee omgaat kun je zien dat ze echt een huis/tuin/keuken amateur fotograafje is.......![]()
Ik zou eerder van mijn stoel pleuren als je een keer niet chago bent....quote:Op donderdag 27 november 2014 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn hemel...
![]()
![]()
Een mens mag altijd hoop houden.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:52 schreef danilel het volgende:
[..]
wie houd je onder vuur en dwingt je hier te lezen?![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou eerder van mijn stoel pleuren als je niet chago bent....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op stream 2, superleuk johquote:
Ze maakt foto's van JoeyBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Duurt te lang,voor dat gaat werken....quote:Op donderdag 27 november 2014 16:51 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
wij allemaal.
heel de cos meteen aan de prozac“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Enigquote:Op donderdag 27 november 2014 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Op stream 2, superleuk joh
Ze maakt foto's van Joey![]()
![]()
dan hoop eens stilletjesquote:Op donderdag 27 november 2014 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Een mens mag altijd hoop houden.is beter voor je gemoed
![]()
Ho, wacht, stop!quote:
Niet persoonlijk worden bladiebladiebla!
Oh, dat geldt alleen voor bepaalde mensen zeker.![]()
![]()
xtc dan, wegspoelen met wodka, dikke joint er overheen.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Duurt te lang,voor dat gaat werken....I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Ze lachen Joey een beetje uit
Ja! Als je hier sjaggie van wordt dan klik je op dat rode kruisje rechtsbovenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn hemel...
![]()
Rot zelf opquote:Op donderdag 27 november 2014 16:55 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja! Als je hier sjaggie van wordt dan klik je op dat rode kruisje rechtsbovenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
daar word ík nou chagrijnig vanquote:Op donderdag 27 november 2014 16:55 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja! Als je hier sjaggie van wordt dan klik je op dat rode kruisje rechtsboven
van een rood kruis.
jeukt zo.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Als je dat ook even zegt tegen alle mensen die hier de godganse dag zitten te schelden omdat ze de bewoners zo haten, zal ik er eens over nadenken.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:55 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja! Als je hier sjaggie van wordt dan klik je op dat rode kruisje rechtsboven![]()
Joey doet het eigenlijk wel aardig als modelBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
met steukneus erbij hebbie altijd te weinig lichtquote:Op donderdag 27 november 2014 16:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Naomi foto's maken van joey en stookneus staat er natuurlijk bij.....
[ afbeelding ]I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Dat gaat tenminste nog over de streamsquote:Op donderdag 27 november 2014 16:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je dat ook even zegt tegen alle mensen die hier de godganse dag zitten te schelden omdat ze de bewoners zo haten, zal ik er eens over nadenken.![]()
![]()
![]()
Duurt maar paar dagen johquote:Op donderdag 27 november 2014 16:56 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
daar word ík nou chagrijnig van
van een rood kruis.
jeukt zo.![]()
![]()
Jij begint mutsquote:Op donderdag 27 november 2014 16:56 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Pardon?
Gaan we weer...
Kleuterschool is weer geopendBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Aardig is goed benoemd,in deze.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:57 schreef pullup het volgende:
Joey doet het eigenlijk wel aardig als model“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ho hoquote:Op donderdag 27 november 2014 16:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je dat ook even zegt tegen alle mensen die hier de godganse dag zitten te schelden omdat ze de bewoners zo haten, zal ik er eens over nadenken.
hu stop.
ik haat ze niet. ik doe niet aan 'haten'. dat doet een kind met witlof.
nee, ik veracht ze.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Sera seraquote:
Zijn er al dooien of gewonden gevallen in de tyd dat ik weg was?I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Dat heet cossenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je dat ook even zegt tegen alle mensen die hier de godganse dag zitten te schelden omdat ze de bewoners zo haten, zal ik er eens over nadenken.![]()
![]()
Ja tochquote:Op donderdag 27 november 2014 16:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Aardig is goed benoemd,in deze.voor een beginner
Nee dat heet lullen in de ruimtequote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Met bodylotion scherenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:56 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
daar word ík nou chagrijnig van
van een rood kruis.
jeukt zo.
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
duizenden.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:58 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Sera sera
Zijn er al dooien of gewonden gevallen in de tyd dat ik weg was?
ow op cos of in de loods? nee.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die
Forum Opties Forumhop: Hop naar: