Disana, moeten Pullup en ik nu echt gaan schelden?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom net thuis, op de pc doet het niks. Is dat al lang zo?
okequote:Op donderdag 27 november 2014 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft er twee, een van 31 en 32 of 30 en 31 weet het niet meer zeker ha ha ha
Ben je gek, een goed huwelijk verbreek je niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Disana, moeten Pullup en ik nu echt gaan schelden?
De eerste klachten zijn van ong. 2 uur geleden?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom net thuis, op de pc doet het niks. Is dat al lang zo?
Wat maak je er druk om zo lang de mods niks zeggenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:22 schreef pullup het volgende:
[..]
----> UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #2
![]()
Dat we redelijk tot zwaar gestoord worden van die vraag, die al minstens 74 keer is gesteld vandaag.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je gek, een goed huwelijk verbreek je niet.
Maar wat bedoel je?
---> UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #2quote:Op donderdag 27 november 2014 16:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De eerste klachten zijn van ong. 2 uur geleden?
Hier ong 1 uur geen beeld meer op de pc.
Dankjewel. Dan zou het einde dus in zicht moeten zijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De eerste klachten zijn van ong. 2 uur geleden?
Hier ong 1 uur geen beeld meer op de pc.
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:25 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat maak je er druk om zo lang de mods niks zeggen
Ik was er vandaag niet. Neem me vooral niet kwalijk hoor, ik zeik altijd zo hè.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat we redelijk to zwaar gestoord worden van die vraag, die al minstens 74 keer is gesteld vandaag.
Wel raar dat de Isa-schuimpjes tientallen euro's overhadden om Yes-R zijn nummer lager in de top 10 te laten, maar dat ze geen 15 Euro betalen om Isa te steunen bij misschien haar laatste LidL.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:22 schreef Urb het volgende:
[..]
meer dan 100 kaartjes voor musical-avond verkocht geloof ik en amper kosten aan, alleen stoelen en evt licht/geluid.
Ik heb haar echt nog geen foute opmerking horen maken en ze ziet er leuk uitquote:Op donderdag 27 november 2014 16:25 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Jij bent ook snel in te palmen zeg..
Tom?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:26 schreef cobain1994 het volgende:
Tom gaat een vuurwerkje afsteken..
Ze zijn gewoon blut na al dat downloadenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel raar dat de Isa-schuimpjes tientallen euro's overhadden om Yes-R zijn nummer lager in de top 10 te laten, maar dat ze geen 15 Euro betalen om Isa te steunen bij misschien haar laatste LidL.
En dat het uitverkocht zou zijn. Dat zou juist impact maken op haar voor Naomi en Patricia.
Ik hoop het!quote:Op donderdag 27 november 2014 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Dan zou het einde dus in zicht moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |