Geruchten verspreiden...quote:Op donderdag 27 november 2014 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze plegen fucking onderhoud... Hoe moeilijk is dat om te begrijpen...
Dit doet het ook nog gewoon, maar heb je geen geluid bij.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:15 schreef cobain1994 het volgende:
http://www.utopya.com.tr/maintenance.php Ligt ook al plat? Complot tegen JdM?
doen ze neukend dat onderhoud?????quote:Op donderdag 27 november 2014 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Kinderliedjes?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:57 schreef ammartje het volgende:
[..]
Die middelste is geen dubbel D.
Pat is stiekem een zanger zegt ie, man is van alle markten thuis
Denk dat hij straks gaat roepen dat hij heeft meegeholpen om een aantal Sinterklaas liedjes te herschrijven.quote:
Ik denk dat ze het zelf wel weetquote:Op donderdag 27 november 2014 16:18 schreef gereed het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ouderkijk eens naar die huid
ik zeg alleen hier wat Patries nu zegt , is dat zo vreemd ? voor wie wat volgen wil dusquote:
En de streams doen het gewoon. Hoe moeilijk is dat te zien?????quote:Op donderdag 27 november 2014 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kan op de webshop zien wat er nog beschikbaar is. Van de 100 shirts zijn er nog geen 20 verkocht. Trouwens lopen de tickets voor de musical ook niet als een trein.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
OkEerder dit jaar liep het namelijk wel aardig, dat was iig wat ze zelf beweerden
Ze heeft er twee, een van 31 en 32 of 30 en 31 weet het niet meer zeker ha ha haquote:
Dat bedoelde ik dus ook. Op de pc's hier doen de streams het niet wel op de smartphone, dat is toch raar.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En de streams doen het gewoon. Hoe moeilijk is dat te zien?????
Nogmaals....
[ afbeelding ]
----> UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #2quote:Op donderdag 27 november 2014 16:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook. Op de pc's hier doen de streams het niet wel op de smartphone, dat is toch raar.
Ze doen het of ze doen het helemaal niet.
Ik kom net thuis, op de pc doet het niks. Is dat al lang zo?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook. Op de pc's hier doen de streams het niet wel op de smartphone, dat is toch raar.
Ze doen het of ze doen het helemaal niet.
meer dan 100 kaartjes voor musical-avond verkocht geloof ik en amper kosten aan, alleen stoelen en evt licht/geluid.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:20 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Je kan op de webshop zien wat er nog beschikbaar is. Van de 100 shirts zijn er nog geen 20 verkocht. Trouwens lopen de tickets voor de musical ook niet als een trein.
----> UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #2quote:Op donderdag 27 november 2014 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom net thuis, op de pc doet het niks. Is dat al lang zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |