Stukjes voor de TV weer opgenomen, ze moeten toch wat héquote:Op donderdag 27 november 2014 15:43 schreef ndid het volgende:
Chris, Ivan en Gio zijn met de auto bezig, glas verder weghalen uit de sponning en de achterbank gaat eruit.
Mooi dan moet ze maar wegquote:Op donderdag 27 november 2014 15:48 schreef Dotteke het volgende:
"We gaan niet terug naar af, over mijn lijk", zegt Laura als ik blijf echt niet.
Ik dacht dat je 3D had.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:47 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik zit hier full hd op 8 streams tegelijk te kijken
Ja, op tablet inderdaad 1 stream... Soms.. Dan weer reclame.. Of uw half uur is weer voorbij...quote:Op donderdag 27 november 2014 15:48 schreef ammartje het volgende:
[..]
op tablet en telefoon werken ze wel, tenminste ik heb 1 stream
trek een geil pakske aan en je bent van harte welkomquote:Op donderdag 27 november 2014 15:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
We komen allemaal langs! Zet de koffie maar alvast aan
nee dat heb ik niet, maar kan niet naar een andere stream helaas.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:50 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Ja, op tablet inderdaad 1 stream... Soms.. Dan weer reclame.. Of uw half uur is weer voorbij...
Mooi he die slabekken, wat een grote mond weer, ze willen niet dit, ze willen niet zus blablablaquote:Op donderdag 27 november 2014 15:50 schreef Urb het volgende:
Die heksen wilden zelf perse Mark op de finance maar nu mag hij hun dus niet aanpakken? Denken ze nu echt dat Mark daarmee weg kan komen?
smerig. ieuwwww. dat stel bezorgd me trauma'squote:Op donderdag 27 november 2014 15:50 schreef PTLe het volgende:
PP is vlees aan het snijden en Col loopt naar hem toe en ze zoenen weer eens
Ik heb geen geil pakske.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:51 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
trek een geil pakske aan en je bent van harte welkom
Plaats dat ze Lot aan der muts trekken en zeggen meewerken wordt ook jou hutquote:Op donderdag 27 november 2014 15:52 schreef pullup het volgende:
Die nieuwe muts houd in ieder geval nog even de schijn op van harde werker
Die Collie boft toch maarquote:Op donderdag 27 november 2014 15:54 schreef ndid het volgende:
Getver, Patrick zegt (terwijl hij in de keuken bezig is) dat hij zich een dezer dagen eens zal opfrissen.
En verteld ook nog even aan Lau en Naomi dat hij heel erg in love is, en dat hij en Col als toppunt van hun liefde vanmorgen samen pantoffels hebben besteld.
ow leuk!quote:Op donderdag 27 november 2014 15:51 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
trekt een geil pakske aan en je bent van harte welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |