quote:Op donderdag 27 november 2014 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Simpel een antwoord is zeker teveel gevraagd.
Isa gaf van de week ook al aan veel berichten te krijgen dat men niet komt door acties van anderen, we kunnen wel raden wie natuurlijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel raar dat de Isa-schuimpjes tientallen euro's overhadden om Yes-R zijn nummer lager in de top 10 te laten, maar dat ze geen 15 Euro betalen om Isa te steunen bij misschien haar laatste LidL.
En dat het uitverkocht zou zijn. Dat zou juist impact maken op haar voor Naomi en Patricia.
quote:
Er schijnen pilletjes te zijn waardoor je wat minder sago in het leven staat. Misschien moet je die eens gaan proberen ?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Simpel een antwoord is zeker teveel gevraagd.
Ssssssssstquote:Op donderdag 27 november 2014 16:29 schreef PTLe het volgende:
Wilco zegt nu dat Isa er uit gaat , waar is de Sprechhound nu met ze niemand gaat er uit
tis een compLOTquote:Op donderdag 27 november 2014 16:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel raar dat de Isa-schuimpjes tientallen euro's overhadden om Yes-R zijn nummer lager in de top 10 te laten, maar dat ze geen 15 Euro betalen om Isa te steunen bij misschien haar laatste LidL.
En dat het uitverkocht zou zijn. Dat zou juist impact maken op haar voor Naomi en Patricia.
Ja Sprechund,as je het nu fout hebt geloven we je nooit meerquote:Op donderdag 27 november 2014 16:29 schreef PTLe het volgende:
Wilco zegt nu dat Isa er uit gaat , waar is de Sprechhound nu met ze niemand gaat er uit
Wilco wilt natuurlijk ook liever die gup erbij, die is lekker makkelijkquote:Op donderdag 27 november 2014 16:28 schreef ndid het volgende:
Wilco vraagt aan Isa wie van de nieuwen haar voorkeur heeft, Isa zegt: Patries, Wilco: echt ooooh niet van m'n levensdagen niet. Hij heeft er vannacht een nachtmerrie van gehad.
Wilco kan zoveel zeggenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:29 schreef PTLe het volgende:
Zo zeg dat wel hahaquote:Op donderdag 27 november 2014 16:30 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Er schijnen pilletjes te zijn waardoor je wat minder sago in het leven staat. Misschien moet je die eens gaan proberen ?
Ja hahaha of eens goed laten kietelenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:30 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Er schijnen pilletjes te zijn waardoor je wat minder sago in het leven staat. Misschien moet je die eens gaan proberen ?
Of je gaat zelf klagen in de SC of ander topic. Je doet zelf net zo hard mee met off-topic comments.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Disana, moeten Pullup en ik nu echt gaan schelden?
Isa heeft al genoeg gehoord ook van Patriesquote:Op donderdag 27 november 2014 16:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ssssssssst
Maak slapende honden niet wakker
nee gadverdamme, dat vel puilt over mijn toetsenbord heen.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:31 schreef Fauvve het volgende:
[..]
Wilco kan zoveel zeggen
Ik wil ook dat Patries blijft
Wat heeft Patricia gezegd tegen Isa dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Isa heeft al genoeg gehoord ook van Patries
Ik vind het juist enig om een zetmeelproduct te zijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:30 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ja ik ook maar of dat gaat gebeuren ?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:31 schreef Fauvve het volgende:
[..]
Wilco kan zoveel zeggen
Ik wil ook dat Patries blijft
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Te volgen op:
http://utopia.duckdns.org/thumbs.htm
ow ik las even zetpil-product. leek me al sterk.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het juist enig om een zetmeelproduct te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |