quote:Op donderdag 27 november 2014 13:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Iemand nog naar de sample sale geweest?
Alle maten kleding en shoes tot 46
Trots op je, maar echt.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Scary, m'n eerste zelf geopende Sneakers enzo deel
http://www.nike.com/nl/nl(...)%2Ft.co%2F778uv9EtRIquote:Op donderdag 27 november 2014 14:50 schreef Donnis het volgende:
morgen komen die air jordans 6 black infrared uit, waar kan je die online kopen?
Top, bedankt voor snelle antwoord!quote:Op donderdag 27 november 2014 14:55 schreef Modus het volgende:
[..]
http://www.nike.com/nl/nl(...)%2Ft.co%2F778uv9EtRI
Kijk op https://twitter.com/nikestoreeurope voor de link
En ik vermoed dat FL ze ook wel zal hebben. Nog los van alle andere EU sites die ze ongetwijfeld ook gaan krijgen.
Pareltje pareltje, goeie quote ookquote:Op donderdag 27 november 2014 13:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Scary, m'n eerste zelf geopende Sneakers enzo deel
Thanksquote:Op vrijdag 28 november 2014 04:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Pareltje pareltje, goeie quote ook
Nice! Goede aanvulling voor de OP?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:18 schreef Apostrof het volgende:
Heb trouwens eindelijk een goede site gevonden die duidelijk maakt waar je welke limited (europese) releases kan kopen.
http://releases.deadstock.de/
Ah, ik was iets te voorbarig met mijn post. Dat was naar aanleiding van 3 shops waarvan ik wist dat ze daar kwamen en waar ik ze online niet meer zag. Maar inmiddels heb ik ze bij een heleboel webshops wel nog zien staan met redelijke size runs.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:20 schreef Atta-boy het volgende:
Lagen zondag nog gewoon bij woei, alle 3 de modellen dus zullen er nu nog wel zijn denk ik?
Lastig inderdaad - het is geen shop en ook geen magazinequote:Op vrijdag 28 november 2014 11:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Waar zal ik hem bij zetten? OP n00b
Thanks!quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:26 schreef acbs2 het volgende:
@Xurk
Alleen vandaag nog Slamjam 30% off met code black30
En t/m de 31ste lerayonfrais 40% off met BLACKFRIDAY14
Voostore maar 20% off met VOOBLACKFRIDAY alleen hebben ze naast sneakers en apparel ook gewoon toffe spullen.
Tresbien 25% op outerwear, 20% op footwear en 15% op sweats, shirts en tees. Korting wordt automatisch verrekend bij checkout.
Ging vrij rap hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:34 schreef Xurk het volgende:
Die Jordan VI Infrareds liggen volgens mij echt overal of niet? Ze interesseren mij persoonlijk niet zoveel maar gaat het coppen nog een beetje oké of crasht alles? Zag dat Sneakerbaas en SNS al wel moeite hadden
Wat voor sneakers zijn dat?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:24 schreef droommoord het volgende:
[ afbeelding ]
als ik toch geld te veel had gehad![]()
@heroinjunk, waren allemaal gewoon 130morgen maar eens naar de stad, beetje rondneuzen
Weet niet of je binnenkort een keer naar Duitsland kan? Maar daar zit een winkel Schuh en daar heb ik vorig jaar eind december een paar opgepikt voor 60 euries. Misschien als je dicht in de buurt woont is dat iets.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:24 schreef droommoord het volgende:
[ afbeelding ]
als ik toch geld te veel had gehad![]()
@heroinjunk, waren allemaal gewoon 130morgen maar eens naar de stad, beetje rondneuzen
Ik vind ze persoonlijk niets. Zolang jij er blij mee bent, dat is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:48 schreef Banaman het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe aankoop?![]()
[ afbeelding ]
hmm ik ga binnenkort naar Duitsland om wodka in te slaan, zal eens kijken of het in de buurt isquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet niet of je binnenkort een keer naar Duitsland kan? Maar daar zit een winkel Schuh en daar heb ik vorig jaar eind december een paar opgepikt voor 60 euries. Misschien als je dicht in de buurt woont is dat iets.Ze hebben ook een online site dus je kan eventueel wachten of begin januari naar België rijden, dan is er solden.
Filling Piecesquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:20 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]Nike_Inneva_White by -acbs2-
[ link | afbeelding ]Jordan_VI_Infrared by -acbs2-
Hnnnng! Die zandkleurige wil ik ook echt nog halen, maar het geld vliegt er uit deze maand.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:20 schreef acbs2 het volgende:
Very nice!quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:48 schreef Banaman het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe aankoop?![]()
[ afbeelding ]
http://www.clarks.nl/nl-nl/hulp/overzicht-matenquote:Op maandag 1 december 2014 21:24 schreef droommoord het volgende:
http://www.endclothing.co(...)-boot-261030645.html
hier zijn ze 72 pond incl verzendenMaar, ik heb volgens mij normaal 8US bij clarks, maar pas ik dan een 7UK? op de site staat namelijk dat dat gelijk is aan een 7.5US, maar als dat het geval is hebben ze bij end helemaal geen 8US
Hoe zit dat precies? Ik heb op dit moment geen paar om het even bij te checken..
Ja had dit ook gevonden, hieruit blijkt een soort van dat ik UK7.5 nodig heb, maar die bestaat volgens end niet. Of zou ik 7UK ook passen ? (Free Run 2: US8.5, cons US8)quote:Op maandag 1 december 2014 21:42 schreef Lemar het volgende:
[..]
http://www.clarks.nl/nl-nl/hulp/overzicht-maten
UK7 is wel US7.5 wat EU41 is geloof ikquote:Op maandag 1 december 2014 21:45 schreef droommoord het volgende:
[..]
Ja had dit ook gevonden, hieruit blijkt een soort van dat ik UK7.5 nodig heb, maar die bestaat volgens end niet. Of zou ik 7UK ook passen ? (Free Run 2: US8.5, cons US8)
ja en ik heb dus UK7.5 = US8 nodig, maar die bestaat volgens end niet.quote:Op maandag 1 december 2014 21:50 schreef Lemar het volgende:
[..]
UK7 is wel US7.5 wat EU41 is geloof ik
Je schoenen zien er zo smetteloos uit.. trek je ze wel eens aan (naar buitenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:20 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]Jordan_VI_Infrared by -acbs2-
Volgens mij zijn de meesten van hem deadstockquote:Op maandag 1 december 2014 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je schoenen zien er zo smetteloos uit.. trek je ze wel eens aan (naar buiten)
Bestaat uiteraard wel, heeft End alleen niet. End heeft van meerdere merken alleen hele maten. Dit heb ik eens per mail gevraagd.quote:Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef droommoord het volgende:
[..]
ja en ik heb dus UK7.5 = US8 nodig, maar die bestaat volgens end niet.
Lijkt me sterk dat ze alleen de halve maten inkopen, dat zou best raar zijn
vind het maar vreemd.quote:Op maandag 1 december 2014 22:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bestaat uiteraard wel, heeft End alleen niet. End heeft van meerdere merken alleen hele maten. Dit heb ik eens per mail gevraagd.
Clarks Desert Boots vallen bij mij een hele maat groter uit. Dus size altijd 1 down.quote:Op maandag 1 december 2014 22:40 schreef droommoord het volgende:
[..]
vind het maar vreemd.
Maar UK7 is geen optie met cons in US8 en free run 2 in US8.5 denken jullie?
Ik draag alles. Ook buiten jaquote:Op maandag 1 december 2014 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je schoenen zien er zo smetteloos uit.. trek je ze wel eens aan (naar buiten)
Je kunt in dit geval gewoon us10 nemen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:15 schreef RicardoKishna het volgende:
Wat is het verschil in maatvoering tussen Nike en Asics? Ik heb van Nike altijd maat 44, wat overeenkomt met 28cm. Bij Asics zie ik echter dat maat 43 28cm is, klopt dit?
quote:
Man wat was ik blij dat ik ook nog een fijn paartje heb weten te bemachtigen.quote:
Helemaal geen brand, ook geen Puma/Reebok etcquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:21 schreef droommoord het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
full red geen nike/adidas?
instore bij seventyfive
Footlocker in Cuijk heeft die vast en zekerquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:30 schreef Handheld het volgende:
Weet iemand waar ik deze kan halen?
[ afbeelding ]
Volgens http://sneakernews.com/20(...)-pack-release-dates/ is hij nog niet uit maar ik denk dat de US release date is. Op een aantal EU shops zijn ze al uitverkochtquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:30 schreef Handheld het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Thanks man!quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens http://sneakernews.com/20(...)-pack-release-dates/ is hij nog niet uit maar ik denk dat de US release date is. Op een aantal EU shops zijn ze al uitverkocht
http://www.sneakersnstuff(...)ike-rosherun-nm-w-sp
https://290sqm.com/Nike-R(...)ite-Black-652804-019
Maar hier hebben ze nog een paar maten
http://www.sivasdescalzo.es/nike-rosherun-nm-w-sp-gris-negro.html
Zeker? ik zie ze namelijk niet op de site staan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:28 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Footlocker in Cuijk heeft die vast en zeker
Sivasdescalzo is chill, zelf ook al een aantal keren daar besteld.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:34 schreef Handheld het volgende:
Heb je ervaring met die Spaanse winkel?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:34 schreef Handheld het volgende:
Zeker? ik zie ze namelijk niet op de site staan?
Woei, Seventyfive, Oqium.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:34 schreef Handheld het volgende:
Weet iemand btw een exclusieve sneakerstore in of rond Rotterdam?
Als ze niet betrouwbaar waren, had ik het niet gepost.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:34 schreef Handheld het volgende:
[..]
Hey Thanks man!
Hoe heb je dat zo snel gevonden, ik zag ook dat ze al overal uitverkocht waren in Nederland, helaas..
Heb je ervaring met die Spaanse winkel?
Ach, er werd daar toch niet meer gepostquote:Op zondag 7 december 2014 16:58 schreef thethoryd het volgende:
Huh wtfPermanente ban bij Lacebag. Er was zo'n bot die steeds gare topics opende in het Chinees, ik reageerde iets in de trend van rot op en nu mag ik zelf oprotten
Nee klopt idd. Ach ja, beetje rare manier van bannen aangezien die bots de boel verziekenquote:Op zondag 7 december 2014 16:59 schreef droommoord het volgende:
[..]
Ach, er werd daar toch niet meer gepost
het waren niet alleen de bots die het verziekten daar hoorquote:Op zondag 7 december 2014 17:08 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Nee klopt idd. Ach ja, beetje rare manier van bannen aangezien die bots de boel verzieken
Als iets niet exclusief is kan het toch nog steeds mooi zijn?quote:Op zondag 7 december 2014 09:14 schreef Handheld het volgende:
Thanks allemaal!
Binnenkort even kijken in die zaken!
Maar tussen de regels door proef ik dat Footlocker niet tot de exclusieve zaken behoort
Die kunnen toch soms ook leuke dingen hebben in het assortiment of ben ik nou gek?
Ik ben nog totaal geen Sneaker verzamelaar, maar dat kan best eens gaan komen
Ben blij dat ze goed zittenquote:Op zondag 7 december 2014 23:27 schreef Pedroo het volgende:
Ben jelly op die missonis. Misschien toch maar die hide outs kopen.
Nieuwe retro, op enkele adressen in US al te krijgen. Mesh bij de enkel i.p.v. leer zoals bij alle andere releases maar verder redelijk matchend geloof ik.quote:
Ik zoek die ook. Ik weet dat Patta ze heeft maar ik kom daar niet 1,2,3. Sowieso zijn alle toffe releases buiten mijn bereik op de 1 of andere manier.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:30 schreef Handheld het volgende:
[ afbeelding ]
Je weet dat patta een online shop heeft?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik zoek die ook. Ik weet dat Patta ze heeft maar ik kom daar niet 1,2,3. Sowieso zijn alle toffe releases buiten mijn bereik op de 1 of andere manier.
Daar stonden ze eerst nog niet op, nu dus wel gvd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:37 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Je weet dat patta een online shop heeft?
http://sneakernews.com/2014/09/26/adidas-zx-flux-winter-cordura/quote:Op woensdag 10 december 2014 00:10 schreef Loll het volgende:
Iemand nog tips voor de aanschaf van een nieuw paar sneakers? ZX flux serie van adidas vind ik echt tof alleen ik hoorde dat die niet echt winterproof zijn.
Ze moeten voor dit soort weer toch een beetje warm en liefst waterafstotend zijn.
Ik ook. Dus maar gekocht! Ik was eigenlijk van plan te wachten of de GL3 "Snowman" volgende maand nog ergens beschikbaar zou zijn in de sale, maar bij Sneakerbaas was er vorige week een kortingscode "Sinterbaas" (quote:Op zondag 7 december 2014 22:46 schreef Jiang153 het volgende:
Vind die Asics "Snowflake" wel iets hebben
[ afbeelding ]
Mooie prijsquote:Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik ook. Dus maar gekocht! Ik was eigenlijk van plan te wachten of de GL3 "Snowman" volgende maand nog ergens beschikbaar zou zijn in de sale, maar bij Sneakerbaas was er vorige week een kortingscode "Sinterbaas" () voor 20% op sale items dus ik zat daar eens doorheen te bladeren. Toen zag ik de Snowflake staan en er was nog één maat beschikbaar, heel toevallig de mijne
Het kwam neer op ¤ 60 wat echt een goede deal is aangezien deze CW bij de release een paar maanden terug op sommige sites zelfs ¤ 150 was. Dus ik kon het niet laten liggen. En nu ik ze heb vind ik ze ook wel vetter dan de "Snowman" CW eigenlijk, in ieder geval bijzonderder. Who cares dat het van oorsprong een WMNS is
TL;DR: WIVAH
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hahaha Xurk heeft meisjesschoenen
http://www.lacebag.nl/siz(...)razy-deadstock-sale/quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:55 schreef Sokz het volgende:
Hebben ze deadstock racers of trainers?
Speciaal voor mensen die niet weten hoe het internet werkt. Wat een heldenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:14 schreef Atta-boy het volgende:
Ja die deadstock sale was gewoon resell prijs
Dat heeft weinig met internet te maken lijkt me. Size is geen consignment store of iets, dus ik zou zoals ze het nu aankondigden ook gewoon retailprijzen verwacht hebben.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef droommoord het volgende:
[..]
Speciaal voor mensen die niet weten hoe het internet werkt. Wat een helden
Zag dit laatst langskomen, app die schoenmaten vergelijkt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
Even een vraagjeIs maat 38,5 voor die Asics Gel-Lyte een beetje gelijk aan Nike Air 38,5?
Mooie schoenen alleen nergens te krijgen lijkt het welquote:
adidas.nl staan ze alle 3 op.quote:Op zondag 14 december 2014 21:00 schreef Loll het volgende:
[..]
Mooie schoenen alleen nergens te krijgen lijkt het wel![]()
Zijn er hier mensen die thuis een paar flux hebben staan en kunnen vertellen hoe het bevalt zeg maar
Best een goed werkende app qua usabilityquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:40 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Zag dit laatst langskomen, app die schoenmaten vergelijkt.
Zelf nog niet uitgetest maar moet helpen.
Caliroots heeft vandaag een actie, tweede paar Adidas voor niets, verzenden gratis boven de 99 euro (nospam). ZX Flux bevalt mij goed, vallen TTS.quote:Op zondag 14 december 2014 21:00 schreef Loll het volgende:
[..]
Mooie schoenen alleen nergens te krijgen lijkt het wel![]()
Zijn er hier mensen die thuis een paar flux hebben staan en kunnen vertellen hoe het bevalt zeg maar
Heb ze vandaag in m'n handen gehad, maar de meeste maten waren alweer weg.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zit te twijfelen voor de all white GL3
[ afbeelding ]
Zijn toch wel nice en GL3's lopen zo chill
Toch wel kut dat je ze bijna nergens meer kunt vindenquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Woei heeft nog enkele maten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:16 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Toch wel kut dat je ze bijna nergens meer kunt vinden
Seventy five moet ze nog krijgen. Wie ze zoekt kan daar evt nog op wachten.quote:
Doenquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht je maat 40,5 41,5 of 45,5 hebben dan hier:quote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef sarko123 het volgende:
Waar kan ik de asics gel lyte 3 all white nog halen?
Ze komen nog bij seventyfive maar wanneer?
Ik wil je graag uitleg hierover geven maar als ik jou was zou ik ze gewoon passen in de winkel. Weet je gelijk wat je maat is.quote:Op maandag 22 december 2014 22:54 schreef sarko123 het volgende:
Als ik de adidas maat vergelijk van 40 2/3 EU is dat 7.5 UK.
En de 7.5 UK van asics is een 39.5 EU.
Klopt dit?
Waar moet ik dan naar kijken de EU of UK maat?
Mijn ervaring is dat je het beste naar de CM kunt kijken. En als die er niet is, de US maat.quote:Op maandag 22 december 2014 22:54 schreef sarko123 het volgende:
Als ik de adidas maat vergelijk van 40 2/3 EU is dat 7.5 UK.
En de 7.5 UK van asics is een 39.5 EU.
Klopt dit?
Waar moet ik dan naar kijken de EU of UK maat?
Ik heb mijn GL3's in mijn eigen maat en een halve maat kleiner.. ik vind die halve maat kleiner prettiger zitten.quote:Op maandag 22 december 2014 23:23 schreef Xurk het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je het beste naar de CM kunt kijken. En als die er niet is, de US maat.
Of installeer anders de app Fitting Room van asphaltgold, dan kun je een model invoeren waarvan je je maat zeker weet en die vergelijken met het model waarvan je niet weet welke maat je het beste kunt pakken.
[edit] Aangezien ik de app toch opende, maar even ingevoerdAls je bij WMNS Zx Flux 402/3 hebt, geeft het bij WMNS GL3 maat 41 aan.
Zelf heb ik onlangs ook GL3 gekocht en heb gewoon mijn eigen maat gepakt trouwens, zit prima. Al hoor ik ook vaak dat mensen een halve maat kleiner nemen.
Ik kan gl3 niet een halve maat kleiner nemen dan m'n eigen maat. Alleen de gel saga heb ik een halve maat kleiner.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb mijn GL3's in mijn eigen maat en een halve maat kleiner.. ik vind die halve maat kleiner prettiger zitten.
Mja ik schommel heeeel erg tussen maten, dan weer 39, dan weer 40 en dan weer 41quote:Op woensdag 24 december 2014 18:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik kan gl3 niet een halve maat kleiner nemen dan m'n eigen maat. Alleen de gel saga heb ik een halve maat kleiner.
De one colors niet iig. Wind en kou gaat er dwars door heen.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:00 schreef terrorsjaak het volgende:
Zijn die ZX Flux warm genoeg voor de winter?
Worden mijn schoenen voor als ik met de auto ga dusquote:Op woensdag 24 december 2014 20:51 schreef Mercurial het volgende:
[..]
De one colors niet iig. Wind en kou gaat er dwars door heen.
De printed ones nog niet aangehad in de winter.
Ook gedaan, thnx voor de headsupquote:Op donderdag 25 december 2014 00:17 schreef Masturbaas het volgende:
Sale bij Size?, ik heb voor ongeveer 60 euro inclusief shipping alsnog een paar Saucony 'Minty Fresh' besteld. Hoop dat de maat goed is.
Jij zit toch al maanden te dubben over dit paartje?quote:Op donderdag 25 december 2014 14:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ook gedaan, thnx voor de headsup![]()
Of juist niet, want weer geld kwijt
Oja dat was ik. Kutkwaliteitquote:Op donderdag 25 december 2014 20:47 schreef Xurk het volgende:
Klopt, hij zag er vanaf toen ik en nog iemand hier vertelde dat de kwaliteit ervan niet heel premium wasMaar ¤ 60 is wel een erg lekker prijsje ervoor!
Dat jaquote:Op donderdag 25 december 2014 20:47 schreef Xurk het volgende:
Klopt, hij zag er vanaf toen ik en nog iemand hier vertelde dat de kwaliteit ervan niet heel premium wasMaar ¤ 60 is wel een erg lekker prijsje ervoor!
Ik heb die van mij bij m'n ouders laten liggen aan de andere kant van het land.quote:Op maandag 29 december 2014 09:12 schreef Xurk het volgende:
Nog meer mensen die hun AF1 Duckboots al sinds zaterdag rocken? Leuk om weer een goed excuus (13 cm sneeuw en veel ijs) te hebben ze uit de kast te trekken. Warm, waterbestendig en bijna onmogelijk vies te krijgen
Work wivah:
[ afbeelding ]
Mijn red wing hebben een gladde zool, dus dat is lastig als er ijs ligt.quote:Op maandag 29 december 2014 16:37 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb ze verkocht, doe het met mijn red wings/yuketens en mijn working boots met dit weer.
Panthers en Fresh.. Vroeger had je in Brussel ook Waffles maar die is helaas al een aantal jaar dicht.quote:Op maandag 29 december 2014 17:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga morgen naar Brussel, winkels die ik sowieso moet zien?Schoonzusje heeft net YOTH gekocht en ik wil eigenlijk qua kleur vergelijkbaar paartje, maar niet dezelfde uiteraard.
AJ1'squote:Op maandag 29 december 2014 18:14 schreef Oneofakind20 het volgende:
[ afbeelding ]
welke zijn deze?
iemand enig idee?
Persoonlijk vind ik de zx flux de schoen van het jaar. De flux is de nieuwe roshe en inmiddels oververtegenwoordigd in het straatbeeld. Groot succes voor adidas.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef Apostrof het volgende:
Aangezien het jaar bijna afgelopen is...
Wat was jullie sneaker van het jaar?
Zoals al eerder gezegd vond ik adidas sl loop moc echt gaaf design, maar vind uiteindelijk de Saucony x Premier Mars Pack het beste. 2014 was sowieso het jaar van Saucony imo, je moet uiteraard van de runner houden maar wat een gave originele collabs hadden die dit jaar en de kwaliteit zag er ook goed uit. Als je kijkt naar de mars pack zie je dat ze alles rondom het concept hebben bedacht, vink mooi.
[ afbeelding ]
Hetzelfde met burgers maar de mars' kan je ook dagelijks nog wel dragen.
Nike levert ook op de valreep nog de lelijkste sneaker van het jaar, de Zvezdochka. Futuristische sneakers zijn interessant en crocs zitten best wel lekkers, maar dit... krijg echt gewoon een fysieke reactie van walging als ik deze zie. man man man.
[ afbeelding ]
rip gifjes
Zelf gekocht / gedragen of in het algemeen? In het eerste geval kan ik niet anders dan zeggen mijn Concepts x NikeSB Dunk Hi "When Pigs Fly". Daar ben ik echt anderhalf jaar mee obsessed geweest dus toen ik ze eindelijk zelf had was ik heel blij. Nu is de nieuwigheid er na 7 maanden wel een beetje vanaf maar ik vind ze nog steeds geweldigquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef Apostrof het volgende:
Aangezien het jaar bijna afgelopen is...
Wat was jullie sneaker van het jaar?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef Apostrof het volgende:
maar vind uiteindelijk de Saucony x Premier Mars Pack het beste. 2014 was sowieso het jaar van Saucony imo, je moet uiteraard van de runner houden maar wat een gave originele collabs hadden die dit jaar en de kwaliteit zag er ook goed uit. Als je kijkt naar de mars pack zie je dat ze alles rondom het concept hebben bedacht, vink mooi.
[ afbeelding ]
Hetzelfde met burgers maar de mars' kan je ook dagelijks nog wel dragen.
De merken van het jaar zijn voor mij ook Saucony en Adidas. Niet zozeer qua hoeveelheid gave releases (want Nike en Asics hebben dat net zo goed) maar qua verrassingsgehaltequote:Op dinsdag 30 december 2014 15:38 schreef don-diablo het volgende:
Persoonlijk vind ik de zx flux de schoen van het jaar. De flux is de nieuwe roshe en inmiddels oververtegenwoordigd in het straatbeeld. Groot succes voor adidas.
Ik heb ze ook binnen! Welke maat heb je besteld? Ik heb dezelfde maat aangehouden als bij Nike (US11), en ze zijn mij misschien een klein beetje te groot. Omdat er geen halve maten waren moest ik kiezen tussen 10 of 11, toch maar 11 gekozen. 10,5 was het beste geweest denk ik. Dan maar dunne zooltjes erbij inquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:36 schreef Miniem het volgende:
Dope, de Minty freshesZe passen gelukkig en totaal geen spijt van dat ik ze nu gekocht heb
UK11. Had er dikke sokken in aan dus wellicht dat ze mij in de zomer ook iets te groot zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:47 schreef Masturbaas het volgende:
[..]
Ik heb ze ook binnen! Welke maat heb je besteld? Ik heb dezelfde maat aangehouden als bij Nike (US11), en ze zijn mij misschien een klein beetje te groot. Omdat er geen halve maten waren moest ik kiezen tussen 10 of 11, toch maar 11 gekozen. 10,5 was het beste geweest denk ik. Dan maar dunne zooltjes erbij in
Ik vind die broeken een hele lelijke fit hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:23 schreef tennis_jongen het volgende:
Die Nike tech fleece broek is wel dope, maar ik weet niet welke kleur ik moet ik halen. Ze zijn allebei wel nice.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke vinden jullie mooier?
Maar als je een van die twee moest kopen, welke had je genomen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind die broeken een hele lelijke fit hebben.
Ik krijg nog liever aids dan dat ik met zulke hipstershit moest lopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:45 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Maar als je een van die twee moest kopen, welke had je genomen?
Als je nog een #jogger wilt kopen zou ik voor zanerobe of publish gaan ipv nike fleece.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:23 schreef tennis_jongen het volgende:
Die Nike tech fleece broek is wel dope, maar ik weet niet welke kleur ik moet ik halen. Ze zijn allebei wel nice.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke vinden jullie mooier?
Blijft mooi.quote:
Die vind ik ook erg tof, maar ben nog voorzien. Qua potentiële aankopen voor dit jaar wil ik denk ik een nieuw paar janoski's, witte cp en meer kijken naar adidas. Wil nog een eqt guidance. Voor de rest zie ik het wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:36 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Blijft mooi.
Over mooie releases, heb net weer de 2015 versie van de black/white flyknit over het hoofd gezien.
ZX Flux is OG, 2.0 is een ander model (Google maar, best wat verschillen), NPS is met een neopreen "sok" in de schoen met anders uitziende tong en extra zool-technologie, Tech weet ik niet zo goed. Volgens mij zijn dat gewoon uitvoeringen met allerlei fancy-shmancy details w.b. materiaal gebruik e.d.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:50 schreef Loll het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen zx flux, zx flux 2.0, zx flux NPS en zx flux tech schoenen?
Waar is dat neopreen eigenlijk goed voor?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:26 schreef Xurk het volgende:
[..]
ZX Flux is OG, 2.0 is een ander model (Google maar, best wat verschillen), NPS is met een neopreen "sok" in de schoen met anders uitziende tong en extra zool-technologie, Tech weet ik niet zo goed. Volgens mij zijn dat gewoon uitvoeringen met allerlei fancy-shmancy details w.b. materiaal gebruik e.d.
Is het materiaal wat je misschien kent van duikkleding en laptophoezen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:33 schreef Loll het volgende:
[..]
Waar is dat neopreen eigenlijk goed voor?
Wat is je maat? Alleen sneakershop als ik snel zoek.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:58 schreef RaphaelJamil het volgende:
Iemand die weet waar de Adidas Originals Superstar II J in de sale is? Via webshop.
[ afbeelding ]
43 helaas haha, toch bedankt.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:05 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Wat is je maat? Alleen sneakershop als ik snel zoek.
Het klinkt voor mij wel handig aangezien die normale flux nu wel aan de koude kant zijn. Loop je niet heel erg te zweten in die schoenen dan ?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:35 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Is het materiaal wat je misschien kent van duikkleding en laptophoezen.
Werkt isolerend en is elastisch - die "sok" is dus een soort synthetische handschoen voor je voeten.
Maar het is vooral een hip stofje om nu te gebruiken in de mode, volgens mij had haast de gehele Wang H&M collectie wel neopreen.
Lekkere winterschoentjes hoor!quote:Op maandag 5 januari 2015 22:49 schreef Verbodsbord het volgende:
Vandaag deze gehaald, lekkere schoentjes![]()
[ afbeelding ]
Stuur ze een mail dat je wilt retourneren. Ze lopen achter met de nieuwe wetgeving van 13 juni jl. Op de site staat nog 7 dagen terwijl dit nu 14 dagen is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:34 schreef sarko123 het volgende:
Zijn net iets te klein maar als ik ze omruil voor een maat groter moet ik denk ik weer verzendkosten betalen, en die waren nog redelijk duur (7 euro) heen en terug.
En als ik me geld terugvraag hoef ik alleen de verzendkosten terug te betalen en krijg ik de al betaalde verzendkosten en geld terug.
Maar wat ik niet snap is dat er nergens op de site informatie kan vinden over retourneren.
Never skip a leg day!quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:29 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld voor ¤60,-. Hoop dat ze passen/leuk staan (ik heb vrij grote voeten en smalle beentjes, dus soms staan sneakers zo lomp).
Als vrouw jaquote:
Hmmm Flyknit chukka's voor ¤90quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:25 schreef CklokC het volgende:
Bij Caliroots nu 50% karting op veel Nike modellen.
Op veel plaatsen was sale, maar de normale witte heb ik (nog) niet in de sale gezien. Ik wil weer een paar witte, maar wil geen volle pond betalen omdat m'n laatste Stans 16 (quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben op zoek naar Stan Smith's, weet iemand nog waar ik ze redelijk voordelig kan oppikken?
Ja ik heb het voordeel dat ik de grootste maat aan kan van de tienermaten, maar ik zit eigenlijk op een kortingscode te wachtenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Op veel plaatsen was sale, maar de normale witte heb ik (nog) niet in de sale gezien. Ik wil weer een paar witte, maar wil geen volle pond betalen omdat m'n laatste Stans 16 () euro hebben gekost.
Sidestep heeft de OG groene nu inclusief verzendkosten voor 75 euro. Maar dat is alsnog te duur vergeleken met de oude prijs inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Op veel plaatsen was sale, maar de normale witte heb ik (nog) niet in de sale gezien. Ik wil weer een paar witte, maar wil geen volle pond betalen omdat m'n laatste Stans 16 () euro hebben gekost.
Die is ook tof ja, maar ik kreeg vroeger al pijn van die neus. -_-quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:13 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Sidestep heeft de OG groene nu inclusief verzendkosten voor 75 euro. Maar dat is alsnog te duur vergeleken met de oude prijs inderdaad.![]()
Diegene die vroeg of superstars in de sale komen kan ook denk ik nog lang wachten, want die release is adidas nu helemaal in de spotlight aan het zetten. die all white is ook best lekker
[ afbeelding ]
Ik heb een tijdje geen schoenen gekocht. Alleen nieuwe hardloop schoenen maar die tel ik niet mee. Laatste paar zijn m'n cp. Nu maar rustig aan.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:42 schreef Atta-boy het volgende:
Vroeger ook ooit een paartje superstars gehadnu heb ik helemaal geen adidas meer. Zou op zich wel een paartje stans willen maar denk dat ik ze toch niet koop.
Ik zie niet zo veel sale pick ups trouwens, zijn ziek veel dingen in de sale (geweest)
Nicequote:Op zondag 18 januari 2015 16:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar ff besteld.
Nice, waar? Ik vind de witte tof, de zwarte niet zo.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar ff besteld.
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Karmaloop had nog maten liggen. Vind Janoski's een hoog zomer gehalte hebben door de shape dus dan moet je wel voor wit gaan ja :p. Zwart is inderdaad minder.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:04 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de Adidas superstar 1 en de superstar 2?
En is de superstar 1 hetzelfde als de superstar 80s?
quote:As far as the Superstar line goes there are three the Superstar Vintage, Superstar 1, and Superstar 2. The Superstar Vintage as you can assume from the name is very similar to the original shoe released in 1969. The Superstar 1 was an "upgraded" version of the Superstar where they added the trefoil to the heel tab and removed the word "Superstar" from the side of the shoe. The Superstar 2 is the most recent "upgraded" version which is the Superstar that most people have today. It has the same features as the Superstar 1 except that the tongue was redone with padding as opposed to the Superstar 1's very thin felt-like tongue
Ik heb ze ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:44 schreef pindaplukker het volgende:
Vandaag binnen gekregen, niet de nieuwste maar wel vet![]()
[ afbeelding ]
Is van google afgepluktquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik heb ze ookZe zijn inderdaad van +/- maart 2013, ik heb ze toen in april gekocht. Vind ze nog steeds tof en van die Denim pack wel de CW die je het minste op straat ziet.
Op jouw foto vind ik ze trouwens toffer dan IRL
Noob vraagje hierquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:03 schreef Xurk het volgende:
En de Superstar 1 is een wat stugger model geloof ik, vergeleken met de 2. En de shelltoe heeft minder "lijntjes" erop lopen en is van een iets ander materiaal.
Wel grappig hoe Adidas nu de Superstar zo in de spotlight zet en ik op sneakersites en Instagram allerlei shops zie die er hype om proberen te creëren. Net als met de Stan Smith vorig jaar (wat nu nog gaande is). Terwijl beide modellen al sinds mensenheugenis in letterlijk iedere sneakerstore te koop zijn voor onder de 100 euro
Ja okee, het zijn dan wel de OG modellen maar ze wijken IMO niet genoeg af om nu ineens wél een paar aan te schaffen.
Het enige wat ik tot nu toe van aankomende Superstars heb gezien wat me interessant lijkt is de colorwheel van Pharrell, er zitten wat gave CWs tussen maar vooral het geheel ziet er tof uit zo. Dan vond ik de Superstar '80s BITD pack van een jaar of anderhalf terug vetter dan de Vintage die vandaag is uitgekomen. Daar heb ik er toen bijna één van gekocht, maar mijn laatste Superstars dateren nog altijd van 2007.
Verwijzing naar de originele eerste release van een model/kleurstelling.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:00 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Noob vraagje hier![]()
Wat betekent OG
Dankjequote:Op woensdag 21 januari 2015 17:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Verwijzing naar de originele eerste release van een model/kleurstelling.
Waar?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:29 schreef Atta-boy het volgende:
Converse x missoni gekocht voor 18 euro
Marktplaats. Met converse heb ik nog wel eens geluk. Ook een keer cons x cdg chucks gekocht voor iets van 20 ofzo volgens mijquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:29 schreef Atta-boy het volgende:
Converse x missoni gekocht voor 18 euro
Edit: deze dus
[ afbeelding ]
Ik heb laatst dat paartje Asics GT2 x Bread and Butter voor 35 euro gekocht op marktplaatsquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:32 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Marktplaats. Met converse heb ik nog wel eens geluk. Ook een keer cons x cdg chucks gekocht voor iets van 20 ofzo volgens mij
Superstars.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:03 schreef Xurk het volgende:
En de Superstar 1 is een wat stugger model geloof ik, vergeleken met de 2. En de shelltoe heeft minder "lijntjes" erop lopen en is van een iets ander materiaal.
Wel grappig hoe Adidas nu de Superstar zo in de spotlight zet en ik op sneakersites en Instagram allerlei shops zie die er hype om proberen te creëren. Net als met de Stan Smith vorig jaar (wat nu nog gaande is). Terwijl beide modellen al sinds mensenheugenis in letterlijk iedere sneakerstore te koop zijn voor onder de 100 euro
Ja okee, het zijn dan wel de OG modellen maar ze wijken IMO niet genoeg af om nu ineens wél een paar aan te schaffen.
Het enige wat ik tot nu toe van aankomende Superstars heb gezien wat me interessant lijkt is de colorwheel van Pharrell, er zitten wat gave CWs tussen maar vooral het geheel ziet er tof uit zo. Dan vond ik de Superstar '80s BITD pack van een jaar of anderhalf terug vetter dan de Vintage die vandaag is uitgekomen. Daar heb ik er toen bijna één van gekocht, maar mijn laatste Superstars dateren nog altijd van 2007.
het zijn altijd dit soort mensen waarbij het echt goedkoop is. Van die mensen die geen normale titel kunnen bedenken. Ik heb ooit een paartje AM90 clear mints voor 10 euro gekocht onder de titel 'Nike schoenen', waren nog bijna helemaal nieuw.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:17 schreef Apostrof het volgende:
Damn, goede deals! Ik kan al tijden niets moois meer vinden tussen de hardloopschoenen en "patta woei supreme" shit.
edit:
toch wel, was er niet iemand op zoek naar asics black/tan tijdje terug?
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Had die knalgele zool? Nike Air Max die vorig jaar uitkwamen wegens 'air max day'?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:41 schreef Jiang153 het volgende:
Bestaat er een Nike schoen met 26 op de tong?
Welke vindt je het leukst? Die halen. Indien geen van allen, dan gewoon afwachten en verder rondneuzen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:34 schreef tennis_jongen het volgende:
Ik weet echt niet meer welke schoenen ik wil kopen, ik loop nu rond met mijn black/white Free 5.0's. Maar ik wil graag ook een ander paartje halen. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik dacht aan Nike Huaraches, Adidas Tubular of ZX flux. Of toch gewoon Nike flyknit lunar 2.
Ik ook, maar niet voor 90-100 euro.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik ben echt tempted om een paartje Stan Smiths te kopen, gewoon, om erbij te hebben
Die heb ik net een paar weken geleden weg getyft, ze waren helemaal kapot. Zelf heb ik deze vorige week binnen gekregen:quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:44 schreef pindaplukker het volgende:
Vandaag binnen gekregen, niet de nieuwste maar wel vet![]()
[ afbeelding ]
Beetje laat, meeste modellen zijn volgens mij al uitverkocht.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:08 schreef BartMcCormick het volgende:
Ik ben op zoek naar all red sneakers.. Heeft iemand tips? Merk maakt opzich niet veel uit.. (red octobers kan ik niet betalen doei)
hypeeeeeequote:Op donderdag 29 januari 2015 15:33 schreef shiftsix het volgende:
Ik zie tegenwoordig steeds vaker superstars van adidas, weer in de mode ofzo
vind die shelltoe maar niks
http://www.afew-store.com/de/sneaker/rot/quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:08 schreef BartMcCormick het volgende:
Ik ben op zoek naar all red sneakers.. Heeft iemand tips? Merk maakt opzich niet veel uit.. (red octobers kan ik niet betalen doei)
1 | http://caliroots.com/shoes/s/72#filter={74:[91459]} |
Bovenste:quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:25 schreef Mopi het volgende:
Ik ben op zoek naar 1 paar van deze schoenen, maatje 42,5. Weet iemand of ze nog ergens te krijgen zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er nogal louche uit. Zeker voor die prijs. Legit?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:02 schreef Lemar het volgende:
45 ekkies voor wie ze nog wilt
http://www.schuh.eu/mens-(...)tan-smith/3404811720
Is wel legit. Maar die in de aanbieding hebben creme zool ipv witte zool.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:44 schreef Matip het volgende:
[..]
Ziet er nogal louche uit. Zeker voor die prijs. Legit?
Dit jaar word superstar gepushed. Zelfde als met Stan Smiths gebeurde vorig jaar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:33 schreef shiftsix het volgende:
Ik zie tegenwoordig steeds vaker superstars van adidas, weer in de mode ofzo
vind die shelltoe maar niks
maar ff halen dan #hypequote:Op donderdag 29 januari 2015 18:51 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dit jaar word superstar gepushed. Zelfde als met Stan Smiths gebeurde vorig jaar.
Ik wist uberhaupt niet wanneer ze uit moesten komen. Maar ik hoef ze zelf niet. Dit jaar maar wat minder aanschaffen en tot dusverre gaat het goed.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Iemand nog gelukt die Sock Dart te scoren?
[ afbeelding ]
Was vergeten dat release gisteren was...
Gewoon legit, ben wel met je eens dat het er louche uitziet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:44 schreef Matip het volgende:
[..]
Ziet er nogal louche uit. Zeker voor die prijs. Legit?
En dit idd. Dat groen lijkt ook wel off.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:02 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Is wel legit. Maar die in de aanbieding hebben creme zool ipv witte zool.
Het is niet echt mijn ding, dus ik snap de hype ook niet helemaal (krijg er wel veel van mee namelijk). Zou het nou komen door het Fragments stempel of doordat het "next-level" is?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:28 schreef Atta-boy het volgende:
Vond ze in eerste instantie niet zo, maar hoe meer foto's ik er van zie hoe mooier ik ze ga vinden
Edit: zijn aardig wat shops die ze nog niet binnen hebben door problemen met distributie dus het is nog niet te laat mocht je ze echt willen.
Ik vind ze wel fraai. Maar ik vind onder andere de lunarfly 360 en free orbit dan ook wel tof.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:18 schreef Xurk het volgende:
[..]
Het is niet echt mijn ding, dus ik snap de hype ook niet helemaal (krijg er wel veel van mee namelijk). Zou het nou komen door het Fragments stempel of doordat het "next-level" is?
Retro runners vind ik heel goed kunnen als alledaagse sneakers maar modern runners zien er te technisch uit vaak vind ik.
sinji was een paar weken terug maar is inmiddels weer spoortloosquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:02 schreef shiftsix het volgende:
Wel cool om in deze topic gasten te zien die hier ook 5 jaar geleden waren
hoe gaat het bijv met die ene die duizenden sneakers heeft, sinjiono ofzo
janoski fragsquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:41 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
sinji was een paar weken terug maar is inmiddels weer spoortloos
@ Xurk: ik vind die nieuwe dingen van nike meestal wel cool, is alleen moeilijk mee weg te komen zonder zo'n soort logger pants oid denk ik dus koop daarom zoiets niet zo snel.
Denk dat er ook wel meer aandacht aan gegeven word omdat het een fragment collab is, maar ook niet alle fragment collabs verkopen meteen supergoed
http://www.winkelstraat.n(...)yte-iii-grijs-2.htmlquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:25 schreef Mopi het volgende:
Ik ben op zoek naar 1 paar van deze schoenen, maatje 42,5. Weet iemand of ze nog ergens te krijgen zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan de verkeerde mensen jaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:31 schreef TN-FR het volgende:
[..]
janoski frags#neverforget #freedoo.ei
Sinji is gewoon heel druk met zijn nieuwe job, maar hij doet veel spul weg voor goeie prijzen
Ban die fragment janoski's vond ik alleen de grijze leuk, maar de kwaliteit was best matig.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:27 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Aan de verkeerde mensen ja![]()
Heb nog 2 paar janoski fragments liggen 4 th¤ re$ell
Ik heb van Adidas ZX Flux ook een kindermaatje 38. Dit is gewoon maat 38 en het scheelde ook 25 euro. Mijn partner heeft ook dit model schoenen en het enige verschil is het aantal vetergaatjes. Zijn paar schoenen heeft één gaatje meer. Ik heb zomaar het idee dat dit ook het geval is bij zo'n paar Nike Air Force.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:45 schreef Poemgirl het volgende:
Hoi, vraagje
Ik heb schoenmaat 37 (soms 36,5, varieert eigenlijk een beetje per schoen). Ik wou graag Nike Air Force 1's kopen, dus ging ik even online rondkijken en kwam hier uit.
http://www.stylefile.nl/n(...)=var&utm_campaign=nl
Ik snapte niet waarom ze zo cheap waren tot ik me realiseerde dat dit de "kinder"versie is... Nou vraag ik me af: is er een verschil met de normale versie? Kan ik dus deze bestellen in 36,5 of 37,5 en zou het me dan passen of werkt het bij deze anders?
Klinkt misschien een beetje dom maar als het me 25 euro bespaart, why not
mooie denim, welke is dat?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 04:41 schreef BartMcCormick het volgende:
[ afbeelding ]
Wie hooked me up met een maatje 46?
Edit: Oh.. Zie nu dat het "MI" is, dus de NikeID versie van Adidas.. Nooit geweten dat dat bestond..![]()
Nu bedenken of ik het de ¤105,- waard vind.. hmm..
Even inschrijven voor de adidas nieuwsbrief en je hebt 15% korting, scheelt je 15 euro.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 04:41 schreef BartMcCormick het volgende:
Edit: Oh.. Zie nu dat het "MI" is, dus de NikeID versie van Adidas.. Nooit geweten dat dat bestond..![]()
Nu bedenken of ik het de ¤105,- waard vind.. hmm..
Niet mijn foto dus kan ik je helaas niet mee helpen!quote:
Goeie tip, thanks!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:50 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Even inschrijven voor de adidas nieuwsbrief en je hebt 15% korting, scheelt je 15 euro.
Nike Tennis Classic AC.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:07 schreef Doks het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand een idee welke Nikes dit zijn?
Staan al op titolo.ch, heel raar. Prijs is me net te hoog. Hoop dat ze nog elders verschijnen!quote:
Benieuwd of die in Europa uit gaan komen en zo ja: via welke sites.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:50 schreef Apostrof het volgende:
Ik begin stiekem toch wel nieuwsgierig te worden naar adidas x Kanye.
Hoop ook dat die nieuwe app een succes is en een einde maakt aan het gedoe van raffles, codes en bots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |