Maar als je een van die twee moest kopen, welke had je genomen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind die broeken een hele lelijke fit hebben.
Ik krijg nog liever aids dan dat ik met zulke hipstershit moest lopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:45 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Maar als je een van die twee moest kopen, welke had je genomen?
Als je nog een #jogger wilt kopen zou ik voor zanerobe of publish gaan ipv nike fleece.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:23 schreef tennis_jongen het volgende:
Die Nike tech fleece broek is wel dope, maar ik weet niet welke kleur ik moet ik halen. Ze zijn allebei wel nice.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke vinden jullie mooier?
Blijft mooi.quote:
Die vind ik ook erg tof, maar ben nog voorzien. Qua potentiėle aankopen voor dit jaar wil ik denk ik een nieuw paar janoski's, witte cp en meer kijken naar adidas. Wil nog een eqt guidance. Voor de rest zie ik het wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:36 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Blijft mooi.
Over mooie releases, heb net weer de 2015 versie van de black/white flyknit over het hoofd gezien.
ZX Flux is OG, 2.0 is een ander model (Google maar, best wat verschillen), NPS is met een neopreen "sok" in de schoen met anders uitziende tong en extra zool-technologie, Tech weet ik niet zo goed. Volgens mij zijn dat gewoon uitvoeringen met allerlei fancy-shmancy details w.b. materiaal gebruik e.d.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:50 schreef Loll het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen zx flux, zx flux 2.0, zx flux NPS en zx flux tech schoenen?
Waar is dat neopreen eigenlijk goed voor?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:26 schreef Xurk het volgende:
[..]
ZX Flux is OG, 2.0 is een ander model (Google maar, best wat verschillen), NPS is met een neopreen "sok" in de schoen met anders uitziende tong en extra zool-technologie, Tech weet ik niet zo goed. Volgens mij zijn dat gewoon uitvoeringen met allerlei fancy-shmancy details w.b. materiaal gebruik e.d.
Is het materiaal wat je misschien kent van duikkleding en laptophoezen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:33 schreef Loll het volgende:
[..]
Waar is dat neopreen eigenlijk goed voor?
Wat is je maat? Alleen sneakershop als ik snel zoek.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:58 schreef RaphaelJamil het volgende:
Iemand die weet waar de Adidas Originals Superstar II J in de sale is? Via webshop.
[ afbeelding ]
43 helaas haha, toch bedankt.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:05 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Wat is je maat? Alleen sneakershop als ik snel zoek.
Het klinkt voor mij wel handig aangezien die normale flux nu wel aan de koude kant zijn. Loop je niet heel erg te zweten in die schoenen dan ?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:35 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Is het materiaal wat je misschien kent van duikkleding en laptophoezen.
Werkt isolerend en is elastisch - die "sok" is dus een soort synthetische handschoen voor je voeten.
Maar het is vooral een hip stofje om nu te gebruiken in de mode, volgens mij had haast de gehele Wang H&M collectie wel neopreen.
Lekkere winterschoentjes hoor!quote:Op maandag 5 januari 2015 22:49 schreef Verbodsbord het volgende:
Vandaag deze gehaald, lekkere schoentjes![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |