Oja dat was ik. Kutkwaliteitquote:Op donderdag 25 december 2014 20:47 schreef Xurk het volgende:
Klopt, hij zag er vanaf toen ik en nog iemand hier vertelde dat de kwaliteit ervan niet heel premium wasMaar ¤ 60 is wel een erg lekker prijsje ervoor!
Dat jaquote:Op donderdag 25 december 2014 20:47 schreef Xurk het volgende:
Klopt, hij zag er vanaf toen ik en nog iemand hier vertelde dat de kwaliteit ervan niet heel premium wasMaar ¤ 60 is wel een erg lekker prijsje ervoor!
Ik heb die van mij bij m'n ouders laten liggen aan de andere kant van het land.quote:Op maandag 29 december 2014 09:12 schreef Xurk het volgende:
Nog meer mensen die hun AF1 Duckboots al sinds zaterdag rocken? Leuk om weer een goed excuus (13 cm sneeuw en veel ijs) te hebben ze uit de kast te trekken. Warm, waterbestendig en bijna onmogelijk vies te krijgen
Work wivah:
[ afbeelding ]
Mijn red wing hebben een gladde zool, dus dat is lastig als er ijs ligt.quote:Op maandag 29 december 2014 16:37 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb ze verkocht, doe het met mijn red wings/yuketens en mijn working boots met dit weer.
Panthers en Fresh.. Vroeger had je in Brussel ook Waffles maar die is helaas al een aantal jaar dicht.quote:Op maandag 29 december 2014 17:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga morgen naar Brussel, winkels die ik sowieso moet zien?Schoonzusje heeft net YOTH gekocht en ik wil eigenlijk qua kleur vergelijkbaar paartje, maar niet dezelfde uiteraard.
AJ1'squote:Op maandag 29 december 2014 18:14 schreef Oneofakind20 het volgende:
[ afbeelding ]
welke zijn deze?
iemand enig idee?
Persoonlijk vind ik de zx flux de schoen van het jaar. De flux is de nieuwe roshe en inmiddels oververtegenwoordigd in het straatbeeld. Groot succes voor adidas.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef Apostrof het volgende:
Aangezien het jaar bijna afgelopen is...
Wat was jullie sneaker van het jaar?
Zoals al eerder gezegd vond ik adidas sl loop moc echt gaaf design, maar vind uiteindelijk de Saucony x Premier Mars Pack het beste. 2014 was sowieso het jaar van Saucony imo, je moet uiteraard van de runner houden maar wat een gave originele collabs hadden die dit jaar en de kwaliteit zag er ook goed uit. Als je kijkt naar de mars pack zie je dat ze alles rondom het concept hebben bedacht, vink mooi.
[ afbeelding ]
Hetzelfde met burgers maar de mars' kan je ook dagelijks nog wel dragen.
Nike levert ook op de valreep nog de lelijkste sneaker van het jaar, de Zvezdochka. Futuristische sneakers zijn interessant en crocs zitten best wel lekkers, maar dit... krijg echt gewoon een fysieke reactie van walging als ik deze zie. man man man.
[ afbeelding ]
rip gifjes
Zelf gekocht / gedragen of in het algemeen? In het eerste geval kan ik niet anders dan zeggen mijn Concepts x NikeSB Dunk Hi "When Pigs Fly". Daar ben ik echt anderhalf jaar mee obsessed geweest dus toen ik ze eindelijk zelf had was ik heel blij. Nu is de nieuwigheid er na 7 maanden wel een beetje vanaf maar ik vind ze nog steeds geweldigquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef Apostrof het volgende:
Aangezien het jaar bijna afgelopen is...
Wat was jullie sneaker van het jaar?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef Apostrof het volgende:
maar vind uiteindelijk de Saucony x Premier Mars Pack het beste. 2014 was sowieso het jaar van Saucony imo, je moet uiteraard van de runner houden maar wat een gave originele collabs hadden die dit jaar en de kwaliteit zag er ook goed uit. Als je kijkt naar de mars pack zie je dat ze alles rondom het concept hebben bedacht, vink mooi.
[ afbeelding ]
Hetzelfde met burgers maar de mars' kan je ook dagelijks nog wel dragen.
De merken van het jaar zijn voor mij ook Saucony en Adidas. Niet zozeer qua hoeveelheid gave releases (want Nike en Asics hebben dat net zo goed) maar qua verrassingsgehaltequote:Op dinsdag 30 december 2014 15:38 schreef don-diablo het volgende:
Persoonlijk vind ik de zx flux de schoen van het jaar. De flux is de nieuwe roshe en inmiddels oververtegenwoordigd in het straatbeeld. Groot succes voor adidas.
Ik heb ze ook binnen! Welke maat heb je besteld? Ik heb dezelfde maat aangehouden als bij Nike (US11), en ze zijn mij misschien een klein beetje te groot. Omdat er geen halve maten waren moest ik kiezen tussen 10 of 11, toch maar 11 gekozen. 10,5 was het beste geweest denk ik. Dan maar dunne zooltjes erbij inquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:36 schreef Miniem het volgende:
Dope, de Minty freshesZe passen gelukkig en totaal geen spijt van dat ik ze nu gekocht heb
UK11. Had er dikke sokken in aan dus wellicht dat ze mij in de zomer ook iets te groot zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:47 schreef Masturbaas het volgende:
[..]
Ik heb ze ook binnen! Welke maat heb je besteld? Ik heb dezelfde maat aangehouden als bij Nike (US11), en ze zijn mij misschien een klein beetje te groot. Omdat er geen halve maten waren moest ik kiezen tussen 10 of 11, toch maar 11 gekozen. 10,5 was het beste geweest denk ik. Dan maar dunne zooltjes erbij in
Ik vind die broeken een hele lelijke fit hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:23 schreef tennis_jongen het volgende:
Die Nike tech fleece broek is wel dope, maar ik weet niet welke kleur ik moet ik halen. Ze zijn allebei wel nice.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke vinden jullie mooier?
Maar als je een van die twee moest kopen, welke had je genomen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind die broeken een hele lelijke fit hebben.
Ik krijg nog liever aids dan dat ik met zulke hipstershit moest lopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:45 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Maar als je een van die twee moest kopen, welke had je genomen?
Als je nog een #jogger wilt kopen zou ik voor zanerobe of publish gaan ipv nike fleece.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:23 schreef tennis_jongen het volgende:
Die Nike tech fleece broek is wel dope, maar ik weet niet welke kleur ik moet ik halen. Ze zijn allebei wel nice.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke vinden jullie mooier?
Blijft mooi.quote:
Die vind ik ook erg tof, maar ben nog voorzien. Qua potentiële aankopen voor dit jaar wil ik denk ik een nieuw paar janoski's, witte cp en meer kijken naar adidas. Wil nog een eqt guidance. Voor de rest zie ik het wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:36 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Blijft mooi.
Over mooie releases, heb net weer de 2015 versie van de black/white flyknit over het hoofd gezien.
ZX Flux is OG, 2.0 is een ander model (Google maar, best wat verschillen), NPS is met een neopreen "sok" in de schoen met anders uitziende tong en extra zool-technologie, Tech weet ik niet zo goed. Volgens mij zijn dat gewoon uitvoeringen met allerlei fancy-shmancy details w.b. materiaal gebruik e.d.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:50 schreef Loll het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen zx flux, zx flux 2.0, zx flux NPS en zx flux tech schoenen?
Waar is dat neopreen eigenlijk goed voor?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:26 schreef Xurk het volgende:
[..]
ZX Flux is OG, 2.0 is een ander model (Google maar, best wat verschillen), NPS is met een neopreen "sok" in de schoen met anders uitziende tong en extra zool-technologie, Tech weet ik niet zo goed. Volgens mij zijn dat gewoon uitvoeringen met allerlei fancy-shmancy details w.b. materiaal gebruik e.d.
Is het materiaal wat je misschien kent van duikkleding en laptophoezen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:33 schreef Loll het volgende:
[..]
Waar is dat neopreen eigenlijk goed voor?
Wat is je maat? Alleen sneakershop als ik snel zoek.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:58 schreef RaphaelJamil het volgende:
Iemand die weet waar de Adidas Originals Superstar II J in de sale is? Via webshop.
[ afbeelding ]
43 helaas haha, toch bedankt.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:05 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Wat is je maat? Alleen sneakershop als ik snel zoek.
Het klinkt voor mij wel handig aangezien die normale flux nu wel aan de koude kant zijn. Loop je niet heel erg te zweten in die schoenen dan ?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:35 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Is het materiaal wat je misschien kent van duikkleding en laptophoezen.
Werkt isolerend en is elastisch - die "sok" is dus een soort synthetische handschoen voor je voeten.
Maar het is vooral een hip stofje om nu te gebruiken in de mode, volgens mij had haast de gehele Wang H&M collectie wel neopreen.
Lekkere winterschoentjes hoor!quote:Op maandag 5 januari 2015 22:49 schreef Verbodsbord het volgende:
Vandaag deze gehaald, lekkere schoentjes![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |