abonnement Unibet Coolblue
pi_147964713
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 20:47 schreef Xurk het volgende:
Klopt, hij zag er vanaf toen ik en nog iemand hier vertelde dat de kwaliteit ervan niet heel premium was ;) Maar ¤ 60 is wel een erg lekker prijsje ervoor!
Oja dat was ik. Kutkwaliteit :P Heb ze eigenlijk ook nooit meer aan vanwege het schuurpapiergehalte :') Maar ze zijn verder wel mooi en ze zitten heel fijn hoor Miniem!
pi_147964728
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 20:47 schreef Xurk het volgende:
Klopt, hij zag er vanaf toen ik en nog iemand hier vertelde dat de kwaliteit ervan niet heel premium was ;) Maar ¤ 60 is wel een erg lekker prijsje ervoor!
Dat ja :Y
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 26 december 2014 @ 20:34:08 #153
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_147983481
Ik heb ze ook nog iedere week wel een keer aan, zien er inderdaad gewoon goed uit en zitten super lekker. En een voordeel van de gebruikte materialen is dat je niet panisch hoeft te doen als het een keer regent of er komt wat zand op, dat ze dan meteen verpest zijn ;) Wat ik bij mijn Play Cloths x Saucony Shadow 5000 wel heb :P
  maandag 29 december 2014 @ 09:12:06 #154
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_148084389
Nog meer mensen die hun AF1 Duckboots al sinds zaterdag rocken? Leuk om weer een goed excuus (13 cm sneeuw en veel ijs) te hebben ze uit de kast te trekken. Warm, waterbestendig en bijna onmogelijk vies te krijgen 8-)

Work wivah:

  maandag 29 december 2014 @ 09:38:08 #155
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_148084809
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 09:12 schreef Xurk het volgende:
Nog meer mensen die hun AF1 Duckboots al sinds zaterdag rocken? Leuk om weer een goed excuus (13 cm sneeuw en veel ijs) te hebben ze uit de kast te trekken. Warm, waterbestendig en bijna onmogelijk vies te krijgen 8-)

Work wivah:

[ afbeelding ]
Ik heb die van mij bij m'n ouders laten liggen aan de andere kant van het land. :')
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_148100339
Ik heb ze verkocht, doe het met mijn red wings/yuketens en mijn working boots met dit weer.
Faka G
pi_148101782
Ik ga morgen naar Brussel, winkels die ik sowieso moet zien? :) Schoonzusje heeft net YOTH gekocht en ik wil eigenlijk qua kleur vergelijkbaar paartje, maar niet dezelfde uiteraard.

[ Bericht 27% gewijzigd door Heroinjunk op 29-12-2014 17:24:38 ]
pi_148104127


welke zijn deze?
iemand enig idee?
  maandag 29 december 2014 @ 19:47:12 #159
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_148107837
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 16:37 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb ze verkocht, doe het met mijn red wings/yuketens en mijn working boots met dit weer.
Mijn red wing hebben een gladde zool, dus dat is lastig als er ijs ligt. :P Ik heb de laatste dagen m'n af1 yotd gedragen.
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 29 december 2014 @ 23:29:48 #160
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_148120006
quote:
17s.gif Op maandag 29 december 2014 17:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga morgen naar Brussel, winkels die ik sowieso moet zien? :) Schoonzusje heeft net YOTH gekocht en ik wil eigenlijk qua kleur vergelijkbaar paartje, maar niet dezelfde uiteraard.
Panthers en Fresh.. Vroeger had je in Brussel ook Waffles maar die is helaas al een aantal jaar dicht.
pi_148120184
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 18:14 schreef Oneofakind20 het volgende:
[ afbeelding ]

welke zijn deze?
iemand enig idee?
AJ1's
Faka G
pi_148139142
Aangezien het jaar bijna afgelopen is...
Wat was jullie sneaker van het jaar?

Zoals al eerder gezegd vond ik adidas sl loop moc echt gaaf design, maar vind uiteindelijk de Saucony x Premier Mars Pack het beste. 2014 was sowieso het jaar van Saucony imo, je moet uiteraard van de runner houden maar wat een gave originele collabs hadden die dit jaar en de kwaliteit zag er ook goed uit. Als je kijkt naar de mars pack zie je dat ze alles rondom het concept hebben bedacht, vink mooi.


Hetzelfde met burgers maar de mars' kan je ook dagelijks nog wel dragen :P.

Nike levert ook op de valreep nog de lelijkste sneaker van het jaar, de Zvezdochka. Futuristische sneakers zijn interessant en crocs zitten best wel lekkers, maar dit... krijg echt gewoon een fysieke reactie van walging als ik deze zie. man man man.


rip gifjes

[ Bericht 1% gewijzigd door Apostrof op 30-12-2014 14:39:41 ]
  dinsdag 30 december 2014 @ 15:38:12 #163
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_148142220
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef Apostrof het volgende:
Aangezien het jaar bijna afgelopen is...
Wat was jullie sneaker van het jaar?

Zoals al eerder gezegd vond ik adidas sl loop moc echt gaaf design, maar vind uiteindelijk de Saucony x Premier Mars Pack het beste. 2014 was sowieso het jaar van Saucony imo, je moet uiteraard van de runner houden maar wat een gave originele collabs hadden die dit jaar en de kwaliteit zag er ook goed uit. Als je kijkt naar de mars pack zie je dat ze alles rondom het concept hebben bedacht, vink mooi.
[ afbeelding ]

Hetzelfde met burgers maar de mars' kan je ook dagelijks nog wel dragen :P.

Nike levert ook op de valreep nog de lelijkste sneaker van het jaar, de Zvezdochka. Futuristische sneakers zijn interessant en crocs zitten best wel lekkers, maar dit... krijg echt gewoon een fysieke reactie van walging als ik deze zie. man man man.
[ afbeelding ]

rip gifjes
Persoonlijk vind ik de zx flux de schoen van het jaar. De flux is de nieuwe roshe en inmiddels oververtegenwoordigd in het straatbeeld. Groot succes voor adidas.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_148143382
De ZX Flux multicolour voor mij waar ik eind 2013 ak naar uitkeek.
Samen met de Minty Fresh die moet binnen komen :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 31 december 2014 @ 11:30:49 #165
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_148178720
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef Apostrof het volgende:
Aangezien het jaar bijna afgelopen is...
Wat was jullie sneaker van het jaar?
Zelf gekocht / gedragen of in het algemeen? In het eerste geval kan ik niet anders dan zeggen mijn Concepts x NikeSB Dunk Hi "When Pigs Fly". Daar ben ik echt anderhalf jaar mee obsessed geweest dus toen ik ze eindelijk zelf had was ik heel blij. Nu is de nieuwigheid er na 7 maanden wel een beetje vanaf maar ik vind ze nog steeds geweldig ;)

Wat betreft een sneaker die ik zelf niet heb is het iets lastiger, er komen gewoon tegenwoordig bijna wekelijks wel gave releases uit die ik zou willen maar wegens moeilijkheidsgraad of bereidheid wéér geld uit te geven aan sneakers niet lukt :P Denk dat degenen waarvan ik het meest 'baalde' waren: Extra Butter x Saucony Shadow Master "Space Snack", de Offspring x Asics GLV (Desert Pack) en de RF x Asics GLV "Sage". Maar er zijn er ongetwijfeld nog een stuk of 10 die ik nu vergeet.

quote:
2s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef Apostrof het volgende:
maar vind uiteindelijk de Saucony x Premier Mars Pack het beste. 2014 was sowieso het jaar van Saucony imo, je moet uiteraard van de runner houden maar wat een gave originele collabs hadden die dit jaar en de kwaliteit zag er ook goed uit. Als je kijkt naar de mars pack zie je dat ze alles rondom het concept hebben bedacht, vink mooi.
[ afbeelding ]

Hetzelfde met burgers maar de mars' kan je ook dagelijks nog wel dragen :P.
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 15:38 schreef don-diablo het volgende:
Persoonlijk vind ik de zx flux de schoen van het jaar. De flux is de nieuwe roshe en inmiddels oververtegenwoordigd in het straatbeeld. Groot succes voor adidas.
De merken van het jaar zijn voor mij ook Saucony en Adidas. Niet zozeer qua hoeveelheid gave releases (want Nike en Asics hebben dat net zo goed) maar qua verrassingsgehalte :)

Voor 2014 vond ik Saucony wel een tof merk doordat ze leuke CWs hadden en niet te duur waren, maar had er zelf nooit iets van gekocht. Dit jaar zijn ze echt koning van de collab geworden met af en toe iedere week wel een nieuwe 8)7 En bijna allemaal zijn ze solid. De mooiste voorbeelden zijn inderdaad die van Premier (Life Of Mars) en END. (Burgers) maar ik vind dat Extra Butter (Space Race pack) er ook wel tussen hoort. Deze drie hebben er echt een heel concept omheen gebouwd en zelfs themed release parties georganiseerd.
En naast de collabs heeft Saucony ook nog gewoon veel goede GRs gehad, zoals de Premium packs (Shadow 5000, Shadow 6000 en Jazz O) en de Cavity Pack (minder goed qua kwaliteit maar erg nice qua CWs).

Adidas was een paar jaar niet meer zo boeiend maar heeft dit jaar ook de ene na de andere gaaf nieuw model gedropt. De ZX Flux is de grootste hit inderdaad, maar de Tubular is ook heel tof (zou het alleen zelf niet zo snel dragen) en de Yeezy III moet ook nog komen ;) Zelf vind ik de adidas Originals C-10 ook vet maar die lijkt maar niet te droppen in Europa ;( En ook voor Adidas geldt dat ik nu vast nog een stuk of 10 modellen vergeet.

Iets anders: vandaag hebben zowel END. als Sneakerbaas een "deadstock sale". END. om 15.00 uur en Sneakerbaas om 00.01 uur. Die van END. is volgens mij alleen voor 12 paar Saucony collabs (zit echt fire tussen) en van Sneakerbaas voor een heleboel Jordans en nog wat anderen (bijv. Anteater x Saucony Jazz "Sea & Sands"). Naast dat het tijdstip van Sneakerbaas een beetje kansloos is vraag ik me echt af hoe beide shops dit willen gaan doen. Allebei hebben een reputatie dat ze bij iedere release van een willekeurige hyped sneaker meteen crashen en nu willen ze tegelijkertijd iets van 10 hyped DS sneakers online gooien? :')

Tering, wat een post.
pi_148183872
Ha lange mooie post weer Xurk :7 !
Ik ga dat maar niet proberen die ds sale, zeker niet die van sneakerbaas. Tijdens de jaarwisseling achter je laptop voor sneakers gun ik de echte liefhebbers :P.

Heb door de feestdagen sowieso sales gemist ;( alle goede deals in M bij cali en dergelijke al weg, als iemand de komende dagen nog goede sales langs ziet komen voor norse etc deel ze maar!
pi_148188504
Vind denk ik dat asics het dit jaar het best gedaan heeft, vind het niet zo'n cool merk maar het is nu wel zo'n beetje wat de air max en de jordan brand afgelopen jaren waren.
Vond er voor mezelf niet heel veel bij zitten dit jaar, vandaar ook stuk minder gekocht dan normaal en vooral oudere releases gehaald.
Edit: Oh miss die wollen converse, is volgens mij de enige sneaker die ik toen die uit was ben gaan zoeken en meteen gekocht heb.
Faka G
pi_148190022
Release van het jaar.

pi_148225386


Latest pick up O+
pi_148278239
Dope, de Minty freshes _O_ Ze passen gelukkig en totaal geen spijt van dat ik ze nu gekocht heb :D
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_148280386
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:36 schreef Miniem het volgende:
Dope, de Minty freshes _O_ Ze passen gelukkig en totaal geen spijt van dat ik ze nu gekocht heb :D
Ik heb ze ook binnen! Welke maat heb je besteld? Ik heb dezelfde maat aangehouden als bij Nike (US11), en ze zijn mij misschien een klein beetje te groot. Omdat er geen halve maten waren moest ik kiezen tussen 10 of 11, toch maar 11 gekozen. 10,5 was het beste geweest denk ik. Dan maar dunne zooltjes erbij in :P
pi_148280951
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:47 schreef Masturbaas het volgende:

[..]

Ik heb ze ook binnen! Welke maat heb je besteld? Ik heb dezelfde maat aangehouden als bij Nike (US11), en ze zijn mij misschien een klein beetje te groot. Omdat er geen halve maten waren moest ik kiezen tussen 10 of 11, toch maar 11 gekozen. 10,5 was het beste geweest denk ik. Dan maar dunne zooltjes erbij in :P
UK11. Had er dikke sokken in aan dus wellicht dat ze mij in de zomer ook iets te groot zijn. ;)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_148281250
Die Nike tech fleece broek is wel dope, maar ik weet niet welke kleur ik moet ik halen. Ze zijn allebei wel nice.





Welke vinden jullie mooier?
pi_148281474
Kan iemand mij definitief vertellen of Giuseppe Zanotti (hoge) sneakers groot of klein vallen? Op de site van Eleganza bijvoorbeeld staat dat ze iets groter vallen, maar ik hoor er altijd uiteenlopende verhalen over van klein tot groot. Passen in de winkel gaat niet makkelijk aangezien ik maat 46 online zal moeten bestellen. Bedankt!

Heeft er iemand verder trouwens ervaring met www.farfetch.com ?
  zaterdag 3 januari 2015 @ 18:41:09 #175
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_148287918
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:23 schreef tennis_jongen het volgende:
Die Nike tech fleece broek is wel dope, maar ik weet niet welke kleur ik moet ik halen. Ze zijn allebei wel nice.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Welke vinden jullie mooier?
Ik vind die broeken een hele lelijke fit hebben.
Love will tear us apart (Joy Division)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')