Verdommequote:
Ik wilde hierop antwoorden "Iedereen heeft de Everly Brothers weleens gehoord!",quote:Op donderdag 27 november 2014 14:53 schreef hhh38 het volgende:
Edit: en ik ken de Everly Brothers en Jim Reevs alleen van naam, de muziek heb ik nooit gehoord.
*wijst naar UIquote:Op donderdag 27 november 2014 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pietje Souer en z'n maten, een nummer 3 hit in 1978...
Ik heb helemaal nog niet gestemd...quote:Op donderdag 27 november 2014 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst naar UI
Heb je op Max gestemd?
Ik ook nog niet, maar gaat lukken voor de sluiting van de stembus morgenquote:Op donderdag 27 november 2014 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nog niet gestemd...
Ik beloof niks, het boeit me niet dat stemmen.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, maar gaat lukken voor de sluiting van de stembus morgen
Dat van mij was ook geen belofte, maar een verwachtingquote:Op donderdag 27 november 2014 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik beloof niks, het boeit me niet dat stemmen.
Commentaar, in positieve en negatieve zin, heb ik toch wel op de 2000 uitverkoren tracks...
Ach, in feite hebben beiden weinig nut. Ik stemde dit jaar voor het eerst, maar ik maak toch geen verschil. Hoewel je dat wel jezelf wijsmaakt natuurlijkquote:Op donderdag 27 november 2014 14:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waarom zou je strategisch stemmen? Stem toch gewoon op nummers die je leuk vindt. Daar gaat t toch om.
Alle beetjes helpenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, in feite hebben beiden weinig nut. Ik stemde dit jaar voor het eerst, maar ik maak toch geen verschil. Hoewel je dat wel jezelf wijsmaakt natuurlijk
Ze staan er toch in. Smaak van het land. Coldplay schijnt vreselijk alternatief te zijn voor de grootste doelgroep van de top-2000 en daardoor weer heel interessant.quote:
Thriller maar 5?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Thriller 5, Rumours 6, Magical Mystery Tour 7. Wie biedt meer?
Ik snap het niet, maar goed, ieder zijn/haar dingquote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Ze staan er toch in. Smaak van het land. Coldplay schijnt vreselijk alternatief te zijn voor de grootste doelgroep van de top-2000 en daardoor weer heel interessant.
Waarschijnlijk een album van de toppers, of Jan Smit ofzo, Nederland is namelijk een smakeloos land.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Thriller 5, Rumours 6, Magical Mystery Tour 7. Wie biedt meer?
The Girl is Mine nietquote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thriller maar 5?
Wanna Be Starting Somethin', The Girl Is Mine, Human Nature, Thriller, Billie Jean, Beat It.. denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat was in 2012.quote:
*gaat Googlenquote:Op donderdag 27 november 2014 22:00 schreef Moody het volgende:
Een lijst met maar liefst 2000 nummers waar geniale mainstream artiesten als The National, Arcade Fire, Ryan Adams etc. niet in staan geloof ik sowieso niet. Beetje bij de tijd blijven zeg ik, anders is je doelgroep dood over een paar jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |