Wat heb je er dan aan?quote:Op maandag 1 december 2014 18:29 schreef shiznuts het volgende:
Enige misschien dat 'ie niet automagisch naar de volgende dag springt (handmatig omstellen)
Heb ze vandaag alle 2 gekochtquote:Op maandag 1 december 2014 21:44 schreef RobertNL het volgende:
Heb nu de Anker en die kan ik van harte aanraden. Waar de orico soms niet op volle snelheid laad (blijkbaar andere manier) doet de anker met het slimme laden het altijd wel op volle snelheid
Zo ver ik lees doet hij dat wel (althans staat niet bij van niet). Lees zelfs dat er twee soorten letters in zitten?quote:
Dat icm een Sony shb20quote:Op maandag 1 december 2014 20:53 schreef shiznuts het volgende:
Toen ik op de HK Electronics Fair was, was Awei er ook met bluetooth spul, zeiden dat ze daar meer mee gingen doen. Anyways, check http://awei.tmall.com eens voor hun aanbod. Verder zou je eens kunnen kijken naar de CoGoo!! T02 bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Sorry.quote:
Tja, dat lees ik ook nergens. Maar een dagaanduiding die je zélf elke dag moet instellen lijkt me ook niet echt wat.quote:Op maandag 1 december 2014 21:52 schreef RobertNL het volgende:
Zo ver ik lees doet hij dat wel (althans staat niet bij van niet). Lees zelfs dat er twee soorten letters in zitten?
3.5 week, is te doen, met een beetje mazzelquote:
Maar voor rest is geluid goed op PS4?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:25 schreef l0lownkill het volgende:
Voor degene die vroeg of de sades A60 op de ps4 werkte; het werkt primaHij geeft dan 5.1, alleen geen vibratie.
Tja. Dat soort dingen ga je meemaken als je wat ouder wordt.quote:Op maandag 1 december 2014 20:49 schreef shiznuts het volgende:
Wat wel enorm kudt is, is de wisselkoers.
Vroegah had je voor 100 ekkies nog een 140 lollars tablet.
Nu krijg je 20 lollars value minder.
Tot nu toe wel, alleen vind hem niet echt lekker zitten dus gebruik hem praktisch niet. Oh en je kunt game- en chatvolume niet afzonderlijk bepalen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:42 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Maar voor rest is geluid goed op PS4?
Kan je dit niet doen in de PS4 Settings? (PS knop lang inhouden?)quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:01 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, alleen vind hem niet echt lekker zitten dus gebruik hem praktisch niet. Oh en je kunt game- en chatvolume niet afzonderlijk bepalen.
Leuk als er een buurtkat rondloopt en de hele buurt wakker wordt door het lichtquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:11 schreef Iemand91 het volgende:
Wie ook wel eens naar zo'n lamp heeft gekeken;
wij hebben deze bij de Action gehaald;[ afbeelding ]
de prijs daar is gelijk aan die van BG.
De wartel is te klein voor een fatsoenlijk 3-aderig kabel dus die hebben we zelf maar vergroot.
Nou hangt die bij ons aan de schuur.
Na even vogelen hoe de schakelaars nou moesten staan (dacht dat ze 180° gedraaid moesten zijn) gaat dat ding nu bij duister aan en schakelt zichzelf ook in iets van 10 seconden uit.
(eerst bleef dat ding minutenlang branden zodat het z'n doel voorbij schoot)
Anywho; voor wie denkt dat 10W niet genoeg is;
die van ons hangt op zo'n 2.30M hoogte en verlicht een flink gebied. Genoeg om in het donker de kleuren van de containers te kunnen onderscheiden en in het donker je fiets enigszins netjes te kunnen opbergen.
Nee, het is geen bouwlamp om 100en vierkante meters mee te verlichten; maar als je 's avond in de tuin/oprit/schuur wat moet zien; zeer geschikt.![]()
Om nog maar niet te spreken over het gemak van de PIR; handig!
Het is niet zo fel als een halogeen bouwlamp en hij staat ook zo gericht dat geen enkele tuin (sowieso grenst het niet aan tig tuinen) in wordt geschenen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:56 schreef monkeybrain het volgende:
Leuk als er een buurtkat rondloopt en de hele buurt wakker wordt door het licht![]()
De Action is gewoon je lokale Chinese shop geworden. Deze lamp was geloof ik ¤0.04 goedkoper dan die van BG.quote:Chinese led kerstmis verlichting is nu ook verleden tijd geworden. De Action verkoopt dit nu voor een spotprijs en zit gelijk aan de Chinese prijs. De kwaliteit is wel 100 keer beter, mooi 12v en waterdichte top afwerking.
4 jaar terug (vorig jaar ook nog) was het nog de moeite waard om zo'n levensgevaarlijke 220v ledsnoer te halen
Heuh.quote:You can use this number to check the shipping progress and location of the package on HUNGARY POST.
Hungary Post, die heb ik nog niet voor bij zien komen. Kan ik vragen bij welke shop je wat besteld hebt?quote:Op woensdag 3 december 2014 04:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heuh.That's a first.
Nou, dat zal me benieuwen...
EverBuying, de SJCAM M10 cubic action cam.quote:Op woensdag 3 december 2014 04:15 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Hungary Post, die heb ik nog niet voor bij zien komen. Kan ik vragen bij welke shop je wat besteld hebt?
http://www.sades.us/warning/quote:WARNING! LEGAL DISCLAIMER
All models stating numbers as such as 708, 901, 902, 903, 906, 907, 922, 30, 50, 60 are NOT under any warranty or service and are NOT eligible for returns.
SADES® does NOT support or authorized the sale or trade of any of these headsets models.
All these models are NOT AUTHORIZED GENUINE SADES® HEADSETS for sale.
All these models are not up to the standards and do not have the materials quality, build and assembly, parts and overall quality we aim to provide you with.
LEGAL STATEMENT
SADES® here by does not take and will not take any responsibility and does not assume any liability for damages, bad sound quality, defects and any other malfunctions or complaints and claims related with these headsets models.
Purchasing, trading or any use of these models headsets will be under the individual or company responsibility, individuals or company using any of these headsets does not have and will not have any rights or claims against SADES® in any way and for any reason.
“WAYS TO DISCOVER” VIDEO, CLICK HERE
HELP US PROTECT YOU AND OTHER GAMERS BY CREATING A CLEAN AND ENJOYABLE GAMING ENVIRONMENT
YOUR HELP WILL ENSURE OTHER GAMERS IN GETTING THE ORIGINAL GENUINE HEADSETS THEY DESIRE AND NOT BE A VICTIM TO A FALLS PRESENTATIONS AND BUYING A GAMING HEADSET OR ANY OTHER GAMING PERIPHERALS THAT ARE EITHER FAKE OR HAVE NO WARRANTY BY US AND ARE NOT COMPATIBLE WITH OUR GENUINE TRADEMARKED SYSTEM.
Tokko had hem toch ook van LightTake? Die warning zetten ze er volgens mij alleen op, zodat om 'illegale' import van de Chinese headsets tegen te gaan.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:53 schreef Metalfreak het volgende:
Even over die Sades headset, volgens mij heb ik een fake versie gekregen van Lightake, zie onderstaande waarschuwing van Sades zelf:
[..]
http://www.sades.us/warning/
De originele driver van Sades werkt dus inderdaad niet, ik heb de vibratie nog niet werkend gekregen, ik heb een andere bediening aan het snoer zoals in de review van tokko1 enz. Leuk, dit
Ja, ik ook, maar ik heb de zwart-witte en na wat Google-en blijkt dat dus een compleet ander model te zijn (de 50D) en die heeft bijvoorbeeld geen vibratie (maar daar adverteren ze dus wel mee). De driver van Sades werkte dus ook niet, werd onder Windows alleen herkend als een stereo headset. 7.1 was nergens in te stellen, via een vage driver lijkt dat dan weer te werken, maar eigenlijk hoort de originele Sades driver te werken.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:02 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Tokko had hem toch ook van LightTake? Die warning zetten ze er volgens mij alleen op, zodat om 'illegale' import van de Chinese headsets tegen te gaan.
Vind het een appart verhaal, sowieso moet je niet op de Sades.US site kijken maar op hun chinese site. Aangezien LT alleen de chinese modellen verkoopt A** etc ipv "Raider"/"Knite" etc.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ik heb de zwart-witte en na wat Google-en blijkt dat dus een compleet ander model te zijn (de 50D) en die heeft bijvoorbeeld geen vibratie (maar daar adverteren ze dus wel mee). De driver van Sades werkte dus ook niet, werd onder Windows alleen herkend als een stereo headset. 7.1 was nergens in te stellen, via een vage driver lijkt dat dan weer te werken, maar eigenlijk hoort de originele Sades driver te werken.
Alleen doet die site van Sades China het niet, dus valt er niets te downloaden. Ik heb ook een andere volumeregeling in de kabel zitten. Als ik dus ga Google-en, zou dat dus de 50D moeten zijn en die wordt overal geadverteerd zonder vibraties.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Vind het een appart verhaal, sowieso moet je niet op de Sades.US site kijken maar op hun chinese site. Aangezien LT alleen de chinese modellen verkoopt A** etc ipv "Raider"/"Knite" etc.
Het model wat ik heb doet het gewoon met de drivers van sades website en heb ook vibraties/3D sound....
Ik vermoed sterk dat de US site dus inderdaad andere versies verkoopt met iets andere hardware ID zodat alleen 'hun' drivers werken.
Zo heeft sades china een eigen warning op hun site:
[ afbeelding ]
Alle lage prijzen zijn van aanbieders op Aliexpress zonder feedback score.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:43 schreef wootahH het volgende:
zit er hier nou een addertje onder het gras of is de minix x8 zo in waarde gedaald?
http://chinaprices.us?q=minix%20x8
Inderdaad. Daarnaast is bijvoorbeeld deze advertentie:quote:Op woensdag 3 december 2014 14:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Alle lage prijzen zijn van aanbieders op Aliexpress zonder feedback score.
Gisteren besteldquote:Op woensdag 3 december 2014 17:02 schreef Catch22- het volgende:
de 16000mAh is er inmiddels ook. Die heeft 2 USB outputs blijkbaar, wel handig.
Ik heb deze ook besteld via dealextreme. 1,69 euro duurder maar dan wel verstuurd via european warehouse. (eu direct)quote:
meer een fitness/sleep tracker & notifier o.b.v trillingen/ledjes.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:51 schreef De-Hamster het volgende:
Wat is precies zo'n MiBand? Is het een soort van Smartwatch?
DX heeft geen EU warehouse, is een marketing iets, ze verzenden het ook net zoals banggood met NL direct mail.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik heb deze ook besteld via dealextreme. 1,69 euro duurder maar dan wel verstuurd via european warehouse. (eu direct)
http://eud.dx.com/product(...)4363631#.VH9I0DGG_JY
Pfff, dan heb ik een keukentafel met 8 verdiepingen nodig ofzo. Of moet ik telkens de tafel weer legen en dan een nieuwe foto maken en dan shoppen tot een superpanorama van een superlange keukentafel.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Shiznuts, een challenge voor jou:
Stal al je aankopen zoveel mogelijk uit op je keukentafel, en maak er 1 foto van
Dat is als Bill Gates vragen of hij al zijn geld even op de foto wil zetten in de vorm van dollar biljetten..quote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Shiznuts, een challenge voor jou:
Stal al je aankopen zoveel mogelijk uit op je keukentafel, en maak er 1 foto van
Interessant om in de gaten te houden. Kan best dat de roebel prijs in de shops veel lager isquote:Op woensdag 3 december 2014 19:21 schreef Dromer het volgende:
Wat de muntkoersen betreft. Voor ons niet zo heel lekker met de euro, maar de Russen moeten het met hun roebel toch veel meer merken nu? Die is in korte tijd 40% gedaald tov de dollar. Een aangezien Rusland een grote markt is voor de Chinese webshops, zullen zij dat ook moeten merken in hun afzet, lijkt me.
Misschien kunnen we wat prijsdalingen daar verwachten?
Wat is je budget?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:29 schreef Xu het volgende:
Hey,
Heeft er iemand ervaring met deze earphones? Ik heb in het verleden Brainwavz Betas gehad geloof ik (destijds waren ze 5-10 euro?) En deze zien er ook wel goed uit.
Jij gaat straks zo blij worden van mijn toolquote:Op donderdag 4 december 2014 02:08 schreef dodge_911 het volgende:
Ik check net voor de gein mijn Chinashopping Numbers doc effe...
Ziet er qua evolutie niet zo erg goed uit bij Banggood qua levertijden over 5 maanden :
[ afbeelding ]
Hoe heb je met paypal betaald bij AE? Of heeft de verkoper toevallig 45 dagen als tijd tussen verzenden en aankomst gegeven? (verschilt per verkoper, hè)quote:Op woensdag 3 december 2014 23:08 schreef Goddelijker het volgende:
Al 42 dagen wacht ik op een pakketje.
Stuur ik een berichtje via AE, krijg ik de vraag of ik nog even kan wachten.
Prima, dat was een week geleden. Stuur vandaag weer een berichtje, krijg ik precies dezelfde reactie terug.
Kijk het aan tot de 45 dagen, dan vind ik 't wel mooi geweest.
Inderdaad, meestal is het 60 dagenquote:Op donderdag 4 december 2014 09:52 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hoe heb je met paypal betaald bij AE? Of heeft de verkoper toevallig 45 dagen als tijd tussen verzenden en aankomst gegeven? (verschilt per verkoper, hè)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Ivery ziet er goed uit, ik denk dat ik die neem bedanktquote:Op woensdag 3 december 2014 22:01 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Wat is je budget?
http://www.banggood.com/O(...)rtPhone-p-82744.html
http://www.mp4nation.net/(...)one-and-remote-black
Heb beide Xiaomi beter in laag maar Ivery voor die prijs echt bang for buck
Of gewoon een dealtje scoren: http://www.mp4nation.net/bf2014 . S0 bijvoorbeeld. Delta twinpack.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:51 schreef shiznuts het volgende:
Zoals ik al eerder aangaf, heb zelf de Ivery IS-1 van AliExpress, omdat ze daar sowieso goedkoper zijn dan op MP4Nation.Verder wel aardig. Maar ik vind de ES800M toch een betere allround soundsignature hebben. De IS-1 neigt meer ES900i/CKDUN CK-700 (betekent: goede ronde bass, maar wel een tikje overheersend/blubberig en de mids/highs verdrukkend, voor dance/house wel leuk en alles, maar pop en rock klinken niet zo harmonieus als het imho zou moeten, kun je er wel EQs tegenaan gooien, maar de ES800M is dan weer vrij aardig en is prima gedoseerd op alle vlakken zonder in te hoeven grijpen of bij een ander genre de boel weer moeten EQen).
ach die laat ik varen denk ik, zoveel geruchten en nog niks concreetsquote:Op donderdag 4 december 2014 13:53 schreef shiznuts het volgende:
Schiet niet op met die Xiaomi actioncam.4K bishjes!
Ehh? Ik moest voor mijn Xiaomi toch maar 2,03$ betalen voor NL Direct... Imho heeft 't ook te maken met hoe duur je order is?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:10 schreef rene90 het volgende:
Nou jongens...banggood heeft NL direct mail flink verhoogd, (heet nu priority direct mail). Kost nu 6.31 dollar voor een kabeltje van nillkin van 4.5 dollar. Vroegah (een week geleden) kon dit nog voor 60 dollar cent erbij ofzo.
Golden Computer Arcade in Sham Shui Po ..let wel dat bijv Xiaomi daar veel duurder is dan in Shenzhen.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:44 schreef shiznuts het volgende:
Temple street. Als je de tijd hebt, ff over de grens wippen bij Lo Wu op een Shenzhen 5 dagen visa. Daar bij Lo Wu heb je al een shopping mall met meuk. Voor tech loop je richting SEG, ondergrondse kan ook. Let wel... de merken die hier populair zijn, zijn daar niet zo heel populair. Er wordt heel veel crap meuk verkocht dat eigenlijk niet interessant is. Er zijn niet echt veel normale shops. Het is of Gucci, Versace etc, of apotheken en zaken met gedroogde vis e.d. . Mja, qua gadgets een beetje bedrogen uitgekomen. Zo op de bonnefooi is dat niks, dan moet je denk ik echt net weten waar je moet zijn ofzo. Maak maar gewoon tijd voor de toeristische dingen, de Peak, pondje harbour, e.d. en haal je gadgets maar gewoon van de webshops.
Kunnen ze beter een toevoeging aan de naam doen:quote:Op donderdag 4 december 2014 13:50 schreef Downstar het volgende:
Ik was me een beetje aan het verdiepen in die SJCAM SJ5000
wou wel eens zien wanneer die uit kwam. Kom ik erachter dat ze 3 versie gaan leveren straks..
1. met novatek chipset - 1080p 30 FPS - 720p 60/30 FPS > +- 119$
2. met ambralla chipset + WIFI - 1080 60/30 FPS - 720p 120/60/30 FPS +-169$
3. met novatek chipset + WIFI - 1080p 30 FPS - 720p 60/30 FPS +-139$
Gaat dus weer lekker wazig worden in de webshops, wie nou welke verkoopt
en met welke chipset, fout specificaties let maar op
Versie 2 lijkt me dus het meest zinvol ten opzichte van een upgrade van de SJ4000.
Flinke $$$ upgrade ookquote:Op donderdag 4 december 2014 13:50 schreef Downstar het volgende:
Ik was me een beetje aan het verdiepen in die SJCAM SJ5000
wou wel eens zien wanneer die uit kwam. Kom ik erachter dat ze 3 versie gaan leveren straks..
1. met novatek chipset - 1080p 30 FPS - 720p 60/30 FPS > +- 119$
2. met ambralla chipset + WIFI - 1080 60/30 FPS - 720p 120/60/30 FPS +-169$
3. met novatek chipset + WIFI - 1080p 30 FPS - 720p 60/30 FPS +-139$
Gaat dus weer lekker wazig worden in de webshops, wie nou welke verkoopt
en met welke chipset, fout specificaties let maar op
Versie 2 lijkt me dus het meest zinvol ten opzichte van een upgrade van de SJ4000.
Youtube films gezien. Dat is inderdaad andere koekquote:Op donderdag 4 december 2014 11:09 schreef shiznuts het volgende:
WLToys V966. Holy shitballs.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat 'ie zo'n verschil zou maken t.o.v. een V911 ofzo. Lijkt veel meer op een echte helikopter, qua gedrag en geluid. Reageert subliem. 6CH is wel ff wat anders dan iets 4CHs. Cool cool cool.
Toch is die prijs ook wel weer aardig wat hoger SJ4K vs GO proquote:Op donderdag 4 december 2014 17:25 schreef monkeybrain het volgende:
De conclusie is gewoon dat de cam wel leuk is als de prijs ook flink laag is. Als ik de techmoan review zie van de budget gopro zou ik ernstig twijfelen als ik de sj4000 nog niet had.
Vroegah was dat stukken minder, voor bijvoorbeeld de earson betaalde je 80 dollar cent ofzo, nu 6 dollar.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:07 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ehh? Ik moest voor mijn Xiaomi toch maar 2,03$ betalen voor NL Direct... Imho heeft 't ook te maken met hoe duur je order is?
Je kan met je G3 bij connection options en dan 'other' volgens mij de "Tethering"/"Wifi hotspot" optie aanzettenquote:Op donderdag 4 december 2014 17:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Vroegah was dat stukken minder, voor bijvoorbeeld de earson betaalde je 80 dollar cent ofzo, nu 6 dollar.
Iemand interesse in zo'n xiaomi mini wifi ding? Heb hem hier thuis maar lijkt toch niet te werken hoe ik het wil gebruiken (op pc van het werk zodat we wifi hebben). Tegen aanschafprijs gewoon dus voor 3,5 euro heb je hem in huis.
Andere vraag die hier niet helemaal thuis hoort maar waar jullie vast antwoord op hebben, kan ik mijn oude jiayu g3 gebruiken hiervoor, gewoon simkaart erin (3g simkaart van het werk) en dan in de instellingen een wifi hotspot ervan maken ofzo? Er stond me iets van bij dat je die optie had in android.
Systeeminstellingen --> Draadloos netwerken --> Meer --> Tethering en draagbare hotspotquote:Op donderdag 4 december 2014 17:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Andere vraag die hier niet helemaal thuis hoort maar waar jullie vast antwoord op hebben, kan ik mijn oude jiayu g3 gebruiken hiervoor, gewoon simkaart erin (3g simkaart van het werk) en dan in de instellingen een wifi hotspot ervan maken ofzo? Er stond me iets van bij dat je die optie had in android.
Zeg even ¤65 vs ¤120.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Toch is die prijs ook wel weer aardig wat hoger SJ4K vs GO pro
Tja, tuurlijk zit er marge op.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:36 schreef monkeybrain het volgende:
Zeg even ¤65 vs ¤120.
Met douanekosten ¤92 vs ¤120
verschil was mij ook te groot, ook gebruik ik hem zelden..quote:Op donderdag 4 december 2014 19:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, tuurlijk zit er marge op.
Vooral op de nieuwe serie zo te zien. Maar goed het verschil tussen 65 en 120 is mij is mij wat te gortig.
Snap je punt wel garantie is ook iets waard. Maar goed voor die paar keer per jaar dat ik hem gebruik mis ik die 60 fps niet. En om nu 60 euro extra te betalen
Ik ben ook van plan deze te bestellen. Ik had nog een paar vraagjes:quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:31 schreef Iemand91 het volgende:
De Comply foams zijn binnen.
Ik denk dat dit de snelste shipping ooit was bij mij; ik had ze vorige week vrijdag besteld!![]()
Inclusief tracking.
Worden je dopjes van ¤3 met complete bestelbus bij je afgeleverd.![]()
![]()
Ben benieuwd of ze wat waard zijn op de fiets; de Xiaomi Pistons zijn namelijk waardeloos op de fiets...
Ja.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:35 schreef keratina het volgende:
Ik ben ook van plan deze te bestellen. Ik had nog een paar vraagjes:
Passen ze goed op de Pistons?
Nog niet echt getest.quote:Klinkt het geluid nu beter/slechter?
Daar lijkt het wel op; maar ik heb ze dus nog niet echt getest, laat staan op de fiets.quote:Betere isolatie?
Een beetje, geen groot verschil. Het zit wel 'vaster' in je oren.quote:Comfortabeler dan de Pistons?
Chinees Gorilla-glasquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:11 schreef Dromer het volgende:
In m'n mail. Wat is Goliila glas nou voor iets?
[ afbeelding ]
Lolquote:
Idd lijkt wel een dx dynastie, bestel al elder nu.quote:Op donderdag 4 december 2014 02:08 schreef dodge_911 het volgende:
Ik check net voor de gein mijn Chinashopping Numbers doc effe...
Ziet er qua evolutie niet zo erg goed uit bij Banggood qua levertijden over 5 maanden :
[ afbeelding ]
Dankquote:Op donderdag 4 december 2014 15:44 schreef shiznuts het volgende:
Temple street. Als je de tijd hebt, ff over de grens wippen bij Lo Wu op een Shenzhen 5 dagen visa. Daar bij Lo Wu heb je al een shopping mall met meuk. Voor tech loop je richting SEG, ondergrondse kan ook. Let wel... de merken die hier populair zijn, zijn daar niet zo heel populair. Er wordt heel veel crap meuk verkocht dat eigenlijk niet interessant is. Er zijn niet echt veel normale shops. Het is of Gucci, Versace etc, of apotheken en zaken met gedroogde vis e.d. . Mja, qua gadgets een beetje bedrogen uitgekomen. Zo op de bonnefooi is dat niks, dan moet je denk ik echt net weten waar je moet zijn ofzo. Maak maar gewoon tijd voor de toeristische dingen, de Peak, pondje harbour, e.d. en haal je gadgets maar gewoon van de webshops.
Tyquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:55 schreef dottpuntcom het volgende:
[..]
Idd lijkt wel een dx dynastie, bestel al elder nu.
Thanks Downstar, Super mooie review!!
Topper!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |