Je kan met je G3 bij connection options en dan 'other' volgens mij de "Tethering"/"Wifi hotspot" optie aanzettenquote:Op donderdag 4 december 2014 17:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Vroegah was dat stukken minder, voor bijvoorbeeld de earson betaalde je 80 dollar cent ofzo, nu 6 dollar.
Iemand interesse in zo'n xiaomi mini wifi ding? Heb hem hier thuis maar lijkt toch niet te werken hoe ik het wil gebruiken (op pc van het werk zodat we wifi hebben). Tegen aanschafprijs gewoon dus voor 3,5 euro heb je hem in huis.
Andere vraag die hier niet helemaal thuis hoort maar waar jullie vast antwoord op hebben, kan ik mijn oude jiayu g3 gebruiken hiervoor, gewoon simkaart erin (3g simkaart van het werk) en dan in de instellingen een wifi hotspot ervan maken ofzo? Er stond me iets van bij dat je die optie had in android.
Systeeminstellingen --> Draadloos netwerken --> Meer --> Tethering en draagbare hotspotquote:Op donderdag 4 december 2014 17:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Andere vraag die hier niet helemaal thuis hoort maar waar jullie vast antwoord op hebben, kan ik mijn oude jiayu g3 gebruiken hiervoor, gewoon simkaart erin (3g simkaart van het werk) en dan in de instellingen een wifi hotspot ervan maken ofzo? Er stond me iets van bij dat je die optie had in android.
Zeg even ¤65 vs ¤120.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Toch is die prijs ook wel weer aardig wat hoger SJ4K vs GO pro
Tja, tuurlijk zit er marge op.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:36 schreef monkeybrain het volgende:
Zeg even ¤65 vs ¤120.
Met douanekosten ¤92 vs ¤120
verschil was mij ook te groot, ook gebruik ik hem zelden..quote:Op donderdag 4 december 2014 19:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, tuurlijk zit er marge op.
Vooral op de nieuwe serie zo te zien. Maar goed het verschil tussen 65 en 120 is mij is mij wat te gortig.
Snap je punt wel garantie is ook iets waard. Maar goed voor die paar keer per jaar dat ik hem gebruik mis ik die 60 fps niet. En om nu 60 euro extra te betalen
Ik ben ook van plan deze te bestellen. Ik had nog een paar vraagjes:quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:31 schreef Iemand91 het volgende:
De Comply foams zijn binnen.
Ik denk dat dit de snelste shipping ooit was bij mij; ik had ze vorige week vrijdag besteld!![]()
Inclusief tracking.
Worden je dopjes van ¤3 met complete bestelbus bij je afgeleverd.![]()
![]()
Ben benieuwd of ze wat waard zijn op de fiets; de Xiaomi Pistons zijn namelijk waardeloos op de fiets...
Ja.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:35 schreef keratina het volgende:
Ik ben ook van plan deze te bestellen. Ik had nog een paar vraagjes:
Passen ze goed op de Pistons?
Nog niet echt getest.quote:Klinkt het geluid nu beter/slechter?
Daar lijkt het wel op; maar ik heb ze dus nog niet echt getest, laat staan op de fiets.quote:Betere isolatie?
Een beetje, geen groot verschil. Het zit wel 'vaster' in je oren.quote:Comfortabeler dan de Pistons?
Chinees Gorilla-glasquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:11 schreef Dromer het volgende:
In m'n mail. Wat is Goliila glas nou voor iets?
[ afbeelding ]
Lolquote:
Idd lijkt wel een dx dynastie, bestel al elder nu.quote:Op donderdag 4 december 2014 02:08 schreef dodge_911 het volgende:
Ik check net voor de gein mijn Chinashopping Numbers doc effe...
Ziet er qua evolutie niet zo erg goed uit bij Banggood qua levertijden over 5 maanden :
[ afbeelding ]
Dankquote:Op donderdag 4 december 2014 15:44 schreef shiznuts het volgende:
Temple street. Als je de tijd hebt, ff over de grens wippen bij Lo Wu op een Shenzhen 5 dagen visa. Daar bij Lo Wu heb je al een shopping mall met meuk. Voor tech loop je richting SEG, ondergrondse kan ook. Let wel... de merken die hier populair zijn, zijn daar niet zo heel populair. Er wordt heel veel crap meuk verkocht dat eigenlijk niet interessant is. Er zijn niet echt veel normale shops. Het is of Gucci, Versace etc, of apotheken en zaken met gedroogde vis e.d. . Mja, qua gadgets een beetje bedrogen uitgekomen. Zo op de bonnefooi is dat niks, dan moet je denk ik echt net weten waar je moet zijn ofzo. Maak maar gewoon tijd voor de toeristische dingen, de Peak, pondje harbour, e.d. en haal je gadgets maar gewoon van de webshops.
Tyquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:55 schreef dottpuntcom het volgende:
[..]
Idd lijkt wel een dx dynastie, bestel al elder nu.
Thanks Downstar, Super mooie review!!
Topper!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |