SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Is er al gezegd dat maxima op bezoek is bij Alibaba?:)
http://www.nu.nl/buitenla(...)e-stad-hangzhou.html
misschien kan ze voor ons Nederlanders wat extra korting regelen;)![]()
Ook maar z'n Xiaomi MiBand besteld
Bij Tinydeal nog geen 15 euro icm de kortignscode.
Met de coupon code:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link naar product.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:08 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Met de coupon code:Waar is het nou nuttig voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link naar product.
Ik lees; een wekker, slaapmonitor etc.![]()
![]()
Iemand die een iPod radio remote voor me kan vinden? Het lukt mij echt niet, misschien dat jullie nog wat duistere hoekjes kennen..![]()
trilt ook bij binnenkomst van een call :p En het is natuurlijk een veredelde stappenteller. Alhoewel ze wel steeds mee activiteiten toevoegen in de app.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waar is het nou nuttig voor?
Ik lees; een wekker, slaapmonitor etc.![]()
Yes, en trillen bij whatsappjes en andere manier van trillen bij facebook berichten .. instelbaarquote:Op donderdag 27 november 2014 10:24 schreef Kenzi het volgende:
[..]
trilt ook bij binnenkomst van een call :p En het is natuurlijk een veredelde stappenteller. Alhoewel ze wel steeds mee activiteiten toevoegen in de app.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
tja.. Dan kan mijn telefoon ook trillen. Ik zie de toegevoegde waarde niet zo.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:39 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Yes, en trillen bij whatsappjes en andere manier van trillen bij facebook berichten .. instelbaar![]()
als je telefoon niet in je zak zit of voor je neus op tafel ligt is het toch wel handig.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
tja.. Dan kan mijn telefoon ook trillen. Ik zie de toegevoegde waarde niet zo.![]()
want je moet altijd maar op de hoogte zijn van elke fart die op facebook of twitter wordt gepost?quote:Op donderdag 27 november 2014 10:43 schreef Kenzi het volgende:
[..]
als je telefoon niet in je zak zit of voor je neus op tafel ligt is het toch wel handig.![]()
![]()
Ik vind het niet echt praktisch als je je telefoon ergens anders hebt dan makkelijk binnen handbereik. Anders wordt je gebeld wat je op die miband ziet, en moet je vervolgens je tas gaan uitpakken om je telefoon te zoeken.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:43 schreef Kenzi het volgende:
[..]
als je telefoon niet in je zak zit of voor je neus op tafel ligt is het toch wel handig.
Ik ben blij met mijn notification ledje![]()
![]()
Daarnet een pakketje gaan afhalen op het postkantoor, wat er verder inzat is niet erg spannend of belangrijk, maar er zat wel een postkaart bij :
's Toch wel lief van ze
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::![]()
Leuk![]()
En is dit trouwens nieuw op banggood, dat je 'points kan redeemen'. Vroeger kon je met die punten gewoon coupons kopen ofzo. Nu kan ik ze inwisselen voor geld, best ideaal. Er zit wel een soort max op, zo kon ik op de order van 2.68 maar 40 punten inwisselen voor 40 cent korting, maar alsnog wel lekker natuurlijk.
Net deze even bestel voor $2.68 om te kijken of het wat is voor op de motor. Wil het gewoon aansluiten op mijn mp3 speler voor lange ritten over de snelweg dus moet even dat 2.5mm jackje eraf breken. Heb al andere in-ears gehad maar die gaan toch op den duur uit / doen pijn.
link![]()
Waarom niet zoiets? Ik vind (in-ear)oordoppen helemaal niet fijn op de motor.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:32 schreef rene90 het volgende:
Leuk![]()
En is dit trouwens nieuw op banggood, dat je 'points kan redeemen'. Vroeger kon je met die punten gewoon coupons kopen ofzo. Nu kan ik ze inwisselen voor geld, best ideaal. Er zit wel een soort max op, zo kon ik op de order van 2.68 maar 40 punten inwisselen voor 40 cent korting, maar alsnog wel lekker natuurlijk.
Net deze even bestel voor $2.68 om te kijken of het wat is voor op de motor. Wil het gewoon aansluiten op mijn mp3 speler voor lange ritten over de snelweg dus moet even dat 2.5mm jackje eraf breken. Heb al andere in-ears gehad maar die gaan toch op den duur uit / doen pijn.
[ afbeelding ]
link
Heb zelf geen speakers oid nodig maar wel een aantal keer mee test gereden.
linkje![]()
Heb ik al een keer gehad, was nogal erg brakke kut kwaliteit. Heb het een keer ingebouwd maar het geluid was ook echt matig. Plus je hebt continue kabels aan je helm hangen.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:49 schreef Giel_gssl het volgende:
[..]
Waarom niet zoiets? Ik vind (in-ear)oordoppen helemaal niet fijn op de motor.
[ afbeelding ]
linkje![]()
mp3 speler ... motor.
Oh oh oh...
@tokko1, ik heb de AP001 ook binnen!En de Crelant met MT-G2 BIN. En de Sonun SN-U1.
Ik kan meteen al zeggen dat de SN-U1 heel wat lijkt, maar soundtechnisch helaas tegenvalt.
De rest nog testen (en 18650's laden). De Crelant met China Post in 10 dagen hier. 11 dagen na bestelling.Netjes. Tegenwoordig duurt al het andere mad lang heb ik het idee.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Lees...snelweg ritten. Als ik 1.5 uur op de snelweg zit is een muziekje wel lekker. Het is niet zo dat ik meer hoor zonder muziek op als je 130 gaatquote:.
![]()
Net een setje besteld, gebruikte om te navigeren soms wel van die in ear dopjes.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:49 schreef Giel_gssl het volgende:
[..]
Waarom niet zoiets? Ik vind (in-ear)oordoppen helemaal niet fijn op de motor.
[ afbeelding ]
linkje
Alleen blijven die krengen nooit fijn zitten bij mij, dus hoor ik niet waar ik naartoe moet.
Deze zullen voor wat navi geluid prima zijn gok ik
Na de rit zal ik ze er wel weer uithalen, evt herplakken voor een volgende x met wat dubbelzijdig plakband.![]()
Notifications op een bandje of watch vind ik alleen handig als je kunt zien wat voor notificatie het is (met evt. de inhoud of een deel daarvan) zodat je weet of het nuttig is je telefoon op te vissen of niet. (in mijn geval niet bij een nieuwe 'app of the day', maar wel bij een whatsapp berichtje)quote:Op donderdag 27 november 2014 11:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt praktisch als je je telefoon ergens anders hebt dan makkelijk binnen handbereik. Anders wordt je gebeld wat je op die miband ziet, en moet je vervolgens je tas gaan uitpakken om je telefoon te zoeken.
Ik ben blij met mijn notification ledjeI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Meestal is die muziek niet veel harder dan de windruis die je al hebt op de snelweg, bovendien luisteren mensen in hun koekblikken ook meestal muziek.quote:
Als je gewoon je ogen en je verstand goed blijft gebruiken is er niets aan de hand, als ik zonder muziek rijdt ben ik niet oplettender of meer met mijn omgeving bezig ofzo...
(wel als je in-ears gebruikt die na een tijdje inderdaad zeer gaan doen of uit gaan waardoor je wel afgeleidt wordt)
@Rene90 Laat ff weten of het wat is! ben zeer benieuwd, lijkt me ook erg lekker voor rustige toerritjes oid.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lees...snelweg ritten. Als ik 1.5 uur op de snelweg zit is een muziekje wel lekker. Het is niet zo dat ik meer hoor zonder muziek op als je 130 gaat.
Jullie snappen Shiz niet. Hij heeft een toffe Ducati superbike en daarom gaat hij geen muziek draaien. In een ronkende Ferrari ga je ook geen muziek draaien.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:46 schreef Thymen. het volgende:
[..]
Meestal is die muziek niet veel harder dan de windruis die je al hebt op de snelweg, bovendien luisteren mensen in hun koekblikken ook meestal muziek.Nou Sjefke, ik kijk nu op de website en volgens mij zat het pakket vol met spannende zakenquote:Op donderdag 27 november 2014 11:18 schreef dodge_911 het volgende:
Daarnet een pakketje gaan afhalen op het postkantoor, wat er verder inzat is niet erg spannend of belangrijk![]()
![]()
Shiz kennende is zijn probleem meer dat het motorgeluid de kwaliteit van de muziek verpest. Dan hoort ie de donkere tonen en pompende bas niet meer zo goed en is de klankkleur volledig naar de kloten.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef monkeybrain het volgende:
Jullie snappen Shiz niet. Hij heeft een toffe Ducati superbike en daarom gaat hij geen muziek draaien. In een ronkende Ferrari ga je ook geen muziek draaien.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Motorrijden zonder een beetje herrie is maar niks, maar met lange afstanden is een muziekje wel fijn.
leuke prijzen volgens mij! Tinydeal Xiaomi![]()
Die powerbank 5000 mah is 13.99 dollar bij pandawill. Die 16000 mah zou mooi zijn als je er ook een laptop mee kan opladen, maar helaas ben ik dat nog niet tegen gekomen.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:37 schreef Giel_gssl het volgende:
leuke prijzen volgens mij! Tinydeal Xiaomi![]()
19.59 dollar bij banggood met acc75a couponquote:Op donderdag 27 november 2014 17:42 schreef Giel_gssl het volgende:
Ja zie het nu ook, die dunne was al zo goedkoop.
Wacht eigenlijk op een goede deal voor de 10400 mAh![]()
![]()
Okaydan : een 180W 12 power supplyquote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef monkeybrain het volgende:
Nou Sjefke, ik kijk nu op de website en volgens mij zat het pakket vol met spannende zaken
Vandaag trouwens nog wat spul binnengekregen, een geweerzak, wat DC male en female plugs en een bluetooth behind-the neck-headphone die voor kinderen lijkt gemaakt
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jullie snappen Shiz niet. Hij heeft een toffe Ducati superbike en daarom gaat hij geen muziek draaien. In een ronkende Ferrari ga je ook geen muziek draaien.1199 Panigale.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik ben bezig met de review.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:44 schreef dottpuntcom het volgende:
Downstar hoe bevalt je voyo a1 mini?
Welke atom's versie heb je d of f ?
Morgen eens even kijken of het allemaal een beetje fatsoenlijk in beeld is gekomen.
Ik heb helaas alleen een klein statiefje en dat werkte niet helemaal optimaal om het scherm er soms goed op te krijgen, dus ik vraag me af of alles wel duidelijk zichtbaar is op het scherm.
maar ik ga morgen even verder met de review
Ik heb de F variant, de D variant is eigenlijk vrijwel nergens meer verkrijgbaar.
(ook al wordt het soms geadverteerd). D is out of de market zover ik heb begrepen en wordt vervangen door de F chipset.
D zou in theorie sneller/beter zijn, maar ik de praktijk ga je dat eigenlijk niet merken denk ik.
Even geduld nog dus tot de uiteindelijke review a.u.b.![]()
![]()
Iemand die bekend is met DVB-C tuners vanuit China?
Zoals: http://www.aliexpress.com(...)0mhz/1462774265.html
Of heeft iemand een Ci+ Module over liggen?
[ Bericht 7% gewijzigd door Goddelijker op 27-11-2014 20:56:21 ]![]()
Geen haast hoor was even benieuw naar de atom versie.quote:
Als ze toch f uitleveren dan bestel ik die voor laagste$ op BG.
:-)![]()
Twee dingen gekocht bij 1 AE seller. Gevraagd om apart te versturen rond 1 november.
Pakket 1: RC438864608HK, was binnen +/- twee weken binnen
Pakket 2: RC438864537HK, staat nu vanaf 31-okt op in transit.
Word ik genaaid? Of is dit pakket echt onderweg?![]()
Pics van je bike please!quote:
Regent pakketjes hier trouwens, alleen het frustreert mij wel dat de postcode tegenwoordig een: "je was niet thuis dus ik kom morgen op hetzelfde tijdstip weer zodat ik zeker weet dat je niet thuis bent" kaartje in de bus dumpt.
Normaal kreeg ik een kaartje met: "je kan hem morgen ophalen vanaf 13:00u" en dat was dan altijd gelijk (want het kantoor zit hier op steenworp afstand van mijn huis)YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Zolang je aliexpress protection niet verloopt is er niets aan de hand. Mijn trackingcode via aliexpress begon pas te werken na 40 dagenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:03 schreef kikoooooo het volgende:
Twee dingen gekocht bij 1 AE seller. Gevraagd om apart te versturen rond 1 november.
Pakket 1: RC438864608HK, was binnen +/- twee weken binnen
Pakket 2: RC438864537HK, staat nu vanaf 31-okt op in transit.
Word ik genaaid? Of is dit pakket echt onderweg?gelukkig had de verkoper extended protection
[ Bericht 0% gewijzigd door Jonmen op 27-11-2014 21:50:58 ]![]()
Na 40 dagen? Moest het zeker nog geproduceerd worden dat wat je besteld had.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Zolang je aliexpress protection niet verloopt is er niets aan de hand. Mijn trackingcode via aliexpress begon pas te werken na 40 dagengelukkig had de koper extended protection
![]()
![]()
werkte die nog?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
19.59 dollar bij banggood met acc75a couponNet gister een besteld voor het volle pond (wel wat BG-points geredeemed die na het einde van het jaar niet meer geldig waren).
Ze hebben gereageerd op m'n claim:quote:Op zaterdag 22 november 2014 03:07 schreef N22 het volgende:
Geschil geopend over BG, dit ook meteen duidelijk en concreet gezegd tegen de contactpersoon van BG in een mail. Ik heb ook meteen gezegd dat ik over 19 dagen ga claimen als ik het pakket nog niet heb en uiteraard het geschil intrek als ik mijn Earson ontvang binnen 19 dagen, iets wat ze wel oké vinden als ik de respons zo lees.
Opvallend genoeg snapt 'Sunny' nog steeds niet dat ik 2 van de 3 orders WEL heb ontvangen, zij denken dat ik alle 3 de orders niet heb ontvangen ondanks expliciet aangevenquote:Dear customer
i can understand what you concerned,your order has been shipped on 10/8 by Dedicated Post parcel Eastern Europe,recently there are some problem with this logistic company to deliver export product,we have choose another company to deliver the later orders,so would you mind just wait 10 days,if you still don't receive your order,we can find the solution,thank youOp de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Jup heb zo'n soort ding. Werkt wel maar je moest zenderlijst handmatig aanmakenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:51 schreef Goddelijker het volgende:
Of heeft iemand een Ci+ Module over liggen?.
Verder nog een paar voor en nadelen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Dacht het wel, maar kan het mis hebben hoor. Ze hebben wel laatst opeens 1 per account gedaanquote:Op donderdag 27 november 2014 22:22 schreef N22 het volgende:
werkte die nog? Net gister een besteld voor het volle pond (wel wat BG-points geredeemed die na het einde van het jaar niet meer geldig waren).![]()
![]()
Iemand?quote:Op maandag 24 november 2014 22:52 schreef Iemand91 het volgende:
Zou deze verkoper betrouwbaar genoeg zijn. 't is geen enorm bedrag though...
Op Tweakers worden deze aangeraden maar ik kan ze nergens anders vinden voor een mooie prijs.
Want ik vind die Xiaomi Pistons nou niet bepaald fijn zitten, minder dan de Awei ES800M.
Ding moet ¤117 kosten, mits er geen extra kosten bijkomen.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:51 schreef Goddelijker het volgende:
Of heeft iemand een Ci+ Module over liggen?
Wat is dan het nut boven een Humax die net zoveel kost?
[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 27-11-2014 23:30:38 ]![]()
Card-decoder aan je Syno hangen en die als server laten werken. Dan heb je geen extra kaartje in dat ding nodig (leuk voor 4e TV als je dat nodig hebtquote:Op donderdag 27 november 2014 22:27 schreef Iemand91 het volgende:
Ding moet ¤117 kosten, mits er geen extra kosten bijkomen.
Wat is dan het nut boven een Humax die net zoveel kost?). Heb zelf een goedkopere versie er van
.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Opnemen op HDD, sharen over LAN/Wi-Fi, HDMI, mogelijkheid voor externe HDD...quote:Op donderdag 27 november 2014 22:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Iemand?
[..]
Wat is dan het nut boven een Humax die net zoveel kost?![]()
Weet iemand waar ik tegen een goede prijs een fatsoenlijke dualshock 3 controller kan vinden?"Those beautiful days for them I live"![]()
nergensquote:Op donderdag 27 november 2014 23:03 schreef AlexRow het volgende:
Weet iemand waar ik tegen een goede prijs een fatsoenlijke dualshock 3 controller kan vinden?
dualshock 3 is branded, dus tenij je een immitatie wilt, vind je ze niet goedkoopOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
of iets dat compatible is met mijn PS3, ik had er ooit 1 van een 10tje, maar die doet 't alleen aan de oplader.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nergens
dualshock 3 is branded, dus tenij je een immitatie wilt, vind je ze niet goedkoop"Those beautiful days for them I live"![]()
Whoohoo! Er komt eindelijk schot in de zaak met BangGood.
Lina biedt voor 2 Urumqi'd orders een resend of refund aan.
Ik ga voor 'n refund, want ik heb dat ontbrekende spul natuurlijk al lang en breed binnen nadat 't na 30 dagen nog niet binnen was van BG, van bij 'n paar eBayers.
Natuurlijk gaat die refund wel op aan spul op m'n BG wishlist, al weet ik nog niet wat precies
Ik heb ook maar 99 dingen op die lijst staan
Prijs bij gearbest is cheaper met coupon VOYOLG kost hij daar maar 137.99$quote:Op donderdag 27 november 2014 20:08 schreef dottpuntcom het volgende:
[..]
Geen haast hoor was even benieuw naar de atom versie.
Als ze toch f uitleveren dan bestel ik die voor laagste$ op BG.
:-)
scheelt toch aardig wat met banggood meen ik!
http://www.gearbest.com/voyo-a1-_gear/![]()
Op deze manier raak ik benieuwd naar je lijstquote:Op donderdag 27 november 2014 23:23 schreef dodge_911 het volgende:
Whoohoo! Er komt eindelijk schot in de zaak met BangGood.
Lina biedt voor 2 Urumqi'd orders een resend of refund aan.
Ik ga voor 'n refund, want ik heb dat ontbrekende spul natuurlijk al lang en breed binnen nadat 't na 30 dagen nog niet binnen was van BG, van bij 'n paar eBayers.
Natuurlijk gaat die refund wel op aan spul op m'n BG wishlist, al weet ik nog niet wat precies
Ik heb ook maar 99 dingen op die lijst staan![]()
![]()
http://m.tinydeal.com/pro(...)roof-sport-dv-137566
Iemand ervaring mee? Met coupon gaat ie van 146 naar 95 dollar![]()
You asked for it : http://imgur.com/a/efJf4quote:Op donderdag 27 november 2014 23:41 schreef Chefkruiden het volgende:
[..]
Op deze manier raak ik benieuwd naar je lijst
En nog een Urimjob order die erdoor gekomen is! Whoohoo! Nu wel ff eerlijk zijn en die refund afzeggen
quote:
[ Bericht 10% gewijzigd door N22 op 28-11-2014 01:14:38 ]Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ik zou er niet aan beginnen. Voor zover ik weet duidelijk fake (als in niet sjcam).quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:10 schreef Chefkruiden het volgende:
http://m.tinydeal.com/pro(...)roof-sport-dv-137566
Iemand ervaring mee? Met coupon gaat ie van 146 naar 95 dollar
Verder hallo mensen, ben ik weer. Kennen jullie me nog? Ik was die user die verliefd was op shiz, om heel specifiek te zijn. Ik heb nog wat Posts gemaakt als lkvbhd1234 maar die sloegen niet aan.
In ander nieuws: miband ondersteunt geen ios (hoewel er een miband 2 aan schijnt te komen die dat wel doet), dus heb deze besteld, amateurreview volgt bij binnenkomst (zonder koffie, downstar): http://tinydeal.com/produ(...)-smart-phone--129066
Zal niet geweldig zijn, maar we zullen zien.Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
Voor de mensen die problemen hebben met het aan de gang krijgen van de Sades A60 Spellond virtual 7.1 headset, of in elk geval alleen stereo geluid krijgen: Google even naar de Xear 3D drivers, hiermee kon ik 'm wel installeren en instellen dat het een 7.1 device is.Don't let my username fool you...![]()
Die zijn naar me onderweg. Tevens wat goedkopere via Ebay.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Iemand?
[..]
Wat is dan het nut boven een Humax die net zoveel kost?
Enne, humax? Leven jullie hier nog in de middeleeuwen?
Die Chinese clonen zijn niet bepaald aan te raden. Ik heb er het afgelopen half jaar al 4 in de container zien verdwijnen. Grootste probleem bij die dingen is de Bootloader en de image zelf.![]()
Nou blackfriday is er weer, en dan komt normaal de koopdrang weer omhoog..
Vroeger(lees een 2-3 jaar terug) weet ik dat er nog wat leuke deals waren deze dag
of goede aanbiedingen.. Ik ben er nog niet echt 1 tegen gekomen(op een zaklmapje na misschien).. Jullie?
De meeste aanbiedingen slaan gewoon nergens op, en die wel ergens op slaan zijn gelimiteerd aan 3 stuks ofzo..
Hieronder alle blackfriday deal pages die ik zo kon vinden:
http://www.gearbest.com/p(...)KJncICFQjlwgodfbUA-w
http://deals.banggood.com(...)er&utm_content=Louis
http://www.tmart.com/promotion/bf_coupon.html
http://c.dx.com/collectio(...)in=NL2014blackfriday
http://www.tinydeal.com/de/more-like-higher-discount-si-2886.html
http://www.pandawill.com/landingpage/bf_d_20141126.html
http://www.buyincoins.com/lp/2014-black-friday-en.html
misschien dat jullie nog leuke deals zien even delen dan![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:08 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Met de coupon code:Bedankt voor de links. Bij mij werkt de coupon trouwens niet. Er gaat niks van de prijs af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link naar product.Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:13 schreef Gunny het volgende:
Die zijn naar me onderweg. Tevens wat goedkopere via Ebay.
Want bij deze staat specifiek Comply bij, en volgens een Tweaker waren dat aanraders. Of is het maar 1 pot nat?quote:Enne, humax? Leven jullie hier nog in de middeleeuwen?![]()
![]()
Ik moet ook van die comply foam dopjes hebben voor mij pistons. De standaard bijgeleverde vind ik ook niet erg fijn zittenquote:
Alleen liever niet van AE.Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
G*dver, één decoder van Ziggo dus kapot.
Alleen dacht ik: Ram er een CI+-module in, is goedkoper dan een Humax/decoder.
Ja, toedeloe, wat oudere tv's op de slaapkamers staan die allemaal geen CI+-module accepteren.
Dus kan alsnog op zoek naar een andere decoder/Humax...![]()
![]()
Al eens geprobeerd de firmware van de tv's te updaten? wil vaak nog wel eens helpen!quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:49 schreef Goddelijker het volgende:
G*dver, één decoder van Ziggo dus kapot.
Alleen dacht ik: Ram er een CI+-module in, is goedkoper dan een Humax/decoder.
Ja, toedeloe, wat oudere tv's op de slaapkamers staan die allemaal geen CI+-module accepteren.
Dus kan alsnog op zoek naar een andere decoder/Humax...![]()
Werkt iig op cyber monday, maar volgens mij is ie sitewidequote:Op vrijdag 28 november 2014 11:25 schreef Downstar het volgende:
Nou blackfriday is er weer, en dan komt normaal de koopdrang weer omhoog..
Vroeger(lees een 2-3 jaar terug) weet ik dat er nog wat leuke deals waren deze dag
of goede aanbiedingen.. Ik ben er nog niet echt 1 tegen gekomen(op een zaklmapje na misschien).. Jullie?
De meeste aanbiedingen slaan gewoon nergens op, en die wel ergens op slaan zijn gelimiteerd aan 3 stuks ofzo..
Hieronder alle blackfriday deal pages die ik zo kon vinden:
http://www.gearbest.com/p(...)KJncICFQjlwgodfbUA-w
http://deals.banggood.com(...)er&utm_content=Louis
http://www.tmart.com/promotion/bf_coupon.html
http://c.dx.com/collectio(...)in=NL2014blackfriday
http://www.tinydeal.com/de/more-like-higher-discount-si-2886.html
http://www.pandawill.com/landingpage/bf_d_20141126.html
http://www.buyincoins.com/lp/2014-black-friday-en.html
misschien dat jullie nog leuke deals zien even delen dan
8% OFF / ENDS ON: DEC.4th
Coupon code: MONDAY
http://www.dealsmachine.com/m-promotion-active-318.html
http://www.coolicool.com/Promotions/black-friday-2014/
http://www.tomtop.com/images/edm/blackfriday2014-edm.htm?aid=em2
http://www.eachbuyer.com/promote
http://promotion.geekbuyi(...)Black_Friday__banner
http://special.focalprice(...)gn=FP_1411BFS_search
Ik denk dat er geen shop is die geen Black Friday pagina heeft...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Nu maar een Humax via MP gescoord voor 45,- ipv de 120 dat 'ie nieuw kost.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Al eens geprobeerd de firmware van de tv's te updaten? wil vaak nog wel eens helpen!![]()
Er was een maand terug wel een actie bij ziggo voor vaste klanten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nu maar een Humax via MP gescoord voor 45,- ipv de 120 dat 'ie nieuw kost.
Een HD decoder/recorder voor 10 euro(verzendkosten), enige voorwaarde was dat je nog een jaar moest blijven ofzo.
maargoed ontopicKlopt, maar als zelfs de grote(lijstje dat ik noemde) niet echt aanbiedingen hebben, dan ga ik er vanuit dat die kleinere helemaal kut deal zullen hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Werkt iig op cyber monday, maar volgens mij is ie sitewide
8% OFF / ENDS ON: DEC.4th
Coupon code: MONDAY
http://www.dealsmachine.com/m-promotion-active-318.html
http://www.coolicool.com/Promotions/black-friday-2014/
http://www.tomtop.com/images/edm/blackfriday2014-edm.htm?aid=em2
http://www.eachbuyer.com/promote
http://promotion.geekbuyi(...)Black_Friday__banner
http://special.focalprice(...)gn=FP_1411BFS_search
Ik denk dat er geen shop is die geen Black Friday pagina heeft...![]()
![]()
http://www.ebay.nl/itm/40(...)id=p3984.m1497.l2649quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Linkje?
Want bij deze staat specifiek Comply bij, en volgens een Tweaker waren dat aanraders. Of is het maar 1 pot nat?
http://www.aliexpress.com(...)sets/2032659042.html
Deze dus. Maar of het was is moet ik eerst nog zien. Voor het zelfde geld zijn het van die zweet dingen die je na 5 minuten in een hoek gooit.![]()
Die laatste van Aliexpress zat iemand op Tweakers sterk aan te raden, maar het ging me dus meer op betrouwbaarheid van de verkoper op Ali. (men raadt hier over het algemeen verkopers aan die wat betrouwbaarder bekend staan)quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:44 schreef Gunny het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/40(...)id=p3984.m1497.l2649
http://www.aliexpress.com(...)sets/2032659042.html
Deze dus. Maar of het was is moet ik eerst nog zien. Voor het zelfde geld zijn het van die zweet dingen die je na 5 minuten in een hoek gooit.![]()
Ja, het is een beetje een tragische bedoening die 'aanbiedingen'.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
Klopt, maar als zelfs de grote(lijstje dat ik noemde) niet echt aanbiedingen hebben, dan ga ik er vanuit dat die kleinere helemaal kut deal zullen hebben
Enige waar je wat aan hebt is categoriewijd geldende coupons.
Zoals krijg je bij Everbuying -12% sitewide als je ' NOV24 ' gebruikt (t/m 4 dec).
Zoiets vind ik dan nog wel praktisch. Gewoon je eigen aanbiedingen uitzoeken.
Had nog wat puntjes staan, dus voor nog geen 80 USD een SJCAM M10 besteld (met volledige acc. kit).
Formaatje lijkt me wel chill.Nu nog ff ogen openhouden voor een PiPO W6-deal.
Ja pandawill en tmart hebben ook coupons, das dan wel weer handigquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje een tragische bedoening die 'aanbiedingen'.
Enige waar je wat aan hebt is categoriewijd geldende coupons.
Zoals krijg je bij Everbuying -12% sitewide als je ' NOV24 ' gebruikt (t/m 4 dec).
Zoiets vind ik dan nog wel praktisch. Gewoon je eigen aanbiedingen uitzoeken.
Had nog wat puntjes staan, dus voor nog geen 80 USD een SJCAM M10 besteld (met volledige acc. kit).
Formaatje lijkt me wel chill.Nu nog ff ogen openhouden voor een PiPO W6-deal.
Was die SJCAM M10 met accessoires kit niet voordeliger bij gearbest:quote:With waterproof case: http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_113683.html, coupon: GBM10LG, which will lower the price to $77.00 free shipping![]()
Eigenlijk wel, mits je geen punten in te wisselen hebt ergens...
Omdat ik tegenwoordig Chinaprices redelijk prut vind gebruik ik voornamelijk Finddealsfor.me . Zag ik eigenlijk alleen Everbuying, Focalprice, Pandawill, Fasttech en Geekbuying zo'n beetje voorbijkomen, met weinig interessante prijzen, of al in de aanbieding voor ruim over de 80 USD en dan kon je niet eens een coupon gebruiken. Gearbest kwam niet voorbij en had ook zo 1-2-3 geen overzicht van coupons. Op AliExpress was er ook wel eentje voor rond de 77, maar dat was alleen voor een gele. Verder zat je daar ook weer rond de 80~84 USD voor een complete set. Moet je ook nog oppassen, want sommige hebben alleen een 'lite' setje, met niet alle accessoires. Maar die Gearbest kan dus mogelijk wel een aanrader zijn voor mensen die er ook eentje willen, ja.
Ik kan alleen maar zeggen, binnen 24 uur verzonden met een werkende tracking. Maar gezien de prijs die hij vraagt voor 1 setje, denk ik dat hij dan ook eerder de boel netjes af zal handelen. Hij verdiend er te veel aan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:21 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die laatste van Aliexpress zat iemand op Tweakers sterk aan te raden, maar het ging me dus meer op betrouwbaarheid van de verkoper op Ali. (men raadt hier over het algemeen verkopers aan die wat betrouwbaarder bekend staan)![]()
![]()
Ik ga akkoord met je verklaringquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:09 schreef shiznuts het volgende:
Eigenlijk wel, mits je geen punten in te wisselen hebt ergens...
Omdat ik tegenwoordig Chinaprices redelijk prut vind gebruik ik voornamelijk Finddealsfor.me . Zag ik eigenlijk alleen Everbuying, Focalprice, Pandawill, Fasttech en Geekbuying zo'n beetje voorbijkomen, met weinig interessante prijzen, of al in de aanbieding voor ruim over de 80 USD en dan kon je niet eens een coupon gebruiken. Gearbest kwam niet voorbij en had ook zo 1-2-3 geen overzicht van coupons. Op AliExpress was er ook wel eentje voor rond de 77, maar dat was alleen voor een gele. Verder zat je daar ook weer rond de 80~84 USD voor een complete set. Moet je ook nog oppassen, want sommige hebben alleen een 'lite' setje, met niet alle accessoires. Maar die Gearbest kan dus mogelijk wel een aanrader zijn voor mensen die er ook eentje willen, ja.
haha![]()
Nooit problemen gehad met aliexpress maar nu probeert iemand me op te lichten![]()
Had car dvd speler gekocht ( koop ik normaal altijd voor 200usd ) maar nu bij een onbekende en 0feedback was die 90usd. Dus ik had hem bested ( bedoel via alipay en creditcard ben ik toch verzekerd van terug gave geld ) goed 12-11 tracking gehad. kreeg ik gisteren een berichtje dat die 10usd wilt refunden voor het lange wachten. ( had hier helemaal niet ongevraagd ) en dat ik een dispute moet aanmelden en hij dan 10,- bied en ik die moet akkoorden. Dus heb gelijk dispute ingedrukt en om volledige refund gevraagd. Krijg ik een bericht dat die 10usd wilt geven en een Pm ja klik ok akkoord de dvd speler komt er ook aan! Ja dag!!! Zodra ik op akkoord klik heeft hij 80usd en ik 10usd! Dus heb de dispute maar ge escaleerdSkysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
![]()
![]()
Doet ie wel slim ja.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nee ach je weet nooit.. maar echt leuke deals zijn er niet zo veel meer...quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:23 schreef Downstar het volgende:
Klopt, maar als zelfs de grote(lijstje dat ik noemde) niet echt aanbiedingen hebben, dan ga ik er vanuit dat die kleinere helemaal kut deal zullen hebbenJa dat wou ik ook wel... of die voyo a1 10.1"quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:41 schreef shiznuts het volgende:
Nu nog ff ogen openhouden voor een PiPO W6-deal.![]()
Bij banggood is de w6 $189.99 zonder korting
en bij gearbest is de voyo $176.88 zonder korting.. maar das zo'n goud/witte...
waarom kocht je het uberhaupt bij een verkoper die het voor minder dan de helft aanbied en dan ook nog eens 0 feedback heeft ... dat is vragen om problemenquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:00 schreef revpolen het volgende:
Nooit problemen gehad met aliexpress maar nu probeert iemand me op te lichten![]()
Had car dvd speler gekocht ( koop ik normaal altijd voor 200usd ) maar nu bij een onbekende en 0feedback was die 90usd. Dus ik had hem bested ( bedoel via alipay en creditcard ben ik toch verzekerd van terug gave geld ) goed 12-11 tracking gehad. kreeg ik gisteren een berichtje dat die 10usd wilt refunden voor het lange wachten. ( had hier helemaal niet ongevraagd ) en dat ik een dispute moet aanmelden en hij dan 10,- bied en ik die moet akkoorden. Dus heb gelijk dispute ingedrukt en om volledige refund gevraagd. Krijg ik een bericht dat die 10usd wilt geven en een Pm ja klik ok akkoord de dvd speler komt er ook aan! Ja dag!!! Zodra ik op akkoord klik heeft hij 80usd en ik 10usd! Dus heb de dispute maar ge escaleerd![]()
Mweeeeh.. Vandaag tijdens het reizen (met het OV) het metalen gedeelte (Het computertje dus) kwijtgeraakt... Kwam na 3 uur reizen thuis, toen zag ik dat ik alleen het bandje nog om had, kwijt dus. Even bedenken of ik nog een nieuwe ga kopen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:04 schreef roflcat het volgende:
Vandaag na 30 dagen mijn Xiaomi MiBand binnen gekregen via CSSbuy, van de Xiaomi Tmall. Heeft me in totaal inclusief verzenden etc. ongeveer 15 euro gekost. In eerste instantie dacht ik (Toen het bandje net verzonden was) dat het een beetje een miskoop zou zijn, aangezien je er alleen je stappen mee kan tellen, maar dit bleek absoluut niet het geval!
Op de Xiaomi site is een gemodificeerde MiBand app te downloaden, welke het mogelijk maakt om realtime notificaties (Whatsapp, berichten, Facebook etc.) via de MiBand te laten lopen. Je kunt dus instellen hoevaak en hoe lang de band trilt, en welke kleur ledjes gaan branden als je een Whatsapp-/Facebookberichtje binnenkrijgt. Tevens is het mogelijk om met mijn Sony (Xperia Z2, android 4.4.4) de MiBand zo in te stellen, dat als de band in de buurt van de telefoon is, deze geen code nodig heeft om te unlocken. Op internet stond dat dit alleen met een MiUI rom kon.
Al met al best leuk!
Hier de app voor de geïnteresseerden: http://en.miui.com/thread-53761-1-1.html![]()
Misschien mist ie spanning in zijn leven.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:13 schreef Kenzi het volgende:
[..]
waarom kocht je het uberhaupt bij een verkoper die het voor minder dan de helft aanbied en dan ook nog eens 0 feedback heeft ... dat is vragen om problemenI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Kun je achter je telefoon schuilen...quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:18 schreef rene90 het volgende:
Handig voor in Syrië ofzo
3XNILLKIN Anti-Explosion Glass Screen Protector For Samsung Note 3
Helaas geen actie meer voor de Earson toch? Kost nu 26 dollar wat gewoon 22 euro isArmoedige koers.
![]()
Op ebay is ie 18,96 zo op t eerste oog.. misschien dat je hem met andere zoektermen nog goedkoper kan vinden...quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:34 schreef rene90 het volgende:
Helaas geen actie meer voor de Earson toch? Kost nu 26 dollar wat gewoon 22 euro isArmoedige koers.
Hmm zo'n Pipo W6 lijkt me ook wel wat, mocht iemand een goeie deal vinden houd ik me aanbevolen. Ik wil een tablet voor m'n moeder kopen maar ik denk dat Android te moeilijk is voor haar, Windows zou ideaal zijn omdat ze dat gewend is van de computer![]()
Is die Windows overigens een standaard versie? Mijn M9 Pro had ik met de oorspronkelijke Pipo ROM bijna uit het raam gegooid van frustratie, maar sinds ik daar een custom rom op heb gezet (na 2 weken of zo) ben ik er uitermate tevreden over
Nog een vraagje, welke MINIX box hadden enkelen van jullie hier recentelijk gekocht?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2014 20:43:07 ]![]()
Er zijn ook neppe in omloop geloof ik, dus dat riskeer je dan wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Op ebay is ie 18,96 zo op t eerste oog.. misschien dat je hem met andere zoektermen nog goedkoper kan vinden...Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Bericht naar de verkoper en anders Paypal-claim?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:43 schreef N22 het volgende:
[..]
Er zijn ook neppe in omloop geloof ik, dus dat riskeer je dan wel.![]()
Voor als je imitatie-batterij ontploft?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:18 schreef rene90 het volgende:
Handig voor in Syrië ofzo
3XNILLKIN Anti-Explosion Glass Screen Protector For Samsung Note 3I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
N8 danwel N8-H, zo uit het hoofd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:41 schreef J.B. het volgende:
Nog een vraagje, welke MINIX box hadden enkelen van jullie hier recentelijk gekocht?Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
Ja dat is inderdaad zo, je bent beschermd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bericht naar de verkoper en anders Paypal-claim?Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Minix X8-Hquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:41 schreef J.B. het volgende:
Hmm zo'n Pipo W6 lijkt me ook wel wat, mocht iemand een goeie deal vinden houd ik me aanbevolen. Ik wil een tablet voor m'n moeder kopen maar ik denk dat Android te moeilijk is voor haar, Windows zou ideaal zijn omdat ze dat gewend is van de computer![]()
Is die Windows overigens een standaard versie? Mijn M9 Pro had ik met de oorspronkelijke Pipo ROM bijna uit het raam gegooid van frustratie, maar sinds ik daar een custom rom op heb gezet (na 2 weken of zo) ben ik er uitermate tevreden over
Nog een vraagje, welke MINIX box hadden enkelen van jullie hier recentelijk gekocht?![]()
tip: een windows tablets is niet echt iets voor moeders. Vrij lastig die slide moves van de zijkant/onderkant die je moet maken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:41 schreef J.B. het volgende:
Nog een vraagje, welke MINIX box hadden enkelen van jullie hier recentelijk gekocht?:]![]()
Ik heb ATH-M50 headphones maar de kabel is net iets te kort om aan m'n bureau te luisteren omdat m'n versterker verder weg staat.
Heb ik met deze verlengkabel mono-geluid of slaat het mono ergens anders op?
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item418a2a95b5
Of zou ik ook een normale 3,5mm-verlengkabel kunnen halen (heb zo'n adaptertje erbij)?
Lijkt me dat er dan kwaliteitsverlies is, of is de plug gewoon een plug en maakt het niet uit?
Ik luister alles in FLAC dus misschien is dan zo'n 3,5mm-merkkabel handiger, zou kut zijn als zo'n Chinese kabel zo'n ruis erin heeft zitten.
[ Bericht 10% gewijzigd door MacorgaZ op 28-11-2014 23:01:41 ]![]()
1 ring aan de plug = monoquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb ATH-M50 headphones maar de kabel is net iets te kort om aan m'n bureau te luisteren omdat m'n versterker verder weg staat.
Heb ik met deze verlengkabel mono-geluid of slaat het mono ergens anders op?
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item418a2a95b5
Of zou ik ook een normale 3,5mm-verlengkabel kunnen halen (heb zo'n adaptertje erbij)?
Lijkt me dat er dan kwaliteitsverlies is, of is de plug gewoon een plug en maakt het niet uit?
Ik luister alles in FLAC dus misschien is dan zo'n 3,5mm-merkkabel handiger, zou kut zijn als zo'n Chinese kabel zo'n ruis erin heeft zitten.=not= stereo.
In other news.
Blackfriday deals MP4Nation... http://www.mp4nation.net/bf2014 , o.a. -15 USD op selected IEMs.
• Brainwavz M1 Earphones $29.50 After Coupon Code: BF2014M1DEAL **LIMITED**
• Dunu DN12 Earphones $19.50 After Coupon Code: BF2014DN12 **LIMITED**
en • Brainwavz R1 Dual Driver Earphones $19.50 After Coupon Code: BF2014R1DEAL **LIMITED** (-25 USD)
- UPD 09:33
• NEW: Brainwavz M2 Earphones $34.50 After Coupon Code: BF2014BWM2 <- aanrader voor bassheads!!
• NEW: SoundMagic E10 Black $24.50 After Coupon Code: BF2014SME10 **LIMITED**
[ Bericht 11% gewijzigd door shiz op 29-11-2014 09:33:38 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand tips waar je de Mi Band het best kan kopen?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Had iemand het niet over Tinydeal ofzo? Moet je ff teruglezen. Of zelf op zoek gaan bij shops die je vertrouwt natuurlijk. Ik vertrouw niemand.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:05 schreef relativity het volgende:
Iemand tips waar je de Mi Band het best kan kopen?Dus... xiaomi.tmall.com .
* shiznuts monkeybrain al met het verhaal zien komen dat MisterTao m'n legit shizzle doorverkoopt voor woekerprijzen op Buyincoins en mij fake shizzle opstuurt.
[ Bericht 15% gewijzigd door shiz op 28-11-2014 23:15:50 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Voor degene die vroeg of de sades A60 op de ps4 werkte; het werkt primaHij geeft dan 5.1, alleen geen vibratie.
You can't be late if you don't show up.![]()
Hehe ja dat is ook zo. Nou iig bedankt! Heb hem gevonden op tinydealquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Had iemand het niet over Tinydeal ofzo? Moet je ff teruglezen. Of zelf op zoek gaan bij shops die je vertrouwt natuurlijk. Ik vertrouw niemand.Dus... xiaomi.tmall.com .
* shiznuts monkeybrain al met het verhaal zien komen dat MisterTao m'n legit shizzle doorverkoopt voor woekerprijzen op Buyincoins en mij fake shizzle opstuurt.
Ga 'em morgen bestellen denk ik.
Wel leuk voor een insomniac
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Omdat ik toch bescherming heb van alipay en mijn creditcardquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:13 schreef Kenzi het volgende:
[..]
waarom kocht je het uberhaupt bij een verkoper die het voor minder dan de helft aanbied en dan ook nog eens 0 feedback heeft ... dat is vragen om problemenSkysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Iemand nog een goede site waar ze veel smd componenten hebben? Koop nu vaak via ebay stores maar wisselende ervaringen.![]()
Je kan je tablet toch even door je moeder laten testen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:41 schreef J.B. het volgende:
Nog een vraagje, welke MINIX box hadden enkelen van jullie hier recentelijk gekocht?
Android te moeilijk? Valt wel mee toch?
Als je t zekere voor t onzeker wilt nemen moet je n ipad kopen. Een ipad mini (1, tweedehands) is niet duur meer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: