Nee ach je weet nooit.. maar echt leuke deals zijn er niet zo veel meer...quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:23 schreef Downstar het volgende:
Klopt, maar als zelfs de grote(lijstje dat ik noemde) niet echt aanbiedingen hebben, dan ga ik er vanuit dat die kleinere helemaal kut deal zullen hebben
Ja dat wou ik ook wel... of die voyo a1 10.1"quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:41 schreef shiznuts het volgende:
Nu nog ff ogen openhouden voor een PiPO W6-deal.
waarom kocht je het uberhaupt bij een verkoper die het voor minder dan de helft aanbied en dan ook nog eens 0 feedback heeft ... dat is vragen om problemenquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:00 schreef revpolen het volgende:
Nooit problemen gehad met aliexpress maar nu probeert iemand me op te lichten![]()
Had car dvd speler gekocht ( koop ik normaal altijd voor 200usd ) maar nu bij een onbekende en 0feedback was die 90usd. Dus ik had hem bested ( bedoel via alipay en creditcard ben ik toch verzekerd van terug gave geld ) goed 12-11 tracking gehad. kreeg ik gisteren een berichtje dat die 10usd wilt refunden voor het lange wachten. ( had hier helemaal niet ongevraagd ) en dat ik een dispute moet aanmelden en hij dan 10,- bied en ik die moet akkoorden. Dus heb gelijk dispute ingedrukt en om volledige refund gevraagd. Krijg ik een bericht dat die 10usd wilt geven en een Pm ja klik ok akkoord de dvd speler komt er ook aan! Ja dag!!! Zodra ik op akkoord klik heeft hij 80usd en ik 10usd! Dus heb de dispute maar ge escaleerd
Mweeeeh.. Vandaag tijdens het reizen (met het OV) het metalen gedeelte (Het computertje dus) kwijtgeraakt... Kwam na 3 uur reizen thuis, toen zag ik dat ik alleen het bandje nog om had, kwijt dus. Even bedenken of ik nog een nieuwe ga kopen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:04 schreef roflcat het volgende:
Vandaag na 30 dagen mijn Xiaomi MiBand binnen gekregen via CSSbuy, van de Xiaomi Tmall. Heeft me in totaal inclusief verzenden etc. ongeveer 15 euro gekost. In eerste instantie dacht ik (Toen het bandje net verzonden was) dat het een beetje een miskoop zou zijn, aangezien je er alleen je stappen mee kan tellen, maar dit bleek absoluut niet het geval!
Op de Xiaomi site is een gemodificeerde MiBand app te downloaden, welke het mogelijk maakt om realtime notificaties (Whatsapp, berichten, Facebook etc.) via de MiBand te laten lopen. Je kunt dus instellen hoevaak en hoe lang de band trilt, en welke kleur ledjes gaan branden als je een Whatsapp-/Facebookberichtje binnenkrijgt. Tevens is het mogelijk om met mijn Sony (Xperia Z2, android 4.4.4) de MiBand zo in te stellen, dat als de band in de buurt van de telefoon is, deze geen code nodig heeft om te unlocken. Op internet stond dat dit alleen met een MiUI rom kon.
Al met al best leuk!
Hier de app voor de geïnteresseerden: http://en.miui.com/thread-53761-1-1.html
Misschien mist ie spanning in zijn leven.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:13 schreef Kenzi het volgende:
[..]
waarom kocht je het uberhaupt bij een verkoper die het voor minder dan de helft aanbied en dan ook nog eens 0 feedback heeft ... dat is vragen om problemen
Kun je achter je telefoon schuilen...quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:18 schreef rene90 het volgende:
Handig voor in Syrië ofzo
3XNILLKIN Anti-Explosion Glass Screen Protector For Samsung Note 3
Op ebay is ie 18,96 zo op t eerste oog.. misschien dat je hem met andere zoektermen nog goedkoper kan vinden...quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:34 schreef rene90 het volgende:
Helaas geen actie meer voor de Earson toch? Kost nu 26 dollar wat gewoon 22 euro isArmoedige koers.
Er zijn ook neppe in omloop geloof ik, dus dat riskeer je dan wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Op ebay is ie 18,96 zo op t eerste oog.. misschien dat je hem met andere zoektermen nog goedkoper kan vinden...
Bericht naar de verkoper en anders Paypal-claim?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:43 schreef N22 het volgende:
[..]
Er zijn ook neppe in omloop geloof ik, dus dat riskeer je dan wel.
Voor als je imitatie-batterij ontploft?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:18 schreef rene90 het volgende:
Handig voor in Syrië ofzo
3XNILLKIN Anti-Explosion Glass Screen Protector For Samsung Note 3
N8 danwel N8-H, zo uit het hoofd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:41 schreef J.B. het volgende:
Nog een vraagje, welke MINIX box hadden enkelen van jullie hier recentelijk gekocht?
Ja dat is inderdaad zo, je bent beschermd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bericht naar de verkoper en anders Paypal-claim?
Minix X8-Hquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:41 schreef J.B. het volgende:
Hmm zo'n Pipo W6 lijkt me ook wel wat, mocht iemand een goeie deal vinden houd ik me aanbevolen. Ik wil een tablet voor m'n moeder kopen maar ik denk dat Android te moeilijk is voor haar, Windows zou ideaal zijn omdat ze dat gewend is van de computer![]()
Is die Windows overigens een standaard versie? Mijn M9 Pro had ik met de oorspronkelijke Pipo ROM bijna uit het raam gegooid van frustratie, maar sinds ik daar een custom rom op heb gezet (na 2 weken of zo) ben ik er uitermate tevreden over
Nog een vraagje, welke MINIX box hadden enkelen van jullie hier recentelijk gekocht?
tip: een windows tablets is niet echt iets voor moeders. Vrij lastig die slide moves van de zijkant/onderkant die je moet maken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:41 schreef J.B. het volgende:
Hmm zo'n Pipo W6 lijkt me ook wel wat, mocht iemand een goeie deal vinden houd ik me aanbevolen. Ik wil een tablet voor m'n moeder kopen maar ik denk dat Android te moeilijk is voor haar, Windows zou ideaal zijn omdat ze dat gewend is van de computer![]()
Is die Windows overigens een standaard versie? Mijn M9 Pro had ik met de oorspronkelijke Pipo ROM bijna uit het raam gegooid van frustratie, maar sinds ik daar een custom rom op heb gezet (na 2 weken of zo) ben ik er uitermate tevreden over
1 ring aan de plug = monoquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb ATH-M50 headphones maar de kabel is net iets te kort om aan m'n bureau te luisteren omdat m'n versterker verder weg staat.
Heb ik met deze verlengkabel mono-geluid of slaat het mono ergens anders op?
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item418a2a95b5
Of zou ik ook een normale 3,5mm-verlengkabel kunnen halen (heb zo'n adaptertje erbij)?
Lijkt me dat er dan kwaliteitsverlies is, of is de plug gewoon een plug en maakt het niet uit?
Ik luister alles in FLAC dus misschien is dan zo'n 3,5mm-merkkabel handiger, zou kut zijn als zo'n Chinese kabel zo'n ruis erin heeft zitten.
Had iemand het niet over Tinydeal ofzo? Moet je ff teruglezen. Of zelf op zoek gaan bij shops die je vertrouwt natuurlijk. Ik vertrouw niemand.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:05 schreef relativity het volgende:
Iemand tips waar je de Mi Band het best kan kopen?
Hehe ja dat is ook zo. Nou iig bedankt! Heb hem gevonden op tinydealquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Had iemand het niet over Tinydeal ofzo? Moet je ff teruglezen. Of zelf op zoek gaan bij shops die je vertrouwt natuurlijk. Ik vertrouw niemand.Dus... xiaomi.tmall.com .
* shiznuts monkeybrain al met het verhaal zien komen dat MisterTao m'n legit shizzle doorverkoopt voor woekerprijzen op Buyincoins en mij fake shizzle opstuurt.
Omdat ik toch bescherming heb van alipay en mijn creditcardquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:13 schreef Kenzi het volgende:
[..]
waarom kocht je het uberhaupt bij een verkoper die het voor minder dan de helft aanbied en dan ook nog eens 0 feedback heeft ... dat is vragen om problemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |