Dit heeft niks te maken met jouw TT.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:31 schreef Fushia2 het volgende:
3)" ik wil best, maar mijn vriendin wilt het niet"
Hier wilde ik een heel discriminerend grapje over maken, maar dat heb ik niet gedaan.quote:Op donderdag 27 november 2014 08:08 schreef Pharkus het volgende:
Wat heeft dat met voortplanting te maken?
Dat kan, maar als vrouw' heb je hier geen enkele invloed op.quote:Op donderdag 27 november 2014 07:50 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben tegenstander van anale coïtus.
heb je het ooit gedaan?quote:Op donderdag 27 november 2014 07:13 schreef pijltjegooien het volgende:
Ik mis de toegevoegde waarde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er is verschil tussen hem per ongeluk in een keer tot aan de basis erin rammen en rustig aan opwarmen he?quote:Op donderdag 27 november 2014 08:20 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Realistisch gezien iets wat vrouwen niet zo leuk vinden.
Er zullen ongetwijfeld wel een paar types rond lopen die dat wel leuk vinden, maar ik heb het nog nooit meegemaakt.
Ik ben zelf niet zo handig en vaak dronken geweest tijdens niets betekende seks en ik heb die fout een paar keer bijna gemaakt. (Ja, per ongeluk, dat gebeurt echt)
De reactie daarop gaf wel wat realisme aan.
Niet voor iedereen, zeker niet bij vrouwen.
Nieuw woordje?quote:Op donderdag 27 november 2014 07:49 schreef GhpH het volgende:
En als homo's het doen dan is het ineens de meest smerige daad van de hele mensheid
Hypocriet.
Janies, doe jij er ook aan? Ik ben geschokt.quote:Op donderdag 27 november 2014 08:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er is verschil tussen hem per ongeluk in een keer tot aan de basis erin rammen en rustig aan opwarmen he?
zei ik dat?!quote:Op donderdag 27 november 2014 08:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Janies, doe jij er ook aan? Ik ben geschokt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 08:21 schreef zarGon het volgende:
Ik ben meer van het vleugelen!TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ikniet tegen anale seks ben?quote:Op donderdag 27 november 2014 08:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik lees tussen de regels door. Interessant persoon ben je.
Ik had dat niet achter je gezochtquote:Op donderdag 27 november 2014 08:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ikniet tegen anale seks ben?
JB accepteert een hoopquote:Op donderdag 27 november 2014 08:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had dat niet achter je gezocht
Dit.quote:Op donderdag 27 november 2014 07:49 schreef GhpH het volgende:
En als homo's het doen dan is het ineens de meest smerige daad van de hele mensheid
Hypocriet.
het is uitquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 08:21 schreef zarGon het volgende:
Ik ben meer van het vleugelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af wat een vrouw daar van vindt![]()
De pijnquote:
welke pijn? De pijn van anaal of de pijn van het uitmaken. Indien het over painal gaat kan ik je gerust stellenquote:
de ene vrouw kan meer hebben dan de ander natuurlijk en ook groot is niet altijd n probleem geloof ik. Geil zijn is wel belangrijkquote:Op donderdag 27 november 2014 08:46 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Ik ben zo niet van het rammen JB, ik had laatst weer een ontmoeting waar mij met veel minachting werd verteld dat mijn penis te groot was en ik ben heel voorzichtig geweest.
Als dat vaginaal al een probleem is, hoe zou ik dat anaal moeten doen zonder dat ik het gevoel heb dat ik iemand narigheid aan het aandoen ben moeten aanpakken?
De meest idiote posts hebben soms een kern van waarheid in zich, hoe onwaarschijnlijk dan ook.
Misschien ga ik wel celabitair worden, dan ben ik iig wel oprecht.
Denk dat ik beiden niet aan zou kunnenquote:Op donderdag 27 november 2014 09:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
welke pijn? De pijn van anaal of de pijn van het uitmaken. Indien het over painal gaat kan ik je gerust stellen
Te laat doeiquote:Op donderdag 27 november 2014 09:37 schreef Robophatt het volgende:
U
[..]
Denk dat ik beiden niet aan zou kunnen
Ey smeerpijpquote:Op donderdag 27 november 2014 09:55 schreef ntm het volgende:
Terechte klacht, al denk ik dat mannen het vaak niet durven te zeggen omdat ze denken dat vrouwen het niet willen. Taboe enzo
Persoonlijke voorkeuren van één individu maken nog geen maatschappelijk probleem.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:11 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
"Alle soorten seks"?
Dat vind ik best wel zorgelijk.
Geweld is prima, oorlogen zijn we inmiddels aan gewend, maar seks is een taboe?
Hij ishommo dat telt zwaar mee of coersquote:Op donderdag 27 november 2014 10:31 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Eerst was TS nog conservatief maar opent nu wel een topic over anale sex?
Lekker trollen joh..
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 27 november 2014 10:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik moet er zelf niet aan denken. Maar dat heb ik met alle soorten seks.
TS is niet zo intelligent, dus consequent principes toepassen is niet aan hem besteed.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:31 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Eerst was TS nog conservatief maar opent nu wel een topic over anale sex?
Lekker trollen joh..
Wat een woorden op de vroege dagquote:Op donderdag 27 november 2014 10:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TS is niet zo intelligent, dus consequent principes toepassen is niet aan hem besteed.
quote:Op donderdag 27 november 2014 07:35 schreef thom_05 het volgende:
Hahaha ts wordt in zijn kont gebatst.
Enige voorbereiding is ook wel nodig iddquote:Op donderdag 27 november 2014 10:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik ben geen voorstander van anale seks. 1 keer gedaan, omdat zij het wilde een toen ik mijn pener eruit trok bleef haar anus helemaal open staan en rook heel mijn kamer naar poep.
Vriend van me heeft een keer een stukje poep met een brokje pinda er aan aan zijn lul gehad en diezelfde vriend heeft bij een andere chick een klein keuteltje naar buiten geneukt.
Ik pas er mooi voor.liever in de vagina, ook veel geiler.
ooh maar jij bent moslima met hoofddoek toch? Die nemen hem allemaal in hun kont toch? Dat is toch algemeen bekend?quote:Op donderdag 27 november 2014 09:55 schreef ntm het volgende:
Terechte klacht, al denk ik dat mannen het vaak niet durven te zeggen omdat ze denken dat vrouwen het niet willen. Taboe enzo
Door hoink zijn verhaaltjes? of ervaring met die andere user, ff naam kwijt... die lift.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet ik niet, is nu al bijna een jaar zo. Ik vind het eigenlijk wel prima
Was voorspelbaar dezequote:Op donderdag 27 november 2014 11:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ooh maar jij bent moslima met hoofddoek toch? Die nemen hem allemaal in hun kont toch? Dat is toch algemeen bekend?
ja maar als je dan eindelijk je mocroscharrel zo ver hebt dat je hem ergens in mag steken ga je niet zeggen: spoel jij eerst je endeldarm eens uit.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enige voorbereiding is ook wel nodig iddbegin er dan niet aan als je het niet snapt
because it's True.quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ja maar als je dan eindelijk je mocroscharrel zo ver hebt dat je hem ergens in mag steken ga je niet zeggen: spoel jij eerst je endeldarm eens uit.
Ja tuurlijk jongen, jij kent genoeg Marokkaanse meiden zeker?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
because it's True.
Maar ben jij wel in dan voor vaginale seks voor het huwelijk of alleen anaal?
Hoeveel meiden met een hoofddoek jij anaal geneukt?quote:
omdat ik er toen nog geen ervaring in had en omdat ik al lang blij was dat ik haar zo ver had gekregen.quote:
ik ken er behoorlijk wat ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja tuurlijk jongen, jij kent genoeg Marokkaanse meiden zeker?
1.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoeveel meiden met een hoofddoek jij anaal geneukt?
Of zijn het de verhalen die jij hoort om die vervolgens weer door te vertellen?
Ohzo je sprak specifiek over jouw ervaring. Zou het gewoon vragen, beter dan half kotsend pompen.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
omdat ik er toen nog geen ervaring in had en omdat ik al lang blij was dat ik haar zo ver had gekregen.
Surequote:Op donderdag 27 november 2014 11:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik ken er behoorlijk wat ja.
Hij heeft ook vrienden met die ervaring.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
En door die ene ervaring beweer je dat ze het allemaal doen?
ik woon in rotterdam. Dan kan het niet anders dan dat je er veel kent.quote:
Ik woon in Rotterdam, dus ik kan alle stereotypen over negers, moslims, chinezen en hindoestanen bevestigenquote:Op donderdag 27 november 2014 11:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik woon in rotterdam. Dan kan het niet anders dan dat je er veel kent.
Nee.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
En door die ene ervaring beweer je dat ze het allemaal doen?
Ik woon gelukkig niet in Rotterdam en weet dat Rotterdam bomvol met kleurlingen zit.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam, dus ik kan alle stereotypen over negers, moslims, chinezen en hindoestanen bevestigen
Ik ben niet onder de indruk van stoere praat op een forum, derhalve geloof ik je ook gewoon niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik woon in rotterdam. Dan kan het niet anders dan dat je er veel kent.
Okay!quote:Op donderdag 27 november 2014 11:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee.
Ten eerste heb ik ook vrienden die zich er schuldig aan gemaakt hebben een heb ik een tijd een Marokkaanse vriendin gehad die een heleboel hele nette vriendinnen had met hoofddoekje waarvan denk 80 % zich gewillig anaal liet nemen.
dat niet. Maar als je opgroeit in rotterdam ontkom je er niet aan dat je veel Marokkanen leert kennen. Dat was het punt.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam, dus ik kan alle stereotypen over negers, moslims, chinezen en hindoestanen bevestigen
Ja precies ditquote:Op donderdag 27 november 2014 11:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
want jij denkt dat als je op een school zit waar 30% Marokkaans is je ze niet leert kennen?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk van stoere praat op een forum, derhalve geloof ik je ook gewoon niet.
Klopt het nou dat elke moslima hem in d'r bips neemt? Zoiets had ik opgevangen.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
Wel grappig. De moslims hier gelijk allemaal weer op de achterste poten door een gebruiker met anaal gefixeerde verhalen
popcorn
Ontkenningsfase?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk van stoere praat op een forum, derhalve geloof ik je ook gewoon niet.
Lekker wegblijven dus, daar wil je toch zeker niet mee geassocieerd wordenquote:Op donderdag 27 november 2014 11:16 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig niet in Rotterdam en weet dat Rotterdam bomvol met kleurlingen zit.
waarschijnlijk zit je er niet eens ver naast.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:18 schreef ntm het volgende:
Ik woon in Gouda, 80% van de Marokkaanse jongeren heeft een inbraak gepleegd. Ik kan het bevestigen.
Hoor er wel veel mensen over, zal vast niet uit de lucht gegrepen zijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt het nou dat elke moslima hem in d'r bips neemt? Zoiets had ik opgevangen.
Geile sletjes hoor, die moslima's.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoor er wel veel mensen over, zal vast niet uit de lucht gegrepen zijn.
Van horen zeggen idd.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geile sletjes hoor, die moslima's.
Oke.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet ik niet, is nu al bijna een jaar zo. Ik vind het eigenlijk wel prima
Het komt ook voor natuurlijk, is alleen echt onlogisch maar dat komt door de cultuurquote:Op donderdag 27 november 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoor er wel veel mensen over, zal vast niet uit de lucht gegrepen zijn.
Te gek voor woordenquote:Op donderdag 27 november 2014 11:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Het komt ook voor natuurlijk, is alleen echt onlogisch maar dat komt door de cultuurMeiden die maagdenvliesoperaties laten doen of inderdaad alleen anaal. Cultuur...
het leven van iedere gelovige is onlogisch.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Het komt ook voor natuurlijk, is alleen echt onlogisch maar dat komt door de cultuurMeiden die maagdenvliesoperaties laten doen of inderdaad alleen anaal. Cultuur...
Al die haat op jou wanneer gaan mensen inzien dat jij een der grootste bazen op het forum bent.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
het leven van iedere gelovige is onlogisch.
Het komt natuurlijk omdat die meisjes zich allemaal heilig voor moeten doen voor hun omgeving maar ondertussen gewoon jonge meiden zijn met seksuele behoeften.
Dus ja, dan maar in het kontje of alleen oraal. Al zijn er ook genoeg die wel zich laten ontmaagden.
Ik geloof er vrij weinig van.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het komt natuurlijk omdat die meisjes zich allemaal heilig voor moeten doen voor hun omgeving maar ondertussen gewoon jonge meiden zijn met seksuele behoeften.
Dus ja, dan maar in het kontje of alleen oraal. Al zijn er ook genoeg die wel zich laten ontmaagden.
Ware woorden dit. Het leven is geen katten pis. Bovendien kun je je net zo goed laten ontmaagden als je anaal doet.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ja want gelovigen die hypocriet zijn hebben we nooit eerder gezienquote:Op donderdag 27 november 2014 11:36 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ik geloof er vrij weinig van.
Anaal is haram en vies, seks voor het huwelijk is ook haram.
Als je al die kant opgaat dan kun je het toch beter in je vagina doen? Dan heb je er zelf ook plezier van?
POW POW KAPLOW BRRRRRRAHHHH BRRRRRRAHHHH!!!quote:Op donderdag 27 november 2014 11:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ja want gelovigen die hypocriet zijn hebben we nooit eerder gezien![]()
Ambipurquote:Op donderdag 27 november 2014 11:36 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ik geloof er vrij weinig van.
Anaal is haram en vies, seks voor het huwelijk is ook haram.
Als je al die kant opgaat dan kun je het toch beter in je vagina doen? Dan heb je er zelf ook plezier van?
Het feit dat dat nodig is zou al een indicatie moeten zijn dat je je op gevaarlijk terrein begeeft.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enige voorbereiding is ook wel nodig iddbegin er dan niet aan als je het niet snapt
quote:Op donderdag 27 november 2014 11:01 schreef GhpH het volgende:
Langer gekend, maar hedendaags steeds meer van toepassing.
Je laat je toch niet nemen in je reet door een vrouw man. Man man man man, het idee al.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:40 schreef Noriega het volgende:
Anale seks is prima. Zowel doen als ontvangen (wel door vrouw met dildo dan he).
Gasten die het pertinent afwijzen zijn meestal bang om homo te zijn.
Mijn verhalen doen harten smelten en poesjes druipen als melkchocolade in de hitsige zomerzon.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Door hoink zijn verhaaltjes? of ervaring met die andere user, ff naam kwijt... die lift.
2 leugens in 1 comment. Waarom liegen mensen zoveel op het internet.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:52 schreef Eyip het volgende:
In een ver verleden wat meiden van halal in dr kont genomen, omdat ze het graag wilden. Niet mijn voorkeur, hou liever van het natte glijwerk. Andere meiden niet of nauwelijks in de bips, zelfs vriending vind het niets.
Soms is het harstikke geil om eens onderdanig te zijn. De keer dat ik het onderging lag ik met handboeien geketend aan haar bed met een gedragen slipje in mijn mond.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:52 schreef Eyip het volgende:
[..]
Je laat je toch niet nemen in je reet door een vrouw man. Man man man man, het idee al.
Gezien je toch zoveel vrije tijd hebt, is het misschien een dikke vette tip om je eens bij te laten scholen in taalvaardigheid.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:25 schreef Spongeboss het volgende:
Kapitein_scheurbuik een ware baas die gewoon zegt wat hij meemaakt grappig om te zien hoe lui in de bres springen. Genoeg chicks die anaal laten doen om maagd te blijven als je dan ook nog maagd moet blijven van je cultuur of daar wordt nadruk op gelegd is de neiging om anaal te doen groter.
Overigens moeten moslims niet zo gevoelig doen hoe veel drinken er geen alcohol stiekem als niemand kijkt mag drugs eigenlijk ook van islam ken er zat die jonkos roken
quote:Op donderdag 27 november 2014 14:00 schreef Noriega het volgende:
Soms is het harstikke geil om eens onderdanig te zijn. De keer dat ik het onderging lag ik met handboeien geketend aan haar bed met een gedragen slipje in mijn mond.
Een andere keer ben ik gewoon degene die neemt. Gewoon niet altijd de baas willen zijn en je seksleven wordt veel rijker.
quote:Op donderdag 27 november 2014 14:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Net zo ranzig als mannen die zich graag ongewenst seksueel opdringen aan users van wie ze denken dat het vrouwen zijn. Ransapen.
Oooo jij doelt op een specifieke user?quote:
nee, ik ken een moslima die dat niet doetquote:Op donderdag 27 november 2014 11:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt het nou dat elke moslima hem in d'r bips neemt? Zoiets had ik opgevangen.
Hopen dat ik stiekem homo ben maar toch achter het net vissen. Pricelessquote:Op donderdag 27 november 2014 14:45 schreef SuperFood het volgende:
[..]
homo zijn maar denken van niet. priceless
quote:Op donderdag 27 november 2014 06:27 schreef Kapsalon het volgende:
Mwah met mapima gaat het best aardig, heb ik me door meerdere fok!leden laten vertellen tenminste
denk er eens over na. ipv een daarvoor geoptimaliseerd orgaan wil jij je plasser in een strak, nauwelijks gelubriceerd zwart hol steken dat vol zit met poep.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:47 schreef very het volgende:
[..]
Hopen dat ik stiekem homo ben maar toch achter het net vissen. Priceless
Gek...van alle keren dat ik chickies anaal geneukt heb zat er geen enkele keer poep aan mijn plasser. Daarbij rekt dat gaatje prima op hoor.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:49 schreef SuperFood het volgende:
[..]
denk er eens over na. ipv een daarvoor geoptimaliseerd orgaan wil jij je plasser in een strak, nauwelijks gelubriceerd zwart hol steken dat vol zit met poep.
ruik er eens aan na die tijd dan.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:54 schreef very het volgende:
[..]
Gek...van alle keren dat ik chickies anaal geneukt heb zat er geen enkele keer poep aan mijn plasser. Daarbij rekt dat gaatje prima op hoor.
Hoe?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:56 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ruik er eens aan na die tijd dan.
ik vind je maar een smeerbats.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:04 schreef very het volgende:
[..]
Hoe?
Ik was mijn pener gewoon...weet niet hoe dat met jou zit?
En toch probeer je subtiel te ontfutselen of ik stiekem toch niet geïnteresseerd zou zijn in een eventuele homo erotische ontmoeting met jouquote:Op donderdag 27 november 2014 15:06 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik vind je maar een smeerbats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
1: Boeie. Gewoon klysma en verder normaal schoon houden.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:16 schreef BaajGuardian het volgende:
1: De anus is niet beschermd tegen de bacterien en sperma zoals de vagina dat door zuurgraad wel is.
2: Ben je homo ofzo met je anale fixatie.
3: Ga eens een harde keutel uitpersen en geniet van de gespleten aambeien die je vervolgens een week met je meedraagt. Associeer dat nu ook maar even.
1 2 & 3:quote:Op donderdag 27 november 2014 15:24 schreef very het volgende:
[..]
1: Boeie. Gewoon klysma en verder normaal schoon houden.
2. Vrouwen hebben ook een kont, derhalve ongeldig argument.
3. Probeer het eens met een chick die het graag doet, en kom dan maar terug.
Maar wat vind jij van die anusdampen die je ruikt als je hem eruit trekt? Dat kun je toch niet prettig vinden?quote:
Ik hou niet van dikke vette tips ik wil juist afvallen!quote:Op donderdag 27 november 2014 14:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gezien je toch zoveel vrije tijd hebt, is het misschien een dikke vette tip om je eens bij te laten scholen in taalvaardigheid.
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:10 schreef very het volgende:
Trouwens...ik lik die (vrouwen)anus ook gewoon, indien schoon![]()
Nogmaals: ik ruik niks, want de dames gewoon goed schoon (klysma doet wonderen)quote:Op donderdag 27 november 2014 15:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar wat vind jij van die anusdampen die je ruikt als je hem eruit trekt? Dat kun je toch niet prettig vinden?
Je doel is puur mij te irriteren?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]ik dring me seksueel niet aan je op. Mijn doel is niet jou om mijn vinger te wikkelen.
Nou vertel ze eensquote:Op donderdag 27 november 2014 11:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dan is voor mij de lol er al af. Als ze eerst heel haar anus moet uitspoelen voordat je er in kan dan heb ik zoiets van steek hem dan in een ander gaatje.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:01 schreef very het volgende:
[..]
Nogmaals: ik ruik niks, want de dames gewoon goed schoon (klysma doet wonderen)
Als je gewoon seks hebt zonder dat er aandrang is of iets in die geest heb je ook geen stront aan de knikker noch rare luchtjes.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dan is voor mij de lol er al af. Als ze eerst heel haar anus moet uitspoelen voordat je er in kan dan heb ik zoiets van steek hem dan in een ander gaatje.
Aan een anus likken doe ik dan weer wel maar alleen als ze echt zo'n mooi roze meisjessterretje heeft.
Dat is ook iets wat gewoon eerder die dag moet gebeuren...niet op het moment dat je al beide naakt bent natuurlijkquote:Op donderdag 27 november 2014 16:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dan is voor mij de lol er al af. Als ze eerst heel haar anus moet uitspoelen voordat je er in kan dan heb ik zoiets van steek hem dan in een ander gaatje.
Aan een anus likken doe ik dan weer wel maar alleen als ze echt zo'n mooi roze meisjessterretje heeft.
Sherlock.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
Je doel is puur mij te irriteren?
Ja, ik heb het 1 keer gedaan, toen was er zeker geen sprake van aandrang want ik kon er helemaal in zeg maar en zodra ik hem eruit trok kwam er een verschrikkelijke lucht naar buiten.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je gewoon seks hebt zonder dat er aandrang is of iets in die geest heb je ook geen stront aan de knikker noch rare luchtjes.
Oke. Nou doe vooral waar je zin hebt, ik kies voor het andere gat.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:47 schreef very het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat gewoon eerder die dag moet gebeuren...niet op het moment dat je al beide naakt bent natuurlijk
Dan heb je ontzettende pech gehad, maar het kan wel een keertje gebeuren ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, ik heb het 1 keer gedaan, toen was er zeker geen sprake van aandrang want ik kon er helemaal in zeg maar en zodra ik hem eruit trok kwam er een verschrikkelijke lucht naar buiten.
Je maakt mij ook niet wijs dat als de anus open staat met een gapend gat met een diameter van 5 cm en ik helemaal naar binnen kan kijken dat daar geen nare geurtjes vanaf komen.
Ik weet hoe de menselijke anatomie in elkaar steekt. Ten eerste is er wel een rechtstreeks kanaal van de anus naar de maag, wel een heel kanaal maar wel degelijk direct. Maar poeplucht komt niet uit de maag hoor, die komt uit haar (endel)darm. En als die gapend open staat dan ruik je dat, zo simpel is het.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan heb je ontzettende pech gehad, maar het kan wel een keertje gebeuren ja.
En misschien moet je wat meer over anatomie leren, want er is geen gapend gat van kont tot maag zeg maar, er zitten daartussen heel wat "stopjes". Je kan nog zo'n lange pik hebben, maar je zit in het laatste stukje, die als hij leeg is gewoon leeg is en geen directe open verbinding met de rest heeft.
Nee, er zit een "stop" tussen de rest en de endeldarm, soort van "klepjes", het is dus niet zo dat alles zo doorgaat naar het volgende deel, het wordt verzameld om dan in de endeldarm te komen waardoor men aandrang voelt.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik weet hoe de menselijke anatomie in elkaar steekt. Ten eerste is er wel een rechtstreeks kanaal van de anus naar de maag, wel een heel kanaal maar wel degelijk direct. Maar poeplucht komt niet uit de maag hoor, die komt uit haar (endel)darm. En als die gapend open staat dan ruik je dat, zo simpel is het.
Dat heten kringspieren.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, er zit een "stop" tussen de rest en de endeldarm, soort van "klepjes", het is dus niet zo dat alles zo doorgaat naar het volgende deel, het wordt verzameld om dan in de endeldarm te komen waardoor men aandrang voelt.
Sorry, maar ik heb vrij vaak anale seks gehad, zelf ondergaan en gegeven, heb op een hele enkele uitzondering na(die dikke pech) nooit last van nare luchtjes of erger, poep.
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef TorroFernandes het volgende:
Ik snap niet dat men die "enkele keer pech" en het verhoogde risico op ziekjes maar voor lief neemt voor zo'n weinig bijzonder extraatje.
Je bent gaan geloven in een eigen fantasieverhaal. Het is gewoon kul. Indianenverhalen voor bij het kampvuur. Beetje dat niveauquote:Op donderdag 27 november 2014 17:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat heten kringspieren.
En heel fijn dat jij er goede ervaringen mee hebt, vooral mee doorgaan. Ik ken teveel slechte ervaringen en heb er zelf ook 1 gehad voor mij hoeft het niet. En dat je een poeplucht ruikt komt niet omdat je pech hebt maar omdat je in een gat zit te roeren dat niet bedoelt is voor seks maar voor poepen. De keren dat je geen nare luchtjes rook is dus eerder “geluk hebben” te noemen.
Je hebt maar 1 ervaring, de rest is allemaal praat waarvan je niet eens weet of het echt zo gebeurd is.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat heten kringspieren.
En heel fijn dat jij er goede ervaringen mee hebt, vooral mee doorgaan. Ik ken teveel slechte ervaringen en heb er zelf ook 1 gehad voor mij hoeft het niet. En dat je een poeplucht ruikt komt niet omdat je pech hebt maar omdat je in een gat zit te roeren dat niet bedoelt is voor seks maar voor poepen. De keren dat je geen nare luchtjes rook is dus eerder “geluk hebben” te noemen.
ok.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:11 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Je bent gaan geloven in een eigen fantasieverhaal. Het is gewoon kul.
Verhoogde kans op ziektes e.d. is er niet zozeer als je of een vaste (schone) partner hebt of gewoon veilige seks hebt.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef TorroFernandes het volgende:
Ik snap niet dat men die "enkele keer pech" en het verhoogde risico op ziektes maar voor lief neemt voor zo'n weinig bijzonder extraatje.
Nee en die ene ervaring was genoeg mij er van af te laten zien. En die andere verhalen weet ik inderdaad niet of die zo gebeurd zijn, maar dat weet ik uiteraard van jouw verhalen ook niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 ervaring, de rest is allemaal praat waarvan je niet eens weet of het echt zo gebeurd is.
Als het zo is dat de keren dat het niet geheel fris was(geur of erger) de uitzonderingen zijn die ik op 1 hand kan tellen is dat geen geluk hebben meer. Dan mag je gewoon stellen dat het veel normaler is om geen ellende te hebben ervan.
En hoe bedoel je niet bedoeld voor seks? Je laat je ook niet pijpen? Want een mond is niet bedoeld om een pik te zuigen? Ik vind het erg lekker, daardoor is het bedoeld voor seks. Net zoals al het andere van seks, wat je gewoon doet omdat het heerlijk is.
Vindt jij het niet heerlijk? Geen probleem, dat is nu eenmaal de persoonlijke smaak van het persoon, doe je het niet. Probleem opgelost!
Jawel, want je drol die schuurt lekker langs je darmwand met haarscheuren, waardoor je zware ontstekingen kunt krijgen.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Verhoogde kans op ziektes e.d. is er niet zozeer als je of een vaste (schone) partner hebt of gewoon veilige seks hebt.
Als je er normaal mee omgaat valt het met dat risico meer dan mee. Maar zoals al gezegd, als je het niet zit zitten doe je het niet. Daarvoor hoef je geen 1000 smoesjes te verzinnen die nergens op slaan, gewoon geen behoefte aan is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee en die ene ervaring was genoeg mij er van af te laten zien. En die andere verhalen weet ik inderdaad niet of die zo gebeurd zijn, maar dat weet ik uiteraard van jouw verhalen ook niet.
Ik laat me wel pijpen inderdaad ondanks dat een mond niet bedoeld is voor seks. De reden dat ik geen anale seks wil is omdat ik het vies vind, niet omdat de anus niet bedoeld is voor seks. Dat de anus niet bedoeld is voor seks is alleen een verklaring voor waarom het stinkt.
Daarbij is anale seks schadelijk voor de darmwand waar haarscheurtjes in komen waardoor je vatbaarder bent voor soa’s en er zelfs infectiegevaar kan optreden met darmbacterie.
Ach kom nou zeg, overdrijven is echt een vak bij jou blijkbaar.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jawel, want je drol die schuurt lekker langs je darmwand met haarscheuren, waardoor je zware ontstekingen kunt krijgen.
[quote] ik zou zeggen lees je eens in.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach kom nou zeg, overdrijven is echt een vak bij jou blijkbaar.
eindelijk iemand met verstand.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:16 schreef BaajGuardian het volgende:
1: De anus is niet beschermd tegen de bacterien en sperma zoals de vagina dat door zuurgraad wel is.
2: Ben je homo ofzo met je anale fixatie.
3: Ga eens een harde keutel uitpersen en geniet van de gespleten aambeien die je vervolgens een week met je meedraagt. Associeer dat nu ook maar even.
Die bedenk ik ook niet. Ik vind het vies, dat is persoonlijk, ik vind het stinken, die ervaring heb je zelf ook een het is schadelijk, dat kun je gewoon na lezen.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je er normaal mee omgaat valt het met dat risico meer dan mee. Maar zoals al gezegd, als je het niet zit zitten doe je het niet. Daarvoor hoef je geen 1000 smoesjes te verzinnen die nergens op slaan, gewoon geen behoefte aan is meer dan genoeg.
Lees jij je dan in over de risico's van vaginale seks? Want dan ga je lekker slapen na de seks samen en bezorg je haar een schimmelinfectie en een blaasontsteking, die laatste kan erg naar uitlopen als het niet vroeg genoeg ontdekt wordt.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
[quote] ik zou zeggen lees je eens in.
Ik vind anale seks altijd wel lekker hoor. Maar wel met glijmiddel. Had laatst dat ik hele dag bijna niet kon zittenquote:Op donderdag 27 november 2014 03:31 schreef Fushia2 het volgende:
Kom op nou, anale seks is best lekker. Ik krijg meestel de volgende reacties:
1) " wejoo nooit anaal man, is haram"
2) " Anale seks is vies, ik hoef geen poep aan mijn lul"
=====>
1) Drugs, alcohol en niet halal vlees ook.
2) Neuk dan geen zwervers en meisjes/vrouwen die zelfrespect hebben en hygiënisch zijn. Als ze buikpijn had of ziek was ging ik natuurlijk niet lekker in de kont rammen.
3) Eerst wat anaal vingeren. Zo ben ik begonnen, niet praten maar gewoon doen. Tijdens doggy of als ze on top zit, toevallig een vinger langs haar anus. Als je geen tegenreactie krijgt kun je wat verder. Na een tijdje kun je anale seks voorstellen
Klacht: ben nu beetje geil en heb zin in anale seks
een schimmelinfectie is aanzienlijk minder ernstig. Het risico op kanker na orale seks is vele malen kleiner dan de kans op een bacteriële infectie na anale seks (wat ook kanker kan veroorzaken).quote:Op donderdag 27 november 2014 18:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Lees jij je dan in over de risico's van vaginale seks? Want dan ga je lekker slapen na de seks samen en bezorg je haar een schimmelinfectie en een blaasontsteking, die laatste kan erg naar uitlopen als het niet vroeg genoeg ontdekt wordt.
Of laat haar lekker pijpen en geef haar keelkanker, ook al zo'n risico.
Of vindt je nu ineens dat het risico wel meevalt als je een beetje normaal doet, dat dit oh zo anders is?
Over poep gesproken, zoek eens op ass to mouth bloopers. Je laat je eerst anaal uitwonen en dan krijg je oraal een bruin toetje cadeau.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
een schimmelinfectie is aanzienlijk minder ernstig. Het risico op kanker na orale seks is vele malen kleiner dan de kans op een bacteriële infectie na anale seks (wat ook kanker kan veroorzaken).
Van poep kun je ziek worden. Ook van je eigen poep. Je moet dus zorgen dat je gee n wonden hebt op plaatsen die met poep in contact komen.
govver vuige smeerbatsquote:Op donderdag 27 november 2014 18:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Over poep gesproken, zoek eens op ass to mouth bloopers. Je laat je eerst anaal uitwonen en dan krijg je oraal een bruin toetje cadeau.
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Over poep gesproken, zoek eens op ass to mouth bloopers. Je laat je eerst anaal uitwonen en dan krijg je oraal een bruin toetje cadeau.
je beseft dat als je het ruikt dat er een heel klein deeltje van de poep in je neus zit he. smeerbatsquote:
Niet weten waar die uitspraak vandaan komtquote:Op donderdag 27 november 2014 18:36 schreef SuperFood het volgende:
[..]
je beseft dat als je het ruikt dat er een heel klein deeltje van de poep in je neus zit he. smeerbats
niet weten dat ik niet care bear benquote:Op donderdag 27 november 2014 18:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Niet weten waar die uitspraak vandaan komt
reageer dan niet vetnekquote:Op donderdag 27 november 2014 18:40 schreef SuperFood het volgende:
[..]
niet weten dat ik niet care bear ben
DIT lijkt me pas goor (datgene wat de man in kwestie dus vakkundig heeft weten te vermijden)quote:Op donderdag 27 november 2014 09:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het lijkt mij maar niets. En om zo'n snikkel in je reet geduwd te krijgen lijkt me al helemaal niet prettig.
Srs?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:45 schreef pussycatdoll het volgende:
Terechte klacht, M`n ex wou het nooit doen. Met m`n huidige doen we het regelmatig
Ja? Jij bent toch Marokkaans die doen toch alleen maar anaal? (die met een hoofddoek dan) Anaal is Gods blinde vlek.quote:
Gods blinde vlekquote:Op donderdag 27 november 2014 20:37 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja? Jij bent toch Marokkaans die doen toch alleen maar anaal? (die met een hoofddoek dan) Anaal is Gods blinde vlek.
Denken dat gelovigen zich iets van het geloof aantrekken als ze zich onbespied wanenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:45 schreef SuperFood het volgende:
denken dat moslims ongetrouwd een vrouw in de kont mogen neuken
Connaisseurquote:Op donderdag 27 november 2014 23:27 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
http://m.efukt.com/21049_It's_Only_Smellz.html
![]()
Klopt, een vrouwelijke anus is veel mooier,strakker,hygiënischer wegens (hopelijk) geen haar,....quote:Op donderdag 27 november 2014 07:49 schreef GhpH het volgende:
Hypocriet.
Geen nood. Je vindt vast een leuke vriend.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:43 schreef Fushia2 het volgende:
TS is al iets meer dan een jaartje single.
(...) Ik voel me echt zo gay, maar ik mis affectie![]()
Ok.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:20 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Je wilt graag anale seks en je zegt zelf "ik voel me echt zo gay"
1 plus 1 is 2.
Je vindt het wel interessant he, dat je er zo op verder blijft gaan.... wie is er nou gayquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:23 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Het geeft niks hoor. Je kunt er beter nu achter komen dan pas op je 50e.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:20 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Je wilt graag anale seks en je zegt zelf "ik voel me echt zo gay"
1 plus 1 is 2.
geen links plaatsen alsjeblieftquote:
Sterf.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:38 schreef Fushia2 het volgende:
Ben bietje geil en heb nou wel zin in anale seks![]()
Verkoop je kontje, dan hou je er nog een leuk zakcentje aan over.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:38 schreef Fushia2 het volgende:
Ben bietje geil en heb nou wel zin in anale seks![]()
Ik vind het heerlijk, zo'n pik in m'n reet.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:31 schreef Fushia2 het volgende:
=====>
2) Neuk dan geen zwervers en meisjes/vrouwen die zelfrespect hebben en hygiënisch zijn. Als ze buikpijn had of ziek was ging ik natuurlijk niet lekker in de kont rammen.
3) Eerst wat anaal vingeren. Zo ben ik begonnen, niet praten maar gewoon doen. Tijdens doggy of als ze on top zit, toevallig een vinger langs haar anus. Als je geen tegenreactie krijgt kun je wat verder. Na een tijdje kun je anale seks voorstellen
Wow je spreekt jezelf wel tegen in zo'n korte postquote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Nog nooit gedaan helaas...terwijl ik wel mega veel chicks heb geneukt, en m'n vriendin wil het per definitie niet.. FML
Moet wel zeggen dat het me ook niet echt boeit...om te proberen oke, maar toch blijft het ergens een smerig idee
Wowzers......jeetje...wat moet ik nu met m'n leven?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:52 schreef vera166 het volgende:
[..]
Wow je spreekt jezelf wel tegen in zo'n korte post
Even balen en verder koekjes bakken denk ikquote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Wowzers......jeetje...wat moet ik nu met m'n leven?
Doe jij anaal?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:00 schreef vera166 het volgende:
[..]
Even balen en verder koekjes bakken denk ik
Het moment net voordat je je pener in de anus penetreert, zal je van gedachte veranderen, neem dat maar van me aanquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik neuk enkel vrouwelijke anusjes![]()
Ik geloof je wel, maar jij kopt 'm zo in met dit topic!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik neuk enkel vrouwelijke anusjes![]()
Als ik anale seks geil en vooral lekker vindt, wilt dit zeggen dat mijn jongeheer al enkele malen een anus gepenetreerd heeft.....quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:05 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Het moment net voordat je je pener in de anus penetreert, zal je van gedachte veranderen, neem dat maar van me aan
stinkt je pener niet? en als je gaat plassen, doet dat geen pijn?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Als ik anale seks geil en vooral lekker vindt, wilt dit zeggen dat mijn jongeheer al enkele malen een anus gepenetreerd heeft.....
Waarom pijn?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:07 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
stinkt je pener niet? en als je gaat plassen, doet dat geen pijn?
stinkende vagina'squote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waarom pijn?
En stinken, zou niet weten man. Goede seks is sowieso altijd wel een beetje vies. Ik ga ook echt niet anaal neuken als ze net 5 dagen ziek was ofzo
Ik had bijna geen ballen meer toen ik recht in een aars rochelde want geen glijmiddelquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:10 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
stinkende vagina's![]()
je moet hem er eens droog in forceren, héérlijk
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:07 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
stinkt je pener niet? en als je gaat plassen, doet dat geen pijn?
niet rochelen gewoon broekje af en droog in de aars borenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik had bijna geen ballen meer toen ik recht in een aars rochelde want geen glijmiddel
Jaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:07 schreef Fushia2 het volgende:
Maar moet toegeven dat ik ooit een vinger rond mijn reet kreeg tijdens het pijpen en het wel lekker vond.
Ben ik nu ook gay?????
Haha, dat is volgens mij niet alleen hier... Lekker kortzichtig allemaal.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
Hier op fok gelden de definities niet dat je op jongens moet vallen om gay te zijn. Je moet anale seks lekker vinden
en voor je het weet heb je hivquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:38 schreef Fushia2 het volgende:
Mensen denken sowieso veel te veel na bij seks. Je moet je dierlijke instinct bovenhalenv
Anale seks doe ik niet zomaar.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:38 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
en voor je het weet heb je hiv
Ja man, want door onveilige seks te hebben ben je echt stoer bezigquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:38 schreef Fushia2 het volgende:
Je seksleven laten bepalen door wat bloed en/of een veegje poep aan je lul. Lever maar snel je ballen in denk ik dan
Dat laatste begrijp ik sowieso niet? Ik heb daar nog nooit last van gehad met anale seks?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:38 schreef Fushia2 het volgende:
Je seksleven laten bepalen door wat bloed en/of een veegje poep aan je lul. Lever maar snel je ballen in denk ik dan
Ik praat al sinds de OP over seks in een relatie.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:42 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ja man, want door onveilige seks te hebben ben je echt stoer bezig
En zelfs met een scharrel kan het best, gewoon condoompje erom.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik praat al sinds de OP over seks in een relatie.
Ben niet gek om onveilige, anale seks te hebben met een scharrel.
Nah, anale seks moet je puur ervaren. Is zoveel lekkerder.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:52 schreef Feddd het volgende:
[..]
En zelfs met een scharrel kan het best, gewoon condoompje erom.
Heb je ook geen poep aan je lul waar sommige hier bang voor zijn
Dat is seks sowieso, maar met een scharrel gaat er toch wel een condoom omheen... hoeveel ik die dingen ook haatquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nah, anale seks moet je puur ervaren. Is zoveel lekkerder.
Dat geldt voor elke vorm van seks overigensquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nah, anale seks moet je puur ervaren. Is zoveel lekkerder.
Jouw kontgat is zo groot als de verdediging van Nac breda. 1 groot gat.quote:Op donderdag 27 november 2014 07:50 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben tegenstander van anale coïtus.
#yoloquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:38 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
en voor je het weet heb je hiv
Zo kan je heel KLB dus opdoekenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:18 schreef Bami-Powner het volgende:
Maar ts, waarom open je dit topic?
Als je anale seks the bomb vindt, wat maakt het ons nou uit dat er mannen zijn die dat niet vinden?
Niet heel KLB, er bestaan nog KLB-waardige topicsquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo kan je heel KLB dus opdoekenkk wat ben jij bijdehand
Het gaat om het feit dat iemand een klacht post en de een is het eens de ander niet, dat is met elk topic xo. Dat jij dat niet KLB-waardig vindt is niet rullevant.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:29 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Niet heel KLB, er bestaan nog KLB-waardige topics
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat iemand een klacht post en de een is het eens de ander niet, dat is met elk topic xo. Dat jij dat niet KLB-waardig vindt is niet rullevant.
Ik vind jou ook niet fok-waardig
Relevantquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Relevantmaar die verbastering zou bij jou bekend moeten zijn als je je alleen in KLB schuil houdt
Dat komt uit VBL, maar is verder verre van rullevant voor dit topic.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Relevantmaar die verbastering zou bij jou bekend moeten zijn als je je alleen in KLB schuil houdt
Thanks, Captain Obviousquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:16 schreef Liliane. het volgende:
Anale seks is zeer slecht voor de anus.
Goed zoquote:
goede tipquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:29 schreef Biefstuk het volgende:
Is me wel opgevallen dat dikkere meiskes vaker in hun arie genomen willen worden dan slanke
Ja en Vaginale seks is zeer slecht voor de vagina.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:16 schreef Liliane. het volgende:
Anale seks is zeer slecht voor de anus.
Het is niet eens een klein beetje grappigquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
M'n vriendin wil wel maar ik weet niet. Ben toch bang voor een volgende situatie:
Je ligt lekker in bed samen. Beetje strelen hier, beetje aaien daar. Langzaam kruip je naar elkaar toe en je voelt de hitte van elkaars lichaam. Ze kreunt zachtjes in je oor terwijl je haar nek kust. "Trek m'n kleren uit, trek m'n kleren uit," hijgt ze terwijl ze haar boezem in je gezicht drukt. Met een ferme zwier draai je haar om en scheur je de kleren van haar lijf. Ze rukt jouw boxers uit en je heipaal met gezwollen dop springt tevoorschijn als een jonge stier die voor het eerst de wei in mag. Ze buigt voorover en stuurt je knuppel behendig richting haar klamme dot. Dat wordt genieten geblazen! Plotseling duwt ze 'm iets noordelijker en met al haar kracht ramt ze haar anus rond jouw staaf der zeven zeeën. Je vriendin lijkt het lekker te vinden tot haar buik lichtjes verkrampt. "Schat, gaat het," vraag je terwijl je voelt hoe haar kringspier langzaam lijkt te verslappen. "Oh, nee," zegt ze met een verschrikt gezicht. Met enorme kracht wordt jouw stramme kabouter naar buiten gespoten gevolgd door een enorme lading stront alsof een op ontploffen staande gierput plotseling is opengetrokken. "Volgende keer maar weer gewoon in het juiste gaatje," mompel je terwijl je de bruine drab uit je wenkbrauwen plukt.
Misschien is het grappiger als er een neger een blanke slaat?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet eens een klein beetje grappig
Dat was een stuk amusanter om te zien jaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Misschien is het grappiger als er een neger een blanke slaat?
En dat die dan anale seks gaan doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was een stuk amusanter om te zien ja
Dat een flinke neger jouw kontje aardig oprekt ja. Ja dat lijkt me wel watquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dat die dan anale seks gaan doen.
Dus het zijn geen verzonnen verhalenquote:Op donderdag 27 november 2014 11:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee.
Ten eerste heb ik ook vrienden die zich er schuldig aan gemaakt hebben een heb ik een tijd een Marokkaanse vriendin gehad die een heleboel hele nette vriendinnen had met hoofddoekje waarvan denk 80 % zich gewillig anaal liet nemen.
Vuige racist ben je wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat een flinke neger jouw kontje aardig oprekt ja. Ja dat lijkt me wel wat
http://zondares.blogspot.nl/2009/07/anale-seks.htmlquote:Op donderdag 27 november 2014 03:31 schreef Fushia2 het volgende:
=====>
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:10 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
http://zondares.blogspot.nl/2009/07/anale-seks.html
quote:Kerels die zoiets doen, moet je eigenlijk zelf ook eens met een goede staaf van achteren penetreren. Weten ze direkt wat ze een ander aandoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |