Voel me al wat beter.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man, je hebt gelijk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2014 01:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man, je hebt gelijk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2014 01:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, jij voelt je te groot om knuffels uit te delen.
Stoer hoor!!
Wacht maar tot je weer nuchter bent.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:52 schreef Inolvidable het volgende:
Op het moment vind ik dit een terecht topic.
Wacht maar tot je uit de pubertijd bent, dan zul je de waarde van een lekkere dikke knuffel van je beste vriend waarderen.quote:
Heb al twee volwassen kinderen.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wacht maar tot je uit de pubertijd bent, dan zul je de waarde van een lekkere dikke knuffel van je beste vriend waarderen.
En die heb je opgevoed onder het mom dat knuffels voor homo zijn?quote:Op donderdag 27 november 2014 02:00 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Heb al twee volwassen kinderen.
Nee hoor. Dat is ze aangeboren denk ik. Of ze hebben het op hun school geleerd voorheen.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
En die heb je opgevoed onder het mom dat knuffels voor homo zijn?
Volgens mij knuffelen ze er achter je rug om op los.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:02 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is ze aangeboren denk ik. Of ze hebben het op hun school geleerd voorheen.
quote:Op donderdag 27 november 2014 02:02 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is ze aangeboren denk ik. Of ze hebben het op hun school geleerd voorheen. Ik heb er niks tegen hoor. Waar maak je dat uit op?
Ja maar niet met jongens. Dat weet ik wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij knuffelen ze er achter je rug om op los.
Ja maakt niet uit.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, je drukte op quote ipv edit.
Surequote:Op donderdag 27 november 2014 02:04 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Ja maar niet met jongens. Dat weet ik wel.
Haten op Drakequote:Op donderdag 27 november 2014 02:46 schreef yosander het volgende:
Klacht is terecht, maar die muziek is moeilijk gay
Dit.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:46 schreef yosander het volgende:
Klacht is terecht, maar die muziek is moeilijk gay
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |