Lekker wegblijven dus, daar wil je toch zeker niet mee geassocieerd wordenquote:Op donderdag 27 november 2014 11:16 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig niet in Rotterdam en weet dat Rotterdam bomvol met kleurlingen zit.
waarschijnlijk zit je er niet eens ver naast.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:18 schreef ntm het volgende:
Ik woon in Gouda, 80% van de Marokkaanse jongeren heeft een inbraak gepleegd. Ik kan het bevestigen.
Hoor er wel veel mensen over, zal vast niet uit de lucht gegrepen zijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt het nou dat elke moslima hem in d'r bips neemt? Zoiets had ik opgevangen.
Geile sletjes hoor, die moslima's.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoor er wel veel mensen over, zal vast niet uit de lucht gegrepen zijn.
Van horen zeggen idd.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geile sletjes hoor, die moslima's.
Oke.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet ik niet, is nu al bijna een jaar zo. Ik vind het eigenlijk wel prima
Het komt ook voor natuurlijk, is alleen echt onlogisch maar dat komt door de cultuurquote:Op donderdag 27 november 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoor er wel veel mensen over, zal vast niet uit de lucht gegrepen zijn.
Te gek voor woordenquote:Op donderdag 27 november 2014 11:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Het komt ook voor natuurlijk, is alleen echt onlogisch maar dat komt door de cultuurMeiden die maagdenvliesoperaties laten doen of inderdaad alleen anaal. Cultuur...
het leven van iedere gelovige is onlogisch.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Het komt ook voor natuurlijk, is alleen echt onlogisch maar dat komt door de cultuurMeiden die maagdenvliesoperaties laten doen of inderdaad alleen anaal. Cultuur...
Al die haat op jou wanneer gaan mensen inzien dat jij een der grootste bazen op het forum bent.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
het leven van iedere gelovige is onlogisch.
Het komt natuurlijk omdat die meisjes zich allemaal heilig voor moeten doen voor hun omgeving maar ondertussen gewoon jonge meiden zijn met seksuele behoeften.
Dus ja, dan maar in het kontje of alleen oraal. Al zijn er ook genoeg die wel zich laten ontmaagden.
Ik geloof er vrij weinig van.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het komt natuurlijk omdat die meisjes zich allemaal heilig voor moeten doen voor hun omgeving maar ondertussen gewoon jonge meiden zijn met seksuele behoeften.
Dus ja, dan maar in het kontje of alleen oraal. Al zijn er ook genoeg die wel zich laten ontmaagden.
Ware woorden dit. Het leven is geen katten pis. Bovendien kun je je net zo goed laten ontmaagden als je anaal doet.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ja want gelovigen die hypocriet zijn hebben we nooit eerder gezienquote:Op donderdag 27 november 2014 11:36 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ik geloof er vrij weinig van.
Anaal is haram en vies, seks voor het huwelijk is ook haram.
Als je al die kant opgaat dan kun je het toch beter in je vagina doen? Dan heb je er zelf ook plezier van?
POW POW KAPLOW BRRRRRRAHHHH BRRRRRRAHHHH!!!quote:Op donderdag 27 november 2014 11:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ja want gelovigen die hypocriet zijn hebben we nooit eerder gezien![]()
Ambipurquote:Op donderdag 27 november 2014 11:36 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ik geloof er vrij weinig van.
Anaal is haram en vies, seks voor het huwelijk is ook haram.
Als je al die kant opgaat dan kun je het toch beter in je vagina doen? Dan heb je er zelf ook plezier van?
Het feit dat dat nodig is zou al een indicatie moeten zijn dat je je op gevaarlijk terrein begeeft.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enige voorbereiding is ook wel nodig iddbegin er dan niet aan als je het niet snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |