Dit heeft niks te maken met jouw TT.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:31 schreef Fushia2 het volgende:
3)" ik wil best, maar mijn vriendin wilt het niet"
Hier wilde ik een heel discriminerend grapje over maken, maar dat heb ik niet gedaan.quote:Op donderdag 27 november 2014 08:08 schreef Pharkus het volgende:
Wat heeft dat met voortplanting te maken?
Dat kan, maar als vrouw' heb je hier geen enkele invloed op.quote:Op donderdag 27 november 2014 07:50 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben tegenstander van anale coïtus.
heb je het ooit gedaan?quote:Op donderdag 27 november 2014 07:13 schreef pijltjegooien het volgende:
Ik mis de toegevoegde waarde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er is verschil tussen hem per ongeluk in een keer tot aan de basis erin rammen en rustig aan opwarmen he?quote:Op donderdag 27 november 2014 08:20 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Realistisch gezien iets wat vrouwen niet zo leuk vinden.
Er zullen ongetwijfeld wel een paar types rond lopen die dat wel leuk vinden, maar ik heb het nog nooit meegemaakt.
Ik ben zelf niet zo handig en vaak dronken geweest tijdens niets betekende seks en ik heb die fout een paar keer bijna gemaakt. (Ja, per ongeluk, dat gebeurt echt)
De reactie daarop gaf wel wat realisme aan.
Niet voor iedereen, zeker niet bij vrouwen.
Nieuw woordje?quote:Op donderdag 27 november 2014 07:49 schreef GhpH het volgende:
En als homo's het doen dan is het ineens de meest smerige daad van de hele mensheid
Hypocriet.
Janies, doe jij er ook aan? Ik ben geschokt.quote:Op donderdag 27 november 2014 08:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er is verschil tussen hem per ongeluk in een keer tot aan de basis erin rammen en rustig aan opwarmen he?
zei ik dat?!quote:Op donderdag 27 november 2014 08:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Janies, doe jij er ook aan? Ik ben geschokt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 08:21 schreef zarGon het volgende:
Ik ben meer van het vleugelen!TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ikniet tegen anale seks ben?quote:Op donderdag 27 november 2014 08:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik lees tussen de regels door. Interessant persoon ben je.
Ik had dat niet achter je gezochtquote:Op donderdag 27 november 2014 08:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ikniet tegen anale seks ben?
JB accepteert een hoopquote:Op donderdag 27 november 2014 08:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had dat niet achter je gezocht
Dit.quote:Op donderdag 27 november 2014 07:49 schreef GhpH het volgende:
En als homo's het doen dan is het ineens de meest smerige daad van de hele mensheid
Hypocriet.
het is uitquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 08:21 schreef zarGon het volgende:
Ik ben meer van het vleugelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af wat een vrouw daar van vindt![]()
De pijnquote:
welke pijn? De pijn van anaal of de pijn van het uitmaken. Indien het over painal gaat kan ik je gerust stellenquote:
de ene vrouw kan meer hebben dan de ander natuurlijk en ook groot is niet altijd n probleem geloof ik. Geil zijn is wel belangrijkquote:Op donderdag 27 november 2014 08:46 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
Ik ben zo niet van het rammen JB, ik had laatst weer een ontmoeting waar mij met veel minachting werd verteld dat mijn penis te groot was en ik ben heel voorzichtig geweest.
Als dat vaginaal al een probleem is, hoe zou ik dat anaal moeten doen zonder dat ik het gevoel heb dat ik iemand narigheid aan het aandoen ben moeten aanpakken?
De meest idiote posts hebben soms een kern van waarheid in zich, hoe onwaarschijnlijk dan ook.
Misschien ga ik wel celabitair worden, dan ben ik iig wel oprecht.
Denk dat ik beiden niet aan zou kunnenquote:Op donderdag 27 november 2014 09:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
welke pijn? De pijn van anaal of de pijn van het uitmaken. Indien het over painal gaat kan ik je gerust stellen
Te laat doeiquote:Op donderdag 27 november 2014 09:37 schreef Robophatt het volgende:
U
[..]
Denk dat ik beiden niet aan zou kunnen
Ey smeerpijpquote:Op donderdag 27 november 2014 09:55 schreef ntm het volgende:
Terechte klacht, al denk ik dat mannen het vaak niet durven te zeggen omdat ze denken dat vrouwen het niet willen. Taboe enzo
Persoonlijke voorkeuren van één individu maken nog geen maatschappelijk probleem.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:11 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
"Alle soorten seks"?
Dat vind ik best wel zorgelijk.
Geweld is prima, oorlogen zijn we inmiddels aan gewend, maar seks is een taboe?
Hij ishommo dat telt zwaar mee of coersquote:Op donderdag 27 november 2014 10:31 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Eerst was TS nog conservatief maar opent nu wel een topic over anale sex?
Lekker trollen joh..
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 27 november 2014 10:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik moet er zelf niet aan denken. Maar dat heb ik met alle soorten seks.
TS is niet zo intelligent, dus consequent principes toepassen is niet aan hem besteed.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:31 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Eerst was TS nog conservatief maar opent nu wel een topic over anale sex?
Lekker trollen joh..
Wat een woorden op de vroege dagquote:Op donderdag 27 november 2014 10:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TS is niet zo intelligent, dus consequent principes toepassen is niet aan hem besteed.
quote:Op donderdag 27 november 2014 07:35 schreef thom_05 het volgende:
Hahaha ts wordt in zijn kont gebatst.
Enige voorbereiding is ook wel nodig iddquote:Op donderdag 27 november 2014 10:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik ben geen voorstander van anale seks. 1 keer gedaan, omdat zij het wilde een toen ik mijn pener eruit trok bleef haar anus helemaal open staan en rook heel mijn kamer naar poep.
Vriend van me heeft een keer een stukje poep met een brokje pinda er aan aan zijn lul gehad en diezelfde vriend heeft bij een andere chick een klein keuteltje naar buiten geneukt.
Ik pas er mooi voor.liever in de vagina, ook veel geiler.
ooh maar jij bent moslima met hoofddoek toch? Die nemen hem allemaal in hun kont toch? Dat is toch algemeen bekend?quote:Op donderdag 27 november 2014 09:55 schreef ntm het volgende:
Terechte klacht, al denk ik dat mannen het vaak niet durven te zeggen omdat ze denken dat vrouwen het niet willen. Taboe enzo
Door hoink zijn verhaaltjes? of ervaring met die andere user, ff naam kwijt... die lift.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet ik niet, is nu al bijna een jaar zo. Ik vind het eigenlijk wel prima
Was voorspelbaar dezequote:Op donderdag 27 november 2014 11:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ooh maar jij bent moslima met hoofddoek toch? Die nemen hem allemaal in hun kont toch? Dat is toch algemeen bekend?
ja maar als je dan eindelijk je mocroscharrel zo ver hebt dat je hem ergens in mag steken ga je niet zeggen: spoel jij eerst je endeldarm eens uit.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enige voorbereiding is ook wel nodig iddbegin er dan niet aan als je het niet snapt
because it's True.quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ja maar als je dan eindelijk je mocroscharrel zo ver hebt dat je hem ergens in mag steken ga je niet zeggen: spoel jij eerst je endeldarm eens uit.
Ja tuurlijk jongen, jij kent genoeg Marokkaanse meiden zeker?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
because it's True.
Maar ben jij wel in dan voor vaginale seks voor het huwelijk of alleen anaal?
Hoeveel meiden met een hoofddoek jij anaal geneukt?quote:
omdat ik er toen nog geen ervaring in had en omdat ik al lang blij was dat ik haar zo ver had gekregen.quote:
ik ken er behoorlijk wat ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja tuurlijk jongen, jij kent genoeg Marokkaanse meiden zeker?
1.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoeveel meiden met een hoofddoek jij anaal geneukt?
Of zijn het de verhalen die jij hoort om die vervolgens weer door te vertellen?
Ohzo je sprak specifiek over jouw ervaring. Zou het gewoon vragen, beter dan half kotsend pompen.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
omdat ik er toen nog geen ervaring in had en omdat ik al lang blij was dat ik haar zo ver had gekregen.
Surequote:Op donderdag 27 november 2014 11:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik ken er behoorlijk wat ja.
Hij heeft ook vrienden met die ervaring.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
En door die ene ervaring beweer je dat ze het allemaal doen?
ik woon in rotterdam. Dan kan het niet anders dan dat je er veel kent.quote:
Ik woon in Rotterdam, dus ik kan alle stereotypen over negers, moslims, chinezen en hindoestanen bevestigenquote:Op donderdag 27 november 2014 11:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik woon in rotterdam. Dan kan het niet anders dan dat je er veel kent.
Nee.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
En door die ene ervaring beweer je dat ze het allemaal doen?
Ik woon gelukkig niet in Rotterdam en weet dat Rotterdam bomvol met kleurlingen zit.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam, dus ik kan alle stereotypen over negers, moslims, chinezen en hindoestanen bevestigen
Ik ben niet onder de indruk van stoere praat op een forum, derhalve geloof ik je ook gewoon niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik woon in rotterdam. Dan kan het niet anders dan dat je er veel kent.
Okay!quote:Op donderdag 27 november 2014 11:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee.
Ten eerste heb ik ook vrienden die zich er schuldig aan gemaakt hebben een heb ik een tijd een Marokkaanse vriendin gehad die een heleboel hele nette vriendinnen had met hoofddoekje waarvan denk 80 % zich gewillig anaal liet nemen.
dat niet. Maar als je opgroeit in rotterdam ontkom je er niet aan dat je veel Marokkanen leert kennen. Dat was het punt.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam, dus ik kan alle stereotypen over negers, moslims, chinezen en hindoestanen bevestigen
Ja precies ditquote:Op donderdag 27 november 2014 11:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
want jij denkt dat als je op een school zit waar 30% Marokkaans is je ze niet leert kennen?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk van stoere praat op een forum, derhalve geloof ik je ook gewoon niet.
Klopt het nou dat elke moslima hem in d'r bips neemt? Zoiets had ik opgevangen.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
Wel grappig. De moslims hier gelijk allemaal weer op de achterste poten door een gebruiker met anaal gefixeerde verhalen
popcorn
Ontkenningsfase?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk van stoere praat op een forum, derhalve geloof ik je ook gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |