Het verhaal van de man op de foto had nog een staartje(in positieve zin)quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
The Lesson for the World Coming from Greece
Posted on July 8, 2015 by Martin Armstrong
-knip-
Mijn mening: Ik ben bang dat deze man gelijk gaat krijgen en we afstevenen op een grote mondiale crisis. Vrijwel alles wijst daar op. Wat dat concreet voor ons zal gaan betekenen, durf ik niet te zeggen, maar ik denk dat we een ongekend zware tijd tegemoet gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het verhaal van de man op de foto had nog een staartje(in positieve zin)
Hulp voor huilende Griek
http://www.telegraaf.nl/b(...)uilende_Griek__.html
Maar vertel is jokkebrok wat is jou mening /opinie hierbij?
M.b.t. de artikelen die je plaatste, je was nogal voorzichtig en afwachtend in het begin.
Zal zo een artikel van zijn blog plaatsen waar hij belangrijke datums noemt.
Denk ook dat het volk zich meer gaat manifesteren, iets waar die ook vaak voor waarschuwde.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mijn mening: Ik ben bang dat deze man gelijk gaat krijgen en we afstevenen op een grote mondiale crisis. Vrijwel alles wijst daar op. Wat dat concreet voor ons zal gaan betekenen, durf ik niet te zeggen, maar ik denk dat we een ongekend zware tijd tegemoet gaan.
Het is dan ook de meest effectieve zweep om mee te slaan. En dat van iets wat eigenlijk niet meer als versimpelde ruilhandel behoorde te zijnquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:58 schreef Izzy73 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat een financiële crisis oorlogsvoering 2.0 is bewust gericht tegen specifieke landen en burgers.
https://biflatie.nl/artik(...)beurs-op-crashkoers/quote:Leuk die Griekse crisis, maar laten we even verder inzoomen op China. We schreven al dat de daling op de beurs aldaar enigszins lijkt op een jaren ’30 crash. De problemen zijn wellicht pas net begonnen. De Chinese beurs crashte woensdag 8 juli verder, ondanks de interventies van de Chinese overheid. Afgelopen maand is de Chinese beurs bijna 30% gedaald, waardoor er 2,7 biljoen euro aan waarde is weggevaagd.
Dat lijkt me een logisch gevolg van wat er allemaal gaande is. Burgers pikken het op een gegeven moment niet meer en gaan er tegenin.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:52 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Denk ook dat het volk zich meer gaat manifesteren, iets waar die ook vaak voor waarschuwde.
Vind de man wel een echte forecaster die het bij het rechte eind heeft. zeker een man die je serieus kan nemen in tegenstelling tot veel andere economen.
Yup!quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:23 schreef Izzy73 het volgende:
In China gaat het ook niet best.
[..]
https://biflatie.nl/artik(...)beurs-op-crashkoers/
dat is het ook.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:58 schreef Izzy73 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat een financiële crisis oorlogsvoering 2.0 is bewust gericht tegen specifieke landen en burgers.
Azie zakte vandaag ook al weg.Japan schiet ook niet op, enzovoortquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:23 schreef Izzy73 het volgende:
In China gaat het ook niet best.
[..]
https://biflatie.nl/artik(...)beurs-op-crashkoers/
Hoe moet ik dit precies lezen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:46 schreef Dance99Vv het volgende:
[ afbeelding ]
The week of July 6 has been showing up as a Directional Change in the euro for some time and even in gold since early June. It is curious how the model picks things like this up. I suspect that the people are responding to the trend rather than the fundamental making the target.
Uitleg over de betekenis van de rijen, vindt je hier, maar hij gaat niet in op de betekenis van de kleuren of schaal.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:07 schreef Omitson het volgende:
Jullie kunnen het beste dit model lezen om het te begrijpen:
http://armstrongeconomics.com/models/7219-2/
En dagelijks z'n blog lezen:
http://armstrongeconomics.com/armstrong_economics_blog/
Ik volg deze man sinds 27 november 2014, de dag dat ik the Forecaster op IDFA zag.
Ik was namelijk erg sceptisch over hoe plausibel zijn model is.
De swiss-euro peg die opgeheven zou worden volgens zijn voorspellingen is inderdaad interessant.
Wat is er anders aan dan?quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:27 schreef Izzy73 het volgende:
In 2012 had Martin toch een heel andere voorspelling.
Dit jaar een dipje en in 2032 de grote klapper.
[ afbeelding ]
Toch griezelig accuraat he.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is er anders aan dan?
Dit is er eentje uit 1979:
[ afbeelding ]
Ik was in de veronderstelling dat in 2015 volgens MA zeg maar de grote financiële klapper zou komen. Maar blijkbaar is dat niet zo dan als ik die grafiek die jij post zie. 2015 zou dus weer een crisis moeten brengen dan weer één in 2024 en in 2032 weer zo één als in 1929. Sorry ben niet super bekend met MA zijn voorspellingen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is er anders aan dan?
Dit is er eentje uit 1979:
[ afbeelding ]
Nee, ze moeten conformeren met de economie en niet meer zo onproductief zijn. 40 uur in de week, tot na je 65 jaar en in het weekend en paar uurtjes naar het strand. De economie is niet meer dan een stok om landen mee te slaan. Waag het niet om het als ondergeschikt te zien aan de maatschappij. Openbreken, privatiseren en de verliezen afschuiven op de bevolking.quote:
40 uur in de week werkenquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ze moeten conformeren met de economie en niet meer zo onproductief zijn. 40 uur in de week, tot na je 65 jaar en in het weekend en paar uurtjes naar het strand. De economie is niet meer dan een stok om landen mee te slaan. Waag het niet om het als ondergeschikt te zien aan de maatschappij. Openbreken, privatiseren en de verliezen afschuiven op de bevolking.
Dit is dus precies dezelfde reactie als in het NWS topic voorgekauwd door de msm.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ze moeten conformeren met de economie en niet meer zo onproductief zijn. 40 uur in de week, tot na je 65 jaar en in het weekend en paar uurtjes naar het strand. De economie is niet meer dan een stok om landen mee te slaan. Waag het niet om het als ondergeschikt te zien aan de maatschappij. Openbreken, privatiseren en de verliezen afschuiven op de bevolking.
Was ik mijn sarcasme tags vergeten?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dit is dus precies dezelfde reactie als in het NWS topic voorgekauwd door de msm.
Lekker de griek bashen, de griek is lui de griek gaat met 55met pensioen enz.Wat doe je met zulke bs in het armstrong topic?
Er lopen 2 topics waar je dit soort bs kan spuien 1 in NWS 1 in BNW,
Volgens mij zijn er ook 'n heleboel mensen in de rest van westerse Europa die kunnen ook vroeger met pensioen gaan oftewel minder uren per week werken.quote:
Ja duidelijk, daarnaast was het oftopic in mijn ogen , alhoewel in het blog ook maatschappelijke zaken aangeroerd worden vond ik het precies het omgekeerde van wat Armstrong erover zei op zijn blog.quote:
Punt is dat die keuze nogal beperkt is door allerlei regelgeving en daardoor nogal kostbaar wordt.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook 'n heleboel mensen in de rest van westerse Europa die kunnen ook vroeger met pensioen gaan oftewel minder uren per week werken.
Plus 't feit dat wonen in 'n wat warmer klimaat is voordeliger en misschien 'n simpler,rustiger,andere levenstijl dan in geindustrialiseerde landen is.
Maar we hebben toch nog steeds de keuze over hoe duur/luxe/whatever wij onze leventjes maken.
In zekere zin zou je er inderdaad bang van woren, als je de conclusies op een rijtje zet is het heel beangstigend.quote:
Is iets waar die al veel vaker op wijst op zijn blog.quote:
Nog niet gelezen. Zal ik vanavond ff proberen te doenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Vond het stukje over zijn tijd berekening ook erg interessant. (daarin zegt hij dat hij er ook wel eens naastzit) Understanding Arrays & Time
Posted on July 20, 2015 by Martin Armstrong
Lol, niet eens meegekregen dat er blijkbaar weer verhalen rond gaan dat een astroïde de aarde binnenkort zal slopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:17 schreef Dance99Vv het volgende:
Dat is een hele geru-stelling.![]()
Asteroid to Hit Earth Sept 28th? Really?
Posted on July 21, 2015 by Martin Armstrong
[ afbeelding ]
The alleged comet expected to hit the earth between September 15-28, 2015 has been denied by NASA. I find it curious that this doomsday prediction lined up with the ECM. Nothing in our model confirms such a disaster.
Posted in Uncategorized
http://www.armstrongeconomics.com/armstrong_economics_blog
Het ECM was toch zijn model?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:17 schreef Dance99Vv het volgende:
I find it curious that this doomsday prediction lined up with the ECM. Nothing in our model confirms such a disaster.
Ik vind het vooral grappig dat wanneer pro-EU met de mogelijkheid op oorlog schermt de wereld te klein is...quote:
Correct.quote:
Dat mag, Hier in dit topic wordt gekeken wat hij juist voorspeld maar ook wat hij niet juist heeft.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:16 schreef SicSicSics het volgende:
En meneer Armstrong.. ik heb nog steeds bijzonder veel moeite met hem.
Wat wil hij met die zin zeggen dan?quote:
Stel dat het ECM een ramp met een inslaande astroïde zou voorspellen, dan zou de grafiek na de impactdatum hevig uitslaan vanwege de wereldwijde chaos die dan zal ontstaan, dan wel dat de grafiek zou stoppen omdat de mensheid weggevaagd is. Althans, zo interpreteer ik het dan maar.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat wil hij met die zin zeggen dan?
Zoals ik het lees:
Ik vind het curieus dat deze voorspelling in het samenvalt met het ECM. Maar niets in onze modellen bevestigt zo'n ramp.
Dus wat hij zegt is dat het samenvalt met zijn model, terwijl er in zijn model(len) geen bewijs voor is?
Overigens wel bijzonder dat hij nu met zijn ECM en andere modellen niet alleen de financiële markten kan voorspellen, maar ook de stand van de sterren?
Dat was ook mijn vraag; welk model voorspelt wat (niet)quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Stel dat het ECM een ramp met een inslaande astroïde zou voorspellen, dan zou de grafiek na de impactdatum hevig uitslaan vanwege de wereldwijde chaos die dan zal ontstaan, dan wel dat de grafiek zou stoppen omdat de mensheid weggevaagd is. Althans, zo interpreteer ik het dan maar.
Klopt zo ongeveer ja. Misschien moet je dit nog even lezen om het verder te begrijpen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat was ook mijn vraag; welk model voorspelt wat (niet)![]()
En dat klopt inderdaad, maar volgens mij pleit hij (als ik zijn ECM een beetje begrijp (en ik heb niet heel goed gelezen)) dat de economie fluctueert op basis van Pi en en passant dat de economie cyclisch is en dat er dus voorbestemming bestaat.
Dat zijn nogal wat claims
Ik snap je verbazing en beredenering, Zo'n ramp zou namelijk niet in zijn model te zien zijn, wel de ups en downs van diverse zaken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat wil hij met die zin zeggen dan?
Zoals ik het lees:
Ik vind het curieus dat deze voorspelling in het samenvalt met het ECM. Maar niets in onze modellen bevestigt zo'n ramp.
Dus wat hij zegt is dat het samenvalt met zijn model, terwijl er in zijn model(len) geen bewijs voor is?
Overigens wel bijzonder dat hij nu met zijn ECM en andere modellen niet alleen de financiële markten kan voorspellen, maar ook de stand van de sterren?
Ja daar werd vorige week al naar verwezen toen de dow 888 punten daalde in 2 dagen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:09 schreef Izzy73 het volgende:
Paniek op beurzen in Europa en de VS, de vergelijking met 2008 wordt al gemaakt.
Nou denk maar niet dat de rijken geld gaan verliezen, die wisten waarschijnlijk al een tijdje dat dit ging gebeuren en zullen er vermoedelijk geld aan verdienen. Als dit zo doorgaat dan zijn wij weer degenen die de rekening gaan betalen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:27 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja daar werd vorige week al naar verwezen toen de dow 888 punten daalde in 2 dagen.
Op dit moment is de chinese beurs in vrije val en Japan gaat erachteraan.
De euro is wel iets meer waard nu het enige positieve , maar ook de aex is behoorlijk gekelderd men vreest de 400 puntengrens.
Mag graag zien dat de rijken een hoop geld aan het verliezen zijn.
De panic-button is al ingedrikt![]()
[ afbeelding ]
Kijk is aan het einde van blad 6 van dit topic.!quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:31 schreef Fogel het volgende:
Waar staat het bericht van hem waarin dit precies voorspeld is? En dan bedoel ik een analyse vooraf, en ook een poos geleden gepost, en geen verklaring achteraf "kijk maar, dat vaag gestreepte ding daar, da's China".
Want ik snap nog steeds niet wat die jaren-80 graphics me zouden moeten vertellen en dit is wel een perfect moment om die voorspellingen te toetsen op zich.
Maar we zijn er nog niet, september Vanaf de21 ste tot de eerste week van okt zal er ook nog een downflow zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:41 schreef CafeRoker het volgende:
Het is in ieder geval opmerkelijk hoe het samenvalt.
Financial crises kunnen ook bangmakerij zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
In de beurscrash van 1913 ,hoeveel correcties waren er voordat de hele boel instorte ?
Het ging vandaag bovengemiddeld goed op de beurzen . Groot deel van het verlies van gister vrijwel weggewerkt
Ik ben pas op pagina 2... welk postnummer doel je op?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:08 schreef Dance99Vv het volgende:
ma 24 aug 2015, 17:40
AEX is jaarwinst kwijt
Bloedbad op beurzen
http://www.telegraaf.nl/d(...)ad_op_beurzen__.html
[..]
Kijk is aan het einde van blad 6 van dit topic.!
quote:Zijn belangrijkste voorspelling is al jaren dat vanaf 30 september 2015 het toppunt van vertrouwen in de overheid bereikt is en vanaf dat moment het vertrouwen gaat afnemen en het geld van staatsobligaties naar aandelen zal gaan vloeien.
Daar begint het nu ook daadwerkelijk steeds meer op te lijken. Overheidsschulden zijn nog nooit zo groot geweest en de rente nog nooit zo laag. Dat samen met het feit dat overheden in 99,9% van de gevallen schulden niet aflossen maar failliet gaan duidt ook logisch beredeneert op een aankomende crisis.
De logica is als volgt: De rente op obligaties is een graadmeter voor het vertrouwen in de overheid. Immers hoe meer vertrouwen je hebt, hoe lager het risico en hoe minder risicopremie (rente) je vraagt als je er geld aan uit leent. De rente is nu bij een aantal overheden zelfs onder de 0 %. Beleggers betalen dus feitelijk om hun geld aan de overheid te mogen lenen. Het zou dus veiliger zijn je geld aan die overheden te lenen dan het bij een bank te zetten, die bijvoorbeeld om kan vallen. Wanneer het vertrouwen van beleggers af neemt dan vragen ze meer risicopremie en gaat de rente dus stijgen. Dit betekent dat de overheid meer geld kwijt is aan rente op de leningen en dus meer belasting moet gaan ophalen om die rente te kunnen betalen of moet bezuinigen in andere uitgaven om de gestegen uitgaven aan rente te compenseren. Omdat de overheden enorme schulden hebben zal een verdere stijging van de rente op een bepaalt moment het punt bereiken dat de overheid al haar inkomsten (vanuit belastingen) nodig heeft om de rente op haar schulden te betalen. Dan zijn ze dus feitelijk failliet en dit gaat meestal gepaard met een enorme chaos.
De combinatie van hoge schulden, lage rente op zich is volgens mij al duidelijk genoeg dat er grote problemen moeten komen. De schulden blijven stijgen (het lijkt mij onwaarschijnlijk dat overheden nu zullen gaan bezuiningen om een begrotingsoverschot te creëren en daarmee schulden af te lossen), de rente blijft niet voor altijd zo laag (rente is in 5000 jaar niet zo laag geweest en gaat ooit weer een keer omhoog). Kortom een recept voor problemen dat alleen opgelost kan worden door via een begrotingsoverschot schulden af te bouwen. Armstrong voorspelt dus dat na 30 september a.s. de omslag komt waarbij het vertrouwen af gaat nemen en de rente gaat stijgen.
quote:Afgelopen vrijdagavond mailde ik mijn familie dat Martin Armstrong (de man die daags voor de black Monday crash van 19 oktober 1987 die crash voorspelde) dat hij afgelopen vrijdag schreef:
http://www.armstrongeconomics.com/archives/36274
The timing models show the week of 8/31 as the target for a turning point, but next week is a Directional Change. Holding 169100 today will warn we could see a reaction back up before turning back down. A closing below 16680 would warn of a drop to the 15500 area.
Een paar uur later die avond (afgelopen vrijdag dus) sloot de Dow op 16460 (dus onder 16680). Zie wat er vandaag gebeurt op de beurzen. De Dow heeft nu een laagste koers van 15370.
Ik heb al vaker verteld hoeveel van dit soort dingen al zijn uitgekomen, deze is ook weer bizar, toch?!
WTF is dit?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Volgens Martin Armstrong is 2015.75 begonnen:
The ECM Turning Point — Sept. 30/Oct. 1 — Guns & War?
[ afbeelding ]
The unleashing of Russian firepower in Syria in support of the Syrian government came precisely on the day of the Economic Confidence Model. I have come to learn from observing this model that major world events, whatever the major focus may be, appear to line up with the ECM.
[ afbeelding ]
This target has been huge for us given that we have TWO WAR CYCLE MODELS: (1) civil unrest that leads to revolution, and (2) international war. It is sort of like the Blood Moon stuff insofar as it does not line up so easily. The main convergence of the War Cycle between both models began to turn in 2014. The economic war against Russia imposing sanctions began on March 6, 2014 (2014.178) when Obama signed Executive Order 13660 that authorizes sanctions on individuals and entities responsible for violating the sovereignty and territorial integrity of Ukraine. The next day, this order was followed by Executive Order 13661, which claimed that Russia had undermined the democratic processes. On March 20, 2014, Obama issued a new Executive Order: “Blocking Property of Additional Persons Contributing to the Situation in Ukraine”. This order expanded the scope of the two previous orders to the Government of the Russian Federation; it included its annexation of Crimea and its use of force in Ukraine, which the U.S. claimed was a threat to the national security and foreign policy of the United States. Then on April 28, Obama imposed more sanctions on Russia.
The third round of U.S. sanctions on Russia began from October into December 2014 over the turning point. On October 3, 2014, Joe Biden said, “It was America’s leadership and the president of the United States insisting, oft times almost having to embarrass Europe to stand up and take economic hits to impose costs.” The EU imposed sanctions on December 18, 2014, which banned some investments in Crimea and halted support for the Russian Federation Black Sea exploration of oil and gas. The EU sanctions also prevented European companies from offering tourism services and purchasing real estate or companies in Crimea. On December 19, 2014, Obama imposed sanctions on Russian-occupied Crimea by executive order, which prohibited exports of U.S. goods and services to the region.
The actual turning point was 2014.8871: November 20, 2014. The one event that took place precisely on that day was the Supreme Court’s ruling to allow same-sex marriage in South Carolina. This decision sparked civil unrest against the government throughout the Bible Belt states. On that same day, Obama took executive action on immigration. On November 24, the Missouri Grand Jury made ruled not to indict Officer Wilson in the shooting of Michael Brown on August 9, which sparked the beginning of civil unrest, such as the Black Lives Matter movement, in a rebuke of corrupt police forces.
With this turning point on the ECM (2015.75) marking the precise day when Russia began actively bombing Syria to defend its allied government, even sending in troops, should be of great concern in the form of a warning sign with red lights that blink. Russia’s bombings have captured the headlines; the press claims that Russia is attacking civilians but has not mentioned that these civilians are rebels trying to overthrow the government that Obama supported. The press is misrepresenting what is taking place.
There are also reports that China has entered the game by sending in troops to Syria. Obama is creating a threat of world war as Russia and China are now in alignment in Syria and both are opposed to U.S. policy. There is a direct confrontation taking place all because U.S. policy is out of its mind and tries to topple what it calls “dictatorships” from Iraq, Libya, and now Syria. There is no alternative replacement and this brain-dead policy dreamed up in Washington has no end game objective.
This is turning into a direct confrontation between the three leading powers in the Middle East. For what purpose? All because Obama and crew did not like Putin? They created Putin by failing to curtail the bankers who tried to take over Russia to get their hands on all the commodities back in 1999. Whether the government was behind the banking objectives or whether it came in after the fact to protect the bankers amounts to the same thing. This is one reason why they have been trying to block “The Forecaster” from airing in the United States, whereas it has been making headlines and nightly news shows in Europe where they suffered the economic blows of these sanctions.
The other side of 2015.75 will be a lot more serious than many suspect. This concentration of confidence in government marks the peak — from here on out, this will not be a video game — this is real.
Posted in Understanding Cycles, World News | Tagged 2015.75, Big Bang, China, ECM Turning Point, Russia, Syria, U.S. Sanctions
Bron
Welke andere forecasters?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:25 schreef Gerolsteiner het volgende:
Gewoon weer een rijke met grootheidswaanzin. Aandoenlijk wel.
Twee jaar na zijn dood is iedereen hem al lang weer vergeten. Net als al die andere 'forecasters'.
So we gon' die?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Volgens Martin Armstrong is 2015.75 begonnen:
The ECM Turning Point — Sept. 30/Oct. 1 — Guns & War?
[ afbeelding ]
The unleashing of Russian firepower in Syria in support of the Syrian government came precisely on the day of the Economic Confidence Model. I have come to learn from observing this model that major world events, whatever the major focus may be, appear to line up with the ECM.
[ afbeelding ]
This target has been huge for us given that we have TWO WAR CYCLE MODELS: (1) civil unrest that leads to revolution, and (2) international war. It is sort of like the Blood Moon stuff insofar as it does not line up so easily. The main convergence of the War Cycle between both models began to turn in 2014. The economic war against Russia imposing sanctions began on March 6, 2014 (2014.178) when Obama signed Executive Order 13660 that authorizes sanctions on individuals and entities responsible for violating the sovereignty and territorial integrity of Ukraine. The next day, this order was followed by Executive Order 13661, which claimed that Russia had undermined the democratic processes. On March 20, 2014, Obama issued a new Executive Order: “Blocking Property of Additional Persons Contributing to the Situation in Ukraine”. This order expanded the scope of the two previous orders to the Government of the Russian Federation; it included its annexation of Crimea and its use of force in Ukraine, which the U.S. claimed was a threat to the national security and foreign policy of the United States. Then on April 28, Obama imposed more sanctions on Russia.
The third round of U.S. sanctions on Russia began from October into December 2014 over the turning point. On October 3, 2014, Joe Biden said, “It was America’s leadership and the president of the United States insisting, oft times almost having to embarrass Europe to stand up and take economic hits to impose costs.” The EU imposed sanctions on December 18, 2014, which banned some investments in Crimea and halted support for the Russian Federation Black Sea exploration of oil and gas. The EU sanctions also prevented European companies from offering tourism services and purchasing real estate or companies in Crimea. On December 19, 2014, Obama imposed sanctions on Russian-occupied Crimea by executive order, which prohibited exports of U.S. goods and services to the region.
The actual turning point was 2014.8871: November 20, 2014. The one event that took place precisely on that day was the Supreme Court’s ruling to allow same-sex marriage in South Carolina. This decision sparked civil unrest against the government throughout the Bible Belt states. On that same day, Obama took executive action on immigration. On November 24, the Missouri Grand Jury made ruled not to indict Officer Wilson in the shooting of Michael Brown on August 9, which sparked the beginning of civil unrest, such as the Black Lives Matter movement, in a rebuke of corrupt police forces.
With this turning point on the ECM (2015.75) marking the precise day when Russia began actively bombing Syria to defend its allied government, even sending in troops, should be of great concern in the form of a warning sign with red lights that blink. Russia’s bombings have captured the headlines; the press claims that Russia is attacking civilians but has not mentioned that these civilians are rebels trying to overthrow the government that Obama supported. The press is misrepresenting what is taking place.
There are also reports that China has entered the game by sending in troops to Syria. Obama is creating a threat of world war as Russia and China are now in alignment in Syria and both are opposed to U.S. policy. There is a direct confrontation taking place all because U.S. policy is out of its mind and tries to topple what it calls “dictatorships” from Iraq, Libya, and now Syria. There is no alternative replacement and this brain-dead policy dreamed up in Washington has no end game objective.
This is turning into a direct confrontation between the three leading powers in the Middle East. For what purpose? All because Obama and crew did not like Putin? They created Putin by failing to curtail the bankers who tried to take over Russia to get their hands on all the commodities back in 1999. Whether the government was behind the banking objectives or whether it came in after the fact to protect the bankers amounts to the same thing. This is one reason why they have been trying to block “The Forecaster” from airing in the United States, whereas it has been making headlines and nightly news shows in Europe where they suffered the economic blows of these sanctions.
The other side of 2015.75 will be a lot more serious than many suspect. This concentration of confidence in government marks the peak — from here on out, this will not be a video game — this is real.
Posted in Understanding Cycles, World News | Tagged 2015.75, Big Bang, China, ECM Turning Point, Russia, Syria, U.S. Sanctions
Bron
Een voorspelling op basis van historische data die in het verleden al erg accuraat is gebleken.quote:
Maar maakte hij die voorspelling voor of na het gebeurde. Want dat komt niet heel helder over.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:57 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een voorspelling op basis van historische data die in het verleden al erg accuraat is gebleken.
Big data liegt niet
Hij zei zelf dat hij niet in de toekomst kon kijken en er vaak naast zat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar maakte hij die voorspelling voor of na het gebeurde. Want dat komt niet heel helder over.
Voor... check zijn blog en Youtube.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar maakte hij die voorspelling voor of na het gebeurde. Want dat komt niet heel helder over.
Niemand kan in de toekomst kijken maar met historische data en modellen kan je het verleden en het heden wel extrapoleren naar de toekomst. Dát is wat het ECM doet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:59 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij niet in de toekomst kon kijken en er vaak naast zat.
Heb je een dm gestuurd met onderbuik feelsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Niemand kan in de toekomst kijken maar met historische data en modellen kan je het verleden en het heden wel extrapoleren naar de toekomst. Dát is wat het ECM doet.
Wie zijn dood?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:25 schreef Gerolsteiner het volgende:
Twee jaar na zijn dood is iedereen hem al lang weer vergeten. Net als al die andere 'forecasters'.
Dat zegt hij niet, de target for war zit pas in 2017, wat hij wel zegt is dat het vertrouwen van burgers in hun regeringen sterk zal afnemen en dat er civel unrest in de komende 2 jaar in de lucht zit.quote:
Nee hij zegt dat hij zijn visie buiten het gepresenteerde houd , omdat dat teveel met emotie en opinie te maken heeft, hij zegt dat het er ook wel eens naast zit inplaats dat hij er vaak naast zitquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:59 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij niet in de toekomst kon kijken en er vaak naast zat.
Economisch gezien belanden we in een neerwaartse spiraal met internationale spanningen. That's it. Daarnaast gaat de waarde van vastgoed door het putje heenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:08 schreef Dance99Vv het volgende:
ertrouwen van burgers in hun regeringen sterk zal afnemen en dat er civel unrest in de komende 2 jaar in de lucht zit.
Aaah oké nou ik mag hopen dat hij er verdomme naast zit, ik wordt echt depressief van dit soort shit. Ik word er bang en naar van tot spijt en schaamte toe.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet, de target for war zit pas in 2017, wat hij wel zegt is dat het vertrouwen van burgers in hun regeringen sterk zal afnemen en dat er civel unrest in de komende 2 jaar in de lucht zit.
[..]
Nee hij zegt dat hij zijn visie buiten het gepresenteerde houd , omdat dat teveel met emotie en opinie te maken heeft, hij zegt dat het er ook wel eens naast zit inplaats dat hij er vaak naast zit
Voor , niet dat hij weet wat er gebeurd maar meer op dat er iets te gebeuren staat op grond van de uitkomsten van zijn model(len)quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Is meneer Teeuwen zelf niet helemaal 100%quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:25 schreef Gerolsteiner het volgende:
Gewoon weer een rijke met grootheidswaanzin. Aandoenlijk wel.
Lees het dan niet...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:09 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Aaah oké nou ik mag hopen dat hij er verdomme naast zit, ik wordt echt depressief van dit soort shit. Ik word er bang en naar van tot spijt en schaamte toe.
Wat is 100%? En wie zijn dan wel 100%?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Is meneer Teeuwen zelf niet helemaal 100%
Thx! Die ga ik eens even mooi kijken. Net op tijd Tingy!quote:
Fuck, hoop op tijd thuis te zijn.quote:
Ja dat zijn van die docs die je niet zo makkelijk later weer ergens terug kijkt. Succes!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fuck, hoop op tijd thuis te zijn.
Gehaald!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die docs die je niet zo makkelijk later weer ergens terug kijkt. Succes!
Dat kan iedereen toch zien aankomen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Poe, wat ie nu zegt over 2016.. europa kan uit elkaar vallen en autochtonen zullen zich tegen migranten keren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |