Het verhaal van de man op de foto had nog een staartje(in positieve zin)quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
The Lesson for the World Coming from Greece
Posted on July 8, 2015 by Martin Armstrong
-knip-
Mijn mening: Ik ben bang dat deze man gelijk gaat krijgen en we afstevenen op een grote mondiale crisis. Vrijwel alles wijst daar op. Wat dat concreet voor ons zal gaan betekenen, durf ik niet te zeggen, maar ik denk dat we een ongekend zware tijd tegemoet gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het verhaal van de man op de foto had nog een staartje(in positieve zin)
Hulp voor huilende Griek
http://www.telegraaf.nl/b(...)uilende_Griek__.html
Maar vertel is jokkebrok wat is jou mening /opinie hierbij?
M.b.t. de artikelen die je plaatste, je was nogal voorzichtig en afwachtend in het begin.
Zal zo een artikel van zijn blog plaatsen waar hij belangrijke datums noemt.
Denk ook dat het volk zich meer gaat manifesteren, iets waar die ook vaak voor waarschuwde.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mijn mening: Ik ben bang dat deze man gelijk gaat krijgen en we afstevenen op een grote mondiale crisis. Vrijwel alles wijst daar op. Wat dat concreet voor ons zal gaan betekenen, durf ik niet te zeggen, maar ik denk dat we een ongekend zware tijd tegemoet gaan.
Het is dan ook de meest effectieve zweep om mee te slaan. En dat van iets wat eigenlijk niet meer als versimpelde ruilhandel behoorde te zijnquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:58 schreef Izzy73 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat een financiële crisis oorlogsvoering 2.0 is bewust gericht tegen specifieke landen en burgers.
https://biflatie.nl/artik(...)beurs-op-crashkoers/quote:Leuk die Griekse crisis, maar laten we even verder inzoomen op China. We schreven al dat de daling op de beurs aldaar enigszins lijkt op een jaren ’30 crash. De problemen zijn wellicht pas net begonnen. De Chinese beurs crashte woensdag 8 juli verder, ondanks de interventies van de Chinese overheid. Afgelopen maand is de Chinese beurs bijna 30% gedaald, waardoor er 2,7 biljoen euro aan waarde is weggevaagd.
Dat lijkt me een logisch gevolg van wat er allemaal gaande is. Burgers pikken het op een gegeven moment niet meer en gaan er tegenin.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:52 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Denk ook dat het volk zich meer gaat manifesteren, iets waar die ook vaak voor waarschuwde.
Vind de man wel een echte forecaster die het bij het rechte eind heeft. zeker een man die je serieus kan nemen in tegenstelling tot veel andere economen.
Yup!quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:23 schreef Izzy73 het volgende:
In China gaat het ook niet best.
[..]
https://biflatie.nl/artik(...)beurs-op-crashkoers/
dat is het ook.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:58 schreef Izzy73 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat een financiële crisis oorlogsvoering 2.0 is bewust gericht tegen specifieke landen en burgers.
Azie zakte vandaag ook al weg.Japan schiet ook niet op, enzovoortquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:23 schreef Izzy73 het volgende:
In China gaat het ook niet best.
[..]
https://biflatie.nl/artik(...)beurs-op-crashkoers/
Hoe moet ik dit precies lezen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:46 schreef Dance99Vv het volgende:
[ afbeelding ]
The week of July 6 has been showing up as a Directional Change in the euro for some time and even in gold since early June. It is curious how the model picks things like this up. I suspect that the people are responding to the trend rather than the fundamental making the target.
Uitleg over de betekenis van de rijen, vindt je hier, maar hij gaat niet in op de betekenis van de kleuren of schaal.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:07 schreef Omitson het volgende:
Jullie kunnen het beste dit model lezen om het te begrijpen:
http://armstrongeconomics.com/models/7219-2/
En dagelijks z'n blog lezen:
http://armstrongeconomics.com/armstrong_economics_blog/
Ik volg deze man sinds 27 november 2014, de dag dat ik the Forecaster op IDFA zag.
Ik was namelijk erg sceptisch over hoe plausibel zijn model is.
De swiss-euro peg die opgeheven zou worden volgens zijn voorspellingen is inderdaad interessant.
Wat is er anders aan dan?quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:27 schreef Izzy73 het volgende:
In 2012 had Martin toch een heel andere voorspelling.
Dit jaar een dipje en in 2032 de grote klapper.
[ afbeelding ]
Toch griezelig accuraat he.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is er anders aan dan?
Dit is er eentje uit 1979:
[ afbeelding ]
Ik was in de veronderstelling dat in 2015 volgens MA zeg maar de grote financiële klapper zou komen. Maar blijkbaar is dat niet zo dan als ik die grafiek die jij post zie. 2015 zou dus weer een crisis moeten brengen dan weer één in 2024 en in 2032 weer zo één als in 1929. Sorry ben niet super bekend met MA zijn voorspellingen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is er anders aan dan?
Dit is er eentje uit 1979:
[ afbeelding ]
Nee, ze moeten conformeren met de economie en niet meer zo onproductief zijn. 40 uur in de week, tot na je 65 jaar en in het weekend en paar uurtjes naar het strand. De economie is niet meer dan een stok om landen mee te slaan. Waag het niet om het als ondergeschikt te zien aan de maatschappij. Openbreken, privatiseren en de verliezen afschuiven op de bevolking.quote:
40 uur in de week werkenquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ze moeten conformeren met de economie en niet meer zo onproductief zijn. 40 uur in de week, tot na je 65 jaar en in het weekend en paar uurtjes naar het strand. De economie is niet meer dan een stok om landen mee te slaan. Waag het niet om het als ondergeschikt te zien aan de maatschappij. Openbreken, privatiseren en de verliezen afschuiven op de bevolking.
Dit is dus precies dezelfde reactie als in het NWS topic voorgekauwd door de msm.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ze moeten conformeren met de economie en niet meer zo onproductief zijn. 40 uur in de week, tot na je 65 jaar en in het weekend en paar uurtjes naar het strand. De economie is niet meer dan een stok om landen mee te slaan. Waag het niet om het als ondergeschikt te zien aan de maatschappij. Openbreken, privatiseren en de verliezen afschuiven op de bevolking.
Was ik mijn sarcasme tags vergeten?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dit is dus precies dezelfde reactie als in het NWS topic voorgekauwd door de msm.
Lekker de griek bashen, de griek is lui de griek gaat met 55met pensioen enz.Wat doe je met zulke bs in het armstrong topic?
Er lopen 2 topics waar je dit soort bs kan spuien 1 in NWS 1 in BNW,
Volgens mij zijn er ook 'n heleboel mensen in de rest van westerse Europa die kunnen ook vroeger met pensioen gaan oftewel minder uren per week werken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |