Edit: Bovenstaande is dus een onzin bericht. Had ik kunnen wetenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:10 schreef bam-shabaab het volgende:
De Nederlandse Politiek houdt dit jaar serieus rekening met het uittreden van Griekenland uit de EU ('Grexit'). Ingewijden hebben inmiddels tegenover het AD verklaard serieus rekening te houden met 'een Europese crisis' in het najaar van dit jaar. Dezelfde bronnen verklaren eveneens dat de Ministeries van Financieen (MinFin) en Economische Zaken (MinEz) inmiddels noodscenario's hebben opgesteld voor een totale, monetaire crisis. Minister-President Mark Rutte (VVD) wilde vrijdagavond, tijdens de wekelijkse persconferentie, niet ingaan op deze feiten maar benadrukte wel dat een eventuele 'Grexit' nu minder gevolgen zou hebben voor de Euro-zone dan een jaar geleden. Dat is volgens Rutte gelegen aan het feit dat de Euro-zone er nu beter voor zou staan.
[ afbeelding ]
Minister-President Mark Rutte (VVD) adviseert zijn meest trouwe vrienden om deel te nemen aan een bank-run en zoveel mogelijk eigen vermogen onder te brengen in banken buiten de EU. De gewone burgers dienen de kalmte te bewaren.
Ingewijden bevestigen dat het MinFin en het MinEz alle verloven en vakantiedagen zoveel mogelijk hebben geschrapt en periodiek werken met dubbele dienstwisselingen. Ook 's nachts zouden bepaalde afdelingen nu werken. Volgens de anonieme, betrouwbare bronnen werken de ministeries in samenwerking met de banken aan een groot noodplan om een eventuele val in monetaire waardes op te kunnen vangen. Minister-President Mark Rutte vormt samen met de ministers Jeroen Dijsselbloem (MinFin) en Bertje Koenders (Ministerie van Buitenlandse Zaken) een Bijzondere Commissie die de Europese Crisis de gehele week, van minuut tot minuut volgt.
Zou me niets verbazen als dat gaat gebeuren, maar een noodplan van banken, ministeries en een bijzondere commissie van Dijsselbloem, Koenders en Rutte is ook niet erg geruststellend.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Misschien krijgt Armstrong toch gelijk met zijn voorspelling aangaande laatste kwartaal 2015:
[..]
Nopequote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:01 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dat gaat gebeuren, maar een noodplan van banken, ministeries en een bijzondere commissie van Dijsselbloem, Koenders en Rutte is ook niet erg geruststellend.
Er zijn inmiddels een heleboel experts die dit voorspellen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Misschien krijgt Armstrong toch gelijk met zijn voorspelling aangaande laatste kwartaal 2015:
[..]
Its all about the money ......quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Government Has Gone Insane – That’s What a Phase Transition Is All About
Zoals een van mijn helden altijd zei "We live in interesting times!".quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:10 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Its all about the money ......
Hier zo'n hoopvol berichtje uit spanje mijn favoriete vakantieland
The Revolution Around the World Will Not be Televised
Posted on June 20, 2015 by Martin Armstrong
COMMENT: Hey Marty,
Hope you are well.
The Spanish police are crazy – they now stop all cars (including taxis) at night on the road out of town to make sure people are not drunk.. good idea you might say, but they are actually checking the passengers and ‘fining’ them if they have had one too many. Foreigners are targeted and there’s nothing you can do about it really.. just pay and be on your way.
There are lots of stories of blatant criminal activity, the craziest being about the British guy who had his brand new range rover towed, went to pay the fine and was told it was the judge’s decision on whether the car would be returned to him – nothing to do with the police at all.. a year or so later with the fines fully paid and an expensive court case going nowhere, the car was photographed driving down the street decked out with full police markings.. they didn’t even bother to change the license plate.. I’m not sure if he ever got it back.
Anyway, thanks for the update on gold.. it’s been a choppy last couple of months and the arrays were appreciated given that its been hard to call direction with any real conviction.. looks like we may be on for some fun in the near future.
All the best,
Ben
REPLY: Yes the stories about the police in Spain are over the top. They are hunting money like crazy and governments are turning against their own people defeating the very purpose of civilization. We did not agree to this arrangement and we are collapsing precisely as did Rome. Once government employees begin sacking their own cities, the end of times is near. They are stupid. They will not reform and cannot see that people will not tolerate this forever. The more aggressive they become, the higher the probability of revolutions erupting around the globe. Do not count on the media reporting the truth this time – they are on the wrong side of the fence.
Posted in Uncategorized
Laatst ook al een berichtje over goud uit spanje en over money surging in frankrijk
best wel hier nog een uit spanje, insane indeed,quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:21 schreef Japie77 het volgende:
Zoals een van mijn helden altijd zei "We live in interesting times!".
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
best wel hier nog een uit spanje, insane indeed,
Biting Your Nails While Driving is a Fine in Spain
Posted on June 19, 2015 by Martin Armstrong
OK. Are you ready for this one? The Telegraph is reporting that a driver in Spain was given a ticket and fined ¤80 for biting his nail while driving. The offense: “not maintaining the correct freedom of movement.” Well, technically speaking, you are supposed to have two hands on the wheel. If you have just one on the wheel, they will flunk you in a driving test. Boy, I sure hope this does not become the next waive of raising money.
Posted in Current Events | Tagged Hunt for Money, Spain
http://armstrongeconomics.com/archives/date/2015/06![]()
http://www.telegraph.co.u(...)ls-at-the-wheel.html
En ik ben ook een nagelbijtertje...
Ik heb nog geen Nederlandse online krant gevonden die er überhaupt een klein berichtje aan wijdt.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:28 schreef Izzy73 het volgende:
Je zou toch verwachten dat zo'n grote demonstratie in het nieuws zou zijn maar nee hoor de NOS zwijgt erover. Ze willen natuurlijk niet dat er meer mensen aangezet worden om te gaan demonstreren, daar zijn ze als de dood voor in Europa.
Een tijdje dacht ik dat het misschien wel los zou lopen met die crisis maar dat is eigenlijk tegen beter weten in natuurlijk. Dit systeem staat op klappen als een tikkende tijdbom. De vraag is alleen wanneer de bom afgaat.
Ja bizar, de NOS melde wel dat er 300 man demonstreerden voor Griekenland. De berichtgeving wordt steeds gekleurder de laatste tijd, telkens dezelfde onderwerpen de ether in slingeren. Ik vraag me echt af wat het doel is om Griekenland zo aan het lijntje te houden. Ik ben ervan overtuigd dat ze al lang een oplossing hadden kunnen vinden als de wil er echt zou zijn. Ze weten gewoon dat het huidige financiële systeem onhoudbaar is en zijn volgens mij op zoek naar een zondebok zodat de grote bankiers buiten schot kunnen blijven.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Nederlandse online krant gevonden die er überhaupt een klein berichtje aan wijdt.
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Nederlandse online krant gevonden die er überhaupt een klein berichtje aan wijdt.
Wellicht heb je gelijk.quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:56 schreef SicSicSics het volgende:
Misschien heel raar, maar Griekenland gaat ons direct aan. Protesten tegen het interne economische (versoberings-) beleid van de Britse regering niet. Of is dat te simpel gedacht?
Ik ben bang dat je inderdaad te simpel denkt, bijde gaan europa (EU) aan, Griekenlands protesten krijg je ook nauwelijks te zien (tenzij pro EU), maar de UK wil men graag de EU in hebben, daar moet nog een referendum over gehouden worden, EU = austerity.quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:56 schreef SicSicSics het volgende:
Misschien heel raar, maar Griekenland gaat ons direct aan. Protesten tegen het interne economische (versoberings-) beleid van de Britse regering niet. Of is dat te simpel gedacht?
Ik kijk weinig tv, maar op de radio heb ik verslagen gehoord van beide; voor- en tegenstanders in Griekenland. En ook daar zat veel verschil in. Van tegenstanders die 'Nee' gingen stemmen, maar wel graag in de EU wilden blijven. Tot 'Ja' stemmers die eigenlijk tegen de bezuinigingen waren en de EU niks vinden, maar die het als een noodzakelijk kwaad zagen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:12 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik ben bang dat je inderdaad te simpel denkt, bijde gaan europa (EU) aan, Griekenlands protesten krijg je ook nauwelijks te zien (tenzij pro EU), maar de UK wil men graag de EU in hebben, daar moet nog een referendum over gehouden worden, EU = austerity.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op Martins blog stond in dit artikel:
Their blackmail and economic war against Greece will be evidence to ensure that Britain leaves the EU.
http://www.armstrongeconomics.com/archives/34268
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |