Maar maakte hij die voorspelling voor of na het gebeurde. Want dat komt niet heel helder over.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:57 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een voorspelling op basis van historische data die in het verleden al erg accuraat is gebleken.
Big data liegt niet
Hij zei zelf dat hij niet in de toekomst kon kijken en er vaak naast zat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar maakte hij die voorspelling voor of na het gebeurde. Want dat komt niet heel helder over.
Voor... check zijn blog en Youtube.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar maakte hij die voorspelling voor of na het gebeurde. Want dat komt niet heel helder over.
Niemand kan in de toekomst kijken maar met historische data en modellen kan je het verleden en het heden wel extrapoleren naar de toekomst. Dát is wat het ECM doet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:59 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij niet in de toekomst kon kijken en er vaak naast zat.
Heb je een dm gestuurd met onderbuik feelsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Niemand kan in de toekomst kijken maar met historische data en modellen kan je het verleden en het heden wel extrapoleren naar de toekomst. Dát is wat het ECM doet.
Wie zijn dood?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:25 schreef Gerolsteiner het volgende:
Twee jaar na zijn dood is iedereen hem al lang weer vergeten. Net als al die andere 'forecasters'.
Dat zegt hij niet, de target for war zit pas in 2017, wat hij wel zegt is dat het vertrouwen van burgers in hun regeringen sterk zal afnemen en dat er civel unrest in de komende 2 jaar in de lucht zit.quote:
Nee hij zegt dat hij zijn visie buiten het gepresenteerde houd , omdat dat teveel met emotie en opinie te maken heeft, hij zegt dat het er ook wel eens naast zit inplaats dat hij er vaak naast zitquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:59 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij niet in de toekomst kon kijken en er vaak naast zat.
Economisch gezien belanden we in een neerwaartse spiraal met internationale spanningen. That's it. Daarnaast gaat de waarde van vastgoed door het putje heenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:08 schreef Dance99Vv het volgende:
ertrouwen van burgers in hun regeringen sterk zal afnemen en dat er civel unrest in de komende 2 jaar in de lucht zit.
Aaah oké nou ik mag hopen dat hij er verdomme naast zit, ik wordt echt depressief van dit soort shit. Ik word er bang en naar van tot spijt en schaamte toe.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet, de target for war zit pas in 2017, wat hij wel zegt is dat het vertrouwen van burgers in hun regeringen sterk zal afnemen en dat er civel unrest in de komende 2 jaar in de lucht zit.
[..]
Nee hij zegt dat hij zijn visie buiten het gepresenteerde houd , omdat dat teveel met emotie en opinie te maken heeft, hij zegt dat het er ook wel eens naast zit inplaats dat hij er vaak naast zit
Voor , niet dat hij weet wat er gebeurd maar meer op dat er iets te gebeuren staat op grond van de uitkomsten van zijn model(len)quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Is meneer Teeuwen zelf niet helemaal 100%quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:25 schreef Gerolsteiner het volgende:
Gewoon weer een rijke met grootheidswaanzin. Aandoenlijk wel.
Twee jaar na zijn dood is iedereen hem al lang weer vergeten. Net als al die andere 'forecasters'.
Lees het dan niet...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:09 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Aaah oké nou ik mag hopen dat hij er verdomme naast zit, ik wordt echt depressief van dit soort shit. Ik word er bang en naar van tot spijt en schaamte toe.
Wat is 100%? En wie zijn dan wel 100%?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Is meneer Teeuwen zelf niet helemaal 100%
Thx! Die ga ik eens even mooi kijken. Net op tijd Tingy!quote:
Fuck, hoop op tijd thuis te zijn.quote:
Ja dat zijn van die docs die je niet zo makkelijk later weer ergens terug kijkt. Succes!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fuck, hoop op tijd thuis te zijn.
Gehaald!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die docs die je niet zo makkelijk later weer ergens terug kijkt. Succes!
Dat kan iedereen toch zien aankomen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Poe, wat ie nu zegt over 2016.. europa kan uit elkaar vallen en autochtonen zullen zich tegen migranten keren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |