Jazeker. Mits ze helpen bij het maken van hummus.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef MouzurX het volgende:
Zouden jullie PVV'ers bij je laten onderduiken?
Vriend, doe eens normaal, mij als PVV'er neerzettenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Voor wie spreek jij?
Woordvoerder van de PVV of?
Volgens de PVV is elke moslim het probleem, want ze willen een islamvrij Nederland.
Zou je een moslim die ISIS steunt bij je laten onderduiken?quote:
Ook, misschien zelfs in 1 kamer samen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef MouzurX het volgende:
Hou op met Arabisch eten te stelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:48 schreef waht het volgende:
[..]
Jazeker. Mits ze helpen bij het maken van hummus.
Nou jij vond Godwins niet nodig, maar ik dacht ik doe het toch maar.quote:
gewoon meedoen is ook crimineel wezen, want dat is altijd al een gewoon en normaal verschijnsel in Nederlandquote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet het probleemHet gaat meer om mensen die zich in Nederland vestigen en weigeren zich aan te passen aan de cultuur en de geldende normen en waarden. En met aanpassen bedoel ik niet het verloochenen van je eigen culturele of geografische achtergrond maar gewoon meedoen met de maatschappij.
Nee, ik zou hem aanraden bij die gezelligheidsvereniging het eens te proberen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zou je een moslim die ISIS steunt bij je laten onderduiken?
Nee.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zou je een moslim die ISIS steunt bij je laten onderduiken?
Jaquote:Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef MouzurX het volgende:
Nu is het nog de Islam, maar de uitspraken over andere groepen zijn niet van de wind. Het is slechts het begin. Wanneer je integratie en openheid wil afdwingen bij een bepaalde groep, prima. Maar de PVV duwt die groepen nog verder het conservatisme in. Juist dàt is het grote probleem. Ik denk dat ze sinds 12 jaar een stagnatie hebben gezien in de mate waarin verschillende groepen (zowel westers als niet-westers) onderdeel willen worden van een generale samenleving.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Voor wie spreek jij?
Woordvoerder van de PVV of?
Volgens de PVV is elke moslim het probleem, want ze willen een islamvrij Nederland.
De vraag is of het een sociaal wenselijk antwoord is. Nederland staat erom bekend dat ze 75 jaar geleden totaal niet welwillend was om de Joden te helpen. Zowel vanuit de overheid als vanuit de samenleving.quote:
Knappende gezwellen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:50 schreef Eyip het volgende:
de islam is een gezwel in de westerse samenleving die ingeperkt moet worden voordat het knapt.
Ben jij altijd zo gezwellig?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:50 schreef Eyip het volgende:
de islam is een gezwel in de westerse samenleving die ingeperkt moet worden voordat het knapt.
Je moeder huilt.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:50 schreef Eyip het volgende:
Godsdienstonderdriukking werkt averechts .quote:Op woensdag 26 november 2014 21:50 schreef Eyip het volgende:
Welke studie?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef Peunage het volgende:
Je en wat willen ze er aan gaan doen dan? Ik ben hooggeleid G. Bachelor bijna in de pocket, misschien nog even een master halen op kosten van de overheid, en dan is het doei Nederland.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:50 schreef Eyip het volgende:
het materialisme is een gezwel in de westerse samenleving die ingeperkt moet worden voordat het knapt.
Is de PVV het probleem of zijn deze groepen het probleem?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:50 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Nu is het nog de Islam, maar de uitspraken over andere groepen zijn niet van de wind. Het is slechts het begin. Wanneer je integratie en openheid wil afdwingen bij een bepaalde groep, prima. Maar de PVV duwt die groepen nog verder het conservatisme in. Juist dàt is het grote probleem. Ik denk dat ze sinds 12 jaar een stagnatie hebben gezien in de mate waarin verschillende groepen (zowel westers als niet-westers) onderdeel willen worden van een generale samenleving.
[..]
De vraag is of het een sociaal wenselijk antwoord is. Nederland staat erom bekend dat ze 75 jaar geleden totaal niet welwillend was om de Joden te helpen. Zowel vanuit de overheid als vanuit de samenleving.
Klopt. Voor mij geldt dit zeker.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:50 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Nu is het nog de Islam, maar de uitspraken over andere groepen zijn niet van de wind. Het is slechts het begin. Wanneer je integratie en openheid wil afdwingen bij een bepaalde groep, prima. Maar de PVV duwt die groepen nog verder het conservatisme in. Juist dàt is het grote probleem. Ik denk dat ze sinds 12 jaar een stagnatie hebben gezien in de mate waarin verschillende groepen (zowel westers als niet-westers) onderdeel willen worden van een generale samenleving.
Dat weet iedereen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:51 schreef bijdehand het volgende:
Ik zou geen moslims laten onderduiken trouwens.
Heb ik ook. Hoe meer men afgeeft op het Katholicisme, hoe meer ik mij verbonden voel met de cultuur en het geloof van mijn voorouders.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klopt. Voor mij geldt dit zeker.
Ben zelf islamitisch opgevoed, maar om allerlei redenen niet meer gelovig. Maar als ik zoiets lees voel ik er toch iets voor om weer even langs een moskee te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |