Binding hebben met een land...quote:Op woensdag 26 november 2014 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jonge hoogopgeleide autochtonen die Nederland verlaten puur 'om het geld'...
Dan heb je dus nooit geen binding met dit land gehad en heb je ook het recht niet überhaupt over dit land te praten c.q. te klagen.
Ah, vandaar dat het een slechte vraag is.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nou jij vond Godwins niet nodig, maar ik dacht ik doe het toch maar.
Gestolen van Twitter trouwens.
Er zijn meerdere problemen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is de PVV het probleem of zijn deze groepen het probleem?
De PVV vormt een bedreiging voor onze cultuur en vrijheid.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is de PVV het probleem of zijn deze groepen het probleem?
Jij hoopt bij een WK gewoon dat de beste wint?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Binding hebben met een land...Nationalistisch geneuzel.
Lijkt mij net zoiets als die mensen die hysterisch doen om Zwarte Piet.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef El_Matador het volgende:
Heeft de PVV trouwens aandelen in die rechtswinkels ofzo? Dat al die jankende moslims nu weer "beledigd" naar de politie rennen om aangifte te doen?
Dit soort puberaal gelul laat je toch langs je heen gaan man. Alleen Guido en Mutant zien achter elke boom kwijlende PVV'ers om de winkelruiten in te gooien van de Turkse en Marokkaanse groenteboertjes.
Jij zou ze laten bovenduiken.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:51 schreef bijdehand het volgende:
Ik zou geen moslims laten onderduiken trouwens.
Ik denk dat weinig mensen naar de rechter zullen stappen. In de Tweede Kamer mag je alles zeggen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef El_Matador het volgende:
Heeft de PVV trouwens aandelen in die rechtswinkels ofzo? Dat al die jankende moslims nu weer "beledigd" naar de politie rennen om aangifte te doen?
Dit soort puberaal gelul laat je toch langs je heen gaan man. Alleen Guido en Mutant zien achter elke boom kwijlende PVV'ers om de winkelruiten in te gooien van de Turkse en Marokkaanse groenteboertjes.
Inderdaad en PVV ers zijn lieve knuffelbeesten die het beste voor moslims willen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef El_Matador het volgende:
Ga terug naar je apenlandje.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:53 schreef Eyip het volgende:
[..]
ga lekker je voorhuid zitten joggen.
Oh nee, dat kan helemaal niet![]()
Waht is inderdaad een vuige moslim.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:53 schreef Eyip het volgende:
[..]
godsdienst mag binnen eigen huiskamer. Verder geen voorzieningen of uitingen die het hele hoofd bedekken buitenshuis.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Godsdienstonderdriukking werkt averechts .
Nee, is de natuur...quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Binding hebben met een land...Nationalistisch geneuzel.
Nah ik ben neutraalquote:
En gelukkig maar.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen naar de rechter zullen stappen. In de Tweede Kamer mag je alles zeggen.
Duidelijk geval van antisemitisme.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:53 schreef Eyip het volgende:
[..]
wel. Pech voor je.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:54 schreef Eyip het volgende:
[..]
godsdienst mag binnen eigen huiskamer. Verder geen voorzieningen of uitingen die het hele hoofd bedekken buitenshuis.
Dit zijn geen trollen, maar gewoon fascisten.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En gelukkig maar.
Die hele ophef weer. Je voedt die trollen van de PVV keihard en dan gaan klagen dat die lui zoveel aandacht krijgen.
Echt, die lachen zich kapot om weer een losgeslagen knuppeltje in dat hoenderhok. Het probleem zijn de andere hennetjes die net zo dom en primair reagerend zijn.
Jou al helemaal niet, nazi.quote:
En laten we dat vooral zo houden.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
In de Tweede Kamer mag je alles zeggen.
Ik vraag me af hoe mensen staan tegenover nazi's die hun kinderen als nazi opvoeden.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:54 schreef Eyip het volgende:
[..]
godsdienst mag binnen eigen huiskamer. Verder geen voorzieningen of uitingen die het hele hoofd bedekken buitenshuis.
Hij blijft zijn kop in het zand steken.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit zijn geen trollen, maar gewoon fascisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |