Gefeliciteerd! Best knap, F4F schijnen nogal rukkers te zijn m.b.t. opzeggen.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:19 schreef Weissman het volgende:
Opzeg-bevestiging van F4F is binnen
In december nog bij F4F daarna afwisselend tussen een aardige kracht gym hier in de buurt en fitnesscentrum noord.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Best knap, F4F schijnen nogal rukkers te zijn m.b.t. opzeggen.
Waar ga je nu trainen?
Al weet ik niet of je ook een jaarcontract met ze aangaat als je je abo omzet.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
voor ik me fittnessclub abbo laat omzette hoelang duurt het voor je van die homo's af bent?
Traantjes in de ogen en schuim op t bekkie.quote:
2 gyms toe maarquote:Op donderdag 27 november 2014 14:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
In december nog bij F4F daarna afwisselend tussen een aardige kracht gym hier in de buurt en fitnesscentrum noord.
Die Kardashian foto van Breaking the internetquote:Op donderdag 27 november 2014 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Die trend waarbij heupen dikker geshopt worden.
Hoe lang ben je?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ooit wel een vakantievriendje gehad die korter was dan ik, maar dat was geen gezicht man. Als je dan hand in hand loopt is het alsof je een kind bij je hebt.
Precies. In die pose lijken ze altijd dikker, en dan nog zien ze er niet speciaal uit.quote:Op donderdag 27 november 2014 08:10 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen dikke onderarmen? Die van mij hebben nog meer massa aan...
Saaiquote:Op donderdag 27 november 2014 15:54 schreef G.R.S. het volgende:
Meisje op rtl4 geeft haar studie geneeskunde op zodat zij het klooster in kan gaan
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:54 schreef G.R.S. het volgende:
Meisje op rtl4 geeft haar studie geneeskunde op zodat zij het klooster in kan gaan
John Wick, gewoon actie.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:21 schreef Klokov het volgende:
Boys, welke film raden jullie aan uit onderstaande lijst en waarom:
- A Walk Among Tombstones
- The Equalizer
- John Wick
The Equalizer, goed tempo en verrassende wendingen in het verhaal.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:21 schreef Klokov het volgende:
Boys, welke film raden jullie aan uit onderstaande lijst en waarom:
- A Walk Among Tombstones
- The Equalizer
- John Wick
hey deuce alles goed?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:01 schreef Deuce92 het volgende:
Haha, Montelly. Jij hebt hetzelfde UI als c_c. Echt een goede garp.
Niets om over te schamen hoor.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik neem maar even aan dat er iets in een chat is besproken waar ik niet bij was. Geeft verder niet.
Ik schaam me niet zo snel.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niets om over te schamen hoor.
dem feelsquote:Op donderdag 27 november 2014 18:04 schreef Weissman het volgende:
heb vandaag zo'n meisje gezien in supermarkt
ik ging brood halen zij was met haar moeder
ze keek heel even naar mij
Echt hè, die man van jou. Laat 'm zien wie de baas is.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:07 schreef G.R.S. het volgende:
2 identieke UI's is al vervelend, laat staan 20
Pikstraf, No1 begonquote:Op donderdag 27 november 2014 18:07 schreef G.R.S. het volgende:
jouw fascinatie voor het mij-aanmeten van een minderwaardige rol begint een beetje eng te worden nu Edward.quote:
Edward?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jouw fascinatie voor het mij-aanmeten van een minderwaardige rol begint een beetje eng te worden nu Edward.
Ja ja, dat komt nog wel. Hij weet niet wat hem te wachten komt te staanquote:Op donderdag 27 november 2014 18:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè, die man van jou. Laat 'm zien wie de baas is.
Ik ben geen bitch hé!quote:
quote:
ha je moeder!quote:Op donderdag 27 november 2014 18:07 schreef G.R.S. het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja ja, dat komt nog wel. Hij weet niet wat hem te wachten komt te staan
Hebben we al eens gehad/gedaan.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:07 schreef G.R.S. het volgende:
Hey Cor, koop godverdomme eens een nieuwe camera man wtf is dit, komt die camera uit je geboortejaar 1854 ofzo?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:13 schreef Eleiko het volgende:
Er wordt aardig getraind hier:
[ afbeelding ]
Ik zal jou eens liften.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:13 schreef Beach het volgende:
Triest topic weer zo. Liften jullie eigenlijk nog
ga fappen op hentai engnekquote:Op donderdag 27 november 2014 18:13 schreef Beach het volgende:
Triest topic weer zo. Liften jullie eigenlijk nog
Wat een grijs grafhok.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:14 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
said, buffed in de gym
Was met telefoon na het bankdrukken.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hey Cor, koop godverdomme eens een nieuwe camera man wtf is dit, komt die camera uit je geboortejaar 1854 ofzo?
dat het een lekkere smatje isquote:Op donderdag 27 november 2014 18:17 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Seto, wat is kawaii? Jij lijkt me wel een expert op dat gebied.
SETO ZOU JE TOESTAAN?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Heb je ook pics van haar?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:17 schreef Eleiko het volgende:
Onderste is een chick, met 1RM squat van 100kg.
die chick zou niet eens bij me weg willen want ik ben 6'5 master racequote:Op donderdag 27 november 2014 18:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
SETO ZOU JE TOESTAAN?
Kijk wat die kuifje flikt man..wtf. Maar ze wilt wel.
Hij lijkt Sander wel![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |