kokke zal diequote:Op donderdag 27 november 2014 14:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
die gaat erin tot aan ze huig
Gefeliciteerd! Best knap, F4F schijnen nogal rukkers te zijn m.b.t. opzeggen.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:19 schreef Weissman het volgende:
Opzeg-bevestiging van F4F is binnen
In december nog bij F4F daarna afwisselend tussen een aardige kracht gym hier in de buurt en fitnesscentrum noord.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Best knap, F4F schijnen nogal rukkers te zijn m.b.t. opzeggen.
Waar ga je nu trainen?
Al weet ik niet of je ook een jaarcontract met ze aangaat als je je abo omzet.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
voor ik me fittnessclub abbo laat omzette hoelang duurt het voor je van die homo's af bent?
Traantjes in de ogen en schuim op t bekkie.quote:
2 gyms toe maarquote:Op donderdag 27 november 2014 14:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
In december nog bij F4F daarna afwisselend tussen een aardige kracht gym hier in de buurt en fitnesscentrum noord.
Die Kardashian foto van Breaking the internetquote:Op donderdag 27 november 2014 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Die trend waarbij heupen dikker geshopt worden.
Hoe lang ben je?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ooit wel een vakantievriendje gehad die korter was dan ik, maar dat was geen gezicht man. Als je dan hand in hand loopt is het alsof je een kind bij je hebt.
Precies. In die pose lijken ze altijd dikker, en dan nog zien ze er niet speciaal uit.quote:Op donderdag 27 november 2014 08:10 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen dikke onderarmen? Die van mij hebben nog meer massa aan...
Saaiquote:Op donderdag 27 november 2014 15:54 schreef G.R.S. het volgende:
Meisje op rtl4 geeft haar studie geneeskunde op zodat zij het klooster in kan gaan
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:54 schreef G.R.S. het volgende:
Meisje op rtl4 geeft haar studie geneeskunde op zodat zij het klooster in kan gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |