haha hij is sukkeltje volgens mijquote:Op donderdag 27 november 2014 14:12 schreef seto het volgende:
[..]
" gebruik je na inches
' na feet
echt voor schut
weissman daisukiquote:Op donderdag 27 november 2014 14:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha hij is sukkeltje volgens mij
ni hao seto
Hey Weissman!quote:Op donderdag 27 november 2014 14:15 schreef Weissman het volgende:
ok, nu even iets anders
wie heeft meer dan 9'' hangen?
13''-masterrace-crew hier
ik zal thuis ff meten, daar heb ik zo'n meetlint voor in de tuin liggen. Rolmaat hier is niet lang genoegquote:Op donderdag 27 november 2014 14:15 schreef Weissman het volgende:
ok, nu even iets anders
wie heeft meer dan 9'' hangen?
13''-masterrace-crew hier
Woon jij nou in Eindhoven? Ga eens trainen bij Sport Arena.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uit dit topic al wel een redelijk beeld kan destilleren, al was t alleen over alle calorie en eten discussies.
Ieder z'n ding natuurlijk. Fanatiek zijn is voor mij niks mis mee. Je hele leven er iedere minuut op inrichten vind ik persoonlijk te ver gaan. Maar goed, da's mijn meningIk heb dan t idee dat je zoveel van t leven "mist". Maar idd, voor sommigen is dit leven.
haha jij heb sowieso klein pikkie vanwege de anarbolequote:Op donderdag 27 november 2014 14:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik zal thuis ff meten, daar heb ik zo'n meetlint voor in de tuin liggen. Rolmaat is niet lang genoeg
voor als je d'r komt Cor, 't is die ene met vlindertjes in z'n haarquote:Op donderdag 27 november 2014 14:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Woon jij nou in Eindhoven? Ga eens trainen bij Sport Arena.
Dit.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:12 schreef seto het volgende:
[..]
" gebruik je na inches
' na feet
echt voor schut
[..]
Zo'n rolmaat lijkt me ook gevaarlijkquote:Op donderdag 27 november 2014 14:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik zal thuis ff meten, daar heb ik zo'n meetlint voor in de tuin liggen. Rolmaat hier is niet lang genoeg
we zullen je missen bij de ez-bar mattiequote:Op donderdag 27 november 2014 14:19 schreef Weissman het volgende:
Opzeg-bevestiging van F4F is binnen
Jaquote:
Zeg ik hoef nu maar 3 minuten te lopenquote:Ga eens trainen bij Sport Arena.
voor ik me fittnessclub abbo laat omzette hoelang duurt het voor je van die homo's af bent?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:19 schreef Weissman het volgende:
Gew maandje opzeg termijn towkquote:Op donderdag 27 november 2014 14:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
voor ik me fittnessclub abbo laat omzette hoelang duurt het voor je van die homo's af bent?
hey weissmanquote:Op donderdag 27 november 2014 14:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha jij heb sowieso klein pikkie vanwege de anarbole
Leuk rekensommetje maar ga nu eens langs een stalen meetlat staan bij kamertemperatuur. Met centimeteraanduiding.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:14 schreef Klokov het volgende:
Gewoon 6 feet = 6*0,3048m = 1,8288m
Plus 4 inch = 4*2,54= 11,16cm
182,88+11,16= 1,9404 masterrace
kokke zal diequote:Op donderdag 27 november 2014 14:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
die gaat erin tot aan ze huig
Gefeliciteerd! Best knap, F4F schijnen nogal rukkers te zijn m.b.t. opzeggen.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:19 schreef Weissman het volgende:
In december nog bij F4F daarna afwisselend tussen een aardige kracht gym hier in de buurt en fitnesscentrum noord.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Best knap, F4F schijnen nogal rukkers te zijn m.b.t. opzeggen.
Waar ga je nu trainen?
Al weet ik niet of je ook een jaarcontract met ze aangaat als je je abo omzet.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
voor ik me fittnessclub abbo laat omzette hoelang duurt het voor je van die homo's af bent?
Traantjes in de ogen en schuim op t bekkie.quote:
2 gyms toe maarquote:Op donderdag 27 november 2014 14:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
In december nog bij F4F daarna afwisselend tussen een aardige kracht gym hier in de buurt en fitnesscentrum noord.
Die Kardashian foto van Breaking the internetquote:Op donderdag 27 november 2014 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Die trend waarbij heupen dikker geshopt worden.
Hoe lang ben je?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ooit wel een vakantievriendje gehad die korter was dan ik, maar dat was geen gezicht man. Als je dan hand in hand loopt is het alsof je een kind bij je hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |