Edward?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jouw fascinatie voor het mij-aanmeten van een minderwaardige rol begint een beetje eng te worden nu Edward.
Ja ja, dat komt nog wel. Hij weet niet wat hem te wachten komt te staanquote:Op donderdag 27 november 2014 18:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè, die man van jou. Laat 'm zien wie de baas is.
Ik ben geen bitch hé!quote:
quote:
ha je moeder!quote:Op donderdag 27 november 2014 18:07 schreef G.R.S. het volgende:
2 identieke UI's is al vervelend, laat staan 20
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja ja, dat komt nog wel. Hij weet niet wat hem te wachten komt te staan
Hebben we al eens gehad/gedaan.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:07 schreef G.R.S. het volgende:
2 identieke UI's is al vervelend, laat staan 20
Hey Cor, koop godverdomme eens een nieuwe camera man wtf is dit, komt die camera uit je geboortejaar 1854 ofzo?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:13 schreef Eleiko het volgende:
Er wordt aardig getraind hier:
[ afbeelding ]
Ik zal jou eens liften.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:13 schreef Beach het volgende:
Triest topic weer zo. Liften jullie eigenlijk nog
ga fappen op hentai engnekquote:Op donderdag 27 november 2014 18:13 schreef Beach het volgende:
Triest topic weer zo. Liften jullie eigenlijk nog
Wat een grijs grafhok.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:14 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
said, buffed in de gym
Was met telefoon na het bankdrukken.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hey Cor, koop godverdomme eens een nieuwe camera man wtf is dit, komt die camera uit je geboortejaar 1854 ofzo?
dat het een lekkere smatje isquote:Op donderdag 27 november 2014 18:17 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Seto, wat is kawaii? Jij lijkt me wel een expert op dat gebied.
SETO ZOU JE TOESTAAN?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |