Mijn gym ookquote:
sws..quote:Op woensdag 26 november 2014 19:16 schreef kaasplankje het volgende:
ik ga je zien vriend gaan we same lifte tog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey cc die andere ziet er wel goed uit zeg, niet te groot, goed apparatuur ook.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:
http://www.howtogetbigfor(...)-thor-the-dark-world
Hij gebruikt kettlebells.
Maar er zitten echt alleen van die semi-pro's, en ik weet vrij zeker dat een ex-collega van me er zit, dus ik moet nog even een drempel over om daar tussen te gaan staan met m'n dikke reet.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey cc die andere ziet er wel goed uit zeg, niet te groot, goed apparatuur ook.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:19 schreef G.R.S. het volgende:
Optie C.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel je tumblr/instragram en zo hier delen hequote:Op woensdag 26 november 2014 19:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar er zitten echt alleen van die semi-pro's, en ik weet vrij zeker dat een ex-collega van me er zit, dus ik moet nog even een drempel over om daar tussen te gaan staan met m'n dikke reet.
Iedereen heeft dikke onderarmen in die pose, vriendinnetje.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
omg, z'n armen, zijn onderarmen
[ afbeelding ]
Moet eerst ff gojibessen en havervlokken inslaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wel je tumblr/instragram en zo hier delen he![]()
ja maar die schijven man, poverty gewoonquote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef kaasplankje het volgende:
ik hou wel van afgeragde schijven en dumbells vroeger trainde ik in een gym daar was alles verroest
Prijzig spul wel.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja maar die schijven man, poverty gewoon![]()
[ afbeelding ]
als ze fresh zijn
Als er iets van af gaat worden ze per definitie lichterquote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef kaasplankje het volgende:
beetje plastic wat er af gaat worden ze echt niet lichter van hoor
A sahbi, hij heeft ze sowiesoquote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Iedereen heeft dikke onderarmen in die pose, vriendinnetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Mede armenfreak. Hou je ook zo van
handen
.
Echte goede mooie mannenhanden zijn instantsop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso. Ik heb een enorme zwak voor dikke onderarmen![]()
wouldlick/10
zeker goed schema.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:
ik neem het als preworkoutquote:Op woensdag 26 november 2014 19:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo'n stevige hand die je bij je haar vastpakt tijdens het bekken.
Ik zit LSD-trips te lezen en word nieuwsgierig. Wat zijn jullie ervaringen?
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
A sahbi, hij heeft ze sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Zien er toch vrij normaal uit. In verhouding met de rest uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso. Ik heb een enorme zwak voor dikke onderarmen![]()
wouldlick/10
Dat je er later nog trips van kan krijgen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo'n stevige hand die je bij je haar vastpakt tijdens het bekken.
Ik zit LSD-trips te lezen en word nieuwsgierig. Wat zijn jullie ervaringen?
For realsies? Lijkt me fucked up. Ik ben te schijterig voor die shit, maar wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat je er later nog trips van kan krijgen.
uittredenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
For realsies? Lijkt me fucked up. Ik ben te schijterig voor die shit, maar wel nieuwsgierig.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
For realsies? Lijkt me fucked up. Ik ben te schijterig voor die shit, maar wel nieuwsgierig.
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Tot 1 maart abo bij F4F, daarna ga ik over op fitnesscentrum noord, tussen de echte bois. De dude die het runt leek oprechte interesse in z'n klanten te tonen, itt de so-called PT-ers die je een beetje een schema meegeven en daarna nooit meer zien. Cardio kan ik in de gym op m'n werk doen, daar staan vnl fietsen en loopbanden, en ik wil dan serieus met KT aan de slag. Moet ook, omdat m'n gewrichten echt aids zijn en steeds slechter worden. 2015 wordt mijn jaar jongens, let op.
Sowieso: mensen die bij F4F trainen:quote:Op woensdag 26 november 2014 18:50 schreef clumsy_clown het volgende:
F4F blijdorp was overigens altijd wel redelijk druk, maar sinds de overname is het een speeltuin geworden voor mocro's en negers
f4f is primaquote:Op woensdag 26 november 2014 19:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sowieso: mensen die bij F4F trainen:
En helemaal als ze dan ook nog zeggen dat het een goede hard-core gym is^2
he wat leuk wil je die samen op de bank kijkenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Operatie live: neurochirurgie
Serieus interessant dit. Kijktip.
Elssbiay Mamdouh komt een guest pose doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ga ff kijke of ik daar nog wat goede anabole op de kop kan tikke
quote:Van krachttraining zal je niet afvallen. We vertellen het je gelijk maar zodat je je geen illusies maakt. En met buikspieroefeningen werk je dat zwembandje niet weg. Je kunt gewichten heffen en buikoefeningen doen totdat je erbij neervalt (liever niet!), maar die bierbuik krijg je er niet mee weg. Het opgehoopte vet - van binnen en van buiten - blijft zitten waar het zit en maakt je spieren bovendien minder zichtbaar.
Klinkt legit.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:21 schreef IrCute het volgende:
Een meisje dat ik ken van de middelbare school (nooit mee in de klas gezeten, maar meer een vriendin van een vriendin) heeft haar eigen ''praktijk'' voor gewichtsverlies. Kijk net even op de FB pagina. Krijg meteen roidrage ervan.
https://www.facebook.com/(...)sing/288677921181372
[..]![]()
![]()
Srs, als je onder druk gaat trouwen ben je gewoon niet slim bezig. Dit zit gewoon goed vriend, voor altijd bij elkaarquote:
Zelfs Batman gebruikt kettlebellsquote:Op woensdag 26 november 2014 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, het is verwarrender dan ik toe wil geven, die UI. Waarom de haat no1, waarom de haat.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]lik de mijne danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso. Ik heb een enorme zwak voor dikke onderarmen![]()
wouldlick/10
leuke film, goede muziek ook, helemaal samen met GRSquote:Op donderdag 27 november 2014 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Speaking of Batman. Ik moet interstellair nog zien, gvd.
kk es opquote:Op donderdag 27 november 2014 00:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
leuke film, goede muziek ook, helemaal samen met GRS
Naast veel andere dansrages zoals de konijnendans (volgens Philippe kopieën van youtube-tutorials en volgens Stijn “echt ziek triest”, red.)quote:Op woensdag 26 november 2014 22:44 schreef Dimachaerus het volgende:
http://thump.vice.com/nl/words/twerkende-twaalfjarigen-op-fris
Hey BredeBroeder
[ afbeelding ]
Dit zijn toch geen dikke onderarmen? Die van mij hebben nog meer massa aan...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Iedereen heeft dikke onderarmen in die pose, vriendinnetje.
haha, wat heeft die linker z'n ogen dicht bij elkaar staan LOLquote:Op woensdag 26 november 2014 22:44 schreef Dimachaerus het volgende:
http://thump.vice.com/nl/words/twerkende-twaalfjarigen-op-fris
Hey BredeBroeder
[ afbeelding ]
En het Oude Testament is waargebeurd.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Srs, als je onder druk gaat trouwen ben je gewoon niet slim bezig. Dit zit gewoon goed vriend, voor altijd bij elkaar
[..]
Zelfs Batman gebruikt kettlebells
[ afbeelding ]
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 27 november 2014 08:49 schreef fathank het volgende:
[..]
En het Oude Testament is waargebeurd.
quote:Op donderdag 27 november 2014 08:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn![]()
Zombies, draken, geesten alles.
lolquote:Op donderdag 27 november 2014 09:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Check:
http://www.toptenz.net/top-10-monsters-in-the-bible.php
Uiteraard, maar dat was alleen als de bijbel waargebeurd zou zijn. Best episch om een eenhoorn te hebben niet?quote:Op donderdag 27 november 2014 09:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
allemaal hersenspinsels ooit van mensen met lucide dromen, onder invloed van, geestellijk gestoorde, enz enz. Bepaalde dingen zijn opgepikt door (t.o.v. nu) domme mensen die net als nu een plek/excuus zoeken voor het onbekende.
haha. wel respect voor de fantasie van toen idd.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:15 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat was alleen als de bijbel waargebeurd zou zijn. Best episch om een eenhoorn te hebben niet?Of een paard met een leeuwenhoofd die vuur kan knallen
![]()
Behoorlijk aan de middelen toen zeg![]()
Toevallig gisteren over Orakels in de griekse oudheid gelezen. En dan het Orakel van Delphi.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
allemaal hersenspinsels ooit van mensen met lucide dromen, onder invloed van, geestellijk gestoorde, enz enz. Bepaalde dingen zijn opgepikt en opgeblazen door (t.o.v. nu) domme mensen die net als nu een plek/excuus zochen voor het onbekende.
Die hadden gewoon goeie drugs, beter dan die troep hedentendage.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. wel respect voor de fantasie van toen idd.
haha. precies.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:22 schreef Questular het volgende:
[..]
Toevallig gisteren over Orakels in de griekse oudheid gelezen. En dan het Orakel van Delphi.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Orakel_van_Delphi
Kort samengevat het Orakel zat boven hallucinerende giftige gassen wartaal uit te slaan en mensen namen het ook nog serieus.
Ze zullen wel heel hard gerend hebben naar de overkantquote:Op donderdag 27 november 2014 09:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. precies.
UIt de dood herrezen. Een godswonder LOL Hij was gewoon helemaal zo dood niet als ze dachten...
Het regent vissen. Ja, tyfoon, meertje leeg gezogen en alles flikkert 30km verderop weer naar beneden
De zee trok terug toen hij z'n handen opende. Mja dat gebeurde in Thailand ook in 2004.
enz enz
Aint shit but hoes and tricks.quote:
Het fijn tunen van div. geloven gebeurde in de middeleeuwen onder het genot van bier en Opium. En priesters deden er nog het nodige aan aftreksels van Paddo's e.d. bij.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Die hadden gewoon goeie drugs, beter dan die troep hedentendage.
quote:Op donderdag 27 november 2014 09:22 schreef Questular het volgende:
[..]
Toevallig gisteren over Orakels in de griekse oudheid gelezen. En dan het Orakel van Delphi.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Orakel_van_Delphi
Kort samengevat het Orakel zat boven hallucinerende giftige gassen wartaal uit te slaan en mensen namen het ook nog serieus.
Ik ook maar ongeveer 700 kcal meer, 3 euro goedkoper en 10 keer lekkerderquote:Op donderdag 27 november 2014 10:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ik rock m'n superfoods, deze ochtend.
Ja ik was te laat dus moest onderweg iets halen. En ik heb, idioot als ik ben, m'n blender ooit weggegeven aan een neukertje. Things I do for dick.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ook maar ongeveer 700 kcal meer, 3 euro goedkoper en 10 keer lekkerder
200 kcal, no thanks jeffquote:Op donderdag 27 november 2014 10:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ik rock m'n superfoods, deze ochtend.
Hij vult wel moeilijk goed. Geen suiker in ook, alleen fruit en glutenvrijquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij vult wel moeilijk goed. Geen suiker in ook, alleen fruit en glutenvrijhavermeel. Voor ontbijt on the go kan het wel.
Regisseur Nolan. Dark Knight. Interstellar.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Krekkertje met hummus erbij en ik hoor helemaal bij de 40 plussers hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij vult wel moeilijk goed. Geen suiker in ook, alleen fruit en glutenvrijhavermeel. Voor ontbijt on the go kan het wel.
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:43 schreef Eleiko het volgende:
M.b.t. geloof: er is maar 1 spreuk waar je werkelijk van groeit.Hoe gaat het met je rug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:43 schreef Eleiko het volgende:
M.b.t. geloof: er is maar 1 spreuk waar je werkelijk van groeit.En leven? Hoort dat ook nog ergens bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
*verbergt zijn boterham met hummus*quote:Op donderdag 27 november 2014 10:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Krekkertje met hummus erbij en ik hoor helemaal bij de 40 plussers hier.
Matig.quote:
Dat is leven.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En leven? Hoort dat ook nog ergens bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk Pumping Iron, Generation Iron en die documentaires van Dorian Yates om een indruk te krijgen. Oh ja: er is ook een "Mijn man heeft een hobby" over bodybuilding.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2014 11:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is leven.Ik denk dat ik uit dit topic al wel een redelijk beeld kan destilleren, al was t alleen over alle calorie en eten discussies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk Pumping Iron, Generation Iron en die documentaires van Dorian Yates om een indruk te krijgen. Oh ja: er is ook een "Mijn man heeft een hobby" over bodybuilding.
Ieder z'n ding natuurlijk. Fanatiek zijn is voor mij niks mis mee. Je hele leven er iedere minuut op inrichten vind ik persoonlijk te ver gaan. Maar goed, da's mijn meningIk heb dan t idee dat je zoveel van t leven "mist". Maar idd, voor sommigen is dit leven.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |