abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157968183
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 00:43 schreef Lichtkogel het volgende:
Kan iemand hier even op de berichtjes van Japie ingaan svp?

Want ik zie dat men weer sneaky om de hete kolen hierheen kruipt. _O-
Ja hoor. Misschien zou jij dat ook eens moeten doen in plaats van juichend achter iemand aan lopen

Dit is een doodgewone chemistry course (welke inhoud zou relevant zijn voor chemtrails specifiek volgens jullie?). Chemtrails is de naam van hun bulletin. Doh!
Jammer maar helaas.

Dit komt van nota bene een chemtrail believer

"I think I can solve this puzzle, which has a very mundane solution. "Chemtrails" is the happy-camper name of the official government/military chemist's bulletin. Last year I corresponded with a Dr. Donald Bird there, who was absolutely disgusted to discover what I was writing to him about. And I was in the end quite satisfied that he was genuinely annoyed to be associated with this topic, and that indeed the bulletin is exactly what he said it was. I read a couple: boring beyond belief and nothing to do with chemtrails. I did discover one thing though- gov.mil chemists actually have the software power to draw a line through their name in your email address book so you can't pester them again. I thought that was pretty funny too."

http://www.chemtrailcentral.com/ubb/Forum1/HTML/000242.html
pi_157968566
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Lees jij wel door wat er gepost wordt eigenlijk?

[..]

(gelukkig wel in de context dat het niet mag (boven de 60 kilometer, dus op 59,999 kilometer mag het wel)) Dus 'het heeft er wel degelijk mee te maken.
Ja dat doe ik. In tegenstelling tot jijzelf blijkbaar. Heb je enig idee wat met exotic wordt bedoeld? Dat zijn namelijk systemenen die nog niet officieel bestaan maar waar wel de mogelijkheid tot bestaat, of wou jij beweren dat buitenaardse wapens bestaan op aarde? Als Japie77 dan post dat dit het bewijs is dan heeft hij (en jij ook) het duidelijk niet begrepen.

Buiten dat vallen chemtrails als wapen gewoon onder de wereldwijde ban op chemische wapens. Dus ook onder de 55,999 km mag het niet, dus heeft het er nog steeds NIKS mee te maken

[ Bericht 4% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 02-12-2015 20:25:56 ]
pi_157969058
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Lees jij wel door wat er gepost wordt eigenlijk?

[..]

(gelukkig wel in de context dat het niet mag (boven de 60 kilometer, dus op 59,999 kilometer mag het wel)) Dus 'het heeft er wel degelijk mee te maken.
Ik denk niet dat er iemand aan twijfelt dat jke dingen uit vliegtuigen zou kunnen sprayen, dat is vaak genoeg gebeurd...
(En gebeurt met wat mindere duistere doeleinden op dagelijkse basis)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_158025256
CHEMTRAILS EXPOSED! AUDIO OF NASA SCIENTIST ADMITTING THEY ARE REAL

-
pi_158025380
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:25 schreef Lichtkogel het volgende:
CHEMTRAILS EXPOSED! AUDIO OF NASA SCIENTIST ADMITTING THEY ARE REAL

Oud nieuws yo!

http://www.nasa.gov/missi(...)/tracers/metals.html

Ook geen geheim.
pi_158027410
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja maar er is al een groot probleem met de eindconclussie.
Ondanks alles wat er tussen ingebeurd.

[ afbeelding ]
Waar komt die foto vandaan?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 5 december 2015 @ 05:14:18 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158027457
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 04:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Waar komt die foto vandaan?
V.S ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158027858
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 05:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

V.S ;)
Ik woon in oakland maar heb dat gebouw nog nooit gezien, daarom :P
  woensdag 9 december 2015 @ 20:59:25 #211
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158137589
Navo generaal slaat alarm over chemtrails
http://www.niburu.co/inde(...)larm-over-chemtrails
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 18 december 2015 @ 02:25:18 #212
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158322783
We worden massaal en met de zegen van het Vaticaan vergiftigd | Wetenschappers trekken aan de alarmbel
chemtrails

(Belfort Group) De ene dag is het mooi en open weer: geen vliegtuig te zien. De andere dag is de hemel weer doortrokken van die typische dikke en persistente vliegtuigstrepen. We zien dit fenomeen de laatste vijftien jaar in toenemende mate.

Men geeft het meerdere namen: chemtrails, geoengineering, solar radiation management, weather modification, atmospheric spraying, persistant contrails. Men zegt dat het maar condensatie is van waterdamp. Men zegt dat wie hierover vragen stelt een complotdenker is. De meeste mensen beschouwen dit als normaal. Maar wie wakker is weet dat hier iets heel ernstigs aan de gang is. Héél ernstig en onvoorstelbaar zorgwekkend.

Al vanaf 2008 tracht ik politici, ambtenaren, academici, pers, milieudiensten, ecologische instanties, weervoorspellers wakker te maken en de ogen te openen voor het feit dat we illegaal besproeid worden met allerlei schadelijke en toxische stoffen. In de regel worden ik en al wie dit samen met mij doet al vijftien jaar weggelachen of doodgezwegen.

chemtrail vatican coinNochtans vormen chemtrails al minstens sinds 1990 onderdeel van de cursus van Amerikaanse piloten. Via deze link kan je het trouwens downloaden. Er zijn andere bewijzen te over: documenten, analyses, getuigenissen. Vandaag verneem ik overigens dat in 1985 het Vaticaan een nieuwe munt lanceerde van 100 lira met op de keerzijde een vliegtuig dat heel de wereld besproeit.

Eindelijk komen er de eerste signalen dat men dit fenomeen ernstig begint te nemen. In bijlage een aantal artikels van vooraanstaande mainstream wetenschappers als dr. Marvin Herndon en dr. Rose Cairns.

Beiden erkennen het feit dat o.a. (nano)aluminium fenomenaal is toegenomen in het water en dat zulks verwoestende gevolgen heeft voor de gezondheid van de mens. Fenomenen als alzheimer, parkinson, dementie, fibromyalgie, chronisch vermoeidheidssyndroom , multiple sclerose, autisme, ADHD, enz. nemen schrikbarend toe en de weerstand neemt af. Ook de natuur kreunt en kwijnt langzaam weg. Bomen en bijen zijn er de trieste slachtoffers en getuigen van.

Welke verantwoordelijkheid u ook hebt, ik kan niet anders dan u met de grootst mogelijk aandrang vragen dit fenomeen de aandacht te willen geven die het echt nodig heeft. Deze wetenschappers overdrijven echt niet als ze spreken over "misdaden tegen de menselijkheid en biota van de aarde van een omvang en ernst als nooit eerder meegemaakt".

Met vrije en soevereine groet,
Peter Arthur Maria Vereecke

http://www.belfort-group.(...)ken-aan-de-alarmbel/

[ Bericht 4% gewijzigd door Japie77 op 18-12-2015 18:38:17 ]
Feyenoord!
  vrijdag 18 december 2015 @ 12:02:44 #213
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158326063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:59 schreef Lambiekje het volgende:
Navo generaal slaat alarm over chemtrails
http://www.niburu.co/inde(...)larm-over-chemtrails
Niks geen NAVO generaal, de beste man is al met pensioen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 02:25 schreef Japie77 het volgende:
We worden massaal en met de zegen van het Vaticaan vergiftigd | Wetenschappers trekken aan de alarmbel
chemtrails

(Belfort Group) De ene dag is het mooi en open weer: geen vliegtuig te zien. De andere dag is de hemel weer doortrokken van die typische dikke en persistente vliegtuigstrepen. We zien dit fenomeen de laatste vijftien jaar in toenemende mate.

Men geeft het meerdere namen: chemtrails, geoengineering, solar radiation management, weather modification, atmospheric spraying, persistant contrails. Men zegt dat het maar condensatie is van waterdamp. Men zegt dat wie hierover vragen stelt een complotdenker is. De meeste mensen beschouwen dit als normaal. Maar wie wakker is weet dat hier iets heel ernstigs aan de gang is. Héél ernstig en onvoorstelbaar zorgwekkend.

Al vanaf 2008 tracht ik politici, ambtenaren, academici, pers, milieudiensten, ecologische instanties, weervoorspellers wakker te maken en de ogen te openen voor het feit dat we illegaal besproeid worden met allerlei schadelijke en toxische stoffen. In de regel worden ik en al wie dit samen met mij doet al vijftien jaar weggelachen of doodgezwegen.

chemtrail vatican coinNochtans vormen chemtrails al minstens sinds 1990 onderdeel van de cursus van Amerikaanse piloten. Via deze link kan je het trouwens downloaden. Er zijn andere bewijzen te over: documenten, analyses, getuigenissen. Vandaag verneem ik overigens dat in 1985 het Vaticaan een nieuwe munt lanceerde van 100 lira met op de keerzijde een vliegtuig dat heel de wereld besproeit.

Eindelijk komen er de eerste signalen dat men dit fenomeen ernstig begint te nemen. In bijlage een aantal artikels van vooraanstaande mainstream wetenschappers als dr. Marvin Herndon en dr. Rose Cairns.

Beiden erkennen het feit dat o.a. (nano)aluminium fenomenaal is toegenomen in het water en dat zulks verwoestende gevolgen heeft voor de gezondheid van de mens. Fenomenen als alzheimer, parkinson, dementie, fibromyalgie, chronisch vermoeidheidssyndroom , multiple sclerose, autisme, ADHD, enz. nemen schrikbarend toe en de weerstand neemt af. Ook de natuur kreunt en kwijnt langzaam weg. Bomen en bijen zijn er de trieste slachtoffers en getuigen van.

Welke verantwoordelijkheid u ook hebt, ik kan niet anders dan u met de grootst mogelijk aandrang vragen dit fenomeen de aandacht te willen geven die het echt nodig heeft. Deze wetenschappers overdrijven echt niet als ze spreken over "misdaden tegen de menselijkheid en biota van de aarde van een omvang en ernst als nooit eerder meegemaakt".

Met vrije en soevereine groet,
Peter Arthur Maria Vereecke
Want bronnen zijn overrated.
pi_158338446
Ik denk nog steeds dat 't verbetering van telecoms, spy en weer modificatie technologie enz.over gaat.
Voor de nieuwe geinteressede(dan hoef je niet heel veel tijd zorgen van te maken over
"We're being poisoned!" soort bangmakerij.

Eerste meldingen over chemtrails rondom 15/20 jaren terug waren, rond zelfde tijd als de populariteit van de mobile phone is begonnen.

If they were doing this almost 60 years ago....

http://news.google.com/ne(...)AIBAJ&pg=2136,371543

PALO ALTO,Calif.,April 18,1957(!!!)

American rocketeers soon will hurl a gas cloud into the atmosphere 70
miles above the earth in a spectacular attempt to revolutionize TV and
radar communication.
The immediate result is likely to be something of value in war,and it
could lead to a boom in peacetime communication.Also it may give
scientists some idea of how far they can go towards influencing the life
and environment of earthlings by modifying the atmosphere.
Plans for the project,known as Operation Smoke Puff,were discovered
today at Stanford university's radio propagation laboratory,this
laboratory will play an important part in the undertaking,along with the
air force and radio amateurs of the southwestern United States.

Rocket to Free Gas
Sometime in July,a laboratory announcement said,an Aerobee rocket will
be fired from Holloman air development center at Alamogarde,N.M.,
carrying gas to form the cloud.
At the top of its flight,about 70miles up,the rocket will spew the gas
into the air.The gas will react with its high altitude surroundings to
form a nebulous mass of electrified particles capable of reflecting TV
and radar waves.
Radio hams within a 700 mile radius will follow the countdown through
their ear [phones.A few seconds after firing time they will begin
communicating with each other by bouncing their short transmission
signals off the cloud.
Test Area Large
Simultaneously inside the test area Stanford-designed radar
equipment will plot the shape and movement of the cloud.The results of
the tracking and the ham communications efforts will be processed.
They will tell whether the project has created a mam-made cloud of
ionization usable in long distant radio work.
Conceivably the artificial clouds could be a more powerful
reflector of radio waves than the natural kind which exist at the 70mile
level and above,said Dr.O.G.Villard ,Stanford electronics engineer who
will havecharge of the tracking.
The test area will encompass Salt Lake City,Tulsa,Houston,the northern
half of Mexico,and part of southern California,including Los Angeles,The
hams will work on prearranged reception bands between 14 and 148
megacycles.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tingo op 19-12-2015 09:42:30 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 19 december 2015 @ 12:35:27 #215
39237 crew  H_T
2733
pi_158353332
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 02:25 schreef Japie77 het volgende:

Ik zit even door die cursus te scrollen (want 220 pagina's allemaal lezen gaat wat ver), maar het lijkt gewoon een standaard natuur/scheikundecursus te zijn. Afgezien van de titel staat er op het oog niks in over chemtrails.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_158366794
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik zit even door die cursus te scrollen (want 220 pagina's allemaal lezen gaat wat ver), maar het lijkt gewoon een standaard natuur/scheikundecursus te zijn. Afgezien van de titel staat er op het oog niks in over chemtrails.
Dat is al zo vaak tegen Japie77 verteld. Hij luistert alleen niet.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:52:00 #217
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158744399
Weer een nieuwe whistleblower.

NASA scientist admits chemtrails

(Humans Are Free | Alexander Light) Being questioned by Sue, a courageous and concerned citizen, NASA scientist Douglas E. Rowland admits chemtrails are real, during a phone conversation. Dr. Rowland gives details about when it all started:

"It's been done in the 1970s, it's been done recently in the 1990s and 2000s." And continues: "The lithium release in the daytime [...] hasn't been done since the 1970s."

OK, so lithium was only dispersed during the nighttime? Interesting... Concerned Sue tries to get more from Dr. Rowland: "Why would it be done now, sir? That's scary!", but he only offers his email address for further questions:
Douglas.E.Rowland@NASA.gov

And after learning what lithium carbonate (not the same lithium used in chemtrails, or so they claim) can be used for, I have an impulse to send him an email myself.

"The lithium ion seems to alleviate mood disorders by affecting the way that brain cells respond to neurotransmitters." [1]

So, the zombification of a nation is an actual NASA experiment?

In case you were wondering if Dr. Rowland can be linked to NASA: I have Google-searched his name and the connection is clear. He is a real scientist, employed by NASA.

Unfortunately, NASA's website is down "due to the lapse in federal government funding", but you will be able to access his profile here, as soon as the website will be up and running once again.

Dr. Rowland works at "NASA Goddard Space Flight Center Heliophysicist - Laboratory for Space Weather" - which is probably the headquarter for chemtrails experiments... on us!

According to declassified CIA documents, the government conducted tests with poisonous gas sprayed onto the US population from jets and tall buildings, back in the 60s, 70s and 80s.

Also, very interesting to notice is the fact that Dr. Rowland calls them "chemtrails" himself, which is regarded by the mainstream as a term for conspiracy theorists, and also acknowledges that chemtrails are of "different kinds".

http://humansarefree.com/(...)mits-chemtrails.html
Feyenoord!
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:57:20 #218
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158744637
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Denk je dan dat ze er in gaan zetten wat ze precies sproeien en om welke reden? De basic foundation van Chemtrails is natuurlijk ook natuur en scheikunde.
Feyenoord!
pi_158744886
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:52 schreef Japie77 het volgende:
Weer een nieuwe whistleblower.

BNW / Chemtrails #7: Geen discussie mogelijk
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 1 januari 2016 @ 21:15:40 #220
39237 crew  H_T
2733
pi_158745360
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Denk je dan dat ze er in gaan zetten wat ze precies sproeien en om welke reden? De basic foundation van Chemtrails is natuurlijk ook natuur en scheikunde.
Als je het aandraagt als bewijsmateriaal voor het bestaan van chemtrails dan verwacht ik meer informatie van het boek dan een keer het woord op de cover
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 22:01:48 #221
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158746989
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Als je het aandraagt als bewijsmateriaal voor het bestaan van chemtrails dan verwacht ik meer informatie van het boek dan een keer het woord op de cover
Het is sowieso al bewijs aangezien de term nog steeds ontkend word. Dit is dus bewijs dat de term in ieder geval bestaat.
Feyenoord!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 1 januari 2016 @ 23:11:26 #222
39237 crew  H_T
2733
pi_158749390
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het is sowieso al bewijs aangezien de term nog steeds ontkend word. Dit is dus bewijs dat de term in ieder geval bestaat.
Dus als ik ga beweren dat Binas een door de CIA gemanipuleerde microbe is die verspreid is via Algerijnse bidsprinkhanen (wat de uitgever van Binas natuurlijk ontkent) en er zijn mensen die het geloven, heb ik dan ook bewijs te pakken?

De titel van een boek alleen geeft niks aan.
Ik ben de kleur MAGENTA
  vrijdag 1 januari 2016 @ 23:14:39 #223
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158749478
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dus als ik ga beweren dat Binas een door de CIA gemanipuleerde microbe is die verspreid is via Algerijnse bidsprinkhanen (wat de uitgever van Binas natuurlijk ontkent) en er zijn mensen die het geloven, heb ik dan ook bewijs te pakken?

De titel van een boek alleen geeft niks aan.
De titel van een boek of de titel van een vak wat gegeven word op de opleiding van het USA leger is nogal een verschilletje niet?
Feyenoord!
pi_158749789
Wat je bij het chemtrailcomplot vaak ziet is dat er van alles aan de haren bij getrokken wordt om het complot enige waarheid te geven.
quote:
According to declassified CIA documents, the government conducted tests with poisonous gas sprayed onto the US population from jets and tall buildings, back in the 60s, 70s and 80s.
Of het gas inderdaad giftig was weet ik niet, maar inderdaad, de geheime diensten hebben materiaal via de lucht verspreid over de bevolking in oa de VS en Groot-Brittannie ten tijde van de koude oorlog, veelal om te bestuderen hoe het materiaal zich zou verspreiden over de bevolking.

Maar dat staat los van die witte strepen die we hoog in de lucht zien en waarvan wordt beweerd dat het geen condensstrepen zijn maar chemicaliën die voor een bepaald doel in de hogere luchtlagen worden uitgestoten.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 1 januari 2016 @ 23:49:48 #225
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158750498
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:24 schreef Wantie het volgende:
Wat je bij het chemtrailcomplot vaak ziet is dat er van alles aan de haren bij getrokken wordt om het complot enige waarheid te geven.

[..]

Of het gas inderdaad giftig was weet ik niet, maar inderdaad, de geheime diensten hebben materiaal via de lucht verspreid over de bevolking in oa de VS en Groot-Brittannie ten tijde van de koude oorlog, veelal om te bestuderen hoe het materiaal zich zou verspreiden over de bevolking.

Maar dat staat los van die witte strepen die we hoog in de lucht zien en waarvan wordt beweerd dat het geen condensstrepen zijn maar chemicaliën die voor een bepaald doel in de hogere luchtlagen worden uitgestoten.
Dan hebben we dus in ieder geval geconcludeerd dat chemtrails bestaan voor een bepaalde reden. De volgende stap is heel simpel. Kijk gewoon naar de lucht op heldere dagen en bedenk of je 20 of 30 jaar geleden ook zoveel witte strepen in de lucht zag hangen. Tel daarbij op alle getuigenissen van whistleblowers en de getuigenissen van boeren en wetenschappers mbt de toename van bv aluminium in de grond en je hebt rook. En waar rook is is vuur.
Feyenoord!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 1 januari 2016 @ 23:54:19 #226
39237 crew  H_T
2733
pi_158750615
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dan hebben we dus in ieder geval geconcludeerd dat chemtrails bestaan voor een bepaalde reden. De volgende stap is heel simpel. Kijk gewoon naar de lucht op heldere dagen en bedenk of je 20 of 30 jaar geleden ook zoveel witte strepen in de lucht zag hangen. Tel daarbij op alle getuigenissen van whistleblowers en de getuigenissen van boeren en wetenschappers mbt de toename van bv aluminium in de grond en je hebt rook. En waar rook is is vuur.
Als je erop gaat letten zie je iets vanzelf vaker. Ik merkte veel vaker Fiat Cinquecento's op in het verkeer toen ik er zelf een had en erop begon te letten. 20 jaar geleden had je ook gewoon vliegtuigstrepen in de lucht, en nu zien het er niet heel veel meer dan toen.
Ik ben de kleur MAGENTA
  vrijdag 1 januari 2016 @ 23:58:55 #227
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158750723
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Als je erop gaat letten zie je iets vanzelf vaker. Ik merkte veel vaker Fiat Cinquecento's op in het verkeer toen ik er zelf een had en erop begon te letten. 20 jaar geleden had je ook gewoon vliegtuigstrepen in de lucht, en nu zien het er niet heel veel meer dan toen.
Tja dan denk ik dat je geheugen niet zo goed is. Je probeert het nu goed te praten voor jezelf omdat je er niet in WILT geloven. Aangezien dat de can met worms open zou zetten.
Feyenoord!
pi_158750758
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:58 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja dan denk ik dat je geheugen niet zo goed is. Je probeert het nu goed te praten voor jezelf omdat je er niet in WILT geloven. Aangezien dat de can met worms open zou zetten.
http://contrailscience.com/contrail-photos-through-history/

Zitten leuke foto's tussen.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 00:06:30 #229
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158750921
quote:
Mooi dat je mijn punt ondersteund aangezien tegenwoordig de hele lucht volhangt met strepen op een zonnige dag. Toen waren het hooguit 1 of 2 strepen. ^O^
Feyenoord!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 2 januari 2016 @ 00:08:14 #230
39237 crew  H_T
2733
pi_158750981
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:58 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En ik kan met het grootste gemak precies het tegenovergestelde claimen: jouw geheugen is niet goed en je denkt dat er verschil in zit omdat je het heel graag wilt geloven. Zonder data kan je er weinig zinnigs over zeggen.
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_158751043
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:06 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Mooi dat je mijn punt ondersteund aangezien tegenwoordig de hele lucht volhangt met strepen op een zonnige dag. Toen waren het hooguit 1 of 2 strepen. ^O^

1967.

Vergeet ook niet dat er natuurlijk veel meer luchtvaart is nu dan in de jaren 60 en 70.
Bovendien stoten moderne motoren meer water(stof) uit en zien we dus ook meer trails.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 00:11:22 #232
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158751045
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

En ik kan met het grootste gemak precies het tegenovergestelde claimen: jouw geheugen is niet goed en je denkt dat er verschil in zit omdat je het heel graag wilt geloven. Zonder data kan je er weinig zinnigs over zeggen.
Maar daar zit dus het verschil. Denk je nou serieus dat ik in chemtrails WIL geloven? Dat er van alles uitgesproeid word in de lucht zonder dat ik daar iets tegen kan doen?

Liever niet. De wereld is al fucked up genoeg zonder chemtrails.
Feyenoord!
  zaterdag 2 januari 2016 @ 00:13:06 #233
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158751079
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

1967.

Vergeet ook niet dat er natuurlijk veel meer luchtvaart is nu dan in de jaren 60 en 70.
Tja misschien net bij een vliegveld genomen met contrails die heel snel oplossen? Of een experiment met chemtrails bij een militaire basis? Dit soort beelden zie je vandaag dus bijna elke dag. Toen die tijd nog nauwelijks.
Feyenoord!
pi_158751123
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja misschien net bij een vliegveld genomen met contrails die heel snel oplossen? Of een experiment met chemtrails bij een militaire basis? Dit soort beelden zie je vandaag dus bijna elke dag. Toen die tijd nog nauwelijks.
Ik denk dat wel belangrijk is om onderscheid te maken tussen wat jij benoemt als systematisch besproeien bevolking (het complot dus) en wat we in elk geval zeker weten; dat er weldegelijk met chemicalien is gesproeid/getest vanuit vliegtuigen. Staat ook veel over gedocumenteerd.

Maar puur op de logica (ik heb verder geen verstand van vliegtuigen etc) afgaande lijken me chemtrails geen slimme manier van manipuleren van de bevolking. Lijkt me ontzettend lastig om voor de juiste verspreiding en dosering te zorgen, gezien hoe gas zich verhoudt als het vrijkomt onder andere.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 00:18:59 #235
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158751180
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik denk dat wel belangrijk is om onderscheid te maken tussen wat jij benoemt als systematisch besproeien bevolking (het complot dus) en wat we in elk geval zeker weten; dat er weldegelijk met chemicalien is gesproeid/getest vanuit vliegtuigen. Staat ook veel over gedocumenteerd.

Maar puur op de logica (ik heb verder geen verstand van vliegtuigen etc) afgaande lijken me chemtrails geen slimme manier van manipuleren van de bevolking. Lijkt me ontzettend lastig om voor de juiste verspreiding en dosering te zorgen, gezien hoe gas zich verhoudt als het vrijkomt onder andere.
Ik zeg helemaal niet dat het systematisch besproeien van de bevolking is. Persoonlijk denk ik eerder dat het het manipulatie van het weer is. Ik denk niet dat ze bewust door chemtrails ons proberen te vergiftigen om doeleinden de populatie te verminderen. Die mogelijkheid is er maar ik denk dat andere verklaringen meer voor de hand liggen en om eerlijk te zijn wil ik niet eens die andere verklaring serieus nemen omdat die gewoon te scary is.
Feyenoord!
pi_158751201
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet dat het systematisch besproeien van de bevolking is. Persoonlijk denk ik eerder dat het het manipulatie van het weer is. Ik denk niet dat ze bewust door chemtrails ons proberen te vergiftigen om doeleinden de populatie te verminderen. Die mogelijkheid is er maar ik denk dat andere verklaringen meer voor de hand liggen en om eerlijk te zijn wil ik niet eens die andere verklaring serieus nemen omdat die gewoon te scary is.
Ok my bad, dan heb ik dat niet goed begrepen. Maar weermanipulatie vindt al plaats. Olympische Spelen Beijing zijn daar goed voorbeeld van. Is dus niet echt een geheim.
pi_158751354
Nee, we hebben geconcludeerd dat niet bewezen is dat chemtrails bestaan en dat men er daarom wanhopig van alles bij sleept dat niets te maken heeft met die witte strepen in de lucht.
pi_158751414
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik zie ze nog steeds amper.
Het is maar net waar je woont en hoeveel vliegverkeer daar overheen gaat, etc.

Enfin, als we ons concentreren op die witte strepen die urenlang hoog in de lucht blijven hangen.
Als die chemicaliën bevatten die daar opzettelijk zijn uitgesproeid, wat voor nut hebben die als die daar blijven hangen in plaats van in de lucht op te lossen en zich te verspreiden?
Eigenlijk zouden snel oplossende contrails juist verdacht moeten zijn.
Waar is al dat materiaal dat er in zat opeens naar toe gegaan?
Bij die chemtrails weten we tenminste waar het is: in die dunne lijn daar hoog in de lucht.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 00:35:36 #239
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158751433
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ok my bad, dan heb ik dat niet goed begrepen. Maar weermanipulatie vindt al plaats. Olympische Spelen Beijing zijn daar goed voorbeeld van. Is dus niet echt een geheim.
Door de smog daar zijn de strepen niet eens zichtbaar meer.

Mijn vorige chef had een paar foto's gemaakt vanuit zijn appartement toen hij er woonde.
pi_158751476
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

Door de smog daar zijn de strepen niet eens zichtbaar meer.
[ afbeelding ]
Mijn vorige chef had een paar foto's gemaakt vanuit zijn appartement toen hij er woonde.
Vandaar ook "tijdens de Olympsiche Spelen" ;)
  zaterdag 2 januari 2016 @ 00:42:28 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158751526
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:35 schreef Xylos het volgende:

[..]

Raar mannetje ben jij. Je post alleen maar in BNW, maar er is geen enkel complot waar je in gelooft. 8)7
De materie is erg interessant, plus er zijn geen andere fora waar je dit soort topics als gebeurtenissen van 9/11 deze en vele anderen kan volgen.
BNW heeft soms wel een kern van waarheid hoor.

In dit geval er zijn wel degelijk strepen in de lucht ;)
Plus je ziet geregeld mooie plaatjes hier voorbij komen :P

ow en sorry weet dat de vraag voor wantie was, maar goed er zijn er meer die daarom hier zich in vele materie kunnen duiken.

En de bedoeling is toch de onderste steen boven krijgen, dacht ik zo!
  zaterdag 2 januari 2016 @ 00:44:24 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158751560
quote:

[..]

Ja maar het aanpassen van het weer is goed mogelijk, alleen op eg kleine schaal plus kost erg veel geld lijkt me.
pi_158751610
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

De materie is erg interessant, plus er zijn geen andere fora waar je dit soort topics als gebeurtenissen van 9/11 deze en vele anderen kan volgen.
BNW heeft soms wel een kern van waarheid hoor.

In dit geval er zijn wel degelijk strepen in de lucht ;)
Plus je ziet geregeld mooie plaatjes hier voorbij komen :P

ow en sorry weet dat de vraag voor wantie was, maar goed er zijn er meer die daarom hier zich in vele materie kunnen duiken.

En de bedoeling is toch de onderste steen boven krijgen, dacht ik zo!
Dat kan ook prima op andere fora, als je hier alleen maar post om alles te ontkennen/ te debunken heb je volgens mij een minderwaardigheidscomplex. :D
  zaterdag 2 januari 2016 @ 00:59:03 #244
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158751768
quote:

[..]

Dat klopt. Maar op wat voor schaal is nog niet duidelijk.
Feyenoord!
  zaterdag 2 januari 2016 @ 00:59:38 #245
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158751780
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:30 schreef Wantie het volgende:
Nee, we hebben geconcludeerd dat niet bewezen is dat chemtrails bestaan en dat men er daarom wanhopig van alles bij sleept dat niets te maken heeft met die witte strepen in de lucht.
Waarom zou ik er wanhopig allerlei dingen bijslepen? Wat is het nut daarvan voor mij?
Feyenoord!
  zaterdag 2 januari 2016 @ 01:00:52 #246
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158751800
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik zie ze nog steeds amper.
Het is maar net waar je woont en hoeveel vliegverkeer daar overheen gaat, etc.

Enfin, als we ons concentreren op die witte strepen die urenlang hoog in de lucht blijven hangen.
Als die chemicaliën bevatten die daar opzettelijk zijn uitgesproeid, wat voor nut hebben die als die daar blijven hangen in plaats van in de lucht op te lossen en zich te verspreiden?
Eigenlijk zouden snel oplossende contrails juist verdacht moeten zijn.
Waar is al dat materiaal dat er in zat opeens naar toe gegaan?
Bij die chemtrails weten we tenminste waar het is: in die dunne lijn daar hoog in de lucht.
Tja ik woon in het oosten van het land en ik zie ze enorm veel. Nou niet bepaald een route waar heel veel vliegverkeer overheen komt....

Voor de rest van je vragen, luister naar de whistleblowers.
Feyenoord!
pi_158751825
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:59 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Waarom zou ik er wanhopig allerlei dingen bijslepen? Wat is het nut daarvan voor mij?
Nou, wat je ziet bij het chemtrailcomplot is dat men er alles aan doet om het waar te maken.
Dus elke vorm van sproeien wordt er inmiddels aan gekoppeld.
pi_158751851
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja ik woon in het oosten van het land en ik zie ze enorm veel. Nou niet bepaald een route waar heel veel vliegverkeer overheen komt....
Juist wel lijkt me.
Maar heb je dat al eens onderzocht?
Tegenwoordig kun je veel vliegverkeer realtime volgen op internet.

quote:
Voor de rest van je vragen, luister naar de whistleblowers.
Maar dan zou dit forum geen functie meer hebben.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 01:03:46 #249
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158751852
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja maar het aanpassen van het weer is goed mogelijk, alleen op eg kleine schaal plus kost erg veel geld lijkt me.
Aan geld in ieder geval geen gebrek bij de mensen die onze wereld besturen.
Feyenoord!
  zaterdag 2 januari 2016 @ 01:12:39 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158751973
Bij een Chemtrail zouden chemische stoffen moedwillig in de atmosfeer zouden worden gebracht.
Maar wie heeft daar uberhaupt baat bij?

[ Bericht 73% gewijzigd door Dance99Vv op 02-01-2016 02:47:01 ]
pi_158752071
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Bij een Chemtrail zouden chemische stoffen moedwillig in de atmosfeer zouden worden gebracht.
Precies, en wat voor nut heeft het om ze zo hoog in de lucht te verspreiden en waarom blijven ze al die tijd bij elkaar geklit ipv dat ze zich verspreiden?

[ Bericht 7% gewijzigd door Dance99Vv op 02-01-2016 02:47:25 ]
  zaterdag 2 januari 2016 @ 01:36:23 #252
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158752251
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk enorm veel scenario's te bedenken waarbij mensen baat hebben bij dat soort dingen en die heb ik ook al genoemd. Dus waarom vraag je er weer naar?

[ Bericht 6% gewijzigd door Dance99Vv op 02-01-2016 02:48:21 ]
Feyenoord!
  zaterdag 2 januari 2016 @ 01:44:31 #253
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158752317
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:36 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk enorm veel scenario's te bedenken waarbij mensen baat hebben bij dat soort dingen en die heb ik ook al genoemd. Dus waarom vraag je er weer naar?
Nou nee, het goedje komt in de lucht, en wij ademen het allemaal in!
Je zou dan moeten denken, En nu denk ik even heel simpel, de verantwoordelijken die ademen het ook in..
En zou zeggen, ik zie ze niet met mondkapjes of gasmaskers of zo rondlope etc..

zaterdag 2 januari 2016 @ 02:01:18 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158752468
De topic naam zegt het al.
Topic Chemtrails #7: Geen discussie mogelijk

Maar lees even goed, wat er verder gezegd word, bedoel het gaat niet om het debunken.
Ik zou graag wel willen weten hoe de verantwoordelijken zichzelf beschermen tegen hun eigen chemtrails.
Ik deboel ze zijn zelf ook de sjaak als ze het doen, dat is in feite je eigen graf graven
Dat lijkt me gewoon niet logisch of wel?

[ Bericht 37% gewijzigd door Dance99Vv op 02-01-2016 02:39:05 ]
  zaterdag 2 januari 2016 @ 02:07:33 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158752535
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:03 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Aan geld in ieder geval geen gebrek bij de mensen die onze wereld besturen.
We hebben er zelf voor gezorgd dat die mensen aan de macht zijn!
Daar ben je zelf mede verantwoordelijk voor door de spullen die je koopt en op wie je stemt tijdens verkiezingen.

[ Bericht 35% gewijzigd door Dance99Vv op 02-01-2016 02:35:47 ]
  zaterdag 2 januari 2016 @ 02:30:42 #256
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158752686
Dat geld voor iedereen hier dus elk offcieel verhaal moet je net zo goed eerst bewijzen voordat de ander het aan kan nemen . Gek he ...

[ Bericht 70% gewijzigd door Dance99Vv op 02-01-2016 02:37:22 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 2 januari 2016 @ 02:43:30 #257
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158752752
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 02:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

We hebben er zelf voor gezorgd dat die mensen aan de macht zijn!
Daar ben je zelf mede verantwoordelijk voor door de spullen die je koopt en op wie je stemt tijdens verkiezingen.
Wij hebben ervoor gezorgd dat de mensen die aan de macht zijn aan de macht zijn? Ik denk dat je een paar geschiedenislesjes hebt gemist. Namelijk koningshuizen, bankiers, oliebaronnen etc.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 02-01-2016 02:49:58 ]
Feyenoord!
  zaterdag 2 januari 2016 @ 02:47:40 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158752783
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 02:43 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wij hebben ervoor gezorgd dat de mensen die aan de macht zijn aan de macht zijn? Ik denk dat je een paar geschiedenislesjes hebt gemist. Namelijk koningshuizen, bankiers, oliebaronnen etc.

Konings huis, het volk besloot dat de persoon een koning/koningin werd.
Olie baron word rijk omdat wij olie producten afnemen.
We doen het zelf, en tja je kan jezelf ook verkiesbaar stellen met je eigen partij en over het land regeren.
Niet dat IK op jou ga stemmen maar het kan natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 02-01-2016 02:50:32 ]
  zaterdag 2 januari 2016 @ 02:49:11 #259
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158752793
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 02:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

We doen het zelf, en tja je kan jezelf ook verkiesbaar stellen met je eigen partij en over het land regeren.
Tja zo kan je alles wel goedpraten. Een seriemoordenaar doet zijn dingen omdat wij hem niet op tijd hebben tegen gehouden. Een tiran doet zijn dingen omdat het volk hem niet heeft vermoord. Etc. Wat is dat nou voor verknipte logica man....
Feyenoord!
  zaterdag 2 januari 2016 @ 02:51:08 #260
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158752809
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 02:30 schreef Summers het volgende:

Dat geld voor iedereen hier dus elk offcieel verhaal moet je net zo goed eerst bewijzen voordat de ander het aan kan nemen . Gek he ...
hmmm juist ja , maare dat bewijs ligt er al!
Als je het nieuws volgt, bijvoorbeeld word er wat verteld en in feite proberen er velen door middel van een theorie het nieuws weer te debunken.
pi_158752818
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 02:30 schreef Summers het volgende:

Klopt, je moet niets zomaar aannemen.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 02:52:51 #262
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158752824
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 02:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

hmmm juist ja , maare dat bewijs ligt er al!
Als je het nieuws volgt, bijvoorbeeld word er wat verteld en in feite proberen er velen door middel van een theorie het nieuws weer te debunken.
Dus jij denkt dat het nieuws jou de waarheid verteld? dat verklaart een hoop.....
Feyenoord!
  zaterdag 2 januari 2016 @ 02:58:16 #263
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158752861
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 02:52 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat het nieuws jou de waarheid verteld? dat verklaart een hoop.....
Nee dat zeg ik niet :')
Lees gewoon even goed.
Ja ik weet hij mijn grammatica is niet de beste.

Waar o waar zeg ik dat het gelijk de waarheid is?
Dat maak jij er van, wat wij hier vaak doen is juist de waarheid achter het nieuws uit te vinden, zie Parijs 9/11 etc, en ga nu maar weer verder ON-topic please.

Hoe zit het nou met de verantwoordelijken voor de chemtrails hoe beschermen ze zich tegen hun eigen goedje?
en wat is de logica om je eigen leven er mee te gaan verpesten?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 03:07:10 #264
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158752921
Graag ontopic verder, i.p.v. op de man of offtopic.
Als je niets te melden verder hebt post je maar niet
There is only one religion
  zaterdag 2 januari 2016 @ 10:37:39 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158755063
Ben zelf maar even gaan zoeken naar een antwoord.
Want ik kreeg gisteren al via een DM te horen dat ik wel eens lang kon gaan wachten op een antwoord.
Maar Ik kan niks vinden over hoe de schuldigen zichzelf kunnen beschermen zonder gasmasker of een soort van mondkapje.
Mocht iemand anders nog iets kunnen vinden hoor ik het graag. ;)
  zaterdag 2 januari 2016 @ 12:34:24 #266
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158756957
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 10:37 schreef theguyver het volgende:
Ben zelf maar even gaan zoeken naar een antwoord.
Want ik kreeg gisteren al via een DM te horen dat ik wel eens lang kon gaan wachten op een antwoord.
Maar Ik kan niks vinden over hoe de schuldigen zichzelf kunnen beschermen zonder gasmasker of een soort van mondkapje.
Mocht iemand anders nog iets kunnen vinden hoor ik het graag. ;)
Maar is het niet een beetje hetzelfde met de verspreiding (moedwillig) van ziektes(zoals ebola )
Daar kun je als elite ook door geraakt worden zonder dat daar enige remedie tegen is.
Kan hier natuurlijk verder over gaan maar dat is offtopic.
Bij die ziektes vinden we ( in ieder geval jij)het blijkbaar minder vreemd dan bij chemtrails
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 13:30:45 #267
249559 crew  Lavenderr
pi_158758325
Artikel over het verschil tussen con- en chemtrails.

'Look up. Chances are, if you do this daily, it wont't be long before you see a chemtrail, and probably a bunch of them.

Definition of a contrail: A contrail occurs when a plane travels at a high altitude (about 30,000 ft. or more) and compresses the air into a water vapor or ice crystals through jet engines or the wing tips pushing through the air. This trail disappears after a minute or so due to evaporation, because it's water. This is normal.

Definition of a chemtrail: The term "chemtrail" is a relatively new word, which appeared in the last ten years or more with the appearance of chemtrails. A chemtrail is not normal.'

Hele artikel http://www.relfe.com/07/chemtrails_contrails_what_are.html
pi_158758892
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik denk dat 't gaat meer over de verbetering van telecommunicaties- en dat hebben we over de laatste 20 jaren of zo allemaal gezien en gemerkt. The powers that should not be zou 't niet erg vinden dat mensen bang of druk over 'vergifigen van de bevolking' enz. maken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158759237
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik denk dat 't gaat meer over de verbetering van telecommunicaties- en dat hebben we over de laatste 20 jaren of zo allemaal gezien en gemerkt. The powers that should not be zou 't niet erg vinden dat mensen bang of druk over 'vergifigen van de bevolking' enz. maken.
Telecommunicaties? Hoe bedoel je dat precies?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 14:36:02 #270
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158759900
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:30 schreef Lavenderr het volgende:

'Look up. Chances are, if you do this daily, it wont't be long before you see a chemtrail, and probably a bunch of them.

Definition of a contrail: A contrail occurs when a plane travels at a high altitude (about 30,000 ft. or more) and compresses the air into a water vapor or ice crystals through jet engines or the wing tips pushing through the air. This trail disappears after a minute or so due to evaporation, because it's water. This is normal.

Definition of a chemtrail: The term "chemtrail" is a relatively new word, which appeared in the last ten years or more with the appearance of chemtrails. A chemtrail is not normal.'

^O^ ^O^
Feyenoord!
pi_158760079
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:30 schreef Lavenderr het volgende:

Unknown biological components en een verwijzing naar Bariumblues, een site waar mijn malware-detector hard op afgaat..

Ik vind het een vreemde site. Veel beweringen, 0 bronnen of bewijzen/verklaringen.
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 14:44:36 #272
249559 crew  Lavenderr
pi_158760104
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Unknown biological components en een verwijzing naar Bariumblues, een site waar mijn malware-detector hard op afgaat..

Ik vind het een vreemde site. Veel beweringen, 0 bronnen of bewijzen/verklaringen.
Ja dat is een rare .
pi_158760797
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:09 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Telecommunicaties? Hoe bedoel je dat precies?
En radio golf technologie.
Zie Operation Smoke Puff experimenten van 60 jaar terug.
pi_158761747
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 02:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Daar zit wat in, al besloot het volk dat niet echt. In onze contreien althans niet. Hier waren het vooral edelen die dat onderling uitvochten, met vooral hun ondergeschikten die het vuile werk mochten opknappen en zelf sneuvelen.
Toch kan een koning niet zonder steun van het volk, en men begon te zwijmelen op koningshuizen. Geholpen door wangedrag en uitbuiting door de adel, kon men fantaseren dat de koning goed voor ze was. De adel is verdwenen, maar het geilen op koninklijke families is gebleven. Affluenza by proxy, voor wie van diagnoses houdt. Het is zo ongeveer pandemisch in de menselijke soort, en gaat tegenwoordig vaker over andere soorten celebrities.
quote:
Die oliebaron werd inderdaad baron door de afnemers een poot uit te draaien. Maar het kopen van olieproducten werd/wordt natuurlijk daar niet voor gedaan. Die lui gingen gewoon op een strategisch punt zitten in de weg die de olie aflegt van bron tot benzinetank of stookolievat. En de meeste schakeltjes in de keten zijn gewoon pompbediende geworden of olieman in de Jordaan geworden of pompbediende, en hebben een Fordje opgedaan of zitten nu achter kogelvrij glas op een knopje te drukken en doen af en toe wat koffiebekertjes in de automaat. Voor een niet echt vorstelijk salaris. Weinig baronnen dus, en veel horigen. Zoals het bij andere producten waarvan veel wordt verkocht ook gaat. De oorzaak is mono- en oligo-poliseren, een bijwerking van de vrije ondernemingsgewijze productie. En niet de omvang van de klandizie voor die goederen. Toen elk dorp nog één of meer bakkers had, werd er net zo goed door iedereen brood gekocht. Alleen niet in winkels met dezelfde eigenaar. Vaak begonnen met het opkopen van 1 zaak door een iets handiger concurrent. Het monopoliseren is al oud, en vroeger ging dat er nog wel groffer aan toe dan nu: gedwongen winkelnering voor werknemers van hereboeren en fabrikanten.
quote:
Je mag wel stemmen, maar hoeveel maakt het uit of er een Zalm minister is of een Dijsselbloem? Banken kunnen zichzelf gijzelen (je geld of ons leven!), en dan zwicht de ene politicus hooguit een paar dagen later dan de andere. Dreigen met omvallen, het verschilt in wezen maar weinig van dreigen met jezelf opblazen.
-- <br />Pinpoint
  zaterdag 2 januari 2016 @ 15:52:17 #275
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158761986
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:42 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Daar zit wat in, al besloot het volk dat niet echt. In onze contreien althans niet. Hier waren het vooral edelen die dat onderling uitvochten, met vooral hun ondergeschikten die het vuile werk mochten opknappen en zelf sneuvelen.
Toch kan een koning niet zonder steun van het volk, en men begon te zwijmelen op koningshuizen. Geholpen door wangedrag en uitbuiting door de adel, kon men fantaseren dat de koning goed voor ze was. De adel is verdwenen, maar het geilen op koninklijke families is gebleven. Affluenza by proxy, voor wie van diagnoses houdt. Het is zo ongeveer pandemisch in de menselijke soort, en gaat tegenwoordig vaker over andere soorten celebrities.

[..]

Die oliebaron werd inderdaad baron door de afnemers een poot uit te draaien. Maar het kopen van olieproducten werd/wordt natuurlijk daar niet voor gedaan. Die lui gingen gewoon op een strategisch punt zitten in de weg die de olie aflegt van bron tot benzinetank of stookolievat. En de meeste schakeltjes in de keten zijn gewoon pompbediende geworden of olieman in de Jordaan geworden of pompbediende, en hebben een Fordje opgedaan of zitten nu achter kogelvrij glas op een knopje te drukken en doen af en toe wat koffiebekertjes in de automaat. Voor een niet echt vorstelijk salaris. Weinig baronnen dus, en veel horigen. Zoals het bij andere producten waarvan veel wordt verkocht ook gaat. De oorzaak is mono- en oligo-poliseren, een bijwerking van de vrije ondernemingsgewijze productie. En niet de omvang van de klandizie voor die goederen. Toen elk dorp nog één of meer bakkers had, werd er net zo goed door iedereen brood gekocht. Alleen niet in winkels met dezelfde eigenaar. Vaak begonnen met het opkopen van 1 zaak door een iets handiger concurrent. Het monopoliseren is al oud, en vroeger ging dat er nog wel groffer aan toe dan nu: gedwongen winkelnering voor werknemers van hereboeren en fabrikanten.

[..]

Je mag wel stemmen, maar hoeveel maakt het uit of er een Zalm minister is of een Dijsselbloem? Banken kunnen zichzelf gijzelen (je geld of ons leven!), en dan zwicht de ene politicus hooguit een paar dagen later dan de andere. Dreigen met omvallen, het verschilt in wezen maar weinig van dreigen met jezelf opblazen.
^O^ ^O^
Feyenoord!
  zaterdag 2 januari 2016 @ 15:55:19 #276
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158762045
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:42 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

[..]

[..]

... Vanaf gister mag de bank van je rekening halen op Cyprusiaans.
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 16:54:40 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158763432
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:34 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Maar is het niet een beetje hetzelfde met de verspreiding (moedwillig) van ziektes(zoals ebola )
Daar kun je als elite ook door geraakt worden zonder dat daar enige remedie tegen is.
Kan hier natuurlijk verder over gaan maar dat is offtopic.
Bij die ziektes vinden we ( in ieder geval jij)het blijkbaar minder vreemd dan bij chemtrails
Nou dat niet helemaal, zie het ebola topic.
Ebola is niet verspreidbaar door de lucht althans voor zover bekend.
BNW / Ebola
  zaterdag 2 januari 2016 @ 16:56:08 #278
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158763457
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou dat niet helemaal, zie het ebola topic.
Ebola is niet verspreidbaar door de lucht althans voor zover bekend.
BNW / Ebola
Het gaat niet om ebola het ging om de stelling die je maakte
  zaterdag 2 januari 2016 @ 16:59:42 #279
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158763535
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:56 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Het gaat niet om ebola het ging om de stelling die je maakte
Nee maar het verschil tussen chemtrails en ebola is toch wel even dat het ene zich door de lucht verspreid en bij de andere is dat niet het geval.
En ja ebola gevaarlijke ziekte, maar het zou in mijn ogen minder makkelijk te verspreiden zijn dan iets wat puur in onze lucht zit, we ademen immers 24/7.
En wat ademen we wel niet in, als je even goed in je neus gaat pulken kom je al van alles tegen ;)
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:03:51 #280
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158763631
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee maar het verschil tussen chemtrails en ebola is toch wel even dat het ene zich door de lucht verspreid en bij de andere is dat niet het geval.
En ja ebola gevaarlijke ziekte, maar het zou in mijn ogen minder makkelijk te verspreiden zijn dan iets wat puur in onze lucht zit, we ademen immers 24/7.
En wat ademen we wel niet in, als je even goed in je neus gaat pulken kom je al van alles tegen ;)
Niet in ebola blijven hangen, je stelling was dat het niet logisch zou zijn omdat je dan ook zelf(als elite ) die lucht inademd, en derhalve dus niet gedaan zou worden.
Maar als we kijken naar andere zaken zoals ebola, varkensgriep, ziekte van lyme, vogelgriep en anderen dan wordt het dus wel in het wild losgelaten met kansen.Dat vinden mensen (jij dus)wel geloofwaardig en chemtrails niet geloofwaardig
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:10:34 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158763771
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:03 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Niet in ebola blijven hangen, je stelling was dat het niet logisch zou zijn omdat je dan ook zelf(als elite ) die lucht inademd, en derhalve dus niet gedaan zou worden.
Maar als we kijken naar andere zaken zoals ebola, varkensgriep, ziekte van lyme, vogelgriep en anderen dan wordt het dus wel in het wild losgelaten met kansen.Dat vinden mensen (jij dus)niet ongeloofwaardig en chemtrails wel.
Ja klopt en sorry zal het niet doen dat is voer voor het andere topic.
En inderdaad ik vind het erg lastig, zie het filmpje wat wantie gisteren al poste!
Het is een kort filmpje en zeker de moeite waar om even te kijken.
Als voorbeeld word namelijk deze theorie gebruikt.
Mja, het zelfde is namelijk dat ook conspiracy theories die lang duren zijn lastig te verkroppen.
Bedoel de elite is niet onsterfelijk, dus wat hebben ze er aan om zo bepaalde dingen te plannen wat jaren zou gaan duren, zo lang vaak nog dat ze zelf niet de werking zullen meemaken.
Dit is er ook 1 van want deze theorie bestaat namelijk ook al een paar decennia.
En moet zeggen het eind resultaat is niet echt bepaald zichtbaar of wel?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:23:57 #282
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158764091
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja klopt en sorry zal het niet doen dat is voer voor het andere topic.
En inderdaad ik vind het erg lastig, zie het filmpje wat wantie gisteren al poste!
Het is een kort filmpje en zeker de moeite waar om even te kijken.
Als voorbeeld word namelijk deze theorie gebruikt.
Mja, het zelfde is namelijk dat ook conspiracy theories die lang duren zijn lastig te verkroppen.
Bedoel de elite is niet onsterfelijk, dus wat hebben ze er aan om zo bepaalde dingen te plannen wat jaren zou gaan duren, zo lang vaak nog dat ze zelf niet de werking zullen meemaken.
Dit is er ook 1 van want deze theorie bestaat namelijk ook al een paar decennia.
En moet zeggen het eind resultaat is niet echt bepaald zichtbaar of wel?
En toch gebeurd het dat visies voor toekomstige generaties worden uitgedacht die inderdaad over langere tijd gaan, het gaat ook niet altijd over "de elite" of dat de elite er wel of geen baat bij heeft.
Elite is een vaag begrip in mijn opinie
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:29:16 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158764227
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:23 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

En toch gebeurd het dat visies voor toekomstige generaties worden uitgedacht die inderdaad over langere tijd gaan, het gaat ook niet altijd over "de elite" of dat de elite er wel of geen baat bij heeft.
Nee klopt, maar goed dit gedoe speelt al decennia, en ik zie nog niet vooruitgang.
Denk dat uitlaatgassen ons eerder gaat vellen dan chemtrails.
Mja dat is maar een gokje hoor.

mja goed alltimeconspiracy heeft er wel even een kort filmpje over chemtrails
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:31:55 #284
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158764324
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

En radio golf technologie.
Zie Operation Smoke Puff experimenten van 60 jaar terug.
Denk je niet dat er nogal wat veranderti is op dat gebied in de afgelopen 60 jaar? :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_158764333
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Goeie project voor je dan..ga jij lekker in je neus puiken (doe je beste om 't niet op te eten), verzameling van 2kg neus vruchtjes maken,geef 't aan je collega in de wetenschap afdeling, dan hier terug met je wonderbaarlijke uitslagen komen.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:36:59 #286
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158764460
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Goeie project voor je dan..ga jij lekker in je neus puiken (doe je beste om 't niet op te eten), verzameling van 2kg neus vruchtjes maken,geef 't aan je collega in de wetenschap afdeling, dan hier terug met je wonderbaarlijke uitslagen komen.
Nou dan ben ik nog wel even aan het pulken.
Maar dat is niet helemaal wat ik bedoel.

Ik bedoelde eigenlijk ( en ja klinkt smerig) het snot dus onderzoeken op chemische stoffen ;)
En nee niet opeten, das bah!
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 17:37:07 #287
249559 crew  Lavenderr
pi_158764464
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

He bah Tingo :r Gedraag je nu eens in het nieuwe jaar o|O
pi_158765237
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee klopt, maar goed dit gedoe speelt al decennia, en ik zie nog niet vooruitgang.
Denk dat uitlaatgassen ons eerder gaat vellen dan chemtrails.
Mja dat is maar een gokje hoor.

mja goed alltimeconspiracy heeft er wel even een kort filmpje over chemtrails
Sorry dat ik niet inlees in de voorgangers van deze draad, dan vroeg ik het misschien niet. Maar de vraag is simpel, dus ik vraag het maar gewoon:
Zijn hier mensen die serieus geloven dat er chemtrails worden gesproeid, meer dan alleen die paar experimenten met regen enzo? En maakt het dan uit of dat ook zo is, of is het een metafoor voor "ze bekokstoven van alles, en als dit niet waar is dan zijn er genoeg andere dingen wel waar".
-- <br />Pinpoint
pi_158765337
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

He bah Tingo :r Gedraag je nu eens in het nieuwe jaar o|O
Kan je beter tegen je maatje zeggen.
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 18:12:34 #290
249559 crew  Lavenderr
pi_158765419
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:03 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Sorry dat ik niet inlees in de voorgangers van deze draad, dan vroeg ik het misschien niet. Maar de vraag is simpel, dus ik vraag het maar gewoon:
Zijn hier mensen die serieus geloven dat er chemtrails worden gesproeid, meer dan alleen die paar experimenten met regen enzo? En maakt het dan uit of dat ook zo is, of is het een metafoor voor "ze bekokstoven van alles, en als dit niet waar is dan zijn er genoeg andere dingen wel waar".
CLOUD SEEDING
Het voorbeeld hieronder is waarschijnlijk het bekendste, doordat het plaatsvond tijdens een evenement van wereldniveau. Maar al veel eerder maakte men gebruik van het zogenaamde ‘cloud seeding’ om wolken een handje te helpen met het loslaten van regen. Cloud seeding is het beïnvloeden van neerslag door troep in wolken te krijgen, zoals ijs en koolzuursneeuw (droogijs). Door de kou van het materiaal condenseert de wolk en valt er dus regen. Op die manier kon er heel handig voor gezorgd worden dat alles droog bleef tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen. Alle wolken in de buurt werden namelijk 'gemolken.'

http://motherboard.vice.c(...)weer-kunnen-bepalen-
pi_158765489
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:03 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Ik denk dat er chemicalen gesproeid voor radio/telecommunicatie verbeteringen zijn, misschien is dat toch gevaarlijk voor sommige mensen, maar niet genoeg om over 'the poisoning and destruction of the human race' te noemen.
Misschien is 't ook om iets met weer manipulatie te maken dan kunnen ze doorgaan met de Global Warming Scam.
Het past allemaal in met de (imo, meestal fake) Fear Agenda.
Terrorisme. Disease.Global Warming. enz.
pi_158766035
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

CLOUD SEEDING
Het voorbeeld hieronder is waarschijnlijk het bekendste, doordat het plaatsvond tijdens een evenement van wereldniveau. Maar al veel eerder maakte men gebruik van het zogenaamde ‘cloud seeding’ om wolken een handje te helpen met het loslaten van regen. Cloud seeding is het beïnvloeden van neerslag door troep in wolken te krijgen, zoals ijs en koolzuursneeuw (droogijs). Door de kou van het materiaal condenseert de wolk en valt er dus regen. Op die manier kon er heel handig voor gezorgd worden dat alles droog bleef tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen. Alle wolken in de buurt werden namelijk 'gemolken.'

http://motherboard.vice.c(...)weer-kunnen-bepalen-
Ja, die dingen bestaan. Maar mijn vraag ging over het geloven in (veel meer) gesproei met andere - veelal duistere - doelen. Mensen die een deel van de alledaagse contrails chemtrails noemen, en soms erbij zeggen hoe ze het verschil daartussen kunnen zien.
Het antwoord is denk ik (voorlopig): minstens één deelnemer gelooft daarin. Heel expliciet staat het er niet, bijv. niks over hoeveel het gebeurt. Maar deze toevoeging in dezelfde post - "Global Warming Scam" zegt me dan weer wel aardig wat. Genoeg om er een "ja, ik" in te lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinpoint op 02-01-2016 19:05:28 ]
-- <br />Pinpoint
  zaterdag 2 januari 2016 @ 18:51:49 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158766377
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat er chemicalen gesproeid voor radio/telecommunicatie verbeteringen zijn, misschien is dat toch gevaarlijk voor sommige mensen, maar niet genoeg om over 'the poisoning and destruction of the human race' te noemen.
Misschien is 't ook om iets met weer manipulatie te maken dan kunnen ze doorgaan met de Global Warming Scam.
Welke telecommunicatie heb je het nou over?
Onikaan ni ov dovah
pi_158766478
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Een paar keer zeg je misschien, maar niet over de chemtrails zelf. Betekent dat, dat je die als een vaststaand feit beschouwt? Kun je zien of iets een chemtrail is, en niet een contrail? Fotootje zou handig zijn.

Enne.. als er een Fear Agenda is, horen de chemtrails daar dan bij? Logisch is van wel, maar gek genoeg vinden mensen vaak van niet. Maar misschien zit 'm dat in "agenda" en dan met name wie die agenda heeft. Want bij "agenda" (behalve letterlijk) moet er iemand die bedoeling hebben. En ik heb nog nooit een complottheorieëngelover gehoord of gelezen, die een bedoeling vermoedt achter al die theorieën. Wel achter de complotten zelf, maar dan moeten die bestaan. Niet een doel achter de theorie dat er een complot is, in het geval dat er in werkelijkheid geen complot is. Terwijl ik daar toch zo een goed voorstelbare bedoeling voor kan bedenken. Maar dit eigenlijk terzijde, het gaat me nu alleen om de vraag naar chemtrails en wie daarin gelooft.
-- <br />Pinpoint
pi_158766609
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Welke telecommunicatie heb je het nou over?
Dat was net op TV, niet gezien? Bij mij was er ook een storing. En nergens een vliegtuigstreep te zien. Ze zijn die hele trails aan het wegbezuinigen, wat ik je brom.
-- <br />Pinpoint
  zaterdag 2 januari 2016 @ 19:10:04 #296
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158766867
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:00 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Dat was net op TV, niet gezien? Bij mij was er ook een storing. En nergens een vliegtuigstreep te zien. Ze zijn die hele trails aan het wegbezuinigen, wat ik je brom.
Nee, ik heb geen idee waar je het over hebt :D
Onikaan ni ov dovah
pi_158766973
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen idee waar je het over hebt :D
Ik ook niet, maar dat komt nou net door die storing. Anders had ik het wel geweten. Volgens mij hebben ze dus te weinig gesproeid, waardoor die storing ontstond. Als ze het doen voor de kwaliteit van telecommunicatie, is het toch logisch dat die kwaliteit achteruit gaat als ze niet sproeien? Anders kunnen ze het net zo goed achterwege laten.

Maar misschien denk ik wel te logisch.
-- <br />Pinpoint
  zaterdag 2 januari 2016 @ 21:23:25 #298
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158771106
echt wel
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  zaterdag 2 januari 2016 @ 21:58:27 #299
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158772540
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:55 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Een paar keer zeg je misschien, maar niet over de chemtrails zelf. Betekent dat, dat je die als een vaststaand feit beschouwt? Kun je zien of iets een chemtrail is, en niet een contrail? Fotootje zou handig zijn.

Enne.. als er een Fear Agenda is, horen de chemtrails daar dan bij? Logisch is van wel, maar gek genoeg vinden mensen vaak van niet. Maar misschien zit 'm dat in "agenda" en dan met name wie die agenda heeft. Want bij "agenda" (behalve letterlijk) moet er iemand die bedoeling hebben. En ik heb nog nooit een complottheorieëngelover gehoord of gelezen, die een bedoeling vermoedt achter al die theorieën. Wel achter de complotten zelf, maar dan moeten die bestaan. Niet een doel achter de theorie dat er een complot is, in het geval dat er in werkelijkheid geen complot is. Terwijl ik daar toch zo een goed voorstelbare bedoeling voor kan bedenken. Maar dit eigenlijk terzijde, het gaat me nu alleen om de vraag naar chemtrails en wie daarin gelooft.
Contrails en chemtrails zijn heel simpel te onderscheiden. Contrails lossen bijna gelijk weer op en chemtrails blijven uren hangen.

En wat je met dat stukje daaronder bedoeld is nogal onduidelijk. Tuurlijk is er een agenda of beter meerdere agendas voor fear van de elite. Het is heel simpel het aloude trucje van de elite om de bevolking zo zwak mogelijk te houden zodat ze niet in opstand komen.

Feyenoord!
  zondag 3 januari 2016 @ 02:47:16 #300
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158781019
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:14 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar dat komt nou net door die storing. Anders had ik het wel geweten. Volgens mij hebben ze dus te weinig gesproeid, waardoor die storing ontstond. Als ze het doen voor de kwaliteit van telecommunicatie, is het toch logisch dat die kwaliteit achteruit gaat als ze niet sproeien? Anders kunnen ze het net zo goed achterwege laten.

Maar misschien denk ik wel te logisch.
kijk daar ga je de mist al in, je denkt te veel logisch na.
Probeer het eens niet en dan word het ineens totaal onlogisch en dan kan het wel.

Het verschil tussen contrails en chemtrails, tja.. ik geloof dat het 2 topics geleden al eens aan bod kwam, ik zal het morgen even voor je opzoeken, ....

Of juist wel...
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:58 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Contrails en chemtrails zijn heel simpel te onderscheiden. Contrails lossen bijna gelijk weer op en chemtrails blijven uren hangen.

Oh wacht dat was het..
pi_158781905
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:58 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Maar hoe weet je dan dat het de contrails zijn die bijna gelijk weer oplossen en niet de chemtrails?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')