quote:Ebola outbreak may already be uncontrollable; Monsanto invests in Ebola treatment drug company as pandemic spreads
- Ebola is the closest thing to real-life zombie infections
- Monsanto and Dept. of Defense help fund pharma company that could earn billions from Ebola treatment
- Has air travel doomed humanity to a pandemic outbreak?
- Just one organism is sufficient to infect a new host
- Ebola detection kits deployed to all 50 U.S. states
- The perfect bioweapon against humanity?
- Open borders is an open invitation for bioweapons terrorism
Volledig artikel :
http://www.naturalnews.co(...)ments_Monsanto.html#
Dat zeg ik ook niet. Dan zouden ze idd wel de Spaanse griep nemen die ze onlangs airborn gemaakt hebben in labo's.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Als dit het beste wapen is van de illumoinati ben ik niet onder de indruk.
De virus kan zich muteren met gewone griep. Dat maakt hen tot gevaarlijker wapen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
De besmettelijke fase bij ebola is naast heel goed te herkennen ook erg kort en het virus kan zich niet door de lucht verspreiden, daarnaast zijn de symptomen in de besmettelijke fase ook dermate obvious dat iedereen direct gewaarschuwd is. De kans op een pandemie van ebola is dus klein tot nihil. Als dit het beste wapen is van de illumoinati ben ik niet onder de indruk.
griep is sowieso airborne.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Dan zouden ze idd wel de Spaanse griep nemen die ze onlangs airborn gemaakt hebben in labo's.
Hier gaat het om geld.
Dat zou in theorie kunnen, de wetenschap is er ver genoeg voor gevorderd. Maar waarom is het dan nog niet gebeurd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
De virus kan zich muteren met gewone griep. Dat maakt hen tot gevaarlijker wapen.
Dat zou je eenvoudig in lab zo doen.
Gevolg een mogelijk miljard(en) doden..
Zoals het sommige al zeiden, geld speelt hier ook een rol.
Maar er zijn ook een gekken die niet uit maakt. of zijn ze alleen uit op de nieuwe orde..
Dat is waar. Mijn fout, ik haal er dingen bij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Dan zouden ze idd wel de Spaanse griep nemen die ze onlangs airborn gemaakt hebben in labo's.
Hier gaat het om geld.
Misschien is het zo gevaarlijk dat ze niet zou durven. Er is immers geen vaccins.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat zou in theorie kunnen, de wetenschap is er ver genoeg voor gevorderd. Maar waarom is het dan nog niet gebeurd?
Maar dan bedoel je dat het ebolavirus wordt geïsoleerd door wetenschappers en dat zij het in een lab gevaarlijker maken, en het dan ergens anders op de wereld loslaten? Dat is in principe mogelijk, maar dat kunnen ze in principe ook met een ander virus doen. En waarom? Natuurlijk zijn er teveel mensen op de wereld, maar wie heeft er baat bij dat er een pandemie ontstaat? En iedereen die dat doet brengt daarmee ook zichzelf in gevaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:05 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Misschien is het zo gevaarlijk dat ze niet zou durven. Er is immers geen vaccins.
Of is het gewoon nog niet goede moment om te doen.
Of hebben we een mazzel dat er hoop goede mensen op aarde.
Ik zou het niet weten.
Er hoeft maar 1 persoon zoiets doen.
In Jaren 50-60 hebben Russen en VS genoeg een biologische wapens ontwikkeld die al erg genoeg.
Ze liggen daar nog steeds opgeslagen. Waarschijnlijk hebben ze ook wel geneesmiddel ontwikkeld.
Ebola is door natuur ontwikkeld, das weer andere verhaal.
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar dan bedoel je dat het ebolavirus wordt geïsoleerd door wetenschappers en dat zij het in een lab gevaarlijker maken, en het dan ergens anders op de wereld loslaten? Dat is in principe mogelijk, maar dat kunnen ze in principe ook met een ander virus doen. En waarom? Natuurlijk zijn er teveel mensen op de wereld, maar wie heeft er baat bij dat er een pandemie ontstaat? En iedereen die dat doet brengt daarmee ook zichzelf in gevaar.
Bingo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:21 schreef longinus het volgende:
Ik zou niet verbaast zijn als die firma's ziektes verspreiden om er flink aan te verdienen, Ebola past prima in angstwekkende ziektes waarbij een grote verspreiding zorgt voor een grotere geldstroom.
Misschien moet het in de USA uitbreiden, moet je eens kijken hoe snel er geld beschikbaar komt.
big pharma natuurlijk OPEN JUH OGEUHquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar dan bedoel je dat het ebolavirus wordt geïsoleerd door wetenschappers en dat zij het in een lab gevaarlijker maken, en het dan ergens anders op de wereld loslaten? Dat is in principe mogelijk, maar dat kunnen ze in principe ook met een ander virus doen. En waarom? Natuurlijk zijn er teveel mensen op de wereld, maar wie heeft er baat bij dat er een pandemie ontstaat? En iedereen die dat doet brengt daarmee ook zichzelf in gevaar.
Ik hoop dat ze gered kunnen worden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:36 schreef xenoss het volgende:
[..]
Bingo.
Het is onderweg :
http://nos.nl/op3/artikel(...)kanen-in-paniek.html
Twee Amerikaanse hulpverleners die in Liberia besmet zijn geraakt met ebola, worden naar de VS overgebracht om daar verpleegd te worden. Amerika gaat een nieuw medicijn testen, een ebolavaccin dat al is getest op apen en goede resultaten heeft.
Zoiets als wat? Wat is je antwoord op de vragen die ik stel?quote:
Ik weet dat je niet serieus bent, maar bigpharma zou alleen maar verliezen als er mensen doodgaan. Daarom, ik begrijp niet wie er profijt van heeft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
big pharma natuurlijk OPEN JUH OGEUH
Niks psychologisch aan ebola hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:16 schreef snurkhapper het volgende:
Is it Ebola or is it psychological warfare?
http://jonrappoport.wordp(...)ychological-warfare/
here come the “global pandemic” promoters
http://jonrappoport.wordp(...)-pandemic-promoters/
Nou, ik geef er paar antwoorden erbij. Je hebt ook al paar antwoorden gegeven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zoiets als wat? Wat is je antwoord op de vragen die ik stel?
Kan wel psychologisch gebruikt worden. Iedereen is bang voor ebola. Het voeden van paniek door patienten naar de VS te halen, is de snelste manier om iedereen straks aan een inenting te helpen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks psychologisch aan ebola hoor.
De Mexicaanse griep heeft doordat het elke dag in de main stream media was ook voor veel " paniek " gezorgd en op die manier heb je wel de massa in een ban en de focus van de massa waar je die hebben wilt .quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks psychologisch aan ebola hoor.
Met zulke bewoordingen lukt het wel om paniek te zaaienquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:36 schreef xenoss het volgende:
[..]
Kan wel psychologisch gebruikt worden. Iedereen is bang voor ebola. Het voeden van paniek door patienten naar de VS te halen, is de snelste manier om iedereen straks aan een inenting te helpen.
Kassa.
Het schiet al lekker op, ook in de UK:
The hunt for people in contact with deadly Ebola was dramatically escalated tonight as the risk of infection spread across the globe like a giant spiders web.Initially health officials wanted to trace only a few hundred passengers on two planes which had carried victim Patrick Sawyer, 40.
But as Cabinet ministers held an emergency Cobra meeting in London the search was widened to find up to 30,000 people who could be hosting the organism which kills 90% of sufferers.
http://www.mirror.co.uk/n(...)939374#ixzz39AQKuGxn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |