Is "de zwangerschap" dan al bevestigd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:50 schreef quirina het volgende:
[..]
Beetje opgeblazen misschien door de zwangerschap??
Kan hoor.
Alles voor de centen. Heel het programma is één grote reclamespot. Nul journalistiek.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Freak show Tan, vanvond.
En hij zegt er niks over. Heb je een groep doorgeslagen botoxen aan tafel en dan hou je het bij prietpraat.
Dat snap ik niet.
Zou dit nou echt Tans gedroomde baan zijn geweest, toen hij als journalist begon?
Nuja die procedures die zij ondergaat komen vast voort uit de angst voor het ouder worden dus in die zin is het correctquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:09 schreef Leandra het volgende:
En Yolanthe maar roepen dat haar fysieke veranderingen veroorzaakt worden door het ouder worden
Heb je haar wel gezien vanavond, niger??quote:
Dat was ze ook wel gebleven zonder gesleutel, sterker nog; dan was ze waarschijnlijk langer mooi gebleven.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:13 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Dit![]()
Ze blijft gewoon een mooie vrouw.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:21 schreef Clavis het volgende:
Nou hier geen jaloezie hoor. Ze wàs juist zo mooi. Dit is echt zo zonde. En dan Humberto Tan die er niks over durft te vragen. Dat is bijna nog erger.
Yolanthe, wat heb je jezelf aangedaanquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:21 schreef Clavis het volgende:
Nou hier geen jaloezie hoor. Ze wàs juist zo mooi. Dit is echt zo zonde. En dan Humberto Tan die er niks over durft te vragen. Dat is bijna nog erger.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:56 schreef agter het volgende:
Voor iedereen die RTL-LN niet gezien heeft:
[ afbeelding ]
Dit in combinatie met de TT.
Uhhuh.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uhhuh.
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat ze een x aantal maanden terug, in die reality soap, nog gewoon mooi was.
dat viel me ook al op. Ik was het niet deze keerquote:
Dat dacht ik ook idd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:40 schreef Xan21 het volgende:
Ze heeft wel wat laten doen maar die make up is echt een flater ook, zo die lippenstift doorgetrokken en allemaal veels te donker. Op de foto lijkt ze op die snol Melisa van Andy & Melisa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |